Ik heb mijn toetsenbord ook op de grond gezet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je groter geschapen was, sorry. Is het dan tenminste nog wel een duimpje?
[..]
Bedankt voor het melden, nee echt. Hier kunnen we wat mee
Jetro Willems fokt niet meer.quote:
Dit zegt meer over je groteske handen dan je edele lustspier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb mijn toetsenbord ook op de grond gezet.
Wel de spellen die hij en ik speelde. Veel sociale interactie en dat leer je vanzelf wel typen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom bevordert een gameverslaving mijn manier van typen?
Met tien vingers dus? Ik snap nog altijd niet het verband eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zegt meer over je groteske handen dan je edele lustspier.
[..]
Wel de spellen die hij en ik speelde. Veel sociale interactie en dat leer je vanzelf wel typen.
Flikkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap ineens wel hoe je een Haagse kon scoren
Bij spellen als Quake had je naast het spelen van de spel zelf een chatfunctie om elkaar te beledigen of te zeggen dat het een goede spel was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met tien vingers dus? Ik snap nog altijd niet het verband eerlijk gezegd.
En hoe bevordert dat dan dat je ipv met 2 dan met 10 vingers gaat typen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij spellen als Quake had je naast het spelen van de spel zelf een chatfunctie om elkaar te beledigen of te zeggen dat het een goede spel was.
Heb jij ooit een game gespeeld en tegelijkertijd je maaltijd eten en ook nog seksuele roleplaying. En dat met twee vingers?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoe bevordert dat dan dat je ipv met 2 dan met 10 vingers gaat typen?
Je moest snel zijn, want andere ronde ging beginnen. Je had al vier vingers op de wasd letters, dus je had maar 6 vrije vingers over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoe bevordert dat dan dat je ipv met 2 dan met 10 vingers gaat typen?
Je hebt gelijk. Op het Binnenhof heb je tegenwoordig genoeg aan een ISIS vlag met jouw huidskleur.quote:
Snel moeten typen en jezelf daardoor dwingen tot het aanleren van betere typtechniek. Doe je dit niet dan ben je net zo'n lul als Peter uit het uit te typen stukje tekst.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met tien vingers dus? Ik snap nog altijd niet het verband eerlijk gezegd.
Er was gisteren weer een demonstratie van die isis flikkers. Creepy shit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op het Binnenhof heb je tegenwoordig genoeg aan een ISIS vlag met jouw huidskleur.
Ik ben ook bijzonder grappig vandaag
[..]
Snel moeten typen en jezelf daardoor dwingen tot het aanleren van betere typtechniek. Doe je dit niet dan ben je net zo'n lul als Peter uit het uit te typen stukje tekst.
Ik ben bang dat het om World of Warcraft draaide maar ook dit is waar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moest snel zijn, want andere ronde ging beginnen. Je had al vier vingers op de wasd letters, dus je had maar 6 vrije vingers over.
Zullen we de volgende keer samengaan? Laat ik wel een Jihad baard staan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er was gisteren weer een demonstratie van die isis flikkers. Creepy shit.
Je beseft dat je het antwoord op die vraag zojuist hebt overgetypt in die test he?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Waarom? Ik kan met twee vingers anders best wel snel typen. Zie het probleem niet
Ik moet eerlijk toegeven dat als ik game, dat ik eigenlijk de tijd vergeet, en dus niet eet tijdens het gamen. En jeetje aan seksuele roleplaying heb ik nooit gedaan. Maar dan nog snap ik het niet, inso.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij ooit een game gespeeld en tegelijkertijd je maaltijd eten en ook nog seksuele roleplaying. En dat met twee vingers?
Aha, thanks voor dit inzicht. Eindelijk een antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moest snel zijn, want andere ronde ging beginnen. Je had al vier vingers op de wasd letters, dus je had maar 6 vrije vingers over.
Net zo'n lul, euh oke.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op het Binnenhof heb je tegenwoordig genoeg aan een ISIS vlag met jouw huidskleur.
Ik ben ook bijzonder grappig vandaag
[..]
Snel moeten typen en jezelf daardoor dwingen tot het aanleren van betere typtechniek. Doe je dit niet dan ben je net zo'n lul als Peter uit het uit te typen stukje tekst.
Ja maar ik vind het bullshitquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je het antwoord op die vraag zojuist hebt overgetypt in die test he?
Peter.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij bent zeker ook nog altijd tegen het homohuwelijk
Polen was het eerste europese land waar je legaal homoseksueel mocht zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo conservatief. Jij bent zeker ook nog altijd tegen het homohuwelijk
Wat een vooruitstrevend, ruimdenkend land is het toch ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen was het eerste europese land waar je legaal homoseksueel mocht zijn.
Leuk feitje he.
In 1932 al, terwijl Nederland pas in 1971quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een vooruitstrevend, ruimdenkend land is het toch ook
Hmm. Hoe werkt dat preciesquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef mrstylo het volgende:
LR, ik ga in den haag wonen he. Jullie hebben daar toch een kalifaat?
Sorryquote:
Katten als manquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een huis voor mezelf en een kat.
This is the dream
Ik stel dit niet op prijsquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verkeerde verbanden leggen, iets waar Lr goed in is.
Je moet het zien als een straat die geleidt wordt door mongolen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Hoe werkt dat precies. Ik weet er redelijk veel vanaf maar een kalifaat hebben in je stad?
[..]
Sorry, maar stellen dat het bullshit is slaat ook nergens op. Je kunt nog zo goed met twee vingers zijn maar je zal het altijd afleggen tegen een middelmatige typer met 10 vingers. Daarbij is het ook logisch dat je het langer volhoudt met 10 vingers daar waar je de belasting beter kunt verdelen in plaats van het constant belasten van twee vingers.
Ze mag mij ook niet. Behalve toen ik net eten paktequote:
Katten mogen je nooitquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze mag mij ook niet. Behalve toen ik net eten pakte
Ja oké maar een kalifaat is toch de regerende groep die claimt af te stammen van de laatste kalief toch. In hoeverre kan dit dan betrekking hebben op een wijk bende/groepering?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet het zien als een straat die geleidt wordt door mongolen.
Ik wil kennelijk niet verkeerd door je begrepen worden en derhalve niet trollen, sorryquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je gebruikt een PI, doe ffe normaal joh.Je trekt het je wel heel erg aan.
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké maar een kalifaat is toch de regerende groep die claimt af te stammen van de laatste kalief toch. In hoeverre kan dit dan betrekking hebben op een wijk bende/groepering?
Ik ga Wikipedia wel even raadplegen.
[..]
Ik wil kennelijk niet verkeerd door je begrepen worden en derhalve niet trollen, sorry
Hah!quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goed
Iedereen heeft maar katten tegenwoordig. Is dit de nieuwe hype?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
mijn vriendin heeft net 2 nieuwe kittens. KJOOOOEEEEETTT
Jij bent serieus een baasje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah!
Ik vond mijn cursus Midden-Oosten echt wel interessant en heb mij toentertijd vrij goed ingelezen over de islam, vandaar
Uhm. Ik speel deze vraag door aan Inso.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent serieus een baasje.
Hoe gaat het met je studie?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhm. Ik speel deze vraag door aan Inso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |