Ja, dat is een verschrikkelijk klimaat. Maar daar hadden we het overigens al eens eerder over. Bijna niemand deelt mijn meningen overigens in dit verrotte land, daarom heb ik het ook weinig over dit soort zaken met de linkse gutmenschen die ik assisteer met rare betogingen en dergelijke over te hoge straffen in het huidige rechtsstelsel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef El_Matador het volgende:
FYI: ik ben seculier, atheist zelfs, en academicus.
Auw.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Sobieski het product zou zijn van seculier, academisch en atheistisch denken, is de moslimwereld zo achterlijk nog niet.
Ga in Gaza wonen dan!quote:
En Columbia staat bekend als een van de beste universiteiten in de Statesquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De staart tussen de benen dus.
FYI: ik ben seculier, atheist zelfs, en academicus.
Je bent dus eenzaam en alleen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:15 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Ja, dat is een verschrikkelijk klimaat. Maar daar hadden we het overigens al eens eerder over. Bijna niemand deelt mijn meningen overigens in dit verrotte land, daarom heb ik het ook weinig over dit soort zaken met de linkse gutmenschen die ik assisteer met rare betogingen en dergelijke over te hoge straffen in het huidige rechtsstelsel.
De Koran is dan ook het werk van middeleeuwse seculieren, academici en atheïsten om hun politieke doelen en overigen rariteiten te bewerkstelligen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als Sobieski het product zou zijn van seculier, academisch en atheistisch denken, is de moslimwereld zo achterlijk nog niet.
Het zal wel pijnlijk voor je zijn dat het een moslim is geweest die het seculier denken in leven heeft geroepen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:16 schreef Sobieski het volgende:
[..]
De Koran is dan ook het werk van middeleeuwse seculieren, academici en atheïsten om hun politieke doelen en overigen rariteiten te bewerkstelligen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
Nee, juist niet. Ik heb het met mijn vrienden en waarde metgezellen over hele andere zaken.quote:
Hahaha, die fabel is allang ontkracht. Maar goed. Nu moet je echt kappen. Ik zet nog een bak koffie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:17 schreef Triggershot het volgende:
Het zal wel pijnlijk voor je zijn dat het een moslim is geweest die het seculier denken in leven heeft geroepen.
Welke fabel, op academisch podium wordt het Westers seculier denken toegeschreven aan Averroes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:18 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Hahaha, die fabel is allang ontkracht. Maar goed. Nu moet je echt kappen. Ik zet nog een bak koffie.
Jaja, profiteren van Colombia.quote:
1 moslim maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke fabel, op academisch podium wordt het Westers seculier denken toegeschreven aan Averroes.
Dat is allang ontkracht. Sterker nog, in de huidige academische wereld wordt religie en met name de islam als de grootste tumor voor de seculiere samenleving gezien. Bij al mijn colleges rechtsfilosofie en noem maar op is dat figuurtje van jou geeneens benoemd. Overigens hebben we wel smakelijk gelachen om religies. Trollollol.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke fabel, op academisch podium wordt het Westers seculier denken toegeschreven aan Averroes.
Tijd dan dat je het jodendom en "het recht op een puur joodse staat" eens gaat aanpakken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat is allang ontkracht. Sterker nog, in de huidige academische wereld wordt religie en met name de islam als de grootste tumor voor de seculiere samenleving gezien. Bij al mijn colleges rechtsfilosofie en noem maar op is dat figuurtje van jou geeneens benoemd. Overigens hebben we wel smakelijk gelachen om religies. Trollollol.
Want een jood is per se religieus? Ooit gehoord van seculier zionisme?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:23 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dan dat je het jodendom en "het recht op een puur joodse staat
FYI: in Egypte 3000 v. Chr. bestond de islam nog niet.quote:
Dan moet je toch eens een opletten tijdens je collegesquote:Op zondag 3 augustus 2014 05:22 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat is allang ontkracht. Sterker nog, in de huidige academische wereld wordt religie en met name de islam als de grootste tumor voor de seculiere samenleving gezien. Bij al mijn colleges rechtsfilosofie en noem maar op is dat figuurtje van jou geeneens benoemd. Overigens hebben we wel smakelijk gelachen om religies. Trollollol.
Nee, uitvinding van mensen. Dat een dergelijke knap toevallig in een gebied leefde dat toentertijd logischerwijs uitmaakte van de plaatselijke sekte wil niet zeggen dat het ook maar iets met de islam te maken heeft. Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.quote:
Ja. Maakt het recht op een joodse/Joodse (die vermenging van religie en "volk" is het grote probleem) staat er niet minder op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:23 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Want een jood is per se religieus? Ooit gehoord van seculier zionisme?
Maar waar ga je nou studeren knulletje, tilburg of leiden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Nee, uitvinding van mensen. Dat een dergelijke knap toevallig in een gebied leefde dat toentertijd logischerwijs uitmaakte van de plaatselijke sekte wil niet zeggen dat het ook maar iets met de islam te maken heeft. Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.
Jij weet niks van Perzië, ondanks je boekenkast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:25 schreef Sobieski het volgende:
Overigens, in Iraan is vandaag iemand gestraft vanwege het nuttigen van alcohol. De reden was iets met een anti-liberaal boek uit de zevende eeuw.
Ik ben derde jaars, gap. A'dam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 05:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar waar ga je nou studeren knulletje, tilburg of leiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |