Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eind jaren 80 is Hamas opgericht en gesteund door de Israelische staat als alternatief voor Jihad en Fatah, niets complottheorieen aan, maar officieel -erkend- staatsbeleid van Israel, sowieso is het 40 jaar later opgericht dan wat jij stelt.
Doel je hierop? Vind ik persoonlijk niet heel schokkend. Ze wilden samenwerken met Hamas, tot na enkele tijd bleek dat het volslagen gevaarlijke gekken zijnquote:Israël beschouwde Hamas aanvankelijk vooral als een sociale hervormingsbeweging, en achtte het daarom legitiem om ermee samen te werken om de invloed van de PLO tegen te gaan. Mahmoud Zahar en Rabin hebben elkaar verschillende keren ontmoet. Aan deze contacten kwam een einde met de ontvoering van en moord op Israëlische soldaten door Hamas in 1989
Ik vond jou antwoord op mijn vragen al lachwekkend door 1 van de 3 vragen te beantwoorden. Maar dit...quote:
Is propaganda, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:27 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Ik vond jou antwoord op mijn vragen al lachwekkend door 1 van de 3 vragen te beantwoorden. Maar dit...
Want bij de Romeinen was alles koek en ei, daar gingen nooit mensen doodquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:28 schreef Sobieski het volgende:
Nationalisme en religie zijn de grootste mentale ziektes op deze wereld. Was het Romeinse rijk er nog maar met joden in Samaria, Galilea en Judea. Nog geen christendom en islam. Het is een utopie helaas.
Dat er gevaarlijke gekken als jou ontstaan. Waarom beantwoord je mijn vraag niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is propaganda, wat is daar mis mee?
Die lieten de bevolking anders vrij met rust. De tolerantie was zo gek nog niet in het Romeinse rijk. Maar ik doel in vergelijking met de huidige situatie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:29 schreef timmmmm het volgende:
Want bij de Romeinen was alles koek en ei, daar gingen nooit mensen dood
Je moet nu eenmaal agressief optreden tegen terroristen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:30 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Dat er gevaarlijke gekken als jou ontstaan. Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Als je toegeeft dat Israël mensenrechten schendt en haar acties agressief zijn. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Israël vrede wilt?
Het ging niet om het 'schokkerende' maar dat Israel als sinds 1948 vrede wil met Hamas, maar Hamas dit niet accepteert, volgens Underdog.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Doel je hierop? Vind ik persoonlijk niet heel schokkend. Ze wilden samenwerken met Hamas, tot na enkele tijd bleek dat het volslagen gevaarlijke gekken zijn
Edit: komt hiervandaan http://www.israel-palestina.info/hamas-html/
1707 doden, meeste vrouwen en kinderen. Terroristen, sure.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet nu eenmaal agressief optreden tegen terroristen.
Ja, dat blijkt uit alles inderdaad.quote:Maar in de basis wil Israël vrede.
Waarvan de meerderheid uit alle waarschijnlijkheid pro Hamas is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1707 doden, meeste vrouwen en kinderen. Terroristen, sure.
[..]
Ja, dat blijkt uit alles inderdaad.
Oh, nu gaat het dus niet meer om terroristen, maar om waar iemand achterstaat. Guilty by association. "naar alle waarschijnlijkheid".quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarvan de meerderheid uit alle waarschijnlijkheid pro Hamas is.
Nu is het duidelijk dat je zit te trollen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarvan de meerderheid uit alle waarschijnlijkheid pro Hamas is.
Moeten er alternatieven zijn dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, nu gaat het dus niet meer om terroristen, maar om waar iemand achterstaat. Guilty by association. "naar alle waarschijnlijkheid".
Denk je echt dat al die kinderen bewust voor Hamas gekozen hebben, of zijn dat toch vooral de Sesamstraatfilmpjes geweest?
En welke alternatieven zijn er precies voor Hamas?
Al-Qaeda retoriek, 'de 9-11 slachtoffers waren vermoedelijke supporters van Bush'.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, nu gaat het dus niet meer om terroristen, maar om waar iemand achterstaat. Guilty by association. "naar alle waarschijnlijkheid".
Nee, maar wel smerige bureaucraten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al-Qaeda retoriek, 'de 9-11 slachtoffers waren vermoedelijke supporters van Bush'.
De daders waren dat sowieso. Over de slachtoffers zou ik me niet uit willen laten, ik ken ze niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al-Qaeda retoriek, 'de 9-11 slachtoffers waren vermoedelijke supporters van Bush'.
Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moeten er alternatieven zijn dan?
Gewoon stoppen met Israël te terroriseren.
D'r zitten al wat bakjes bier in, niet?quote:
Ah, toejuiching van terrorisme.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar wel smerige bureaucraten.
9/11 was goed.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?
Dan kan je ook individuele Noord-Koreanen de tering in bombarderen. Ze steunen immers Kim Il-Weetikwelke.
Grapjas. Ik zou je eens in die tijd verdiepen. Hoeveel rellen er in de straten van Rome zijn geweest. Facties die tegenover elkaar stonden, straatbendes etc. Dat is een zeer bloedige tijd geweest, waarin niemand zijn leven zeker was. Maar dat is allemaal behoorlijk offtopic, open er een topic over in C&H en dan wil ik het er graag over hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:31 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Die lieten de bevolking anders vrij met rust. De tolerantie was zo gek nog niet in het Romeinse rijk. Maar ik doel in vergelijking met de huidige situatie.
Even er vanuitgaande dat het radicale moslims waren die het Amerika betaald wilden zetten he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De daders waren dat sowieso. Over de slachtoffers zou ik me niet uit willen laten, ik ken ze niet.
Nee hoor, kan mij nog goed herinneren dat jij zat te juichen toen er wat bankdirecteuren waren vermoord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
D'r zitten al wat bakjes bier in, niet?
Mja, tis vrij makkelijk:quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mooi stukje propaganda weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren Dick en Donald, maar dat schijnt nog steeds BNW te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even er vanuitgaande dat het radicale moslims waren die het Amerika betaald wilden zetten he.
Dat was er slechts 1tje. Een bankier die meewerkte aan het uitzuigen van onschuldige mensen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, kan mij nog goed herinneren dat jij zat te juichen toen er wat bankdirecteuren waren vermoord.
Niet hypocriet doen nu.
Nuff said idd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waren Dick en Donald, maar dat schijnt nog steeds BNW te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier: de zionisten hebben een terrorist te pakken.
Israël = terroristische staat.
Is dat niet juist de kern van het hele "conflict"?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef timmmmm het volgende:
Pleur in ieder geval even op met die irritante plaatjes steeds. Het voegt helemaal niks toe, die stemmingmakerij. Vooral omdat van beide kanten duizenden plaatjes in omloop zijn om stemming te maken. Kunnen we allemaal naar elkaar posten en oeh en ahh roepen, maar je schiet er geen reet mee op
Je mag van mij antireligieuzen best fascisten noemen. Users mag je geen fascisten noemenquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat niet juist de kern van het hele "conflict"?
Ik mocht van jou antireligieuzen geen fascisten noemen, prima, dan communisten. Hebben ook heel erg huisgehouden onder mensen die gewoon hun eigen godje hadden.
Gewoon alles bombarderen incl kinderen die niet eens weten wat Hamas is? Besef je wel hoe achterlijk je klinkt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Hamas is een terroristische organisatie, die dien je gewoon niet te steunen.
En als de user "religie haat"?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag van mij antireligieuzen best fascisten noemen. Users mag je geen fascisten noemen
Prima. Het namelijk heel wat minder simplistisch. Zo slecht was het namelijk ook weer niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grapjas. Ik zou je eens in die tijd verdiepen. Hoeveel rellen er in de straten van Rome zijn geweest. Facties die tegenover elkaar stonden, straatbendes etc. Dat is een zeer bloedige tijd geweest, waarin niemand zijn leven zeker was. Maar dat is allemaal behoorlijk offtopic, open er een topic over in C&H en dan wil ik het er graag over hebben
Wat is nou de Islamitische doctrine?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:48 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Prima. Het namelijk heel wat minder simplistisch. Zo slecht was het namelijk ook weer niet.
Dat is irrelevant joh. Het is heel "liberaal" om religie te haten en religieuzen hun geloof af te pakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is nou de Islamitische doctrine?
quote:
Even relevant bij linkjesquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef timmmmm het volgende:
Pleur in ieder geval even op met die irritante plaatjes steeds. Het voegt helemaal niks toe, die stemmingmakerij. Vooral omdat van beide kanten duizenden plaatjes in omloop zijn om stemming te maken. Kunnen we allemaal naar elkaar posten en oeh en ahh roepen, maar je schiet er geen reet mee op
Wordt tegenwoordig ook nog eens heel PC geframed met 'geen tolerantie jegens intolerantie'quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is irrelevant joh. Het is heel "liberaal" om religie te haten en religieuzen hun geloof af te pakken.
.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:53 schreef Triggershot het volgende:
'geen tolerantie jegens intolerantie'
En die "gedachtegang" even vergeten als we het over een zionistische Apartheidsstaat hebben. Die moeten we steunen want ze vermoorden moslims en dat is tov.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wordt tegenwoordig ook nog eens heel PC geframed met 'geen tolerantie jegens intolerantie'
En natuurlijk niet te vergeten, 'Israel is the last bacon of Western values and liberties in the middle east, we must stand behind it'quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die "gedachtegang" even vergeten als we het over een zionistische Apartheidsstaat hebben. Die moeten we steunen want ze vermoorden moslims en dat is tov.
Mazzeltov.
Hoeveel van de ~6 miljard gelovigen ter wereld zouden jou willen vermoorden denk je? Inclusief moslims.quote:
Antisemiet!quote:
Het zou allemaal er wel beter op worden als er een redelijk alternatief voor Hamas zou komen en Likud gedecimeerd zou worden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef theunderdog het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)ationaal-recht.dhtml
Dit artikel zegt eigenlijk alles. Het is gewoon bewezen dat Israël niet geeft om mensenrechten en alles doen om dit conflict zo lang mogelijk aan te houden.
Natuurlijk is hamas alles behalve heilig, maar hamas is niet zomaar ontstaan. Het is ontstaan door de nederzettingen van Israël op Palestijns grondgebied.
'beacon' sorryquote:
Zeker, maar dat alternatief is er helaas niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou allemaal er wel beter op worden als er een redelijk alternatief voor Hamas zou komen en Likud gedecimeerd zou worden.
De bezetter? Grapjas. Joden waren daar al voordat christendom en islam verzonnen werden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:00 schreef theunderdog het volgende:
En je kan het de Palestijnen moeilijk kwalijk nemen dat ze een groepering steunen die de bezetter tenminste echt durft te bestrijden.
het flipfloppen maakt het er niet duidelijker op, underdog.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker, maar dat alternatief is er helaas niet.
En je kan het de Palestijnen moeilijk kwalijk nemen dat ze een groepering steunen die de bezetter tenminste echt durft te bestrijden.
1: Er waren inderdaad altijd al Joden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:02 schreef Sobieski het volgende:
[..]
De bezetter? Grapjas. Joden waren daar al voordat christendom en islam verzonnen werden.
Moeten de Native Americans trouwens ook hun land weer terugkrijgen?
Ze discrimineren, muren om hun gemeenschappen bouwen en reservaten koloniseren met redneckgemeenschappen zouden we in ieder geval niet moeten doen, wel?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:02 schreef Sobieski het volgende:
Ja, het was de blanke, blauw-ogige Jood die er al voor het christendom en de Islam er was zeker in het Midden Oosten. Overigens gaat de nationalistische claim van de Palestijnen niet richting de Islam, maar richting de historische claim.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:02 schreef Sobieski het volgende:
[..]
De bezetter? Grapjas. Joden waren daar al voordat christendom en islam verzonnen werden.
Antisemiet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze discrimineren, muren om hun gemeenschappen bouwen en reservaten koloniseren met redneckgemeenschappen zouden we in ieder geval niet moeten doen, wel?
Nee, het is allemaal veel te soft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
het flipfloppen maakt het er niet duidelijker op, underdog.
Deze partij lijkt me een goede vervanging voor Likud:
Shinui's opvattingen over het Israel-Palestina conflict
Nee, deze oplossing was veel beter, ze tot nagenoeg niks uitmoorden en ál het land innemenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze discrimineren, muren om hun gemeenschappen bouwen en reservaten koloniseren met redneckgemeenschappen zouden we in ieder geval niet moeten doen, wel?
Ik eet Palestijnse kindertjes bij het ontbijt.quote:
Israel verliest ook veel geld met die iron dome, die moeten ze ook herladen enzquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal veel te soft.
Tegen de bezetter moet je hard optreden. Uiteraard ga je ze nooit verslaan, dat weet Hamas ook. Maar je kan ze wel bang maken, geen rust gunnen enz. Erg veel mensen in Israel zitten constant in schuilkelders, de media is hysterisch over de tunnels van Hamas enz enz.
Hamas maakt gewoon dit statement: zolang jullie aan bezettingen doen, zullen jullie geen 100 % veiligheid kennen.
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Israel verliezt ook veel geld met die iron dome, die moeten ze ook herladen enz
Ik blijf niet graag hangen in de geschiedenis, leer er liever van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, deze oplossing was veel beter, ze tot nagenoeg niks uitmoorden en ál het land innemen
Ik zie het niet gebeuren. Zonde wel, want niemand is gelukkig zoquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat je anno 2014 doet, kun je wel veranderen.
Ik zie het vooral als een etnisch, veel minder als een religieus conflict.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, het was de blanke, blauw-ogige Jood die er al voor het christendom en de Islam er was zeker in het Midden Oosten. Overigens gaat de nationalistische claim van de Palestijnen niet richting de Islam, maar richting de historische claim.
Ik vraag me echt af hoe de mensen in Israel nu denken. Schamen die zich niet dood voor het gedrag van "hun" leiders?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Zonde wel, want niemand is gelukkig zo
Klopt, maar toch is Netanyahu lang niet de ergste.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als een etnisch, veel minder als een religieus conflict.
Het grote verschil tussen Sharon en Netanyahu is ook dat laatstgenoemde het geen bal uitmaakt of er vrouwen en kinderen omkomen. Dat laatste lijkt zelfs de strategie; het fokgedrag (niet; FOK!gedrag) van de Palestijnen aan banden leggen en zo democide pleegen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe de mensen in Israel nu denken. Schamen die zich niet dood voor het gedrag van "hun" leiders?
Die van de zionisten ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:10 schreef timmmmm het volgende:
Het FOK!gedrag van de Palestijnen mag ook wel eens aan banden gelegd worden
Goed, vergeleken met Jobbik valt Wilders ook best mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is Netanyahu lang niet de ergste.
Candy crush.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:10 schreef timmmmm het volgende:
Zitten daar een beetje in hun tunnels op hun laptopjes te spelen
Do you rather live on your knees, or die on your feet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is Netanyahu lang niet de ergste.
Dat vraag ik me ook altijd af bij de mensen uit Gaza voor Hamas. De meerderheid van de mensen wil gewoon in vrede leven. Aan beide kanten. Het zijn echter de haviken die altijd met de borst vooruit moeten strijden. Vergeet niet dat Netanyahu onder druk gezet wordt door Liebermann. Laatstgenoemde is de meest nationalistische.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik vraag me echt af hoe de mensen in Israel nu denken. Schamen die zich niet dood voor het gedrag van "hun" leiders?
Hey stomme allochtoon; gedrag is onzijdig. Het is dus "dat".quote:
Heee, ik bagatelliseer niets he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed, vergeleken met Jobbik valt Wilders ook best mee.
Je bent zelf onzijdig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey stomme allochtoon; gedrag is onzijdig. Het is dus "dat".
Moslims acht ik minder in staat op een westers-filosofische genuanceerde manier te denken, helemaal als ze om de havikklap kapotgeschoten worden en er Hamas-Sesamstraat-propaganda wordt uitgezonden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:11 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af bij de mensen uit Gaza voor Hamas. De meerderheid van de mensen wil gewoon in vrede leven. Aan beide kanten. Het zijn echter de haviken die altijd met de borst vooruit moeten strijden. Vergeet niet dat Netanyahu onder druk gezet wordt door Liebermann. Laatstgenoemde is de meest nationalistische.
Ze reageren nog steeds op jequote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heee, ik bagatelliseer niets he.
Het had alleen nog veel erger kunnen zijn.
Klopt, ben ik het ook wel mee eens, het is meer een nationalistische conflict, maar door het te framen in religieuze aspecten kan je bijv 'het eeuwige leven' aankoppelen en grotere groepen aan je zijde krijgen, dus dat is dan mooi meegedomen natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als een etnisch, veel minder als een religieus conflict.
Het grote verschil tussen Sharon en Netanyahu is ook dat laatstgenoemde het geen bal uitmaakt of er vrouwen en kinderen omkomen. Dat laatste lijkt zelfs de strategie; het fokgedrag (niet; FOK!gedrag) van de Palestijnen aan banden leggen en zo democide plegen.
Walgelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie dit bericht al gezien ?
BREAKING: Israeli soldier feared captured by Hamas, Hadar Goldin, killed in action, Israeli military says - Reuters | http://aje.me/UIEZet "
http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
Misschien is dat het wel. Ik speel FIFA en Mario Kart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de andere kant spelen ze liever angry bird
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die eten ze beiden niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:14 schreef timmmmm het volgende:
snap je hem, omdat je daar dingen op varkens afschiet!!!111!!!!11!!
De Palestijnen hebben een demografisch wapen, ze leven op zo'n klein gebied terwijl ze bijna evenveel zijn als de israeli'squote:Op zondag 3 augustus 2014 04:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het ook wel mee eens, het is meer een nationalistische conflict, maar door het te framen in religieuze aspecten kan je bijv 'het eeuwige leven' aankoppelen en grotere groepen aan je zijde krijgen, dus dat is dan mooi meegedomen natuurlijk.
Jup, dat was ook het ironische, de Mossad heeft meer onderzoek gedaan naar het voortplantingsgedrag in het Midden Oosten dan de vermoedelijke kernwapens van Iran, de angst is denk ik meer om in de minderheid te belanden in eigen grondgebied.
http://nos.nl/artikel/681(...)-zelf-luitenant.htmlquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef Yasmin23 het volgende:
BREAKING: Israeli soldier feared captured by Hamas, Hadar Goldin, killed in action, Israeli military says - Reuters | http://aje.me/UIEZet "
21:14, ouwe.quote:
Hmm jammer.. ""hamas zegt"".quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/681(...)-zelf-luitenant.html
Klopt, maar de gemiddelde Palestijn heeft 3 kinderen, 1700 mensen minder x3, x3, x3 etc heeft een gigantisch invloed op de groei van de Palestijnse bevolking.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben een demografisch wapen, ze leven op zo'n klein gebied terwijl ze bijna evenveel zijn als de israeli's
En nu, ongekende wraak op Gaza !quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/681(...)-zelf-luitenant.html
Natuurlijk. Wie trapt er anno 2014 nog in de 'smoesjes' van de israeli's? Puur weer om infrastructuur en volk te vernietigen. Grootste terroristengroep in de wereld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Exact, dat geloof ik ook "heilig".quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar de gemiddelde Palestijn heeft 3 kinderen, 1700 mensen minder x3, x3, x3 etc heeft een gigantisch invloed op de groei van de Palestijnse bevolking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Als dat echt het doel is van Israel, dan is dat gewoon genocide.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar de gemiddelde Palestijn heeft 3 kinderen, 1700 mensen minder x3, x3, x3 etc heeft een gigantisch invloed op de groei van de Palestijnse bevolking.
Het is vrij onwaarschijnlijk dan ook dat Hamas zoiets zou doen, 4 uur nadat ze een staak-het-vuren zijn overeengekomen weer de volle mep over zich heen uitlokken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hmm jammer.. ""hamas zegt"".
Ik zie Israël het zo doen namelijk, zelfs opzettelijk nog wel.
Wat dat betreft is Israel-Hamas net zoals Rusland-Oekraine.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wie trapt er anno 2014 nog in de 'smoesjes' van de israeli's? Puur weer om infrastructuur en volk te vernietigen. Grootste terroristengroep in de wereld.
Net zoals die 3 jongens. Het is zo overduidelijk en nog hebben mensen oogkleppen op.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, dat geloof ik ook "heilig".HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb jij het over.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:18 schreef Sobieski het volgende:
Israël kan zich tenminste nog verdedigen. Gelukkig is er nu ook Koerdistan. Hopen dat die ook een beetje machtig in de regio worden. Al zal dat wel niet. Ik neem nog een bak koffie.
Koerden zijn moslims hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:18 schreef Sobieski het volgende:
Israël kan zich tenminste nog verdedigen. Gelukkig is er nu ook Koerdistan. Hopen dat die ook een beetje machtig in de regio worden. Al zal dat wel niet. Ik neem nog een bak koffie.
Of dat het de doel is, is maar de vraag, maar onmiskenbaar dat het voordelen voor Israel brengt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat echt het doel is van Israel, dan is dat gewoon genocide.
Dus? Maakt dat ze soms minder voor je?quote:
Het is al ziek, maar als blijkt dat dat het doel is...................................quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat het de doel is, is maar de vraag, maar onmiskenbaar dat het voordelen voor Israel brengt.
Oehhhh. gevat allussss...quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:20 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat ze soms minder voor je?
Ja, uiteraard. Ik ben de "liberaal" hier die antireligie is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:20 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat ze soms minder voor je?
Simpele redenering, maar toch juist:quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat het de doel is, is maar de vraag, maar onmiskenbaar dat het voordelen voor Israel brengt.
Correct.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:21 schreef El_Matador het volgende:
Ja, uiteraard. Ik ben de "liberaal" hier die antireligie is.
In elke oorlog (kijk de bevolkingsstatistieken er maar op na) zijn (jonge) mannen het slachtoffer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Simpele redenering, maar toch juist:
Israel wil al het gebied -> Op dat gebied zitten Palestijnen -> Palestijnen dood is voordeel -> Genocide is dus aanvaardbaar -> Pleeg genocide zo onopvallend mogelijk
Sja, sja, sja.
Persoonlijk denk ik niet dat het de doel is van de liberale joden, maar wel apocalyptische radicaal gelovigen. Ultranationalistische joden zouden er ook geen traan om laten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is al ziek, maar als blijkt dat dat het doel is...................................
Durf het haast niet te zeggen maar het zegt wel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In elke oorlog (kijk de bevolkingsstatistieken er maar op na) zijn (jonge) mannen het slachtoffer.
Bij de laatste "Intifadah" van de IDF tegen de Palestijnen zijn het juist vrouwen en kinderen.
Hoe ver kan Israel gaan voordat men echt genoeg heeft van die haviken? Ik hoop toch dat we als mensheid een keer zeggen: "nu is het leuk geweest jongens. 70 jaar geleden mogen jullie dan een landje gekregen hebben, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om die historie te gaan herhalen en Lebensraum blijven zoeken in het minuscule land van een ander."
Likud is regerende partij, zegt genoegquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat het de doel is van de liberale joden, maar wel apocalyptische radicaal gelovigen. Ultranationalistische joden zouden er ook geen traan om laten.
Die klieken zijn er sowieso wel idd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Simpele redenering, maar toch juist:
Israel wil al het gebied -> Op dat gebied zitten Palestijnen -> Palestijnen dood is voordeel -> Genocide is dus aanvaardbaar -> Pleeg genocide zo onopvallend mogelijk
Sja, sja, sja.
Weetje wat ik nog het meest enge vind: de bevolking wordt langzaam wakker en ziet in wat voor walgelijke daden de zionisten plegen. Maar de regering van vooral Europese landen blijven Israël steunen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In elke oorlog (kijk de bevolkingsstatistieken er maar op na) zijn (jonge) mannen het slachtoffer.
Bij de laatste "Intifadah" van de IDF tegen de Palestijnen zijn het juist vrouwen en kinderen.
Hoe ver kan Israel gaan voordat men echt genoeg heeft van die haviken? Ik hoop toch dat we als mensheid een keer zeggen: "nu is het leuk geweest jongens. 70 jaar geleden mogen jullie dan een landje gekregen hebben, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om die historie te gaan herhalen en Lebensraum blijven zoeken in het minuscule land van een ander."
Juistem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, mijn familie was links én pro-Israel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Durf het haast niet te zeggen maar het zegt wel wat.
Vooral die, en die komen er steeds meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat het de doel is van de liberale joden, maar wel apocalyptische radicaal gelovigen. Ultranationalistische joden zouden er ook geen traan om laten.
Ook niet heel gek hequote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral die, en die komen er steeds meer.
Het rechtstextremisme is eng populair in Israel.
Deze belediging van ons intellect pik ik niet.quote:
ISIS wordt steeds sterker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef Sobieski het volgende:
Het lijkt hier de NOS wel.
Is de Gazastrook ondertussen al ontwapend? Ze moeten wel wat effectiever te werk gaan. IDF had ik hoger ingeschat.
Hier christelijk en pro-Israël. Genuanceerd als ik ben heb ik het eerste verloochend en het tweede gehouden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:26 schreef El_Matador het volgende:
mijn familie was links én pro-Israel.
mja, het zijn over het algemeen de groepen die neigen naar de extremen en vrede in de weg lopen, wat je dan ziet is het resultaat van 'Israel pleegt genocide / verdedigt haarzelf' tegelijkertijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral die, en die komen er steeds meer.
Het rechtstextremisme is eng populair in Israel.
De Palestijnen in Cisjordanie zijn anders de Rotterdamse/Amsterdamse/Haagse/Ondiepse volkswijkbewoners die hun gebied steeds meer zien veranderen in een grote terreurbende.quote:
De NOS lift mee op de VSAmerikaanse propaganda.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen weet dat FOK! veel ongenuanceerder en extremistischer is dan de NOS
En wij hebben geen schermman
vacature open begrijp ik?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen weet dat FOK! veel ongenuanceerder en extremistischer is dan de NOS
En wij hebben geen schermman
De NOS is om te gillen. Overigens zeer sterk staaltje propaganda daar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:33 schreef El_Matador het volgende:
De NOS lift mee op de VSAmerikaanse propaganda.
66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
De hele samenleving lijkt extremistischer te worden. Hier in Nederland vind ik dat gek. Ook wat ik hier op FOK! lees aan reacties, lees ik met verbazing.
Maar dat ze in Israel extremer worden, fanatischer, radicaler, lijkt me alleen maar logisch.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden. Dat Israeliers en Palestijnen dus radicaler worden, lijkt me logisch. Extremisme is ook wel vereist als je beschoten wordt.
Amen. De bevolking heeft het wel een keer gehad met de raketten van hamas. Ze maken zich liever druk om economie en technologie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat ze in Israel extremer worden, fanatischer, radicaler, lijkt me alleen maar logisch.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden.
Herman de stier of den Blijker (die zijn allebei dood toch?)quote:
Kom op, "elke dag raketten"...quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
De hele samenleving lijkt extremistischer te worden. Hier in Nederland vind ik dat gek. Ook wat ik hier op FOK! lees aan reacties, lees ik met verbazing.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden. Dat Israeliers en Palestijnen dus radicaler worden, lijkt me logisch. Extremisme is ook wel vereist als je beschoten wordt.
Precies. Leg nou die Israelieten eens langs dezelfde morele meetlat als het Westen.quote:
Pleur op joh, als Hamas grotere, zwaardere raketten hadden, hadden ze die afgeschoten in plaats van die veredelde vuurpijltjes die ze nu schieten. Als ze het het materieel voor hadden, had het met gemak 1600 vs 1600 geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.
Als je al pro-Israel was, mág je dat gewoon nu niet meer zijn.
Want het gaat om het aantal doden. Hamas profiteert van het aantal doden aan Palestijnse zijde. Dat zou je toch moeten weten. Ze misbruiken de eigen bevolking voor het beschermen van hun wapens. Zieke geesten. Hoe hoger het aantal slachtoffers, hoe beter het uitkomt voor Hamas. Beesten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.
Als je al pro-Israel was, mág je dat gewoon nu niet meer zijn.
Uiteraard, maar hoe is dat relevant?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pleur op joh, als Hamas grotere, zwaardere raketten hadden, hadden ze die afgeschoten in plaats van die veredelde vuurpijltjes die ze nu schieten. Als ze het het materieel voor hadden, had het met gemak 1600 vs 1600 geweest
Maar dat hebben ze niet !quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pleur op joh, als Hamas grotere, zwaardere raketten hadden, hadden ze die afgeschoten in plaats van die veredelde vuurpijltjes die ze nu schieten. Als ze het het materieel voor hadden, had het met gemak 1600 vs 1600 geweest
Dat hebben ze niet. Als Hamas even sterk was geweest als Israel, dan was de situatie totaal anders en dan was het een oorlog geweest.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt een "als-scenario" wel een goede motivering om Israel te steunen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is de vraag, voor logica, welke groep is de kip, welke het ei?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
Anno 2014 is Israel de legbatterijslachter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan is de vraag, voor logica, welke groep is de kip, welke het ei?
Als Israël net zou moreel als wij zouden zijn, had het lang al niet meer bestaan. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? Toen die naïeve idioot aan de macht was - weet ze naam niet meer - ging het land bijna ten onder. Daar hebben ze gelukkig inmiddels van geleerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef El_Matador het volgende:
Precies. Leg nou die Israelieten eens langs dezelfde morele meetlat als het Westen.
Elke dag raketten ja, henkie. elke dag. Dat ze slechtere wapens hebben is natuurlijk geen excuus. Dat ze het met reden doen, ontken ik niet. Ik zeg ook niet dat de ene of de andere kant hier moreel in zijn recht staat. Hoe het ooit ook begonnen is, inmiddels zijn het allebei rotzakken die nergens voor terugdeinzen en liever geweld dan vrede hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, "elke dag raketten"...
Allereerst komen die raketten nauwelijks aan, en de mensen in Israël weten donders goed waarom Hamas die raketten afvuurt.
Ze weten donders goed dat Israël aan nederzettingen doet. Sterker nog, de rechts extremistische groeperingen willen palestine compleet bezetten.
Rabin bedoel je? Die op het punt stond "vrede" te sluiten en toen door een van jouw vrindjes werd omgelegd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Als Israël net zou moreel als wij zouden zijn, had het lang al niet meer bestaan. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? Toen die naïeve idioot aan de macht was - weet ze naam niet meer - ging het land bijna ten onder. Daar hebben ze gelukkig inmiddels van geleerd.
Ehm, Israel heeft de wapens, technologie en apparatuur om met precisie aan te vallen, maar ook dat laten ze aan zich voor bij gaan, met als gevolg honderden civiele doden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De radicalisatie aan Israëlisch kant is volkomen misplaatst.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke dag raketten ja, henkie. elke dag. Dat ze slechtere wapens hebben is natuurlijk geen excuus. Dat ze het met reden doen, ontken ik niet. Ik zeg ook niet dat de ene of de andere kant hier moreel in zijn recht staat. Hoe het ooit ook begonnen is, inmiddels zijn het allebei rotzakken die nergens voor terugdeinzen en liever geweld dan vrede hebben.
Vandaar ook dat beide kanten radicaliseren, ze weten beiden hoe verwrongen de ooit vast mooie idealen van de ander nu zijn
Dat zou het wel meteen verklaren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anno 2014 is Israel de legbatterijslachter.
Waar zie jij mij Israel steunen? Maar ja, de wetenschap dat het andersom exact hetzelfde zou gaan, vind ik wel tekenend voor de situatie. Er zit alleen maar haat, en men wil bij de andere kant alleen maar zoveel mogelijk doden veroorzakenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt een "als-scenario" wel een goede motivering om Israel te steunen?
Vind ik behoorlijk ziek.
Exact. Dat is precies het probleem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, Israel heeft de wapens, technologie en apparatuur om met precisie aan te vallen, maar ook dat laten ze aan zich voor bij gaan, met als gevolg honderden civiele doden.
Dus dat !quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Dat is precies het probleem.
Dode terroristen zal niemand om treuren (behalve Hamas en Fatah die dat uitmolken), maar als je werkelijk het afslachten (want dat is het gewoon) van VROUWEN en KINDEREN (WTF zeg) blijft steunen, dan heb je echt iets niet goed in je hoofd zitten.
Niet alleen dat, maar ook nog eens dat de burgerdoden Hamas ook nog eens sterker maakt in de aanhang.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Dat is precies het probleem.
Dode terroristen zal niemand om treuren (behalve Hamas en Fatah die dat uitmolken), maar als je werkelijk het afslachten (want dat is het gewoon) van VROUWEN en KINDEREN (WTF zeg) blijft steunen, dan heb je echt iets niet goed in je hoofd zitten.
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Triggershot het volgende:
met als gevolg honderden civiele doden.
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef timmmmm het volgende:
Er zit alleen maar haat, en men wil bij de andere kant alleen maar zoveel mogelijk doden veroorzaken
Godallemachtig, letterlijk van die IDF posterquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.
Sowieso, en gelukkig maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.
Er zijn genoeg voorbeelden van Palestijns-joodse huwelijken, vriendschappen en dergelijke.
Je moet die mediapropaganda niet zo geloven. Dat is de ultieme kanker hier.
Feiten, jongen. Feiten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Godallemachtig, letterlijk van die IDF poster
Hoe geïndoctrineerd kun je zijn met onzin?
Dit zijn letterlijke uitspraken van Netanyahu wat je nu hier boven doet, het ligt wel wat genuanceerder, een paar kinderen op het strand waren niet de wapens van Hamas aan het beschermen, noch hadden ze daar enig besef van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.
Dat is zo'n simpele oneliner in een bizar complex conflict dat het simpelweg niet waar kán zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens.
Ja ik had het toch ook over de strijdende partijen joh. Moet ik dan alles uitleggenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.
Er zijn genoeg voorbeelden van Palestijns-joodse huwelijken, vriendschappen en dergelijke.
Je moet die mediapropaganda niet zo geloven. Dat is de ultieme kanker hier.
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.quote:
Ongeveer de helft van de Israelische dienstplichtsoldaten komt hier aan de kust onder invloed van grote hoeveelheden coke de boel op stelten zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:45 schreef Sobieski het volgende:
De Arabieren die het Israëlische leger dienen zijn mensen met een goed hart. Helden in donkere dagen.
Ik heb nergens gezegd dat het de ultieme waarheid was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:46 schreef Sobieski het volgende:
[..]
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:46 schreef Sobieski het volgende:
[..]
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Quote die onzinmachine van de Moslim Broederschap dan ook niet. Zelf Al-Sisi uit Egypte wist wat voor nare bende het was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat het de ultieme waarheid was.
Nja denk dat iemand die dit geweld goedkeurt of accepteert helemaal niets weet over een 'goed' hart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de Israelische dienstplichtsoldaten komt hier aan de kust onder invloed van grote hoeveelheden coke de boel op stelten zetten.
Na de Palestijnen ook nog eens die arme Colombianen komen terroriseren.
Dus jij vindt het wel normaal dat er dagelijks raketten op een land afgeschoten worden? Niks mis mee?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die de raketten van Hamas als reden geven om pro israel te zijn, dan weet je dus echt helemaal niks gewoon, echt hélémáál niks.
Zelfs Wilders En Rumsfeld nemen Al-Jazeera serieus en verschijnen er op voor interviews.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.
Maar voor jou is alles wat je niet zint "propaganda". Gelukkig zijn er nog mensen die niet zo zwart-wit denken.
Daarom is het zo belangrijk om het gebied te ontwapenen. Als alle wapens daar weg zijn, kunnen we weer verder kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.
Hamas moet met bloemetjes gooien naar de bezetter?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel normaal dat er dagelijks raketten op een land afgeschoten worden? Niks mis mee?
Nou ja, ik moet bekennen dat ik inmiddels ook wel zo cynisch geworden ben dat ik haast overal propaganda in zie. Geheel en al objectieve verslaggeving is haast onmogelijk te vindenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.
Maar voor jou is alles wat je niet zint "propaganda". Gelukkig zijn er nog mensen die niet zo zwart-wit denken.
En dus schiet je maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.
Die twee neem ik dan ook niet serieus. Bevestigt al wat ik aangaf.quote:
Ok, dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet bekennen dat ik inmiddels ook wel zo cynisch geworden ben dat ik haast overal propaganda in zie. Geheel en al objectieve verslaggeving is haast onmogelijk te vinden
Als het extreem was, hadden zij Wilders en Rumsfeld niet uitgenodigd nog hadden genoemden daar kunnen / durven te verschijnen. Ik weet niet wat jij denkt bevestigd zien te worden, maar je redenering is wat apart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Die twee neem ik dan ook niet serieus. Bevestigt al wat ik aangaf.
Als je raketten gooit, kan je raketten terugverwachten. Als je raketten terugkrijgt, stuur je meer raketten terug en zo gaat die vicieuze cirkel door.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas moet met bloemetjes gooien naar de bezetter?
Nee, de Arabieren zijn de bezetter. Zij behoren in Transjordanië. En dan hebben ze al het grote gebied van het Britse Palestina. Man, lees je eens in. Hoe kan je trouwens over een bezetter beginnen, als je ziet wat de Arabieren daar overal veroverd hebben. Selectiviteit kent geen tijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef theunderdog het volgende:
Hamas moet met bloemetjes gooien naar de bezetter
Die raketten zijn ten eerste niet van alle tijden geweest, er is ook nog zo'n 60 jaar aan geschiedenis en gebeurtenissen geweest voor de opkomst van Hamas.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel normaal dat er dagelijks raketten op een land afgeschoten worden? Niks mis mee?
Benieuwd hoe jij zou reageren als je gevangen was in je eigen stad, helft van je familie naar de teringgeschoten en ideologisch wordt opgevoed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het kinderen als menselijk schildexcuus heel dom is. Het landje daar is zo klein dat het haast onmogelijk is je wapens te bewaren waar geen school/winkelcentrum/ziekenhuis etc in de buurt is. Kan je die Palestijnen niet kwalijk nemenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dus schiet je maar.
Hoe zou jij het vinden als een moslim in hartje Amsterdam een bommentapijt in de Kalverstraat legde?
"ja, jammer dan, al die doden, moesten er maar niet zoveel mensen wonen"
Ik zou in ieder geval niet denken, hè, laat ik met kiezels gooienquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Benieuwd hoe jij zou reageren als je gevangen was in je eigen stad, helft van je familie naar de teringgeschoten en ideologisch wordt opgevoed.
Juist, wel. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor alle vermoorde kinderen. En dat wezen ze maar al te goed. Het is te gruwelijk voor woorden wat deze beesten uitvoeren in hun strijd tegen Israël.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:54 schreef timmmmm het volgende:
Kan je die Palestijnen niet kwalijk nemen
Je bent serieus he ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:56 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Juist, wel. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor alle vermoorde kinderen. En dat wezen ze maar al te goed. Het is te gruwelijk voor woorden wat deze beesten uitvoeren in hun strijd tegen Israël.
Dit kun je gewoon niet serieus nemen. Ook al probeer je het, het lukt nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:56 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Juist, wel. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor alle vermoorde kinderen. En dat wezen ze maar al te goed. Het is te gruwelijk voor woorden wat deze beesten uitvoeren in hun strijd tegen Israël.
Wie gebruikt dat als hoofdargument waarvoor dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die raketten zijn ten eerste niet van alle tijden geweest, er is ook nog zo'n 60 jaar aan geschiedenis en gebeurtenissen geweest voor de opkomst van Hamas.
ten tweede worden die raketten niet willekeurig geschoten, en is het niet een kwestie van actie-reactie zoals Netanyahu en consorten schandeloos beweren. Alsof je een tijdlijn hebt en je pakt er een klein stukje uit omdat dat je goed uitkomt.
ten derde door dat als hoofdargument te gebruiken laat je zien hoe beperkt je visie is, er speelt zoveel meer
Daarom maakte ik het vergelijk met de Nederlandse volkswijken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Benieuwd hoe jij zou reageren als je gevangen was in je eigen stad, helft van je familie naar de teringgeschoten en ideologisch wordt opgevoed.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:56 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Als je het toch voer feiten wilt hebben wat betreft bezetting.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:53 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Nee, de Arabieren zijn de bezetter. Zij behoren in Transjordanië. En dan hebben ze al het grote gebied van het Britse Palestina. Man, lees je eens in. Hoe kan je trouwens over een bezetter beginnen, als je ziet wat de Arabieren daar overal veroverd hebben. Selectiviteit kent geen tijd.
Inmiddels:quote:Map showing Jewish-owned land as of 31 March 1945, including land owned in full, shared in undivided land and State Lands under concession. This constituted 6% of the total land area, of which more than half was held
Als ie serieus is, zou ie zijn boekenkast wat moeten uitbreiden met andere literatuur dan die van Herzl.quote:
Door de propaganda kijken. Je weet met wie je te maken hebt. Tunnels, ontvoeringen, wapens onder scholen en huizen. Nee, zolang zij niet de wapens neerleggen en de Gazastrook laten ontwapenen en vervolgens dus geen raketten meer op Israël schieten, is er een kans op vrede. Anders niet.quote:
Ik vrees dat die serieus is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie serieus is, zou ie zijn boekenkast wat moeten uitbreiden met andere literatuur dan die van Herzl.
Gegeven de mogelijkheid, wat je wel zou doen om ze terug te pakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet denken, hè, laat ik met kiezels gooien
Jij kijkt anders ook niet echt door de propaganda heen ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:59 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Door de propaganda kijken. Je weet met wie je te maken hebt. Tunnels, ontvoeringen, wapens onder scholen en huizen. Nee, zolang zij niet de wapens neerleggen en de Gazastrook laten ontwapenen en vervolgens dus geen raketten meer op Israël schieten, is er een kans op vrede. Anders niet.
Gemiddelde pro-israel aanhanger, ook hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie gebruikt dat als hoofdargument waarvoor dan?
Onze grote vriend Sobi zei het al zo mooi, selectiviteit kent geen tijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom maakte ik het vergelijk met de Nederlandse volkswijken.
"Rechts" vindt het logisch om tegen mosliminvasies te protesteren (in mijn ogen terecht)
Links vindt dat niet logisch want allemaal happy happy joy joy (onterecht dus)
Als het over de Westbank gaat dan draaien ineens zowel links als rechts als een blad aan een boom en steunen ze de bezetter (rechts) of de slachtoffers (links).
Hoe blind wíl je zijn zeg...
hoe dan? Kan je het me uitleggen? Je zit op een stuk land van, ik kan er een 50 km2 naast zitten, zo'n 300 km2. Nederland is, voor perspectief, Zo'n 36000 km2. Nogmaals, zal niet helemaal accuraat zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:56 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Ja, als je als bezetter muren gaat bouwen, moet je niet gek staan te kijken dat mensen tunnels graven.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:59 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Door de propaganda kijken. Je weet met wie je te maken hebt. Tunnels, ontvoeringen, wapens onder scholen en huizen. Nee, zolang zij niet de wapens neerleggen en de Gazastrook laten ontwapenen en vervolgens dus geen raketten meer op Israël schieten, is er een kans op vrede. Anders niet.
Eerlijk, aub, even oprecht en eerlijk, jij denkt dat de palestijnse 'propaganda' ook maar 10% kan evenaren van de invloeden van de Joodse lobby op de media?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:59 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Juist wel. Bovendien komt de selectiviteit tegen Israël me de strot uit. Vind het vreselijk van alle slachtoffers, maar vergeleken met wat ISIS doet stelt het natuurlijk allemaal geen bal voor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij kijkt anders ook niet echt door de propaganda heen ?
Wat je dus eigenlijk zegt is, maakt niet uit wie ik raak, moeten jullie maar niet met zijn allen op een kluitje gaan staan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hoe dan? Kan je het me uitleggen? Je zit op een stuk land van, ik kan er een 50 km2 naast zitten, zo'n 300 km2. Nederland is, voor perspectief, Zo'n 36000 km2. Nogmaals, zal niet helemaal accuraat zijn.
Op dat stukje land van 300 km2 wonen 1.5-1.8 miljoen Palestijnen. Even snel uit mijn hoofd is dat 5000 inwoners per kilometer.
Hoe kan je dan iets terugdoen tegen degene die je aanvalt, zonder darbij in de buurt van anderen te zijn?
Wat betreft weergave en aanvulling van accuratie zou ik het niet durven hieroverquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:01 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kan Triggershot mijn cijfers wat corrigeren hier en daar
Nee, Hamas valt aan. Israël reageert daar nu op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:00 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je dan iets terugdoen tegen degene die je aanvalt, zonder darbij in de buurt van anderen te zijn?
Ik heb het toch juist over Palestijnen die niks terug kunnen doen zonder dat daarbij mensen in de buurt zijn. En dat dat geen excuus is om daarom maar die mensen op te blazen en te zeggen dat het niet erg is omdat menselijk schild. Potverquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is, maakt niet uit wie ik raak, moeten jullie maar niet met zijn allen op een kluitje gaan staan.
Als Israel nou gewoon geen muren zou bouwen en de Palestijnen net zo lekker de Negev laten "koloniseren" als Israel zelf doet bij de Palestijnen in de Westbank (net iets groter dan Brabant), zou het niet zo gelopen zijn.
Maar dat kan niet want alle Palestijnen zijn terroristen, dus die mogen niet uit Gaza weg.
Ik weet niet wie begonnen is. Dus dat kan ik bevestigen noch ontkennen. Deze ronde is Israel in ieder geval eerst gegaan na de dood van die ene jongen. Of ik ik nu crisissen door elkaar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:04 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Nee, Hamas valt aan. Israël reageert daar nu op.
De raketten worden al jaren lang afgevuurd op Israël of wil je dat ook ontkennen?
Godver. Het hele jaar door worden raketten geschoten door Hamas. Dat is één. Twee: drie joodse scholieren worden door Hamas vermoord. Ja, zeg, is het een keer genoeg of niet. Overigens is er ook een Palestijnse jongen vermoord door Israeli's in een reactie. Ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wie begonnen is. Dus dat kan ik bevestigen noch ontkennen. Deze ronde is Israel in ieder geval eerst gegaan na de dood van die ene jongen. Of ik ik nu crisissen door elkaar?
Je had het net over wat statistieken, misschien wel interessant:quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het toch juist over Palestijnen die niks terug kunnen doen zonder dat daarbij mensen in de buurt zijn. En dat dat geen excuus is om daarom maar die mensen op te blazen en te zeggen dat het niet erg is omdat menselijk schild. Potver
+ 1quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:08 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Godver. Het hele jaar door worden raketten geschoten door Hamas. Dat is één. Twee: drie joodse scholieren worden door Hamas vermoord. Ja, zeg, is het een keer genoeg of niet. Overigens is er ook een Palestijnse jongen vermoord door Israeli's in een reactie. Ook verschrikkelijk.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:03 schreef Sobieski het volgende:
Waar zijn de duizenden die tegen deze barbaren protesteren? Nee, selectief zijn ze. Mag ook hoor.
Waar is het bewijs?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:08 schreef Sobieski het volgende:
Twee: drie joodse scholieren worden door Hamas vermoord.
Die 1707 doden waarvan de meesten vrouwen en kinderen is allemaal niet waar?quote:Overigens is er ook een Palestijnse jongen vermoord door Israeli's in een reactie. Ook verschrikkelijk.
-2quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
+ 1
Dit "conflict" is immers pas een jaar aan de gang.
De staart tussen de benen dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:10 schreef Sobieski het volgende:
Volgens mij lopen jullie me hier te trollen over de terroristen van Hamas. Het wordt tijd dat het weekend voorbij is en ik me weer kan mengen in de academische wereld van seculiere weldoeners.
Nee, Allah plukte ze persoonlijk uit de lucht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef Yasmin23 het volgende:
een bewijs dat Hamas achter de dood van die die jongens zat.
Ok doeiquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:10 schreef Sobieski het volgende:
Volgens mij lopen jullie me hier te trollen over de terroristen van Hamas. Het wordt tijd dat het weekend voorbij is en ik me weer kan mengen in de academische wereld van seculiere weldoeners.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:10 schreef Sobieski het volgende:
Hij is serieus ! Hij denkt echt zo ! Fascinerend is hetquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom die smiley?
Hoe kun je niet in de lach schieten na die post.. ahahahha
Als Sobieski het product zou zijn van seculier, academisch en atheistisch denken, is de moslimwereld zo achterlijk nog niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De staart tussen de benen dus.
FYI: ik ben seculier, atheist zelfs, en academicus.
Nja dat geeft wel aan dat die aan zichzelf begint te twijfelenquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:14 schreef theunderdog het volgende:
Vooral de "ik heb het gevoel dat jullie me hier trollen"
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is een verschrikkelijk klimaat. Maar daar hadden we het overigens al eens eerder over. Bijna niemand deelt mijn meningen overigens in dit verrotte land, daarom heb ik het ook weinig over dit soort zaken met de linkse gutmenschen die ik assisteer met rare betogingen en dergelijke over te hoge straffen in het huidige rechtsstelsel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef El_Matador het volgende:
Auw.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Sobieski het product zou zijn van seculier, academisch en atheistisch denken, is de moslimwereld zo achterlijk nog niet.
Ga in Gaza wonen dan!quote:
En Columbia staat bekend als een van de beste universiteiten in de Statesquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De staart tussen de benen dus.
Je bent dus eenzaam en alleen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:15 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Ja, dat is een verschrikkelijk klimaat. Maar daar hadden we het overigens al eens eerder over. Bijna niemand deelt mijn meningen overigens in dit verrotte land, daarom heb ik het ook weinig over dit soort zaken met de linkse gutmenschen die ik assisteer met rare betogingen en dergelijke over te hoge straffen in het huidige rechtsstelsel.
De Koran is dan ook het werk van middeleeuwse seculieren, academici en atheïsten om hun politieke doelen en overigen rariteiten te bewerkstelligen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Sobieski het product zou zijn van seculier, academisch en atheistisch denken, is de moslimwereld zo achterlijk nog niet.
Het zal wel pijnlijk voor je zijn dat het een moslim is geweest die het seculier denken in leven heeft geroepen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:16 schreef Sobieski het volgende:
[..]
De Koran is dan ook het werk van middeleeuwse seculieren, academici en atheïsten om hun politieke doelen en overigen rariteiten te bewerkstelligen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
Nee, juist niet. Ik heb het met mijn vrienden en waarde metgezellen over hele andere zaken.quote:
Hahaha, die fabel is allang ontkracht. Maar goed. Nu moet je echt kappen. Ik zet nog een bak koffie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:17 schreef Triggershot het volgende:
Het zal wel pijnlijk voor je zijn dat het een moslim is geweest die het seculier denken in leven heeft geroepen.
Welke fabel, op academisch podium wordt het Westers seculier denken toegeschreven aan Averroes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:18 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Hahaha, die fabel is allang ontkracht. Maar goed. Nu moet je echt kappen. Ik zet nog een bak koffie.
Jaja, profiteren van Colombia.quote:
1 moslim maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke fabel, op academisch podium wordt het Westers seculier denken toegeschreven aan Averroes.
Dat is allang ontkracht. Sterker nog, in de huidige academische wereld wordt religie en met name de islam als de grootste tumor voor de seculiere samenleving gezien. Bij al mijn colleges rechtsfilosofie en noem maar op is dat figuurtje van jou geeneens benoemd. Overigens hebben we wel smakelijk gelachen om religies. Trollollol.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke fabel, op academisch podium wordt het Westers seculier denken toegeschreven aan Averroes.
Tijd dan dat je het jodendom en "het recht op een puur joodse staat" eens gaat aanpakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat is allang ontkracht. Sterker nog, in de huidige academische wereld wordt religie en met name de islam als de grootste tumor voor de seculiere samenleving gezien. Bij al mijn colleges rechtsfilosofie en noem maar op is dat figuurtje van jou geeneens benoemd. Overigens hebben we wel smakelijk gelachen om religies. Trollollol.
Want een jood is per se religieus? Ooit gehoord van seculier zionisme?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:23 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dan dat je het jodendom en "het recht op een puur joodse staat
FYI: in Egypte 3000 v. Chr. bestond de islam nog niet.quote:
Dan moet je toch eens een opletten tijdens je collegesquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat is allang ontkracht. Sterker nog, in de huidige academische wereld wordt religie en met name de islam als de grootste tumor voor de seculiere samenleving gezien. Bij al mijn colleges rechtsfilosofie en noem maar op is dat figuurtje van jou geeneens benoemd. Overigens hebben we wel smakelijk gelachen om religies. Trollollol.
Nee, uitvinding van mensen. Dat een dergelijke knap toevallig in een gebied leefde dat toentertijd logischerwijs uitmaakte van de plaatselijke sekte wil niet zeggen dat het ook maar iets met de islam te maken heeft. Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.quote:
Ja. Maakt het recht op een joodse/Joodse (die vermenging van religie en "volk" is het grote probleem) staat er niet minder op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:23 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Want een jood is per se religieus? Ooit gehoord van seculier zionisme?
Maar waar ga je nou studeren knulletje, tilburg of leiden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Nee, uitvinding van mensen. Dat een dergelijke knap toevallig in een gebied leefde dat toentertijd logischerwijs uitmaakte van de plaatselijke sekte wil niet zeggen dat het ook maar iets met de islam te maken heeft. Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.
Jij weet niks van Perzië, ondanks je boekenkast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:
Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.
Ik ben derde jaars, gap. A'dam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar waar ga je nou studeren knulletje, tilburg of leiden?
Nog een hoop te leren dus, knulletje.quote:
Quess what, die mensen waren de moslims in dit geval.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Nee, uitvinding van mensen. Dat een dergelijke knap toevallig in een gebied leefde dat toentertijd logischerwijs uitmaakte van de plaatselijke sekte wil niet zeggen dat het ook maar iets met de islam te maken heeft. Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.
Absoluut.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog een hoop te leren dus, knulletje.
Nogmaals, noem eens een filosoof, academicus of wetenschapper die de opvattingen van Averroes ontkracht.quote:
Dus? Wat wil je nou aantonen? Dat een individueel altijd verbonden is aan de heersende cultuur?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Quess what, die mensen waren de moslims in dit geval.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar waar ga je nou studeren knulletje, tilburg of leiden?
Doe eens niet zo joh, mafkezenquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog een hoop te leren dus, knulletje.
Waarom zou ik. Het gaat erom dat die man geen enkele rol speelt in het hedendaags denken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:29 schreef Triggershot het volgende:
Nogmaals, noem eens een filosoof, academicus of wetenschapper die de opvattingen van Averroes ontkracht.
quote:
nu ook hierover liegenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:11 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Bedankt. Wat is er met Korvel dan?
Ken Tilburg nog niet zo goed. Zoek een veilige, bewoonbare wijk.
Moet ik iedereen even serieus nemen ofzo? Een studentje? Echt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet zo joh, mafkezenAlleen omdat ie een rare mening heeft hoef je niet zo minachtend over hem te praten.
De man is de grondlegger van het hedendaags seculier denken einstein.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:30 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Het gaat erom dat die man geen enkele rol speelt in het hedendaags denken.
FYI: jij ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:30 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Het gaat erom dat die man geen enkele rol speelt in het hedendaags denken.
Dat is waar. Dat ging om een neefje van me. Nou mag ik ook een keer liegen. Kom je morgen op de koffie?quote:
Heb je enig idee waarom de moslims met destilatie bezig waren destijds?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:30 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Grappig in het WO rechten topic heb je het de hele tijd over jezelf, en nu is het opeens je neefje die zich aanmeldt voor een nieuwe universiteitquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:31 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat ging om een neefje van me. Nou mag ik ook een keer liegen. Kom je morgen op de koffie?
Zeg, we hebben het wel over de man die de Turken bij Wenen versloeg he?quote:
Gap, religie is voor mij onbelangrijk. Hooguit interessant om de geschiedenis te begrijpen en bepaalde conflicten en gedragingen van mensen. Maar ik me met jouw vraagstuk niet beziggehouden. Leg eens uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:32 schreef Triggershot het volgende:
Heb je enig idee waarom de moslims met destilatie bezig waren destijds?
Ja, echt fml, dat ik nog serieus reageerde op uitspraken die hij niet kan onderbouwen en niet eens van de op de hoogte is ondanks zijn studie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:32 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we even ophouden met over Sobienogiets te posten en weer terug ontopic pogen te gaan
Ik studeer gewoon rechten? En ik lieg en spreek de waarheid in verschillende posts. Dat is hoe Fok! werkt heb ik hier en daar geleerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Grappig in het WO rechten topic heb je het de hele tijd over jezelf, en nu is het opeens je neefje die zich aanmeldt voor een nieuwe universiteit
Hoeveel VNresoluties moet Israel nog aan de IDF-laars lappen wil het eens tot de orde geroepen worden dan?quote:
Haha, internationaal recht. Dat lapt toch iedereen aan ze laars.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:35 schreef El_Matador het volgende:
Hoeveel VNresoluties moet Israel nog aan de IDF-laars lappen wil het eens tot de orde geroepen worden dan?
Inmiddels is wel duidelijk dat het een persoon van twijfelachtige origine betreft en we wat hij zegt en beweert met een korreltje zout moeten nemen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, echt fml, dat ik nog serieus reageerde op uitspraken die hij niet kan onderbouwen en niet eens van de op de hoogte is ondanks zijn studie.
Een veto van de VS voldoet voor alle overtredingen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoeveel VNresoluties moet Israel nog aan de IDF-laars lappen wil het eens tot de orde geroepen worden dan?
Ok, trolololoquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:35 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Haha, internationaal recht. Dat lapt toch iedereen aan ze laars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |