Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moeten er alternatieven zijn dan?
Gewoon stoppen met Israël te terroriseren.
D'r zitten al wat bakjes bier in, niet?quote:
Ah, toejuiching van terrorisme.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar wel smerige bureaucraten.
9/11 was goed.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, als Hamas de "enige keuze" is, dan wordt het lastig om mensen daarop te veroordelen, niet?
Dan kan je ook individuele Noord-Koreanen de tering in bombarderen. Ze steunen immers Kim Il-Weetikwelke.
Grapjas. Ik zou je eens in die tijd verdiepen. Hoeveel rellen er in de straten van Rome zijn geweest. Facties die tegenover elkaar stonden, straatbendes etc. Dat is een zeer bloedige tijd geweest, waarin niemand zijn leven zeker was. Maar dat is allemaal behoorlijk offtopic, open er een topic over in C&H en dan wil ik het er graag over hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:31 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Die lieten de bevolking anders vrij met rust. De tolerantie was zo gek nog niet in het Romeinse rijk. Maar ik doel in vergelijking met de huidige situatie.
Even er vanuitgaande dat het radicale moslims waren die het Amerika betaald wilden zetten he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De daders waren dat sowieso. Over de slachtoffers zou ik me niet uit willen laten, ik ken ze niet.
Nee hoor, kan mij nog goed herinneren dat jij zat te juichen toen er wat bankdirecteuren waren vermoord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
D'r zitten al wat bakjes bier in, niet?
Mja, tis vrij makkelijk:quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mooi stukje propaganda weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waren Dick en Donald, maar dat schijnt nog steeds BNW te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even er vanuitgaande dat het radicale moslims waren die het Amerika betaald wilden zetten he.
Dat was er slechts 1tje. Een bankier die meewerkte aan het uitzuigen van onschuldige mensen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, kan mij nog goed herinneren dat jij zat te juichen toen er wat bankdirecteuren waren vermoord.
Niet hypocriet doen nu.
Nuff said idd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waren Dick en Donald, maar dat schijnt nog steeds BNW te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier: de zionisten hebben een terrorist te pakken.
Israël = terroristische staat.
Is dat niet juist de kern van het hele "conflict"?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef timmmmm het volgende:
Pleur in ieder geval even op met die irritante plaatjes steeds. Het voegt helemaal niks toe, die stemmingmakerij. Vooral omdat van beide kanten duizenden plaatjes in omloop zijn om stemming te maken. Kunnen we allemaal naar elkaar posten en oeh en ahh roepen, maar je schiet er geen reet mee op
Je mag van mij antireligieuzen best fascisten noemen. Users mag je geen fascisten noemenquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat niet juist de kern van het hele "conflict"?
Ik mocht van jou antireligieuzen geen fascisten noemen, prima, dan communisten. Hebben ook heel erg huisgehouden onder mensen die gewoon hun eigen godje hadden.
Gewoon alles bombarderen incl kinderen die niet eens weten wat Hamas is? Besef je wel hoe achterlijk je klinkt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Hamas is een terroristische organisatie, die dien je gewoon niet te steunen.
En als de user "religie haat"?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag van mij antireligieuzen best fascisten noemen. Users mag je geen fascisten noemen
Prima. Het namelijk heel wat minder simplistisch. Zo slecht was het namelijk ook weer niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grapjas. Ik zou je eens in die tijd verdiepen. Hoeveel rellen er in de straten van Rome zijn geweest. Facties die tegenover elkaar stonden, straatbendes etc. Dat is een zeer bloedige tijd geweest, waarin niemand zijn leven zeker was. Maar dat is allemaal behoorlijk offtopic, open er een topic over in C&H en dan wil ik het er graag over hebben
Wat is nou de Islamitische doctrine?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:48 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Prima. Het namelijk heel wat minder simplistisch. Zo slecht was het namelijk ook weer niet.
Dat is irrelevant joh. Het is heel "liberaal" om religie te haten en religieuzen hun geloof af te pakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is nou de Islamitische doctrine?
quote:
Even relevant bij linkjesquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:43 schreef timmmmm het volgende:
Pleur in ieder geval even op met die irritante plaatjes steeds. Het voegt helemaal niks toe, die stemmingmakerij. Vooral omdat van beide kanten duizenden plaatjes in omloop zijn om stemming te maken. Kunnen we allemaal naar elkaar posten en oeh en ahh roepen, maar je schiet er geen reet mee op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |