Ik gunde het PEC wel, want Ajax was echt bedroevend zwak bezig weer. Gewoon weer verder gaan met het "domineren" van de laatste seizoenenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Ajax winnen in de Arena is sowieso geweldig, en dan in deze wedstrijd... Want let's face it, goede kans dat PEC de komende vijftig jaar geen JC-schaal meer speelt
Hij post altijd leuk de plaatjes van al zijn eten in het "wat eet ik vandaag- topic"quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken weinig vervelende users, behalve Iwanius de nasi hater.
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.quote:
Ik denk dat er volgende week in de eredivisie alweer 4 " stunts" zijn minimaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Het grappige is dat je je niet eens meer verbaasd over "stunts"
Goed verhaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.
Daar zal wel eerder gewoon een geldige reden aan voorafgegaan zijn. Want mods kunnen toch niet bannen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet meer hij was poosje geen mod vorig en had ruzie met m in het Feyenoord-topic en toen maakte Yvonne m ineens weer mod en kreeg ik ban o.i.d. was wel een geslaagde backfire kon er zelf wel om lachen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
Dit seizoen Feyenoord gewoon kampioen.
Rest is alleen maar zwakker geworden
Feyenoord een stuk sterker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef Elan het volgende:
Dit seizoen Feyenoord gewoon kampioen.
Rest is alleen maar zwakker geworden
en hoe voelde je je daarbij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt toch nog niet die spits bij van Napoliquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord een stuk sterker.
2 opas en een 19 jarige erbij.
Gewoon te vrede.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt toch nog niet die spits bij van Napoli
Kijken of Feyenoord 3 keer geluk heeft met de spits
Dat is niet helemaal waar, als een moderator een aanvraag doet gaat FA dat beoordelen en indien oké dan krijg je je ban dacht dat het zo ging.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal wel eerder gewoon een geldige reden aan voorafgegaan zijn. Want mods kunnen toch niet bannen.
te vrede is zowaar nog slechter dan sightorssonquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon te vrede.
40 goals in februari bij het kampioensfeest.
Geen opa's gekkie dat is ervaring. Komt bazenspits aan ook dan zijn we niet te stoppenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord een stuk sterker.
2 opas en een 19 jarige erbij.
Te Vrede is slechter dan ik als spits was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
te vrede is zowaar nog slechter dan sightorsson
ja maar als het bij een beetje geruzie blijft krijg je echt geen ban van een FA hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, als een moderator een aanvraag doet gaat FA dat beoordelen en indien oké dan krijg je je ban dacht dat het zo ging.
Dus ze kunnen inderdaad niet bannen maar er wel eentje voor je regelen als het ware
Best droevig dat Feyenoord alleen dat heeft danquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te Vrede is slechter dan ik als spits was.
Manman.
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar als het bij een beetje geruzie blijft krijg je echt geen ban van een FA hoor.
Jij bent volgens mij de enige Feyenoorder op FOK! die Immers ook kut vind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Lex "kan niet voetballen" Immers erachter.
Nee, geen genot.
Ah je was weer aan een van je befaamde tirades bezigquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Schold hem uit voor dingen en zei dat hij er niks aan kon doen omdat hij toch geen mod was
Maar Yvonne maakte hem snel mod en toen stond er systeenmbericht: Crewbash je kunt dan en dan weer posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |