abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 03:22:24 #1
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143007985
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair

[ Bericht 1% gewijzigd door IsaacCuenca op 03-08-2014 05:16:13 ]
pi_143007994

Wat zou jij doen?
  zondag 3 augustus 2014 @ 03:26:08 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008006
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:24 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]

Wat zou jij doen?
Een minder wanstaltig lelijk bed kopen
Laffe huichelaar
  zondag 3 augustus 2014 @ 03:26:35 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008009
quote:
7s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eind jaren 80 is Hamas opgericht en gesteund door de Israelische staat als alternatief voor Jihad en Fatah, niets complottheorieen aan, maar officieel -erkend- staatsbeleid van Israel, sowieso is het 40 jaar later opgericht dan wat jij stelt.
quote:
Israël beschouwde Hamas aanvankelijk vooral als een sociale hervormingsbeweging, en achtte het daarom legitiem om ermee samen te werken om de invloed van de PLO tegen te gaan. Mahmoud Zahar en Rabin hebben elkaar verschillende keren ontmoet. Aan deze contacten kwam een einde met de ontvoering van en moord op Israëlische soldaten door Hamas in 1989
Doel je hierop? Vind ik persoonlijk niet heel schokkend. Ze wilden samenwerken met Hamas, tot na enkele tijd bleek dat het volslagen gevaarlijke gekken zijn

Edit: komt hiervandaan http://www.israel-palestina.info/hamas-html/
Laffe huichelaar
pi_143008018
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:24 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]

Wat zou jij doen?
Ik vond jou antwoord op mijn vragen al lachwekkend door 1 van de 3 vragen te beantwoorden. Maar dit... :')
pi_143008024
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:27 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

Ik vond jou antwoord op mijn vragen al lachwekkend door 1 van de 3 vragen te beantwoorden. Maar dit... :')
Is propaganda, wat is daar mis mee?
pi_143008030
Nationalisme en religie zijn de grootste mentale ziektes op deze wereld. Was het Romeinse rijk er nog maar met joden in Samaria, Galilea en Judea. Nog geen christendom en islam. Het is een utopie helaas.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
  zondag 3 augustus 2014 @ 03:29:14 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008038
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:28 schreef Sobieski het volgende:
Nationalisme en religie zijn de grootste mentale ziektes op deze wereld. Was het Romeinse rijk er nog maar met joden in Samaria, Galilea en Judea. Nog geen christendom en islam. Het is een utopie helaas.
Want bij de Romeinen was alles koek en ei, daar gingen nooit mensen dood
Laffe huichelaar
  zondag 3 augustus 2014 @ 03:29:58 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008045
Romeinen waren trouwens echt zo nationalistisch als de pest.
Laffe huichelaar
  zondag 3 augustus 2014 @ 03:30:34 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008049
Dus dat vond ik een beetje dom
Laffe huichelaar
pi_143008052
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Is propaganda, wat is daar mis mee?
Dat er gevaarlijke gekken als jou ontstaan. Waarom beantwoord je mijn vraag niet?

Als je toegeeft dat Israël mensenrechten schendt en haar acties agressief zijn. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Israël vrede wilt?
pi_143008057
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:29 schreef timmmmm het volgende:
Want bij de Romeinen was alles koek en ei, daar gingen nooit mensen dood
Die lieten de bevolking anders vrij met rust. De tolerantie was zo gek nog niet in het Romeinse rijk. Maar ik doel in vergelijking met de huidige situatie.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143008064
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:30 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

Dat er gevaarlijke gekken als jou ontstaan. Waarom beantwoord je mijn vraag niet?

Als je toegeeft dat Israël mensenrechten schendt en haar acties agressief zijn. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Israël vrede wilt?
Je moet nu eenmaal agressief optreden tegen terroristen.

Maar in de basis wil Israël vrede.
pi_143008067
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

Doel je hierop? Vind ik persoonlijk niet heel schokkend. Ze wilden samenwerken met Hamas, tot na enkele tijd bleek dat het volslagen gevaarlijke gekken zijn

Edit: komt hiervandaan http://www.israel-palestina.info/hamas-html/
Het ging niet om het 'schokkerende' maar dat Israel als sinds 1948 vrede wil met Hamas, maar Hamas dit niet accepteert, volgens Underdog.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 03:33:04 ]
pi_143008081
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je moet nu eenmaal agressief optreden tegen terroristen.
1707 doden, meeste vrouwen en kinderen. Terroristen, sure.

quote:
Maar in de basis wil Israël vrede.
Ja, dat blijkt uit alles inderdaad. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143008085
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1707 doden, meeste vrouwen en kinderen. Terroristen, sure.

[..]

Ja, dat blijkt uit alles inderdaad. _O-
Waarvan de meerderheid uit alle waarschijnlijkheid pro Hamas is.
pi_143008092

_O-
pi_143008099
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh, nu gaat het dus niet meer om terroristen, maar om waar iemand achterstaat. Guilty by association. "naar alle waarschijnlijkheid".

Denk je echt dat al die kinderen bewust voor Hamas gekozen hebben, of zijn dat toch vooral de Sesamstraatfilmpjes geweest?

En welke alternatieven zijn er precies voor Hamas?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143008105
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nu is het duidelijk dat je zit te trollen.
pi_143008108
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh, nu gaat het dus niet meer om terroristen, maar om waar iemand achterstaat. Guilty by association. "naar alle waarschijnlijkheid".

Denk je echt dat al die kinderen bewust voor Hamas gekozen hebben, of zijn dat toch vooral de Sesamstraatfilmpjes geweest?

En welke alternatieven zijn er precies voor Hamas?
Moeten er alternatieven zijn dan?

Gewoon stoppen met Israël te terroriseren.
pi_143008109
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Al-Qaeda retoriek, 'de 9-11 slachtoffers waren vermoedelijke supporters van Bush'.
pi_143008112
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Al-Qaeda retoriek, 'de 9-11 slachtoffers waren vermoedelijke supporters van Bush'.
Nee, maar wel smerige bureaucraten.

9/11 was goed.
pi_143008116
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De daders waren dat sowieso. Over de slachtoffers zou ik me niet uit willen laten, ik ken ze niet.

pi_143008120
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Moeten er alternatieven zijn dan?

Gewoon stoppen met Israël te terroriseren.
Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?

Dan kan je ook individuele Noord-Koreanen de tering in bombarderen. Ze steunen immers Kim Il-Weetikwelke.

pi_143008124
quote:
9/11 was goed.
D'r zitten al wat bakjes bier in, niet?

zondag 3 augustus 2014 @ 03:40:55 #28
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143008126
quote:
Mooi stukje propaganda weer post je :')

pi_143008134
quote:

[..]

Nee, maar wel smerige bureaucraten.

9/11 was goed.
Ah, toejuiching van terrorisme.
pi_143008135
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?

Dan kan je ook individuele Noord-Koreanen de tering in bombarderen. Ze steunen immers Kim Il-Weetikwelke.
:')

Hamas is een terroristische organisatie, die dien je gewoon niet te steunen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 03:42:23 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008139
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:31 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Die lieten de bevolking anders vrij met rust. De tolerantie was zo gek nog niet in het Romeinse rijk. Maar ik doel in vergelijking met de huidige situatie.
Grapjas. Ik zou je eens in die tijd verdiepen. Hoeveel rellen er in de straten van Rome zijn geweest. Facties die tegenover elkaar stonden, straatbendes etc. Dat is een zeer bloedige tijd geweest, waarin niemand zijn leven zeker was. Maar dat is allemaal behoorlijk offtopic, open er een topic over in C&H en dan wil ik het er graag over hebben :P
Laffe huichelaar
pi_143008140
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De daders waren dat sowieso. Over de slachtoffers zou ik me niet uit willen laten, ik ken ze niet.
Even er vanuitgaande dat het radicale moslims waren die het Amerika betaald wilden zetten he.
pi_143008144
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

D'r zitten al wat bakjes bier in, niet?
Nee hoor, kan mij nog goed herinneren dat jij zat te juichen toen er wat bankdirecteuren waren vermoord.

Niet hypocriet doen nu.
pi_143008145
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mooi stukje propaganda weer :')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, tis vrij makkelijk:

pi_143008146
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Even er vanuitgaande dat het radicale moslims waren die het Amerika betaald wilden zetten he.
Het waren Dick en Donald, maar dat schijnt nog steeds BNW te zijn. :')

zondag 3 augustus 2014 @ 03:43:39 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008150
Pleur in ieder geval even op met die irritante plaatjes steeds. Het voegt helemaal niks toe, die stemmingmakerij. Vooral omdat van beide kanten duizenden plaatjes in omloop zijn om stemming te maken. Kunnen we allemaal naar elkaar posten en oeh en ahh roepen, maar je schiet er geen reet mee op
Laffe huichelaar
pi_143008152
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee hoor, kan mij nog goed herinneren dat jij zat te juichen toen er wat bankdirecteuren waren vermoord.

Niet hypocriet doen nu.
Dat was er slechts 1tje. Een bankier die meewerkte aan het uitzuigen van onschuldige mensen.

Jij staat te juichen als er onschuldige vrouwen en kinderen worden vermoord. Massaal.

Dat lijkt me een klein tikkeltje erger, niet? :*

pi_143008157
quote:
12s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het waren Dick en Donald, maar dat schijnt nog steeds BNW te zijn. :')
Nuff said idd.
pi_143008162
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hier: de zionisten hebben een terrorist te pakken.

Israël = terroristische staat.
pi_143008163
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef timmmmm het volgende:
Pleur in ieder geval even op met die irritante plaatjes steeds. Het voegt helemaal niks toe, die stemmingmakerij. Vooral omdat van beide kanten duizenden plaatjes in omloop zijn om stemming te maken. Kunnen we allemaal naar elkaar posten en oeh en ahh roepen, maar je schiet er geen reet mee op
Is dat niet juist de kern van het hele "conflict"?

Ik mocht van jou antireligieuzen geen fascisten noemen, prima, dan communisten. Hebben ook heel erg huisgehouden onder mensen die gewoon hun eigen godje hadden.

zondag 3 augustus 2014 @ 03:46:34 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008169
quote:
12s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat niet juist de kern van het hele "conflict"?

Ik mocht van jou antireligieuzen geen fascisten noemen, prima, dan communisten. Hebben ook heel erg huisgehouden onder mensen die gewoon hun eigen godje hadden.
Je mag van mij antireligieuzen best fascisten noemen. Users mag je geen fascisten noemen
Laffe huichelaar
pi_143008176
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')

Hamas is een terroristische organisatie, die dien je gewoon niet te steunen.
Gewoon alles bombarderen incl kinderen die niet eens weten wat Hamas is? Besef je wel hoe achterlijk je klinkt?
pi_143008178
quote:
7s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je mag van mij antireligieuzen best fascisten noemen. Users mag je geen fascisten noemen
En als de user "religie haat"?

Goed, maakt niet uit, mag ik hem dan wel een religiehater noemen (zijn eigen woorden)?

Is het willen afnemen van iemands religie middels staatsdwang niet lichtjes fascistisch te noemen?

pi_143008185
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Grapjas. Ik zou je eens in die tijd verdiepen. Hoeveel rellen er in de straten van Rome zijn geweest. Facties die tegenover elkaar stonden, straatbendes etc. Dat is een zeer bloedige tijd geweest, waarin niemand zijn leven zeker was. Maar dat is allemaal behoorlijk offtopic, open er een topic over in C&H en dan wil ik het er graag over hebben :P
Prima. Het namelijk heel wat minder simplistisch. Zo slecht was het namelijk ook weer niet.
pi_143008187

Ook Malaysia staat achter Palestine ! ^O^
pi_143008190
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:48 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Prima. Het namelijk heel wat minder simplistisch. Zo slecht was het namelijk ook weer niet.
Wat is nou de Islamitische doctrine?
pi_143008201
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is nou de Islamitische doctrine?
Dat is irrelevant joh. Het is heel "liberaal" om religie te haten en religieuzen hun geloof af te pakken. :')

pi_143008209
https://m.facebook.com/er(...)269146351996?fref=nf

"Israeli soldiers confirm: They have killed civilians in purpose "
  zondag 3 augustus 2014 @ 03:52:45 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008210
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef timmmmm het volgende:
Even relevant bij linkjes
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')