Pussy verwijder zijn posts gewoonquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry grapje was ff vergeten dat jij hier mod was
Jou kan ik niet aan denk ik.
Je gezicht is een pussy.quote:
Als je maar weet wie er de baas isquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry grapje was ff vergeten dat jij hier mod was
Jou kan ik niet aan denk ik.
Zwak excuus. Je laat je weer flink kennen hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je kunt stoken tussen kano en mij?
René is nog wat teneergeslagen na gisteravondquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zwak excuus. Je laat je weer flink kennen hoor.
Kunnen we er niet over praten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
René is nog wat teneergeslagen na gisteravond
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:
Ach, het kan erger. Het was al beter dan de 5-1.quote:
Ja, toch een flinke vooruitgang.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het kan erger. Het was al beter dan de 5-1.
Maar in de rest van het seizoen hebben we Blind en Cilissen weer. Dat scheelt.
Zonder keeper spelen is beter dan met Vermeer spelen.quote:
Roda > Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder keeper spelen is beter dan met Vermeer spelen.
Alleen jammer dat we geen spits hebbenOf een creatieve middenvelder. Of een rechtsback
Altijd maar weer stoken. Nu ook al in grtd. Schijtziek word ik er van weet je datquote:
Meid toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd maar weer stoken. Nu ook al in grtd. Schijtziek word ik er van weet je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |