Juist dat gedateerde maakt het leuk, net als de Flodder episodes. Toen ze gingen hacken op de computer om een bushalte in de tuin te zetten van de burenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De oude Mr. Bean afleveringen zijn ook wel echt grappig hoewel soms wat outdated.
Maar ik ga richting bed. Dit keer echt. Morgenochtend eens uitvogelen hoe ik 3 kratten bier naar de winkel krijg op een fiets (Dat gaat het niet worden)
Flodderquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist dat gedateerde maakt het leuk, net als de Flodder episodes. Toen ze gingen hacken op de computer om een bushalte in de tuin te zetten van de buren![]()
Waarom moet je die 3 kratten tegelijk mee?
Ik heb jaar terug nog alles herbekeken op Youtube. Ik vond het best wel grappig en jeugdsentimentquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me niet meer herinneren johZo lang geleden.
Hier was Simba nog wat jongerquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijgt Simba wat vaderlijke adviezen.
straks ga je me vertellen dat je Baantjer ook leuk vindtquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb jaar terug nog alles herbekeken op Youtube. Ik vond het best wel grappig en jeugdsentiment
Dat is meer iets voor Stijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
straks ga je me vertellen dat je Baantjer ook leuk vindt
oh buurmanquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandse productie ooit.
[ afbeelding ]
Simpele banale humor zoals we in Nederland goed kennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandse productie ooit.
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier was Simba nog wat jonger
[ afbeelding ]
Heerlijke humor welquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpele banale humor zoals we in Nederland goed kennen.
De artiest had toen zeker geblowdquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier krijgt hij al wat rimpels
[ afbeelding ]
Ooit één aflevering van gezien, dat was ook meteen de laatste keer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Het eerste seizoen Brugklas is kwaliteit vergeleken met Flodder.
Volgens mij is die artiest een hele beschaafde jongeman.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De artiest had toen zeker geblowd
Zou jij Anouk niet alle lokalen van de school willen laten zien dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit één aflevering van gezien, dat was ook meteen de laatste keer.
Wat een bocht
Pics van Anoukquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij Anouk niet alle lokalen van de school willen laten zien dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van Anouk
Want ik weet echt niet wie dat is
Oh verdomme.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mocht je toch niet meer LR
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mocht je toch niet meer LR
Nu je hun aandacht toch hebt:quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh verdomme.
Het was een grapje BrandX, Yvonne en meer
Misschien moet ik je moderatorschap maar overnemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh verdomme.
Het was een grapje BrandX, Yvonne en meer
of ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik je moderatorschap maar overnemen
Ik vroeg het eerder.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik je moderatorschap maar overnemen
Hamsterennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik
ik zou een goeie vbl mod zijn
Nja ik word wel mod van CRE. Ze hebben me alleen nog niet gevraagdquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerder.
Jammer joh
Een outsider die geen kut van voetbal weet. Dat zou wel wat zijn jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik
Mijn steun heb je WP dat weet je.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik
Geen enkele mod in VBL weet iets van voetbal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een outsider die geen kut van voetbal weet. Dat zou wel wat zijn ja
Je moet ook wat anders in hun gezicht drukken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je WP dat weet je.
Ik zou het niet zo heel erg vinden ook. De vrouwen blijken toch minder welwillend te zijn dan ik had gehoopt als ik ze mijn blauwe kleurtje in het gezicht druk.
Dat is inderdaad eerder een must dan een prequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkele mod in VBL weet iets van voetbal.
GGMM weet ook geen kut van voetbal. En hij pest de meest aardige mod OOIT weg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een outsider die geen kut van voetbal weet. Dat zou wel wat zijn ja
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :Squote:Op maandag 4 augustus 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je WP dat weet je.
Ik zou het niet zo heel erg vinden ook. De vrouwen blijken toch minder welwillend te zijn dan ik had gehoopt als ik ze mijn blauwe kleurtje in het gezicht druk.
Mijn lustspier + aanhangsel is inmiddels ook blauw.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook wat anders in hun gezicht drukken.
#subtiel
watquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM weet ook geen kut van voetbal. En hij pest de meest aardige mod OOIT weg.
[..]
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S
Ik suggereer net dat ik je functie over ga nemen en dan schuif jij iemand anders naar voren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn lustspier + aanhangsel is inmiddels ook blauw.
[..]
wat
Heeft al afgewezen volgens mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
Stijn is de volgende mod in VBL let maar op (als hij tijd heeft)
Die jongen heeft tijd tijdens koningsdag, oudejaarsdag, kerst etc... die jongen heeft altijd tijd. 24/7 op FOK! das de leef.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
Stijn is de volgende mod in VBL let maar op (als hij tijd heeft)
Volgens mij haat hij voetbal niet, maar neemt hij het niet zo serieus als de meeste.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
LR haat voetbal ook in feite.
Hij houdt alleen van Ado en LEGIA
Corry weet niet eens wat buitenspel is (no joke)quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
LR haat voetbal ook in feite.
Hij houdt alleen van Ado en LEGIA
Bring back Gitaarspeler.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Corry weet niet eens wat buitenspel is (no joke)
Hij is net een weekje weg naar Duitsland. Daar gaat je verhelderende betoog.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die jongen heeft tijd tijdens koningsdag, oudejaarsdag, kerst etc... die jongen heeft altijd tijd. 24/7 op FOK! das de leef.
Jij en mod je wilde me laatst nog vergassen een een concentratiekamp bitch pleasequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft al afgewezen volgens mij.
Net als ik
Curry? > Ketchupquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Corry weet niet eens wat buitenspel is (no joke)
Ik kom daar toch zelden. En anders ben ik wel bereid een flinke dosis Emilia erin te gooien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mensen die weigeren gifjes te posten in live-topics sowieso bannen.
Stijn heeft de functie afgeslagen dat is iets anders. Zonde wel. Hij steekt zoveel tijd in OP's geef hem dan ook de mogelijkheid ze ten alle tijde aan te passen. (Dat was voor WK)quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft al afgewezen volgens mij.
Net als ik
Is daar iets vreemds aan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en mod je wilde me laatst nog vergassen een een concentratiekamp bitch please
ik heb het toch ook afgewezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en mod je wilde me laatst nog vergassen een een concentratiekamp bitch please
Ik pleit voor DonRajaquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kan Steven terugkomen.
Ploertendoder erbij.
Dan enkel dan zou ik voor mijn positie blijven vechten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kan Steven terugkomen.
Ploertendoder erbij.
Ik snap wel dat je niet de hele tijd politieagent wil spelen. Kijk naar de hoon die GGMM over zich heen krijgt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn heeft de functie afgeslagen dat is iets anders. Zonde wel. Hij steekt zoveel tijd in OP's geef hem dan ook de mogelijkheid ze ten alle tijde aan te passen. (Dat was voor WK)
DonRaja beste mod ever.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor DonRaja
laat joden weglopen
mod hooligan
Als mod is dat ongepast zeker als Yvonne je directe leidinggevende is hou je het dan niet lang vol.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is daar iets vreemds aan dan?
En terecht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niet de hele tijd politieagent wil spelen. Kijk naar de hoon die GGMM over zich heen krijgt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vind ik GGMM ook een slechte mod
heb je weer aan de smurfen gezeten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn lustspier + aanhangsel is inmiddels ook blauw.
[..]
wat
Stijn post gewoon op 1 januari om 00:00 uur dus die heeft alle tijd van de wereld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is net een weekje weg naar Duitsland. Daar gaat je verhelderende betoog.
Heb jij daar bewijs van?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn post gewoon op 1 januari om 00:00 uur dus die heeft alle tijd van de wereld.
Nee. Het 5 kilo gewicht voor mijn penisverlenging was iets teveel van het goede tijdens de eerste poging.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je weer aan de smurfen gezeten?
Dat is hoe hij als user is, niet hoe hij als mod is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:16 schreef Elan het volgende:
Johannes is het hier mee eens.
Arme jongen zit nog steeds op zijn nootjes te wachten .
Zo ga je niet met mensen om.
Erg kinderachtig van hemquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:16 schreef Elan het volgende:
Johannes is het hier mee eens.
Arme jongen zit nog steeds op zijn nootjes te wachten .
Zo ga je niet met mensen om.
Ga zelf eens zoeken lul. Ik had toen nog een hele discussie met hem gehad waarom hij nooit eens buiten komt.quote:
Ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hoe hij als user is, niet hoe hij als mod is.
Als Johannes zou weten wie Jack was dan zou hij nu ter plekke klaarkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Zijn dat twee verschillende acts
Ik mag hem sowieso niet hij stookt ook tussen cachet mij en jack
Dat weet je allemaal niet man. Je kan ook mobiel FOK!ken tegenwoordig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga zelf eens zoeken lul. Ik had toen nog een hele discussie met hem gehad waarom hij nooit eens buiten komt.
Je snapt het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al mogen de kuttopics van Tong wel sneller gesloten worden, man een van mijn grootste ergernissen op FOK! die topics na Elan.
Dat geeft aan wat voor treurig persoon je bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Als mensen boos worden missie geslaagd.
En Happel dan? Mocht je gewoon schelden als een mallequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:17 schreef RensAjacied het volgende:
Don was een uitstekende mod, liet veel toe.
Die met die volleybal?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Johannes zou weten wie Jack was dan zou hij nu ter plekke klaarkomen.
Hoe dan ook. Mijn glas is leeg. Nu kan ik echt afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |