maar dan nog is het gewoon vervelend, een sollicitatie kan voor iemand een big deal zijn en vind het oprecht echt kut als hij/zij afgewezen wordt. en internet of niet op fok worden ook wel eens gewoon serieuze discussies gehouden enzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn topicsreeksen geweest waarbij users volledig meeleefden omdat iemand claimde kanker te hebben en zwaar onder de chemo's zat.
Nu is dat niet normaal te noemen maar het geeft wel aan op wat voor verderfelijk forum je eigenlijk post als er zulke ziekte geesten rondwaren.
Komt ook naar voren in die FOK! docu dat je alles met een korreltje zout moet nemen anders kan je bedrogen uitkomen.
Niet dat dat een vrijbrief is om je compleet te misdragen maar als iemand dan klootzak zegt of je plaagt met je sollicitatie moet je wel realiseren dat het "maar internet " is .
Wat jij niet leest is dat hij even daarvoor ook opmerkingen geeft over WW alleen ik ga daar niet over janken verder omdat het me niet boeit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand autist noemen is niet zoveel, maar jij maakt meteen iemand belachelijk omdat hij afgewezen is voor sollicitatie en dat soort dingen waarop je iemand persoonlijk pakt.
Tuurlijk en het is vaak ook gewoon een goede sfeer waar je beetje kan praten met elkaar, is ook niet zoveel anders als whatsappen ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan nog is het gewoon vervelend, een sollicitatie kan voor iemand een big deal zijn en vind het oprecht echt kut als hij/zij afgewezen wordt. en internet of niet op fok worden ook wel eens gewoon serieuze discussies gehouden enzo.
Ik kan heel goed het verschil zien tussen plagen en iemand echt proberen te beledigen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat jij niet leest is dat hij even daarvoor ook opmerkingen geeft over WW alleen ik ga daar niet over janken verder omdat het me niet boeit.
Maar dan maak je grapje terug en is het gejank weer niet om aan te gluren.
Je mag en kan alles wel zeggen tegen me hoor maar andersom ook bedoel vaak dingen plagend niet om iemand emotioneel onderuit te halen mja misschien heb je wel gelijk en is dat inderdaad lomp gedrag zal er wel eens op gaan letten.
Neem niets wat mensen hier zeggen al te serieus eigenlijk dus vanuit die gedachte dat anderen het ook zo zien post je dan misschien ook.
Zie dat als een soort relativeren, in het echt zou je zoiets niet snel zeggen natuurlijk maar je hebt wel gelijk dat het voor sommigen echt een soort uitlaatklep is waar ze emotioneel bij betrokken zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar dan nog is het gewoon vervelend, een sollicitatie kan voor iemand een big deal zijn en vind het oprecht echt kut als hij/zij afgewezen wordt. en internet of niet op fok worden ook wel eens gewoon serieuze discussies gehouden enzo.
Dat laatste is ook niet zo raar dat het nog "leuk" blijft omdat jullie dan min of meer in dezelfde situatie zitten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie dat als een soort relativeren, in het echt zou je zoiets niet snel zeggen natuurlijk maar je hebt wel gelijk dat het voor sommigen echt een soort uitlaatklep is waar ze emotioneel bij betrokken zijn.
Met Inso ook altijd gekkigheid over WW en drankjes doen niet iedereen voelt zich aangevallen maar ik zal er beter op letten.
Het is bij de meeste mensen helaas alleen leuk zolang het ten koste van anderen gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook niet zo raar dat het nog "leuk" blijft omdat jullie dan min of meer in dezelfde situatie zitten.
Eens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet soms ook gewoon wat zelfspot hebben. Anders maak je het jezelf verdomd lastig.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet soms ook gewoon wat zelfspot hebben. Anders maak je het jezelf verdomd lastig.
wil jou wat laten zien wachtquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen heeft wel eens de moeite om de grens te bepalen. Zo krijg ik soms ook een waas voor mijn ogen als het om sommige onderwerpen gaatquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is bij de meeste mensen helaas alleen leuk zolang het ten koste van anderen gaat.
Inso had keer emotionele bui (serieus) ging Fokkie ook schijtlollig doen over krassen dit dat dus hij tieft maar lekker op met zijn gejank over de kinderboerderijgrappen die die zogenaamd niet aan kan want zijn "lolletjes" hebben net zo goed scherpe kantjes .
Hahahahahahahahaha Ajaxquote:
Welke onderwerpen dan kan ik ze morgen tegen je gebruikenquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens de moeite om de grens te bepalen. Zo krijg ik soms ook een waas voor mijn ogen als het om sommige onderwerpen gaat
Whahahahhaaquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:19 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
inso zie dit
eerste druk van kuifje in de sovjet-unie (1930)
Ajax was echt slecht weer hahaha. Kan me er niet eens druk over maken johquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha Ajax
Hoe is het verder, JRgod?
Kuifje was sowieso racistisch toch ook met negers en slaven en shitquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:19 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
inso zie dit
eerste druk van kuifje in de sovjet-unie (1930)
Over religie. Over Feyenoordsupporters die zichzelf het beste publiek vinden. Ajacieden die Siem de Jong een held vinden. Tong80 zijn kuttopicsquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke onderwerpen dan kan ik ze morgen tegen je gebruiken![]()
Vroeger kon je mensen ook nog helemaal kapot schelden en dan toch een soort FOK!-buddies zijn misschien zijn de tijden gewoon anders.
Herinner me nog wel leuke discussies met Steven over Fey - Ajax waarbij je elkaar (letterlijk) kanker en wat al niet toewenste zonder dat er echt haat was
Goed goed. Wel moe.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahahahhaa
[..]
Ajax was echt slecht weer hahaha. Kan me er niet eens druk over maken joh
Met mij gaat alles prima hier, hoe is het met u?
AJ moet je niet kijken. Totaal subjectief in zulke situaties.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Stylo kijk je AJ
Situatie escaleert weer
Hee kijk nou een ajacied die tong80 ook niet mag wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over religie. Over Feyenoordsupporters die zichzelf het beste publiek vinden. Ajacieden die Siem de Jong een held vinden. Tong80 zijn kuttopics
Ben benieuwd hoe je me hiermee gaat trollen.
Het was weer net zo slaapverwekkend als de laatste seizoenen. Nauwelijks kansen gecreeerd en weggecounterd door PEC.quote:Op maandag 4 augustus 2014 03:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goed goed. Wel moe.
Heb Ajax gemist jammergenoeg. Was het echt zo slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |