Nu je hun aandacht toch hebt:quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh verdomme.
Het was een grapje BrandX, Yvonne en meer
Misschien moet ik je moderatorschap maar overnemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh verdomme.
Het was een grapje BrandX, Yvonne en meer
of ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik je moderatorschap maar overnemen
Ik vroeg het eerder.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik je moderatorschap maar overnemen
Hamsterennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik
ik zou een goeie vbl mod zijn
Nja ik word wel mod van CRE. Ze hebben me alleen nog niet gevraagdquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerder.
Jammer joh
Een outsider die geen kut van voetbal weet. Dat zou wel wat zijn jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik
Mijn steun heb je WP dat weet je.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik
Geen enkele mod in VBL weet iets van voetbal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een outsider die geen kut van voetbal weet. Dat zou wel wat zijn ja
Je moet ook wat anders in hun gezicht drukken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je WP dat weet je.
Ik zou het niet zo heel erg vinden ook. De vrouwen blijken toch minder welwillend te zijn dan ik had gehoopt als ik ze mijn blauwe kleurtje in het gezicht druk.
Dat is inderdaad eerder een must dan een prequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkele mod in VBL weet iets van voetbal.
GGMM weet ook geen kut van voetbal. En hij pest de meest aardige mod OOIT weg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een outsider die geen kut van voetbal weet. Dat zou wel wat zijn ja
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :Squote:Op maandag 4 augustus 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je WP dat weet je.
Ik zou het niet zo heel erg vinden ook. De vrouwen blijken toch minder welwillend te zijn dan ik had gehoopt als ik ze mijn blauwe kleurtje in het gezicht druk.
Mijn lustspier + aanhangsel is inmiddels ook blauw.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook wat anders in hun gezicht drukken.
#subtiel
watquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM weet ook geen kut van voetbal. En hij pest de meest aardige mod OOIT weg.
[..]
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |