Best goede score hoor. Maar hoe vaker je de test doet, hoe hoger je scoort.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik heb maar 410. Maar mijn toetsenbord steekt af en toe dus dat is ook niet helemaal eerlijk!
Typcursussenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog geen typ cursus gehad, gekregen, genomen, dus met twee vingers.
[..]
Eigenlijk wel. #confessions.
Omdat je op FOK! zitquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Als ik hier in de woonkamer een verhaaltje typ op FOK! ofzo dan kijken allemaal mensen me ook dom aan!
Dat had ik vroeger ook, bij m'n vader thuis. Hele tijd opmerkingen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Omdat ik zo snel typ en je dus hele tijd tiktiktiktiktiktik hoort
Waarom bevordert een gameverslaving mijn manier van typen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typcursussen, gewoon een verkapte gameverslaving oplopen.
Inso is het hiermee eens.
Bedankt. Ik dacht dat niemand het begreep.quote:
Ja die opmerkingen zijn zo irritantquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, bij m'n vader thuis. Hele tijd opmerkingen.Maar nu is typen mijn werk, dus vindt iedereen het normaal.
Ook al zit ik eigenlijk niet te werken.
Of hij was bang dat je zijn internetgeschiedenis zag?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Amarantha het volgende:
+ Mensen zeggen er ook vaak bij 'maak je je toetsenbord niet kapot?' ik mocht echt om die reden niet achter mijn vaders computer. Hij was echt bang dat ik zijn toetsenbord kapot zou typen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of hij was bang dat je zijn internetgeschiedenis zag?
Ik dacht dat je groter geschapen was, sorry. Is het dan tenminste nog wel een duimpje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt. Ik dacht dat niemand het begreep.
Bedankt voor het melden, nee echt. Hier kunnen we wat meequote:
fijn he?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je groter geschapen was, sorry. Is het dan tenminste nog wel een duimpje?
[..]
Bedankt voor het melden, nee echt. Hier kunnen we wat mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |