Sowieso, en gelukkig maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.
Er zijn genoeg voorbeelden van Palestijns-joodse huwelijken, vriendschappen en dergelijke.
Je moet die mediapropaganda niet zo geloven. Dat is de ultieme kanker hier.
Feiten, jongen. Feiten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Godallemachtig, letterlijk van die IDF poster
Hoe geïndoctrineerd kun je zijn met onzin?
Dit zijn letterlijke uitspraken van Netanyahu wat je nu hier boven doet, het ligt wel wat genuanceerder, een paar kinderen op het strand waren niet de wapens van Hamas aan het beschermen, noch hadden ze daar enig besef van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.
Dat is zo'n simpele oneliner in een bizar complex conflict dat het simpelweg niet waar kán zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens.
Ja ik had het toch ook over de strijdende partijen joh. Moet ik dan alles uitleggenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.
Er zijn genoeg voorbeelden van Palestijns-joodse huwelijken, vriendschappen en dergelijke.
Je moet die mediapropaganda niet zo geloven. Dat is de ultieme kanker hier.
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.quote:
Ongeveer de helft van de Israelische dienstplichtsoldaten komt hier aan de kust onder invloed van grote hoeveelheden coke de boel op stelten zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:45 schreef Sobieski het volgende:
De Arabieren die het Israëlische leger dienen zijn mensen met een goed hart. Helden in donkere dagen.
Ik heb nergens gezegd dat het de ultieme waarheid was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:46 schreef Sobieski het volgende:
[..]
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:46 schreef Sobieski het volgende:
[..]
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.
Quote die onzinmachine van de Moslim Broederschap dan ook niet. Zelf Al-Sisi uit Egypte wist wat voor nare bende het was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat het de ultieme waarheid was.
Nja denk dat iemand die dit geweld goedkeurt of accepteert helemaal niets weet over een 'goed' hart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de Israelische dienstplichtsoldaten komt hier aan de kust onder invloed van grote hoeveelheden coke de boel op stelten zetten.
Na de Palestijnen ook nog eens die arme Colombianen komen terroriseren.
Dus jij vindt het wel normaal dat er dagelijks raketten op een land afgeschoten worden? Niks mis mee?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die de raketten van Hamas als reden geven om pro israel te zijn, dan weet je dus echt helemaal niks gewoon, echt hélémáál niks.
Zelfs Wilders En Rumsfeld nemen Al-Jazeera serieus en verschijnen er op voor interviews.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.
Maar voor jou is alles wat je niet zint "propaganda". Gelukkig zijn er nog mensen die niet zo zwart-wit denken.
Daarom is het zo belangrijk om het gebied te ontwapenen. Als alle wapens daar weg zijn, kunnen we weer verder kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.
Hamas moet met bloemetjes gooien naar de bezetter?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel normaal dat er dagelijks raketten op een land afgeschoten worden? Niks mis mee?
Nou ja, ik moet bekennen dat ik inmiddels ook wel zo cynisch geworden ben dat ik haast overal propaganda in zie. Geheel en al objectieve verslaggeving is haast onmogelijk te vindenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.
Maar voor jou is alles wat je niet zint "propaganda". Gelukkig zijn er nog mensen die niet zo zwart-wit denken.
En dus schiet je maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.
Die twee neem ik dan ook niet serieus. Bevestigt al wat ik aangaf.quote:
Ok, dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet bekennen dat ik inmiddels ook wel zo cynisch geworden ben dat ik haast overal propaganda in zie. Geheel en al objectieve verslaggeving is haast onmogelijk te vinden
Als het extreem was, hadden zij Wilders en Rumsfeld niet uitgenodigd nog hadden genoemden daar kunnen / durven te verschijnen. Ik weet niet wat jij denkt bevestigd zien te worden, maar je redenering is wat apart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Die twee neem ik dan ook niet serieus. Bevestigt al wat ik aangaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |