En terecht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niet de hele tijd politieagent wil spelen. Kijk naar de hoon die GGMM over zich heen krijgt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vind ik GGMM ook een slechte mod
heb je weer aan de smurfen gezeten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn lustspier + aanhangsel is inmiddels ook blauw.
[..]
wat
Stijn post gewoon op 1 januari om 00:00 uur dus die heeft alle tijd van de wereld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is net een weekje weg naar Duitsland. Daar gaat je verhelderende betoog.
Heb jij daar bewijs van?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn post gewoon op 1 januari om 00:00 uur dus die heeft alle tijd van de wereld.
Nee. Het 5 kilo gewicht voor mijn penisverlenging was iets teveel van het goede tijdens de eerste poging.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je weer aan de smurfen gezeten?
Dat is hoe hij als user is, niet hoe hij als mod is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:16 schreef Elan het volgende:
Johannes is het hier mee eens.
Arme jongen zit nog steeds op zijn nootjes te wachten .
Zo ga je niet met mensen om.
Erg kinderachtig van hemquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:16 schreef Elan het volgende:
Johannes is het hier mee eens.
Arme jongen zit nog steeds op zijn nootjes te wachten .
Zo ga je niet met mensen om.
Ga zelf eens zoeken lul. Ik had toen nog een hele discussie met hem gehad waarom hij nooit eens buiten komt.quote:
Ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is hoe hij als user is, niet hoe hij als mod is.
Als Johannes zou weten wie Jack was dan zou hij nu ter plekke klaarkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Zijn dat twee verschillende acts
Ik mag hem sowieso niet hij stookt ook tussen cachet mij en jack
Dat weet je allemaal niet man. Je kan ook mobiel FOK!ken tegenwoordig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga zelf eens zoeken lul. Ik had toen nog een hele discussie met hem gehad waarom hij nooit eens buiten komt.
Je snapt het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al mogen de kuttopics van Tong wel sneller gesloten worden, man een van mijn grootste ergernissen op FOK! die topics na Elan.
Dat geeft aan wat voor treurig persoon je bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Als mensen boos worden missie geslaagd.
En Happel dan? Mocht je gewoon schelden als een mallequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:17 schreef RensAjacied het volgende:
Don was een uitstekende mod, liet veel toe.
Die met die volleybal?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Johannes zou weten wie Jack was dan zou hij nu ter plekke klaarkomen.
Hoe dan ook. Mijn glas is leeg. Nu kan ik echt afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |