Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eind jaren 80 is Hamas opgericht en gesteund door de Israelische staat als alternatief voor Jihad en Fatah, niets complottheorieen aan, maar officieel -erkend- staatsbeleid van Israel, sowieso is het 40 jaar later opgericht dan wat jij stelt.
Doel je hierop? Vind ik persoonlijk niet heel schokkend. Ze wilden samenwerken met Hamas, tot na enkele tijd bleek dat het volslagen gevaarlijke gekken zijnquote:Israël beschouwde Hamas aanvankelijk vooral als een sociale hervormingsbeweging, en achtte het daarom legitiem om ermee samen te werken om de invloed van de PLO tegen te gaan. Mahmoud Zahar en Rabin hebben elkaar verschillende keren ontmoet. Aan deze contacten kwam een einde met de ontvoering van en moord op Israëlische soldaten door Hamas in 1989
Ik vond jou antwoord op mijn vragen al lachwekkend door 1 van de 3 vragen te beantwoorden. Maar dit...quote:
Is propaganda, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:27 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Ik vond jou antwoord op mijn vragen al lachwekkend door 1 van de 3 vragen te beantwoorden. Maar dit...
Want bij de Romeinen was alles koek en ei, daar gingen nooit mensen doodquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:28 schreef Sobieski het volgende:
Nationalisme en religie zijn de grootste mentale ziektes op deze wereld. Was het Romeinse rijk er nog maar met joden in Samaria, Galilea en Judea. Nog geen christendom en islam. Het is een utopie helaas.
Dat er gevaarlijke gekken als jou ontstaan. Waarom beantwoord je mijn vraag niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is propaganda, wat is daar mis mee?
Die lieten de bevolking anders vrij met rust. De tolerantie was zo gek nog niet in het Romeinse rijk. Maar ik doel in vergelijking met de huidige situatie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:29 schreef timmmmm het volgende:
Want bij de Romeinen was alles koek en ei, daar gingen nooit mensen dood
Je moet nu eenmaal agressief optreden tegen terroristen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:30 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Dat er gevaarlijke gekken als jou ontstaan. Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Als je toegeeft dat Israël mensenrechten schendt en haar acties agressief zijn. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Israël vrede wilt?
Het ging niet om het 'schokkerende' maar dat Israel als sinds 1948 vrede wil met Hamas, maar Hamas dit niet accepteert, volgens Underdog.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Doel je hierop? Vind ik persoonlijk niet heel schokkend. Ze wilden samenwerken met Hamas, tot na enkele tijd bleek dat het volslagen gevaarlijke gekken zijn
Edit: komt hiervandaan http://www.israel-palestina.info/hamas-html/
1707 doden, meeste vrouwen en kinderen. Terroristen, sure.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet nu eenmaal agressief optreden tegen terroristen.
Ja, dat blijkt uit alles inderdaad.quote:Maar in de basis wil Israël vrede.
Waarvan de meerderheid uit alle waarschijnlijkheid pro Hamas is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1707 doden, meeste vrouwen en kinderen. Terroristen, sure.
[..]
Ja, dat blijkt uit alles inderdaad.
Oh, nu gaat het dus niet meer om terroristen, maar om waar iemand achterstaat. Guilty by association. "naar alle waarschijnlijkheid".quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarvan de meerderheid uit alle waarschijnlijkheid pro Hamas is.
Nu is het duidelijk dat je zit te trollen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarvan de meerderheid uit alle waarschijnlijkheid pro Hamas is.
Moeten er alternatieven zijn dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, nu gaat het dus niet meer om terroristen, maar om waar iemand achterstaat. Guilty by association. "naar alle waarschijnlijkheid".
Denk je echt dat al die kinderen bewust voor Hamas gekozen hebben, of zijn dat toch vooral de Sesamstraatfilmpjes geweest?
En welke alternatieven zijn er precies voor Hamas?
Al-Qaeda retoriek, 'de 9-11 slachtoffers waren vermoedelijke supporters van Bush'.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, nu gaat het dus niet meer om terroristen, maar om waar iemand achterstaat. Guilty by association. "naar alle waarschijnlijkheid".
Nee, maar wel smerige bureaucraten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al-Qaeda retoriek, 'de 9-11 slachtoffers waren vermoedelijke supporters van Bush'.
De daders waren dat sowieso. Over de slachtoffers zou ik me niet uit willen laten, ik ken ze niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al-Qaeda retoriek, 'de 9-11 slachtoffers waren vermoedelijke supporters van Bush'.
Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moeten er alternatieven zijn dan?
Gewoon stoppen met Israël te terroriseren.
D'r zitten al wat bakjes bier in, niet?quote:
Ah, toejuiching van terrorisme.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar wel smerige bureaucraten.
9/11 was goed.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?
Dan kan je ook individuele Noord-Koreanen de tering in bombarderen. Ze steunen immers Kim Il-Weetikwelke.
Grapjas. Ik zou je eens in die tijd verdiepen. Hoeveel rellen er in de straten van Rome zijn geweest. Facties die tegenover elkaar stonden, straatbendes etc. Dat is een zeer bloedige tijd geweest, waarin niemand zijn leven zeker was. Maar dat is allemaal behoorlijk offtopic, open er een topic over in C&H en dan wil ik het er graag over hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:31 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Die lieten de bevolking anders vrij met rust. De tolerantie was zo gek nog niet in het Romeinse rijk. Maar ik doel in vergelijking met de huidige situatie.
Even er vanuitgaande dat het radicale moslims waren die het Amerika betaald wilden zetten he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De daders waren dat sowieso. Over de slachtoffers zou ik me niet uit willen laten, ik ken ze niet.
Nee hoor, kan mij nog goed herinneren dat jij zat te juichen toen er wat bankdirecteuren waren vermoord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
D'r zitten al wat bakjes bier in, niet?
Mja, tis vrij makkelijk:quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mooi stukje propaganda weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren Dick en Donald, maar dat schijnt nog steeds BNW te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even er vanuitgaande dat het radicale moslims waren die het Amerika betaald wilden zetten he.
Dat was er slechts 1tje. Een bankier die meewerkte aan het uitzuigen van onschuldige mensen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, kan mij nog goed herinneren dat jij zat te juichen toen er wat bankdirecteuren waren vermoord.
Niet hypocriet doen nu.
Nuff said idd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waren Dick en Donald, maar dat schijnt nog steeds BNW te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier: de zionisten hebben een terrorist te pakken.
Israël = terroristische staat.
Is dat niet juist de kern van het hele "conflict"?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef timmmmm het volgende:
Pleur in ieder geval even op met die irritante plaatjes steeds. Het voegt helemaal niks toe, die stemmingmakerij. Vooral omdat van beide kanten duizenden plaatjes in omloop zijn om stemming te maken. Kunnen we allemaal naar elkaar posten en oeh en ahh roepen, maar je schiet er geen reet mee op
Je mag van mij antireligieuzen best fascisten noemen. Users mag je geen fascisten noemenquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat niet juist de kern van het hele "conflict"?
Ik mocht van jou antireligieuzen geen fascisten noemen, prima, dan communisten. Hebben ook heel erg huisgehouden onder mensen die gewoon hun eigen godje hadden.
Gewoon alles bombarderen incl kinderen die niet eens weten wat Hamas is? Besef je wel hoe achterlijk je klinkt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Hamas is een terroristische organisatie, die dien je gewoon niet te steunen.
En als de user "religie haat"?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag van mij antireligieuzen best fascisten noemen. Users mag je geen fascisten noemen
Prima. Het namelijk heel wat minder simplistisch. Zo slecht was het namelijk ook weer niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grapjas. Ik zou je eens in die tijd verdiepen. Hoeveel rellen er in de straten van Rome zijn geweest. Facties die tegenover elkaar stonden, straatbendes etc. Dat is een zeer bloedige tijd geweest, waarin niemand zijn leven zeker was. Maar dat is allemaal behoorlijk offtopic, open er een topic over in C&H en dan wil ik het er graag over hebben
Wat is nou de Islamitische doctrine?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:48 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Prima. Het namelijk heel wat minder simplistisch. Zo slecht was het namelijk ook weer niet.
Dat is irrelevant joh. Het is heel "liberaal" om religie te haten en religieuzen hun geloof af te pakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is nou de Islamitische doctrine?
quote:
Even relevant bij linkjesquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef timmmmm het volgende:
Pleur in ieder geval even op met die irritante plaatjes steeds. Het voegt helemaal niks toe, die stemmingmakerij. Vooral omdat van beide kanten duizenden plaatjes in omloop zijn om stemming te maken. Kunnen we allemaal naar elkaar posten en oeh en ahh roepen, maar je schiet er geen reet mee op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |