Eerlijk, aub, even oprecht en eerlijk, jij denkt dat de palestijnse 'propaganda' ook maar 10% kan evenaren van de invloeden van de Joodse lobby op de media?quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:59 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Door de propaganda kijken. Je weet met wie je te maken hebt. Tunnels, ontvoeringen, wapens onder scholen en huizen. Nee, zolang zij niet de wapens neerleggen en de Gazastrook laten ontwapenen en vervolgens dus geen raketten meer op Israël schieten, is er een kans op vrede. Anders niet.
Juist wel. Bovendien komt de selectiviteit tegen Israël me de strot uit. Vind het vreselijk van alle slachtoffers, maar vergeleken met wat ISIS doet stelt het natuurlijk allemaal geen bal voor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij kijkt anders ook niet echt door de propaganda heen ?
Wat je dus eigenlijk zegt is, maakt niet uit wie ik raak, moeten jullie maar niet met zijn allen op een kluitje gaan staan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hoe dan? Kan je het me uitleggen? Je zit op een stuk land van, ik kan er een 50 km2 naast zitten, zo'n 300 km2. Nederland is, voor perspectief, Zo'n 36000 km2. Nogmaals, zal niet helemaal accuraat zijn.
Op dat stukje land van 300 km2 wonen 1.5-1.8 miljoen Palestijnen. Even snel uit mijn hoofd is dat 5000 inwoners per kilometer.
Hoe kan je dan iets terugdoen tegen degene die je aanvalt, zonder darbij in de buurt van anderen te zijn?
Wat betreft weergave en aanvulling van accuratie zou ik het niet durven hieroverquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:01 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kan Triggershot mijn cijfers wat corrigeren hier en daar
Nee, Hamas valt aan. Israël reageert daar nu op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:00 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je dan iets terugdoen tegen degene die je aanvalt, zonder darbij in de buurt van anderen te zijn?
Ik heb het toch juist over Palestijnen die niks terug kunnen doen zonder dat daarbij mensen in de buurt zijn. En dat dat geen excuus is om daarom maar die mensen op te blazen en te zeggen dat het niet erg is omdat menselijk schild. Potverquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is, maakt niet uit wie ik raak, moeten jullie maar niet met zijn allen op een kluitje gaan staan.
Als Israel nou gewoon geen muren zou bouwen en de Palestijnen net zo lekker de Negev laten "koloniseren" als Israel zelf doet bij de Palestijnen in de Westbank (net iets groter dan Brabant), zou het niet zo gelopen zijn.
Maar dat kan niet want alle Palestijnen zijn terroristen, dus die mogen niet uit Gaza weg.
Ik weet niet wie begonnen is. Dus dat kan ik bevestigen noch ontkennen. Deze ronde is Israel in ieder geval eerst gegaan na de dood van die ene jongen. Of ik ik nu crisissen door elkaar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:04 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Nee, Hamas valt aan. Israël reageert daar nu op.
De raketten worden al jaren lang afgevuurd op Israël of wil je dat ook ontkennen?
Godver. Het hele jaar door worden raketten geschoten door Hamas. Dat is één. Twee: drie joodse scholieren worden door Hamas vermoord. Ja, zeg, is het een keer genoeg of niet. Overigens is er ook een Palestijnse jongen vermoord door Israeli's in een reactie. Ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wie begonnen is. Dus dat kan ik bevestigen noch ontkennen. Deze ronde is Israel in ieder geval eerst gegaan na de dood van die ene jongen. Of ik ik nu crisissen door elkaar?
Je had het net over wat statistieken, misschien wel interessant:quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het toch juist over Palestijnen die niks terug kunnen doen zonder dat daarbij mensen in de buurt zijn. En dat dat geen excuus is om daarom maar die mensen op te blazen en te zeggen dat het niet erg is omdat menselijk schild. Potver
+ 1quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:08 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Godver. Het hele jaar door worden raketten geschoten door Hamas. Dat is één. Twee: drie joodse scholieren worden door Hamas vermoord. Ja, zeg, is het een keer genoeg of niet. Overigens is er ook een Palestijnse jongen vermoord door Israeli's in een reactie. Ook verschrikkelijk.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:03 schreef Sobieski het volgende:
Waar zijn de duizenden die tegen deze barbaren protesteren? Nee, selectief zijn ze. Mag ook hoor.
Waar is het bewijs?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:08 schreef Sobieski het volgende:
Twee: drie joodse scholieren worden door Hamas vermoord.
Die 1707 doden waarvan de meesten vrouwen en kinderen is allemaal niet waar?quote:Overigens is er ook een Palestijnse jongen vermoord door Israeli's in een reactie. Ook verschrikkelijk.
-2quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
+ 1
Dit "conflict" is immers pas een jaar aan de gang.
De staart tussen de benen dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:10 schreef Sobieski het volgende:
Volgens mij lopen jullie me hier te trollen over de terroristen van Hamas. Het wordt tijd dat het weekend voorbij is en ik me weer kan mengen in de academische wereld van seculiere weldoeners.
Nee, Allah plukte ze persoonlijk uit de lucht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef Yasmin23 het volgende:
een bewijs dat Hamas achter de dood van die die jongens zat.
Ok doeiquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:10 schreef Sobieski het volgende:
Volgens mij lopen jullie me hier te trollen over de terroristen van Hamas. Het wordt tijd dat het weekend voorbij is en ik me weer kan mengen in de academische wereld van seculiere weldoeners.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:10 schreef Sobieski het volgende:
Hij is serieus ! Hij denkt echt zo ! Fascinerend is hetquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom die smiley?
Hoe kun je niet in de lach schieten na die post.. ahahahha
Als Sobieski het product zou zijn van seculier, academisch en atheistisch denken, is de moslimwereld zo achterlijk nog niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De staart tussen de benen dus.
FYI: ik ben seculier, atheist zelfs, en academicus.
Nja dat geeft wel aan dat die aan zichzelf begint te twijfelenquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:14 schreef theunderdog het volgende:
Vooral de "ik heb het gevoel dat jullie me hier trollen"
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |