SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Neequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geeft aan wat voor treurig persoon je bent.
En geeft aan hoe ziek jij bent dat jij op dat soort manieren plezier uit je leven haaltquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Jij bent gewoon bijzonder makkelijk te trollen
xD
Onjuist. Slechts als je Feyenoord aanhing.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En Happel dan? Mocht je gewoon schelden als een malle
Daar heeft GGMM ook een handje van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist. Slechts als je Feyenoord aanhing.
Goeie mod dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stem op Rickazio als hij ooit nog eens terugkeert.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wordt wel een keer tijd voor een Groningen mod.
Ben het ww van Rickazio vergetenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stem op Rickazio als hij ooit nog eens terugkeert.
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijdenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft GGMM ook een handje van.
Echter niet als je Feyenoord aanhangt.
Don was toch de beste mod die er is geweest of wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
viesdik was zijn ww tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben het ww van Rickazio vergeten
GGMM komt altijd uitlokken als modquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijden
En maar TR's zetten goffedomme
Ik zou precies als GGMM doen door ze keihard te trollenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt onzin dit. Feyenoorders op FOK! gedragen zich gewoon als debielen bij verlies of winst. Ook hoe ze theatraal de livetopics mijden
En maar TR's zetten goffedomme
ik heb die rel nog steeds een keer gemist, want jullie doen er altijd heel gewichtig over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
laten we het nou een keer niet hebben over madame_paon, dat is nu wel leuk genoeg geweest
GGMM is nogal selectief in de behandeling van de clubtopics in het Feyenoord-topic mag iedereen wekelijks even komen trollen ( Scorpie, Cuenca, Herqules ga zo maar door) en bij het Ajax-topic tolereert hij andersom geen commentaar want dan delete hij posts of vraagt een ban aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft GGMM ook een handje van.
Echter niet als je Feyenoord aanhangt.
Nadat hij eerst 10x de kanker in is gescholden (Letterlijk). Het blijft een vrijwillige functie. Je hoeft jezelf echt niet zo weggezet te laten worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM komt altijd uitlokken als mod
dat is het verkeerde signaalwoordquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb die rel nog steeds een keer gemist, want jullie doen er altijd heel gewichtig over.
Madame_Paon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |