Lex is een onderschatte speler beter haalt Koeman hem naar Southampton als vervanger voor Calum Chambersquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Lex "kan niet voetballen" Immers erachter.
Nee, geen genot.
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.quote:
Pot, ketel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah je was weer aan een van je befaamde tirades bezigTerechte ban wel dan
Omdat hij goed rendement heeft verder oogt hij als een mongool maar zijn stats liegen niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.
Dat is nog het ergste van alles.
Hij wordt niet eens meer gezien als cultspeler.
ik dacht misschien krijg ik mijn ban ontmaagdingquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Jij wenste mij een gaskamer toe en scheld net zo hard alleen blijkbaar ben je hypocriet genoeg om te doen alsof het altijd alleen aan anderen ligt
Beetje zelfde verhaal als met Siem de Jongquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Juist niet, half Nederland vind hem daadwerkelijk een goede voetballer.
Dat is nog het ergste van alles.
Hij wordt niet eens meer gezien als cultspeler.
Ach zolang het van twee kanten komt ik was ook triest bezig met je broer er bij te halen al was dat geeneens een trol omdat je echt een verhaal keertje vertelt had.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht misschien krijg ik mijn ban ontmaagding
maar nope weer niet gelukt
Zou jij alleen maar leuk vinden toch aangezien je oranje haarquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Was echt bang dat Immers nog in oranje kwam na een tijdje.
Nee, dan zou ik me doodschamen dat Feyenoord zo'n slechte speler heeft geleverd aan een eindtoernooiquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou jij alleen maar leuk vinden toch aangezien je oranje haar
nee want je vertelde gewoon een totaal verkeerd verhaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach zolang het van twee kanten komt ik was ook triest bezig met je broer er bij te halen al was dat geeneens een trol omdat je echt een verhaal keertje vertelt had.
Alleen waren de verhoudingen toen nog cool
Gast dat was meer dan een jaar geleden weet ik veel bipolair of borderliner was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee want je vertelde gewoon een totaal verkeerd verhaal
Alsof die Wijnaldum iets heeft toegevoegd dit toernooi of wat denk je van Lens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik me doodschamen dat Feyenoord zo'n slechte speler heeft geleverd aan een eindtoernooi
Als je naar hun kijkt heb je in ieder geval niet dat er een voetballer met een spierziekte op het veld staat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof die Wijnaldum iets heeft toegevoegd dit toernooi of wat denk je van Lens.
ja jij haalt het er zelf bij van een jaar terug, kom dan in elk geval met kloppende feitenquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast dat was meer dan een jaar geleden weet ik veel bipolair of borderliner was.
Je vertelde zoveel van dat soort dingen in die tijd
Ik heb hier geen zin in vannacht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
JR denkt dat ik borderliner ben takes one to know one I guess
Je hebt die Messi-actie van Lex gemist vorig seizoen zeker die man heeft echt wel motoriek alleen niet veel mensen kunnen het (h)erkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je naar hun kijkt heb je in ieder geval niet dat er een voetballer met een spierziekte op het veld staat.
Ik ook niet maar jij begint weer meteen te flippen omdat ik iets niet goed onthouden had.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in vannacht.
je overdrijftquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar jij begint weer meteen te flippen omdat ik iets niet goed onthouden had.
Bipolair en borderliner zijn allebei persoonlijkheidsstoornissen en jij doet net alsof ik je moeder verkracht heb direct zo aangebrand terwijl ik alleen die twee termen had verward.
Twee nieuwe spitsen, Viergever en een nieuwe buitenspeler die waarschijnlijk pas na de winter echt mee kan spelen door oostblokmaffiaquote:Op maandag 4 augustus 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft trouwens weinig spelers verkocht dit seizoen. Maar ook bijna niks gehaald wel jammer.
Nou na die opmerking wilde je me in de gaskamer smijten dus kennelijk zat het je behoorlijk diepquote:
Ja iets met een handtekening toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee nieuwe spitsen, Viergever en een nieuwe buitenspeler die waarschijnlijk pas na de winter echt mee kan spelen door oostblokmaffia
omdat je bij iedereen loopt te zuigen en persoonlijke shit er bijhalen en het dan ziet als gewoon trollen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou na die opmerking wilde je me in de gaskamer smijten dus kennelijk zat het je behoorlijk diep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |