Ik zie het vooral als een etnisch, veel minder als een religieus conflict.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, het was de blanke, blauw-ogige Jood die er al voor het christendom en de Islam er was zeker in het Midden Oosten. Overigens gaat de nationalistische claim van de Palestijnen niet richting de Islam, maar richting de historische claim.
Ik vraag me echt af hoe de mensen in Israel nu denken. Schamen die zich niet dood voor het gedrag van "hun" leiders?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Zonde wel, want niemand is gelukkig zo
Klopt, maar toch is Netanyahu lang niet de ergste.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als een etnisch, veel minder als een religieus conflict.
Het grote verschil tussen Sharon en Netanyahu is ook dat laatstgenoemde het geen bal uitmaakt of er vrouwen en kinderen omkomen. Dat laatste lijkt zelfs de strategie; het fokgedrag (niet; FOK!gedrag) van de Palestijnen aan banden leggen en zo democide pleegen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe de mensen in Israel nu denken. Schamen die zich niet dood voor het gedrag van "hun" leiders?
Die van de zionisten ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:10 schreef timmmmm het volgende:
Het FOK!gedrag van de Palestijnen mag ook wel eens aan banden gelegd worden
Goed, vergeleken met Jobbik valt Wilders ook best mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is Netanyahu lang niet de ergste.
Candy crush.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:10 schreef timmmmm het volgende:
Zitten daar een beetje in hun tunnels op hun laptopjes te spelen
Do you rather live on your knees, or die on your feet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is Netanyahu lang niet de ergste.
Dat vraag ik me ook altijd af bij de mensen uit Gaza voor Hamas. De meerderheid van de mensen wil gewoon in vrede leven. Aan beide kanten. Het zijn echter de haviken die altijd met de borst vooruit moeten strijden. Vergeet niet dat Netanyahu onder druk gezet wordt door Liebermann. Laatstgenoemde is de meest nationalistische.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik vraag me echt af hoe de mensen in Israel nu denken. Schamen die zich niet dood voor het gedrag van "hun" leiders?
Hey stomme allochtoon; gedrag is onzijdig. Het is dus "dat".quote:
Heee, ik bagatelliseer niets he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed, vergeleken met Jobbik valt Wilders ook best mee.
Je bent zelf onzijdig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey stomme allochtoon; gedrag is onzijdig. Het is dus "dat".
Moslims acht ik minder in staat op een westers-filosofische genuanceerde manier te denken, helemaal als ze om de havikklap kapotgeschoten worden en er Hamas-Sesamstraat-propaganda wordt uitgezonden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:11 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af bij de mensen uit Gaza voor Hamas. De meerderheid van de mensen wil gewoon in vrede leven. Aan beide kanten. Het zijn echter de haviken die altijd met de borst vooruit moeten strijden. Vergeet niet dat Netanyahu onder druk gezet wordt door Liebermann. Laatstgenoemde is de meest nationalistische.
Ze reageren nog steeds op jequote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heee, ik bagatelliseer niets he.
Het had alleen nog veel erger kunnen zijn.
Klopt, ben ik het ook wel mee eens, het is meer een nationalistische conflict, maar door het te framen in religieuze aspecten kan je bijv 'het eeuwige leven' aankoppelen en grotere groepen aan je zijde krijgen, dus dat is dan mooi meegedomen natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als een etnisch, veel minder als een religieus conflict.
Het grote verschil tussen Sharon en Netanyahu is ook dat laatstgenoemde het geen bal uitmaakt of er vrouwen en kinderen omkomen. Dat laatste lijkt zelfs de strategie; het fokgedrag (niet; FOK!gedrag) van de Palestijnen aan banden leggen en zo democide plegen.
Walgelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie dit bericht al gezien ?
BREAKING: Israeli soldier feared captured by Hamas, Hadar Goldin, killed in action, Israeli military says - Reuters | http://aje.me/UIEZet "
http://live.aljazeera.com/Event/Gaza_Blog
Misschien is dat het wel. Ik speel FIFA en Mario Kart.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de andere kant spelen ze liever angry bird
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die eten ze beiden niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:14 schreef timmmmm het volgende:
snap je hem, omdat je daar dingen op varkens afschiet!!!111!!!!11!!
De Palestijnen hebben een demografisch wapen, ze leven op zo'n klein gebied terwijl ze bijna evenveel zijn als de israeli'squote:Op zondag 3 augustus 2014 04:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het ook wel mee eens, het is meer een nationalistische conflict, maar door het te framen in religieuze aspecten kan je bijv 'het eeuwige leven' aankoppelen en grotere groepen aan je zijde krijgen, dus dat is dan mooi meegedomen natuurlijk.
Jup, dat was ook het ironische, de Mossad heeft meer onderzoek gedaan naar het voortplantingsgedrag in het Midden Oosten dan de vermoedelijke kernwapens van Iran, de angst is denk ik meer om in de minderheid te belanden in eigen grondgebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |