http://nos.nl/artikel/681(...)-zelf-luitenant.htmlquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie dit bericht al gezien ?
BREAKING: Israeli soldier feared captured by Hamas, Hadar Goldin, killed in action, Israeli military says - Reuters | http://aje.me/UIEZet "
http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
21:14, ouwe.quote:
Hmm jammer.. ""hamas zegt"".quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/681(...)-zelf-luitenant.html
Klopt, maar de gemiddelde Palestijn heeft 3 kinderen, 1700 mensen minder x3, x3, x3 etc heeft een gigantisch invloed op de groei van de Palestijnse bevolking.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben een demografisch wapen, ze leven op zo'n klein gebied terwijl ze bijna evenveel zijn als de israeli's
En nu, ongekende wraak op Gaza !quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/681(...)-zelf-luitenant.html
Natuurlijk. Wie trapt er anno 2014 nog in de 'smoesjes' van de israeli's? Puur weer om infrastructuur en volk te vernietigen. Grootste terroristengroep in de wereld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie dit bericht al gezien ?
BREAKING: Israeli soldier feared captured by Hamas, Hadar Goldin, killed in action, Israeli military says - Reuters | http://aje.me/UIEZet "
http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
Exact, dat geloof ik ook "heilig".quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar de gemiddelde Palestijn heeft 3 kinderen, 1700 mensen minder x3, x3, x3 etc heeft een gigantisch invloed op de groei van de Palestijnse bevolking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Als dat echt het doel is van Israel, dan is dat gewoon genocide.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar de gemiddelde Palestijn heeft 3 kinderen, 1700 mensen minder x3, x3, x3 etc heeft een gigantisch invloed op de groei van de Palestijnse bevolking.
Het is vrij onwaarschijnlijk dan ook dat Hamas zoiets zou doen, 4 uur nadat ze een staak-het-vuren zijn overeengekomen weer de volle mep over zich heen uitlokken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hmm jammer.. ""hamas zegt"".
Ik zie Israël het zo doen namelijk, zelfs opzettelijk nog wel.
Wat dat betreft is Israel-Hamas net zoals Rusland-Oekraine.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wie trapt er anno 2014 nog in de 'smoesjes' van de israeli's? Puur weer om infrastructuur en volk te vernietigen. Grootste terroristengroep in de wereld.
Net zoals die 3 jongens. Het is zo overduidelijk en nog hebben mensen oogkleppen op.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, dat geloof ik ook "heilig".HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar heb jij het over.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:18 schreef Sobieski het volgende:
Israël kan zich tenminste nog verdedigen. Gelukkig is er nu ook Koerdistan. Hopen dat die ook een beetje machtig in de regio worden. Al zal dat wel niet. Ik neem nog een bak koffie.
Koerden zijn moslims hoor!quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:18 schreef Sobieski het volgende:
Israël kan zich tenminste nog verdedigen. Gelukkig is er nu ook Koerdistan. Hopen dat die ook een beetje machtig in de regio worden. Al zal dat wel niet. Ik neem nog een bak koffie.
Of dat het de doel is, is maar de vraag, maar onmiskenbaar dat het voordelen voor Israel brengt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat echt het doel is van Israel, dan is dat gewoon genocide.
Dus? Maakt dat ze soms minder voor je?quote:
Het is al ziek, maar als blijkt dat dat het doel is...................................quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat het de doel is, is maar de vraag, maar onmiskenbaar dat het voordelen voor Israel brengt.
Oehhhh. gevat allussss...quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:20 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat ze soms minder voor je?
Ja, uiteraard. Ik ben de "liberaal" hier die antireligie is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:20 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat ze soms minder voor je?
Simpele redenering, maar toch juist:quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat het de doel is, is maar de vraag, maar onmiskenbaar dat het voordelen voor Israel brengt.
Correct.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:21 schreef El_Matador het volgende:
Ja, uiteraard. Ik ben de "liberaal" hier die antireligie is.
In elke oorlog (kijk de bevolkingsstatistieken er maar op na) zijn (jonge) mannen het slachtoffer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Simpele redenering, maar toch juist:
Israel wil al het gebied -> Op dat gebied zitten Palestijnen -> Palestijnen dood is voordeel -> Genocide is dus aanvaardbaar -> Pleeg genocide zo onopvallend mogelijk
Sja, sja, sja.
Persoonlijk denk ik niet dat het de doel is van de liberale joden, maar wel apocalyptische radicaal gelovigen. Ultranationalistische joden zouden er ook geen traan om laten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is al ziek, maar als blijkt dat dat het doel is...................................
Durf het haast niet te zeggen maar het zegt wel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In elke oorlog (kijk de bevolkingsstatistieken er maar op na) zijn (jonge) mannen het slachtoffer.
Bij de laatste "Intifadah" van de IDF tegen de Palestijnen zijn het juist vrouwen en kinderen.
Hoe ver kan Israel gaan voordat men echt genoeg heeft van die haviken? Ik hoop toch dat we als mensheid een keer zeggen: "nu is het leuk geweest jongens. 70 jaar geleden mogen jullie dan een landje gekregen hebben, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om die historie te gaan herhalen en Lebensraum blijven zoeken in het minuscule land van een ander."
Likud is regerende partij, zegt genoegquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat het de doel is van de liberale joden, maar wel apocalyptische radicaal gelovigen. Ultranationalistische joden zouden er ook geen traan om laten.
Die klieken zijn er sowieso wel idd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Simpele redenering, maar toch juist:
Israel wil al het gebied -> Op dat gebied zitten Palestijnen -> Palestijnen dood is voordeel -> Genocide is dus aanvaardbaar -> Pleeg genocide zo onopvallend mogelijk
Sja, sja, sja.
Weetje wat ik nog het meest enge vind: de bevolking wordt langzaam wakker en ziet in wat voor walgelijke daden de zionisten plegen. Maar de regering van vooral Europese landen blijven Israël steunen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In elke oorlog (kijk de bevolkingsstatistieken er maar op na) zijn (jonge) mannen het slachtoffer.
Bij de laatste "Intifadah" van de IDF tegen de Palestijnen zijn het juist vrouwen en kinderen.
Hoe ver kan Israel gaan voordat men echt genoeg heeft van die haviken? Ik hoop toch dat we als mensheid een keer zeggen: "nu is het leuk geweest jongens. 70 jaar geleden mogen jullie dan een landje gekregen hebben, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om die historie te gaan herhalen en Lebensraum blijven zoeken in het minuscule land van een ander."
Juistem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, mijn familie was links én pro-Israel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Durf het haast niet te zeggen maar het zegt wel wat.
Vooral die, en die komen er steeds meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat het de doel is van de liberale joden, maar wel apocalyptische radicaal gelovigen. Ultranationalistische joden zouden er ook geen traan om laten.
Ook niet heel gek hequote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral die, en die komen er steeds meer.
Het rechtstextremisme is eng populair in Israel.
Deze belediging van ons intellect pik ik niet.quote:
ISIS wordt steeds sterker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef Sobieski het volgende:
Het lijkt hier de NOS wel.
Is de Gazastrook ondertussen al ontwapend? Ze moeten wel wat effectiever te werk gaan. IDF had ik hoger ingeschat.
Hier christelijk en pro-Israël. Genuanceerd als ik ben heb ik het eerste verloochend en het tweede gehouden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:26 schreef El_Matador het volgende:
mijn familie was links én pro-Israel.
mja, het zijn over het algemeen de groepen die neigen naar de extremen en vrede in de weg lopen, wat je dan ziet is het resultaat van 'Israel pleegt genocide / verdedigt haarzelf' tegelijkertijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral die, en die komen er steeds meer.
Het rechtstextremisme is eng populair in Israel.
De Palestijnen in Cisjordanie zijn anders de Rotterdamse/Amsterdamse/Haagse/Ondiepse volkswijkbewoners die hun gebied steeds meer zien veranderen in een grote terreurbende.quote:
De NOS lift mee op de VSAmerikaanse propaganda.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen weet dat FOK! veel ongenuanceerder en extremistischer is dan de NOS
En wij hebben geen schermman
vacature open begrijp ik?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen weet dat FOK! veel ongenuanceerder en extremistischer is dan de NOS
En wij hebben geen schermman
De NOS is om te gillen. Overigens zeer sterk staaltje propaganda daar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:33 schreef El_Matador het volgende:
De NOS lift mee op de VSAmerikaanse propaganda.
66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
De hele samenleving lijkt extremistischer te worden. Hier in Nederland vind ik dat gek. Ook wat ik hier op FOK! lees aan reacties, lees ik met verbazing.
Maar dat ze in Israel extremer worden, fanatischer, radicaler, lijkt me alleen maar logisch.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden. Dat Israeliers en Palestijnen dus radicaler worden, lijkt me logisch. Extremisme is ook wel vereist als je beschoten wordt.
Amen. De bevolking heeft het wel een keer gehad met de raketten van hamas. Ze maken zich liever druk om economie en technologie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat ze in Israel extremer worden, fanatischer, radicaler, lijkt me alleen maar logisch.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden.
Herman de stier of den Blijker (die zijn allebei dood toch?)quote:
Kom op, "elke dag raketten"...quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
De hele samenleving lijkt extremistischer te worden. Hier in Nederland vind ik dat gek. Ook wat ik hier op FOK! lees aan reacties, lees ik met verbazing.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden. Dat Israeliers en Palestijnen dus radicaler worden, lijkt me logisch. Extremisme is ook wel vereist als je beschoten wordt.
Precies. Leg nou die Israelieten eens langs dezelfde morele meetlat als het Westen.quote:
Pleur op joh, als Hamas grotere, zwaardere raketten hadden, hadden ze die afgeschoten in plaats van die veredelde vuurpijltjes die ze nu schieten. Als ze het het materieel voor hadden, had het met gemak 1600 vs 1600 geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.
Als je al pro-Israel was, mág je dat gewoon nu niet meer zijn.
Want het gaat om het aantal doden. Hamas profiteert van het aantal doden aan Palestijnse zijde. Dat zou je toch moeten weten. Ze misbruiken de eigen bevolking voor het beschermen van hun wapens. Zieke geesten. Hoe hoger het aantal slachtoffers, hoe beter het uitkomt voor Hamas. Beesten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.
Als je al pro-Israel was, mág je dat gewoon nu niet meer zijn.
Uiteraard, maar hoe is dat relevant?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pleur op joh, als Hamas grotere, zwaardere raketten hadden, hadden ze die afgeschoten in plaats van die veredelde vuurpijltjes die ze nu schieten. Als ze het het materieel voor hadden, had het met gemak 1600 vs 1600 geweest
Maar dat hebben ze niet !quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pleur op joh, als Hamas grotere, zwaardere raketten hadden, hadden ze die afgeschoten in plaats van die veredelde vuurpijltjes die ze nu schieten. Als ze het het materieel voor hadden, had het met gemak 1600 vs 1600 geweest
Dat hebben ze niet. Als Hamas even sterk was geweest als Israel, dan was de situatie totaal anders en dan was het een oorlog geweest.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt een "als-scenario" wel een goede motivering om Israel te steunen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is de vraag, voor logica, welke groep is de kip, welke het ei?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
Anno 2014 is Israel de legbatterijslachter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan is de vraag, voor logica, welke groep is de kip, welke het ei?
Als Israël net zou moreel als wij zouden zijn, had het lang al niet meer bestaan. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? Toen die naïeve idioot aan de macht was - weet ze naam niet meer - ging het land bijna ten onder. Daar hebben ze gelukkig inmiddels van geleerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef El_Matador het volgende:
Precies. Leg nou die Israelieten eens langs dezelfde morele meetlat als het Westen.
Elke dag raketten ja, henkie. elke dag. Dat ze slechtere wapens hebben is natuurlijk geen excuus. Dat ze het met reden doen, ontken ik niet. Ik zeg ook niet dat de ene of de andere kant hier moreel in zijn recht staat. Hoe het ooit ook begonnen is, inmiddels zijn het allebei rotzakken die nergens voor terugdeinzen en liever geweld dan vrede hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, "elke dag raketten"...
Allereerst komen die raketten nauwelijks aan, en de mensen in Israël weten donders goed waarom Hamas die raketten afvuurt.
Ze weten donders goed dat Israël aan nederzettingen doet. Sterker nog, de rechts extremistische groeperingen willen palestine compleet bezetten.
Rabin bedoel je? Die op het punt stond "vrede" te sluiten en toen door een van jouw vrindjes werd omgelegd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Als Israël net zou moreel als wij zouden zijn, had het lang al niet meer bestaan. Dat begrijp je toch zeker zelf wel? Toen die naïeve idioot aan de macht was - weet ze naam niet meer - ging het land bijna ten onder. Daar hebben ze gelukkig inmiddels van geleerd.
Ehm, Israel heeft de wapens, technologie en apparatuur om met precisie aan te vallen, maar ook dat laten ze aan zich voor bij gaan, met als gevolg honderden civiele doden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De radicalisatie aan Israëlisch kant is volkomen misplaatst.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elke dag raketten ja, henkie. elke dag. Dat ze slechtere wapens hebben is natuurlijk geen excuus. Dat ze het met reden doen, ontken ik niet. Ik zeg ook niet dat de ene of de andere kant hier moreel in zijn recht staat. Hoe het ooit ook begonnen is, inmiddels zijn het allebei rotzakken die nergens voor terugdeinzen en liever geweld dan vrede hebben.
Vandaar ook dat beide kanten radicaliseren, ze weten beiden hoe verwrongen de ooit vast mooie idealen van de ander nu zijn
Dat zou het wel meteen verklaren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anno 2014 is Israel de legbatterijslachter.
Waar zie jij mij Israel steunen? Maar ja, de wetenschap dat het andersom exact hetzelfde zou gaan, vind ik wel tekenend voor de situatie. Er zit alleen maar haat, en men wil bij de andere kant alleen maar zoveel mogelijk doden veroorzakenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt een "als-scenario" wel een goede motivering om Israel te steunen?
Vind ik behoorlijk ziek.
Exact. Dat is precies het probleem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ehm, Israel heeft de wapens, technologie en apparatuur om met precisie aan te vallen, maar ook dat laten ze aan zich voor bij gaan, met als gevolg honderden civiele doden.
Dus dat !quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Dat is precies het probleem.
Dode terroristen zal niemand om treuren (behalve Hamas en Fatah die dat uitmolken), maar als je werkelijk het afslachten (want dat is het gewoon) van VROUWEN en KINDEREN (WTF zeg) blijft steunen, dan heb je echt iets niet goed in je hoofd zitten.
Niet alleen dat, maar ook nog eens dat de burgerdoden Hamas ook nog eens sterker maakt in de aanhang.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact. Dat is precies het probleem.
Dode terroristen zal niemand om treuren (behalve Hamas en Fatah die dat uitmolken), maar als je werkelijk het afslachten (want dat is het gewoon) van VROUWEN en KINDEREN (WTF zeg) blijft steunen, dan heb je echt iets niet goed in je hoofd zitten.
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:40 schreef Triggershot het volgende:
met als gevolg honderden civiele doden.
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:42 schreef timmmmm het volgende:
Er zit alleen maar haat, en men wil bij de andere kant alleen maar zoveel mogelijk doden veroorzaken
Godallemachtig, letterlijk van die IDF posterquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.
Sowieso, en gelukkig maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.
Er zijn genoeg voorbeelden van Palestijns-joodse huwelijken, vriendschappen en dergelijke.
Je moet die mediapropaganda niet zo geloven. Dat is de ultieme kanker hier.
Feiten, jongen. Feiten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Godallemachtig, letterlijk van die IDF poster
Hoe geïndoctrineerd kun je zijn met onzin?
Dit zijn letterlijke uitspraken van Netanyahu wat je nu hier boven doet, het ligt wel wat genuanceerder, een paar kinderen op het strand waren niet de wapens van Hamas aan het beschermen, noch hadden ze daar enig besef van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Raketten onder scholen en huizen verstoppen. Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens. Dat is het verschil. Israël had die Gazastrook nooit moeten verlaten. Maar dat zien ze inmiddels gelukkig wel in. Wat was dat naïef zeg.
Dat is zo'n simpele oneliner in een bizar complex conflict dat het simpelweg niet waar kán zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
Hamas beschermt de wapens met burgers, Israël de burgers met wapens.
Ja ik had het toch ook over de strijdende partijen joh. Moet ik dan alles uitleggenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is wat de media je willen doen geloven.
Er zijn genoeg voorbeelden van Palestijns-joodse huwelijken, vriendschappen en dergelijke.
Je moet die mediapropaganda niet zo geloven. Dat is de ultieme kanker hier.
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.quote:
Ongeveer de helft van de Israelische dienstplichtsoldaten komt hier aan de kust onder invloed van grote hoeveelheden coke de boel op stelten zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:45 schreef Sobieski het volgende:
De Arabieren die het Israëlische leger dienen zijn mensen met een goed hart. Helden in donkere dagen.
Ik heb nergens gezegd dat het de ultieme waarheid was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:46 schreef Sobieski het volgende:
[..]
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:46 schreef Sobieski het volgende:
[..]
En dan met al Jazira aankomen zetten. Grapjas. Sterkere propaganda bestaat niet.
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:43 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Quote die onzinmachine van de Moslim Broederschap dan ook niet. Zelf Al-Sisi uit Egypte wist wat voor nare bende het was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat het de ultieme waarheid was.
Nja denk dat iemand die dit geweld goedkeurt of accepteert helemaal niets weet over een 'goed' hart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de Israelische dienstplichtsoldaten komt hier aan de kust onder invloed van grote hoeveelheden coke de boel op stelten zetten.
Na de Palestijnen ook nog eens die arme Colombianen komen terroriseren.
Dus jij vindt het wel normaal dat er dagelijks raketten op een land afgeschoten worden? Niks mis mee?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die de raketten van Hamas als reden geven om pro israel te zijn, dan weet je dus echt helemaal niks gewoon, echt hélémáál niks.
Zelfs Wilders En Rumsfeld nemen Al-Jazeera serieus en verschijnen er op voor interviews.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.
Maar voor jou is alles wat je niet zint "propaganda". Gelukkig zijn er nog mensen die niet zo zwart-wit denken.
Daarom is het zo belangrijk om het gebied te ontwapenen. Als alle wapens daar weg zijn, kunnen we weer verder kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.
Hamas moet met bloemetjes gooien naar de bezetter?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel normaal dat er dagelijks raketten op een land afgeschoten worden? Niks mis mee?
Nou ja, ik moet bekennen dat ik inmiddels ook wel zo cynisch geworden ben dat ik haast overal propaganda in zie. Geheel en al objectieve verslaggeving is haast onmogelijk te vindenquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al-Jazeera is helemaal niet extreem.
Maar voor jou is alles wat je niet zint "propaganda". Gelukkig zijn er nog mensen die niet zo zwart-wit denken.
En dus schiet je maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, heb jij enig idee hoe'n klein pokkestukje land die gazastrook wel niet is en hoeveel mensen daarop wonen? Het is welhaast onmogelijk daar een wapen te hebben waar binnen 100 meter geen kind is.
Die twee neem ik dan ook niet serieus. Bevestigt al wat ik aangaf.quote:
Ok, dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet bekennen dat ik inmiddels ook wel zo cynisch geworden ben dat ik haast overal propaganda in zie. Geheel en al objectieve verslaggeving is haast onmogelijk te vinden
Als het extreem was, hadden zij Wilders en Rumsfeld niet uitgenodigd nog hadden genoemden daar kunnen / durven te verschijnen. Ik weet niet wat jij denkt bevestigd zien te worden, maar je redenering is wat apart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:50 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Die twee neem ik dan ook niet serieus. Bevestigt al wat ik aangaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |