Kijk hieruit blijkt dat je zelf ook vol zit met vooroordelen en dan met droge ogen beweren dat moderatie neutraal geschiedequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijden
En maar TR's zetten goffedomme
Je geeft zelf een signaal af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat is het verkeerde signaalwoord
Dit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM komt altijd uitlokken als mod
Op FOK! pochen over je alcoholspiegel vind ik altijd een beetje triest. Maar ik ben wel extreem vrolijk.quote:
moet ie gewoon normaal doen in vblquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.
Dat ik nou zo'n patjepeeer ben die het zelfs geen poging meer geeft.
Dan komt omdat ik de TR's en het gejank kan inzien. Echt een kleuterklasquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk hieruit blijkt dat je zelf ook vol zit met vooroordelen en dan met droge ogen beweren dat moderatie neutraal geschiede
Werkt niet mobiel, morgen kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.haxballtube.com/watch/959ab01aa9
Kan je lachen.
Hij deed dit al toen hij nog geen mod was hoor, dat trollen heeft hij zelf ook toegegeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.
Dat ik nou zo'n patjepeeer ben die het zelfs geen poging meer geeft.
ik snap je man, gefeliciteerdquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op FOK! pochen over je alcoholspiegel vind ik altijd een beetje triest. Maar ik ben wel extreem vrolijk.
wie heeft dit uitgelekt danquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM had ooit een lijstje gemaakt achter de schermen met vervelende users.
#REALFACTS
zeker donquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand van achter de schermen natuurlijk.
We trollen toch allemaal wel eens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij deed dit al toen hij nog geen mod was hoor, dat trollen heeft hij zelf ook toegegeven.
Toen hij een poosje mod af was was hij constant aan het rellen in het Feyenoord-topic
weet ik nog niksquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand van achter de schermen natuurlijk.
En dat komt natuurlijk alleen bij de Feyenoorders vandaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt omdat ik de TR's en het gejank kan inzien. Echt een kleuterklas
Bij hem was het extreem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We trollen toch allemaal wel eens.
[..]
weet ik nog niks
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speeltquote:
je weet het nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speelt
Gewoon voor de titel gaan nu tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speelt
zijn gewoon trollsquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat komt natuurlijk alleen bij de Feyenoorders vandaan
Figuren als Caland, Happel myzelf en Inso gaan eerder iemand de "kanker" schelden dan een TR zetten terwijl die ajacieden die in het Feyenoord-topic komen trollen o.a. Tyron constant TR zetten en dat ook toegeven.
Hoequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij hem was het extreem.
Al had hij me wel op een briljante manier een maandban aangesmeerd toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |