abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143008546

_O_
"Ook al doden jullie alle kinderen, zeker zal er een Mozes overeind blijven"

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 04:37:11 ]
pi_143008547
There are more indications that the ground operation in Gaza is winding down, according to Israeli army radio.

The official Arabic-language website of the Israeli army radio has confirmed that Israeli forces withdrew from the area of ​​Beit Lahiya, adding that there are "increasing indications that we are nearing the end of the Israeli ground operation in the Gaza Strip".

A military source confirmed earlier to Al Jazeera that the process of destroying the tunnels in the Gaza Strip is on the verge of completion, and that the army will announce the completion within a day or two.

Elsewhere in Gaza, however, air strikes continue to pound targets according to Al Jazera reporters on the ground.

The office of Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu has also announced at he will hold a press conference at around 18 GMT. Stay tuned.

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
pi_143008551
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef Sobieski het volgende:
Overigens de Israëlische technologie. _O_
Precies. Leg nou die Israelieten eens langs dezelfde morele meetlat als het Westen.

Die rare Hamassers leren het toch niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 3 augustus 2014 @ 04:37:44 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008552
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.

Als je al pro-Israel was, mág je dat gewoon nu niet meer zijn.
Pleur op joh, als Hamas grotere, zwaardere raketten hadden, hadden ze die afgeschoten in plaats van die veredelde vuurpijltjes die ze nu schieten. Als ze het het materieel voor hadden, had het met gemak 1600 vs 1600 geweest
Laffe huichelaar
  zondag 3 augustus 2014 @ 04:37:58 #155
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008554
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.

Als je al pro-Israel was, mág je dat gewoon nu niet meer zijn.
Want het gaat om het aantal doden. Hamas profiteert van het aantal doden aan Palestijnse zijde. Dat zou je toch moeten weten. Ze misbruiken de eigen bevolking voor het beschermen van hun wapens. Zieke geesten. Hoe hoger het aantal slachtoffers, hoe beter het uitkomt voor Hamas. Beesten.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143008555
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Pleur op joh, als Hamas grotere, zwaardere raketten hadden, hadden ze die afgeschoten in plaats van die veredelde vuurpijltjes die ze nu schieten. Als ze het het materieel voor hadden, had het met gemak 1600 vs 1600 geweest
Uiteraard, maar hoe is dat relevant?
pi_143008561
quote:

[..]

Maar dat hebben ze niet !
  zondag 3 augustus 2014 @ 04:39:02 #158
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143008563
quote:

[..]

Dat hebben ze niet. Als Hamas even sterk was geweest als Israel, dan was de situatie totaal anders en dan was het een oorlog geweest.
pi_143008564
quote:

[..]

Jij vindt een "als-scenario" wel een goede motivering om Israel te steunen?

Vind ik behoorlijk ziek.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143008566
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
De hele samenleving lijkt extremistischer te worden. Hier in Nederland vind ik dat gek. Ook wat ik hier op FOK! lees aan reacties, lees ik met verbazing.

Maar dat ze in Israel extremer worden, fanatischer, radicaler, lijkt me alleen maar logisch.

Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden. Dat Israeliers en Palestijnen dus radicaler worden, lijkt me logisch. Extremisme is ook wel vereist als je beschoten wordt.
Dan is de vraag, voor logica, welke groep is de kip, welke het ei?
pi_143008567
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan is de vraag, voor logica, welke groep is de kip, welke het ei?
Anno 2014 is Israel de legbatterijslachter.

zondag 3 augustus 2014 @ 04:40:04 #162
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008569
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef El_Matador het volgende:
Precies. Leg nou die Israelieten eens langs dezelfde morele meetlat als het Westen.
Als Israël net zou moreel als wij zouden zijn, had het lang al niet meer bestaan. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? Toen die naïeve idioot aan de macht was - weet ze naam niet meer - ging het land bijna ten onder. Daar hebben ze gelukkig inmiddels van geleerd.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143008571
Israel claims 47% of Gaza dead were combatants

Israel claimed that it has evidence that almost half of Palestinians killed in the 25-day-old Gaza war were combatants, pushing back against international allegations of a lopsidedly heavy civilian death toll.

"There is research being done in the military, very professionally and reliably, (whose) conclusion is that at least 47% of the fatalities are terrorists, with photographs and names," Tzachi Hanegbi, Israel's deputy foreign minister, told Israel's Channel Two television, adding that the data would be presented to investigators.

Gazan human rights groups say at least 80 percent of the 1,669 Palestinians killed have been non-combatants, including hundreds of children.

The UN Human Rights Council last week accused the Israelis of "disproportionate and indiscriminate attacks" and launched an inquiry into possible war crimes. [Reuters]

http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
  zondag 3 augustus 2014 @ 04:40:40 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008573
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kom op, "elke dag raketten"...

Allereerst komen die raketten nauwelijks aan, en de mensen in Israël weten donders goed waarom Hamas die raketten afvuurt.

Ze weten donders goed dat Israël aan nederzettingen doet. Sterker nog, de rechts extremistische groeperingen willen palestine compleet bezetten.
Elke dag raketten ja, henkie. elke dag. Dat ze slechtere wapens hebben is natuurlijk geen excuus. Dat ze het met reden doen, ontken ik niet. Ik zeg ook niet dat de ene of de andere kant hier moreel in zijn recht staat. Hoe het ooit ook begonnen is, inmiddels zijn het allebei rotzakken die nergens voor terugdeinzen en liever geweld dan vrede hebben.

Vandaar ook dat beide kanten radicaliseren, ze weten beiden hoe verwrongen de ooit vast mooie idealen van de ander nu zijn
Laffe huichelaar
pi_143008574
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Als Israël net zou moreel als wij zouden zijn, had het lang al niet meer bestaan. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? Toen die naïeve idioot aan de macht was - weet ze naam niet meer - ging het land bijna ten onder. Daar hebben ze gelukkig inmiddels van geleerd.
Rabin bedoel je? Die op het punt stond "vrede" te sluiten en toen door een van jouw vrindjes werd omgelegd?

Stoere boy hoor.

pi_143008575
quote:

[..]

Ehm, Israel heeft de wapens, technologie en apparatuur om met precisie aan te vallen, maar ook dat laten ze aan zich voor bij gaan, met als gevolg honderden civiele doden.
pi_143008578
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Elke dag raketten ja, henkie. elke dag. Dat ze slechtere wapens hebben is natuurlijk geen excuus. Dat ze het met reden doen, ontken ik niet. Ik zeg ook niet dat de ene of de andere kant hier moreel in zijn recht staat. Hoe het ooit ook begonnen is, inmiddels zijn het allebei rotzakken die nergens voor terugdeinzen en liever geweld dan vrede hebben.

Vandaar ook dat beide kanten radicaliseren, ze weten beiden hoe verwrongen de ooit vast mooie idealen van de ander nu zijn
De radicalisatie aan Israëlisch kant is volkomen misplaatst.
pi_143008580
quote:
12s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Anno 2014 is Israel de legbatterijslachter.
Dat zou het wel meteen verklaren.
  zondag 3 augustus 2014 @ 04:42:18 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008582
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij vindt een "als-scenario" wel een goede motivering om Israel te steunen?

Vind ik behoorlijk ziek.
Waar zie jij mij Israel steunen? Maar ja, de wetenschap dat het andersom exact hetzelfde zou gaan, vind ik wel tekenend voor de situatie. Er zit alleen maar haat, en men wil bij de andere kant alleen maar zoveel mogelijk doden veroorzaken
Laffe huichelaar
pi_143008584
quote:
3s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ehm, Israel heeft de wapens, technologie en apparatuur om met precisie aan te vallen, maar ook dat laten ze aan zich voor bij gaan, met als gevolg honderden civiele doden.
Exact. Dat is precies het probleem.

Dode terroristen zal niemand om treuren (behalve Hamas en Fatah die dat uitmolken), maar als je werkelijk het afslachten (want dat is het gewoon) van VROUWEN en KINDEREN (WTF zeg) blijft steunen, dan heb je echt iets niet goed in je hoofd zitten.

pi_143008586
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dode terroristen zal niemand om treuren (behalve Hamas en Fatah die dat uitmolken), maar als je werkelijk het afslachten (want dat is het gewoon) van VROUWEN en KINDEREN (WTF zeg) blijft steunen, dan heb je echt iets niet goed in je hoofd zitten.
Dus dat !
pi_143008588
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar ook nog eens dat de burgerdoden Hamas ook nog eens sterker maakt in de aanhang.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 04:43:48 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 04:43:34 #173
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008589
quote:
3s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Triggershot het volgende:
met als gevolg honderden civiele doden.
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.
pi_143008590
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef timmmmm het volgende:
Er zit alleen maar haat, en men wil bij de andere kant alleen maar zoveel mogelijk doden veroorzaken
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.

Er zijn genoeg voorbeelden van Palestijns-joodse huwelijken, vriendschappen en dergelijke.

Je moet die mediapropaganda niet zo geloven. Dat is de ultieme kanker hier.

zondag 3 augustus 2014 @ 04:44:09 #175
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143008592
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.
Godallemachtig, letterlijk van die IDF poster _O-
Hoe geïndoctrineerd kun je zijn met onzin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')