SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geeft aan wat voor treurig persoon je bent.
En geeft aan hoe ziek jij bent dat jij op dat soort manieren plezier uit je leven haaltquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Jij bent gewoon bijzonder makkelijk te trollen
xD
Onjuist. Slechts als je Feyenoord aanhing.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En Happel dan? Mocht je gewoon schelden als een malle
Daar heeft GGMM ook een handje van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Slechts als je Feyenoord aanhing.
Goeie mod dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stem op Rickazio als hij ooit nog eens terugkeert.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wordt wel een keer tijd voor een Groningen mod.
Ben het ww van Rickazio vergetenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stem op Rickazio als hij ooit nog eens terugkeert.
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft GGMM ook een handje van.
Echter niet als je Feyenoord aanhangt.
Don was toch de beste mod die er is geweest of wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
viesdik was zijn ww tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben het ww van Rickazio vergeten
GGMM komt altijd uitlokken als modquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijden
En maar TR's zetten goffedomme
Ik zou precies als GGMM doen door ze keihard te trollenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijden
ik heb die rel nog steeds een keer gemist, want jullie doen er altijd heel gewichtig over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
laten we het nou een keer niet hebben over madame_paon, dat is nu wel leuk genoeg geweest
GGMM is nogal selectief in de behandeling van de clubtopics in het Feyenoord-topic mag iedereen wekelijks even komen trollen ( Scorpie, Cuenca, Herqules ga zo maar door) en bij het Ajax-topic tolereert hij andersom geen commentaar want dan delete hij posts of vraagt een ban aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft GGMM ook een handje van.
Echter niet als je Feyenoord aanhangt.
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM komt altijd uitlokken als mod
dat is het verkeerde signaalwoordquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb die rel nog steeds een keer gemist, want jullie doen er altijd heel gewichtig over.
Madame_Paon
Kijk hieruit blijkt dat je zelf ook vol zit met vooroordelen en dan met droge ogen beweren dat moderatie neutraal geschiedequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je geeft zelf een signaal af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is het verkeerde signaalwoord
Dit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM komt altijd uitlokken als mod
Op FOK! pochen over je alcoholspiegel vind ik altijd een beetje triest. Maar ik ben wel extreem vrolijk.quote:
moet ie gewoon normaal doen in vblquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.
Dat ik nou zo'n patjepeeer ben die het zelfs geen poging meer geeft.
Dan komt omdat ik de TR's en het gejank kan inzien. Echt een kleuterklasquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk hieruit blijkt dat je zelf ook vol zit met vooroordelen en dan met droge ogen beweren dat moderatie neutraal geschiede
Werkt niet mobiel, morgen kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.haxballtube.com/watch/959ab01aa9
Kan je lachen.
Hij deed dit al toen hij nog geen mod was hoor, dat trollen heeft hij zelf ook toegegeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.
Dat ik nou zo'n patjepeeer ben die het zelfs geen poging meer geeft.
ik snap je man, gefeliciteerdquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op FOK! pochen over je alcoholspiegel vind ik altijd een beetje triest. Maar ik ben wel extreem vrolijk.
wie heeft dit uitgelekt danquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM had ooit een lijstje gemaakt achter de schermen met vervelende users.
#REALFACTS
zeker donquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand van achter de schermen natuurlijk.
We trollen toch allemaal wel eens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij deed dit al toen hij nog geen mod was hoor, dat trollen heeft hij zelf ook toegegeven.
Toen hij een poosje mod af was was hij constant aan het rellen in het Feyenoord-topic
weet ik nog niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand van achter de schermen natuurlijk.
En dat komt natuurlijk alleen bij de Feyenoorders vandaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt omdat ik de TR's en het gejank kan inzien. Echt een kleuterklas
Bij hem was het extreem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We trollen toch allemaal wel eens.
[..]
weet ik nog niks
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speeltquote:
je weet het nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speelt
Gewoon voor de titel gaan nu tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speelt
zijn gewoon trollsquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat komt natuurlijk alleen bij de Feyenoorders vandaan
Figuren als Caland, Happel myzelf en Inso gaan eerder iemand de "kanker" schelden dan een TR zetten terwijl die ajacieden die in het Feyenoord-topic komen trollen o.a. Tyron constant TR zetten en dat ook toegeven.
Hoequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij hem was het extreem.
Al had hij me wel op een briljante manier een maandban aangesmeerd toen
Ik gunde het PEC wel, want Ajax was echt bedroevend zwak bezig weer. Gewoon weer verder gaan met het "domineren" van de laatste seizoenenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij post altijd leuk de plaatjes van al zijn eten in het "wat eet ik vandaag- topic"quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken weinig vervelende users, behalve Iwanius de nasi hater.
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.quote:
Ik denk dat er volgende week in de eredivisie alweer 4 " stunts" zijn minimaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappige is dat je je niet eens meer verbaasd over "stunts"
Goed verhaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.
Daar zal wel eerder gewoon een geldige reden aan voorafgegaan zijn. Want mods kunnen toch niet bannen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
Dit seizoen Feyenoord gewoon kampioen.
Rest is alleen maar zwakker geworden
Feyenoord een stuk sterker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
Dit seizoen Feyenoord gewoon kampioen.
Rest is alleen maar zwakker geworden
en hoe voelde je je daarbij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt toch nog niet die spits bij van Napoliquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord een stuk sterker.
2 opas en een 19 jarige erbij.
Gewoon te vrede.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt toch nog niet die spits bij van Napoli
Kijken of Feyenoord 3 keer geluk heeft met de spits
Dat is niet helemaal waar, als een moderator een aanvraag doet gaat FA dat beoordelen en indien oké dan krijg je je ban dacht dat het zo ging.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal wel eerder gewoon een geldige reden aan voorafgegaan zijn. Want mods kunnen toch niet bannen.
te vrede is zowaar nog slechter dan sightorssonquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon te vrede.
40 goals in februari bij het kampioensfeest.
Geen opa's gekkie dat is ervaring. Komt bazenspits aan ook dan zijn we niet te stoppenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord een stuk sterker.
2 opas en een 19 jarige erbij.
Te Vrede is slechter dan ik als spits was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
te vrede is zowaar nog slechter dan sightorsson
ja maar als het bij een beetje geruzie blijft krijg je echt geen ban van een FA hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, als een moderator een aanvraag doet gaat FA dat beoordelen en indien oké dan krijg je je ban dacht dat het zo ging.
Dus ze kunnen inderdaad niet bannen maar er wel eentje voor je regelen als het ware
Best droevig dat Feyenoord alleen dat heeft danquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te Vrede is slechter dan ik als spits was.
Manman.
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar als het bij een beetje geruzie blijft krijg je echt geen ban van een FA hoor.
Jij bent volgens mij de enige Feyenoorder op FOK! die Immers ook kut vind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Lex "kan niet voetballen" Immers erachter.
Nee, geen genot.
Ah je was weer aan een van je befaamde tirades bezigquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Schold hem uit voor dingen en zei dat hij er niks aan kon doen omdat hij toch geen mod was
Maar Yvonne maakte hem snel mod en toen stond er systeenmbericht: Crewbash je kunt dan en dan weer posten
Lex is een onderschatte speler beter haalt Koeman hem naar Southampton als vervanger voor Calum Chambersquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Lex "kan niet voetballen" Immers erachter.
Nee, geen genot.
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.quote:
Pot, ketel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je was weer aan een van je befaamde tirades bezigTerechte ban wel dan
Omdat hij goed rendement heeft verder oogt hij als een mongool maar zijn stats liegen niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.
Dat is nog het ergste van alles.
Hij wordt niet eens meer gezien als cultspeler.
ik dacht misschien krijg ik mijn ban ontmaagdingquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Jij wenste mij een gaskamer toe en scheld net zo hard alleen blijkbaar ben je hypocriet genoeg om te doen alsof het altijd alleen aan anderen ligt
Beetje zelfde verhaal als met Siem de Jongquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.
Dat is nog het ergste van alles.
Hij wordt niet eens meer gezien als cultspeler.
Ach zolang het van twee kanten komt ik was ook triest bezig met je broer er bij te halen al was dat geeneens een trol omdat je echt een verhaal keertje vertelt had.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht misschien krijg ik mijn ban ontmaagding
maar nope weer niet gelukt
Zou jij alleen maar leuk vinden toch aangezien je oranje haarquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Was echt bang dat Immers nog in oranje kwam na een tijdje.
Nee, dan zou ik me doodschamen dat Feyenoord zo'n slechte speler heeft geleverd aan een eindtoernooiquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou jij alleen maar leuk vinden toch aangezien je oranje haar
nee want je vertelde gewoon een totaal verkeerd verhaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach zolang het van twee kanten komt ik was ook triest bezig met je broer er bij te halen al was dat geeneens een trol omdat je echt een verhaal keertje vertelt had.
Alleen waren de verhoudingen toen nog cool
Gast dat was meer dan een jaar geleden weet ik veel bipolair of borderliner was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee want je vertelde gewoon een totaal verkeerd verhaal
Alsof die Wijnaldum iets heeft toegevoegd dit toernooi of wat denk je van Lens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik me doodschamen dat Feyenoord zo'n slechte speler heeft geleverd aan een eindtoernooi
Als je naar hun kijkt heb je in ieder geval niet dat er een voetballer met een spierziekte op het veld staat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof die Wijnaldum iets heeft toegevoegd dit toernooi of wat denk je van Lens.
ja jij haalt het er zelf bij van een jaar terug, kom dan in elk geval met kloppende feitenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast dat was meer dan een jaar geleden weet ik veel bipolair of borderliner was.
Je vertelde zoveel van dat soort dingen in die tijd
Ik heb hier geen zin in vannacht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
JR denkt dat ik borderliner ben takes one to know one I guess
Je hebt die Messi-actie van Lex gemist vorig seizoen zeker die man heeft echt wel motoriek alleen niet veel mensen kunnen het (h)erkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je naar hun kijkt heb je in ieder geval niet dat er een voetballer met een spierziekte op het veld staat.
Ik ook niet maar jij begint weer meteen te flippen omdat ik iets niet goed onthouden had.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in vannacht.
je overdrijftquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar jij begint weer meteen te flippen omdat ik iets niet goed onthouden had.
Bipolair en borderliner zijn allebei persoonlijkheidsstoornissen en jij doet net alsof ik je moeder verkracht heb direct zo aangebrand terwijl ik alleen die twee termen had verward.
Twee nieuwe spitsen, Viergever en een nieuwe buitenspeler die waarschijnlijk pas na de winter echt mee kan spelen door oostblokmaffiaquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft trouwens weinig spelers verkocht dit seizoen. Maar ook bijna niks gehaald wel jammer.
Nou na die opmerking wilde je me in de gaskamer smijten dus kennelijk zat het je behoorlijk diepquote:
Ja iets met een handtekening toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee nieuwe spitsen, Viergever en een nieuwe buitenspeler die waarschijnlijk pas na de winter echt mee kan spelen door oostblokmaffia
omdat je bij iedereen loopt te zuigen en persoonlijke shit er bijhalen en het dan ziet als gewoon trollen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou na die opmerking wilde je me in de gaskamer smijten dus kennelijk zat het je behoorlijk diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |