Durf het haast niet te zeggen maar het zegt wel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In elke oorlog (kijk de bevolkingsstatistieken er maar op na) zijn (jonge) mannen het slachtoffer.
Bij de laatste "Intifadah" van de IDF tegen de Palestijnen zijn het juist vrouwen en kinderen.
Hoe ver kan Israel gaan voordat men echt genoeg heeft van die haviken? Ik hoop toch dat we als mensheid een keer zeggen: "nu is het leuk geweest jongens. 70 jaar geleden mogen jullie dan een landje gekregen hebben, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om die historie te gaan herhalen en Lebensraum blijven zoeken in het minuscule land van een ander."
Likud is regerende partij, zegt genoegquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat het de doel is van de liberale joden, maar wel apocalyptische radicaal gelovigen. Ultranationalistische joden zouden er ook geen traan om laten.
Die klieken zijn er sowieso wel idd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Simpele redenering, maar toch juist:
Israel wil al het gebied -> Op dat gebied zitten Palestijnen -> Palestijnen dood is voordeel -> Genocide is dus aanvaardbaar -> Pleeg genocide zo onopvallend mogelijk
Sja, sja, sja.
Weetje wat ik nog het meest enge vind: de bevolking wordt langzaam wakker en ziet in wat voor walgelijke daden de zionisten plegen. Maar de regering van vooral Europese landen blijven Israël steunen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In elke oorlog (kijk de bevolkingsstatistieken er maar op na) zijn (jonge) mannen het slachtoffer.
Bij de laatste "Intifadah" van de IDF tegen de Palestijnen zijn het juist vrouwen en kinderen.
Hoe ver kan Israel gaan voordat men echt genoeg heeft van die haviken? Ik hoop toch dat we als mensheid een keer zeggen: "nu is het leuk geweest jongens. 70 jaar geleden mogen jullie dan een landje gekregen hebben, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om die historie te gaan herhalen en Lebensraum blijven zoeken in het minuscule land van een ander."
Juistem.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, mijn familie was links én pro-Israel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Durf het haast niet te zeggen maar het zegt wel wat.
Vooral die, en die komen er steeds meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat het de doel is van de liberale joden, maar wel apocalyptische radicaal gelovigen. Ultranationalistische joden zouden er ook geen traan om laten.
Ook niet heel gek hequote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral die, en die komen er steeds meer.
Het rechtstextremisme is eng populair in Israel.
Deze belediging van ons intellect pik ik niet.quote:
ISIS wordt steeds sterker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef Sobieski het volgende:
Het lijkt hier de NOS wel.
Is de Gazastrook ondertussen al ontwapend? Ze moeten wel wat effectiever te werk gaan. IDF had ik hoger ingeschat.
Hier christelijk en pro-Israël. Genuanceerd als ik ben heb ik het eerste verloochend en het tweede gehouden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:26 schreef El_Matador het volgende:
mijn familie was links én pro-Israel.
mja, het zijn over het algemeen de groepen die neigen naar de extremen en vrede in de weg lopen, wat je dan ziet is het resultaat van 'Israel pleegt genocide / verdedigt haarzelf' tegelijkertijd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral die, en die komen er steeds meer.
Het rechtstextremisme is eng populair in Israel.
De Palestijnen in Cisjordanie zijn anders de Rotterdamse/Amsterdamse/Haagse/Ondiepse volkswijkbewoners die hun gebied steeds meer zien veranderen in een grote terreurbende.quote:
De NOS lift mee op de VSAmerikaanse propaganda.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen weet dat FOK! veel ongenuanceerder en extremistischer is dan de NOS
En wij hebben geen schermman
vacature open begrijp ik?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:29 schreef timmmmm het volgende:
Iedereen weet dat FOK! veel ongenuanceerder en extremistischer is dan de NOS
En wij hebben geen schermman
De NOS is om te gillen. Overigens zeer sterk staaltje propaganda daar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:33 schreef El_Matador het volgende:
De NOS lift mee op de VSAmerikaanse propaganda.
66 gedode IDFmilitairen versus een stuk of 1600 Palestijnse vrouwen en kinderen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
De hele samenleving lijkt extremistischer te worden. Hier in Nederland vind ik dat gek. Ook wat ik hier op FOK! lees aan reacties, lees ik met verbazing.
Maar dat ze in Israel extremer worden, fanatischer, radicaler, lijkt me alleen maar logisch.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden. Dat Israeliers en Palestijnen dus radicaler worden, lijkt me logisch. Extremisme is ook wel vereist als je beschoten wordt.
Amen. De bevolking heeft het wel een keer gehad met de raketten van hamas. Ze maken zich liever druk om economie en technologie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat ze in Israel extremer worden, fanatischer, radicaler, lijkt me alleen maar logisch.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden.
Herman de stier of den Blijker (die zijn allebei dood toch?)quote:
Kom op, "elke dag raketten"...quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:34 schreef timmmmm het volgende:
De hele samenleving lijkt extremistischer te worden. Hier in Nederland vind ik dat gek. Ook wat ik hier op FOK! lees aan reacties, lees ik met verbazing.
Als ze hier elke dag raketten op me af zouden schieten, zou ik daar ook redelijk radicaal van worden. Dat Israeliers en Palestijnen dus radicaler worden, lijkt me logisch. Extremisme is ook wel vereist als je beschoten wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |