Juist dat gedateerde maakt het leuk, net als de Flodder episodes. Toen ze gingen hacken op de computer om een bushalte in de tuin te zetten van de burenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De oude Mr. Bean afleveringen zijn ook wel echt grappig hoewel soms wat outdated.
Maar ik ga richting bed. Dit keer echt. Morgenochtend eens uitvogelen hoe ik 3 kratten bier naar de winkel krijg op een fiets (Dat gaat het niet worden)
Flodderquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist dat gedateerde maakt het leuk, net als de Flodder episodes. Toen ze gingen hacken op de computer om een bushalte in de tuin te zetten van de buren![]()
Waarom moet je die 3 kratten tegelijk mee?
Ik heb jaar terug nog alles herbekeken op Youtube. Ik vond het best wel grappig en jeugdsentimentquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me niet meer herinneren johZo lang geleden.
Hier was Simba nog wat jongerquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijgt Simba wat vaderlijke adviezen.
straks ga je me vertellen dat je Baantjer ook leuk vindtquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb jaar terug nog alles herbekeken op Youtube. Ik vond het best wel grappig en jeugdsentiment
Dat is meer iets voor Stijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
straks ga je me vertellen dat je Baantjer ook leuk vindt
oh buurmanquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandse productie ooit.
[ afbeelding ]
Simpele banale humor zoals we in Nederland goed kennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn favoriete Nederlandse productie ooit.
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier was Simba nog wat jonger
[ afbeelding ]
Heerlijke humor welquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpele banale humor zoals we in Nederland goed kennen.
De artiest had toen zeker geblowdquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier krijgt hij al wat rimpels
[ afbeelding ]
Ooit één aflevering van gezien, dat was ook meteen de laatste keer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Het eerste seizoen Brugklas is kwaliteit vergeleken met Flodder.
Volgens mij is die artiest een hele beschaafde jongeman.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De artiest had toen zeker geblowd
Zou jij Anouk niet alle lokalen van de school willen laten zien dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit één aflevering van gezien, dat was ook meteen de laatste keer.
Wat een bocht
Pics van Anoukquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij Anouk niet alle lokalen van de school willen laten zien dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van Anouk
Want ik weet echt niet wie dat is
Oh verdomme.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mocht je toch niet meer LR
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mocht je toch niet meer LR
| Forum Opties | |
|---|---|