abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 05:15:18 #251
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008770
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef El_Matador het volgende:
FYI: ik ben seculier, atheist zelfs, en academicus. :6
Ja, dat is een verschrikkelijk klimaat. Maar daar hadden we het overigens al eens eerder over. Bijna niemand deelt mijn meningen overigens in dit verrotte land, daarom heb ik het ook weinig over dit soort zaken met de linkse gutmenschen die ik assisteer met rare betogingen en dergelijke over te hoge straffen in het huidige rechtsstelsel.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143008771
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als Sobieski het product zou zijn van seculier, academisch en atheistisch denken, is de moslimwereld zo achterlijk nog niet.
Auw.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143008774
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Auw.
Sorry :@
pi_143008775
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:15 schreef Sobieski het volgende:
in dit verrotte land
Ga in Gaza wonen dan!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 3 augustus 2014 @ 05:16:28 #255
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008776
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De staart tussen de benen dus.

FYI: ik ben seculier, atheist zelfs, en academicus. :6
En Columbia staat bekend als een van de beste universiteiten in de States
Laffe huichelaar
pi_143008777
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:15 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Ja, dat is een verschrikkelijk klimaat. Maar daar hadden we het overigens al eens eerder over. Bijna niemand deelt mijn meningen overigens in dit verrotte land, daarom heb ik het ook weinig over dit soort zaken met de linkse gutmenschen die ik assisteer met rare betogingen en dergelijke over te hoge straffen in het huidige rechtsstelsel.
Je bent dus eenzaam en alleen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 05:16:38 #257
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008778
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als Sobieski het product zou zijn van seculier, academisch en atheistisch denken, is de moslimwereld zo achterlijk nog niet.
De Koran is dan ook het werk van middeleeuwse seculieren, academici en atheïsten om hun politieke doelen en overigen rariteiten te bewerkstelligen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
Israel was not created in order to disappear. It is the child of hope and the home of the brave. It can neither be broken by adversity nor demoralized by success. It carries the shield of democracy and it honors the sword of freedom.
pi_143008779
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:16 schreef Sobieski het volgende:

[..]

De Koran is dan ook het werk van middeleeuwse seculieren, academici en atheïsten om hun politieke doelen en overigen rariteiten te bewerkstelligen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
Het zal wel pijnlijk voor je zijn dat het een moslim is geweest die het seculier denken in leven heeft geroepen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 05:18:29 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 05:17:58 #259
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008780
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:16 schreef theunderdog het volgende:
Je bent dus eenzaam en alleen.
Nee, juist niet. Ik heb het met mijn vrienden en waarde metgezellen over hele andere zaken.
  zondag 3 augustus 2014 @ 05:18:40 #260
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008783
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:17 schreef Triggershot het volgende:
Het zal wel pijnlijk voor je zijn dat het een moslim is geweest die het seculier denken in leven heeft geroepen.
Hahaha, die fabel is allang ontkracht. Maar goed. Nu moet je echt kappen. Ik zet nog een bak koffie.
pi_143008785
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:18 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Hahaha, die fabel is allang ontkracht. Maar goed. Nu moet je echt kappen. Ik zet nog een bak koffie.
Welke fabel, op academisch podium wordt het Westers seculier denken toegeschreven aan Averroes. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 05:20:12 ]
pi_143008786
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:18 schreef Sobieski het volgende:
Ik zet nog een bak koffie.
Jaja, profiteren van Colombia. :r

pi_143008792
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Welke fabel, op academisch podium wordt het Westers seculier denken toegeschreven aan Averroes. :')
1 moslim maakt nog geen zomer.

zondag 3 augustus 2014 @ 05:22:09 #264
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008794
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is allang ontkracht. Sterker nog, in de huidige academische wereld wordt religie en met name de islam als de grootste tumor voor de seculiere samenleving gezien. Bij al mijn colleges rechtsfilosofie en noem maar op is dat figuurtje van jou geeneens benoemd. Overigens hebben we wel smakelijk gelachen om religies. Trollollol.
pi_143008799
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Dat is allang ontkracht. Sterker nog, in de huidige academische wereld wordt religie en met name de islam als de grootste tumor voor de seculiere samenleving gezien. Bij al mijn colleges rechtsfilosofie en noem maar op is dat figuurtje van jou geeneens benoemd. Overigens hebben we wel smakelijk gelachen om religies. Trollollol.
Tijd dan dat je het jodendom en "het recht op een puur joodse staat" eens gaat aanpakken.

Maar dan is het opeens stil. :')

pi_143008800
quote:
12s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1 moslim maakt nog geen zomer.
Alcohol ook moslimuitvinding.
  zondag 3 augustus 2014 @ 05:23:37 #267
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008802
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:23 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dan dat je het jodendom en "het recht op een puur joodse staat
Want een jood is per se religieus? Ooit gehoord van seculier zionisme?
  zondag 3 augustus 2014 @ 05:23:43 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143008803
quote:

[..]

Dat is allang ontkracht.
Kan je dat ook onderbouwen henkie
Laffe huichelaar
pi_143008805
quote:
6s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

FYI: in Egypte 3000 v. Chr. bestond de islam nog niet. :*

pi_143008806
quote:

[..]

Dan moet je toch eens een opletten tijdens je colleges

Link 1

Link 2

Noem overigens eens een filosoof, aub, eentje maar die tegen Averroes in gaat of hem 'ontkracht'. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 05:27:28 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 05:25:05 #271
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008808
quote:
6s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:23 schreef Triggershot het volgende:
Nee, uitvinding van mensen. Dat een dergelijke knap toevallig in een gebied leefde dat toentertijd logischerwijs uitmaakte van de plaatselijke sekte wil niet zeggen dat het ook maar iets met de islam te maken heeft. Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.
pi_143008809
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:23 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Want een jood is per se religieus? Ooit gehoord van seculier zionisme?
Ja. Maakt het recht op een joodse/Joodse (die vermenging van religie en "volk" is het grote probleem) staat er niet minder op.

zondag 3 augustus 2014 @ 05:27:07 #273
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143008810
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:

[..]

Nee, uitvinding van mensen. Dat een dergelijke knap toevallig in een gebied leefde dat toentertijd logischerwijs uitmaakte van de plaatselijke sekte wil niet zeggen dat het ook maar iets met de islam te maken heeft. Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.
Maar waar ga je nou studeren knulletje, tilburg of leiden?
pi_143008811
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:
Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.
Jij weet niks van Perzië, ondanks je boekenkast.

zondag 3 augustus 2014 @ 05:28:28 #275
425873 Sobieski
We need JFK
pi_143008814
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 05:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar waar ga je nou studeren knulletje, tilburg of leiden?
Ik ben derde jaars, gap. A'dam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')