SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
En dan zullen we hopelijk te weten komen of...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan zullen we hopelijk te weten komen of...Laten we het hopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook te hopen voor de makers, want als het niet zo is laat een vooraanstaand persoon van zich eh... "spreken"quote:
quote:Mensen die last hebben van slaapproblemen hoeven zo te zien geen slaaptabletten meer te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is ook te hopen voor de makers, want als het niet zo is laat een vooraanstaand persoon van zich eh... "spreken"
[ afbeelding ]
[..]
Mensen die last hebben van slaapproblemen hoeven zo te zien geen slaaptabletten meer te kopen
Voor zolang het duurt natuurlijk, want Tante Heks zal wel weer gaan stoken tussen die tweequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine gaan mij dan weer niet vervelen.
En een dwangbuis voor Rikkiquote:En ik hoop op geluk voor Anton.
Ik vind de manier waarop het woord "blooper" is geschreven in de titel van het filmpje al een blooper op zichquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
Ik weet niet of het hier al eens gepost is.
Maar hier zitten wel een paar grappige momenten bij.
Bij 1:07.
Mike en Janine!![]()
En wat doet Lucas in die scene daarna.
Haha inderdaad!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop het woord "blooper" is geschreven in de titel van het filmpje al een blooper op zich
Dat stukje van Mike en Janine was echt grappig ja, vooral de reactie van Louis
Alles met Faily Doedel is -100
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan zullen we hopelijk te weten komen of...Zijn er geruchten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Carlo zei in de Quiz dat hij de achtergrondmuziek verzorgde in GTST. Nu maar hopen dat het geen fout was.quote:
Ach, ik vind de reactie van Dave Mantel op dat gilletje in de Koning wel leuk. "Dat was zo gay!"quote:
Ja, maar Dave Mantel is ook 100x toffer dan Faily Doedel ooit zal zijn. En hij kan nog beter acteren ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:56 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Ach, ik vind de reactie van Dave Mantel op dat gilletje in de Koning wel leuk. "Dat was zo gay!"
Serieus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:31 schreef GTSTFreakje het volgende:
Waaaaat is dit, ik kwam toevallig langs de Media Markt want ik moest een nieuwe computermuis hebben, zie ik pardoes GTST - Het complete twaalfde seizoen staan, dat ding komt toch pas de 19e uit?![]()
JAAA ik was echt stomverbaasd, ik heb hem gelijk maar meegenomen (ik had geluk dat ik genoeg genoeg geld bij me had) ik ga vanavond gelijk beginnen met kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus?
Heb je 'm meteen meegenomen?
En ja, officieel komt-ie pas de 19de uit
Veel kijkplezier dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:37 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
JAAA ik was echt stomverbaasd, ik heb hem gelijk maar meegenomen (ik had geluk dat ik genoeg genoeg geld bij me had) ik ga vanavond gelijk beginnen met kijken
Zoals op de webshop van justBridge, daar lijkt ie precies op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Veel kijkplezier dan!
Is die cover trouwens zoals-ie op bol staat (zoals hierboven) of zoals-ie op de webshop van JustBridge staat?
Nee, niet helemaal. Op de versie van bol staat Gijs voor Janine, en staat Stefano achter Ludo en Rik i.p.v. achter Daantje/Gijs. Ook is de linkerarm van Rik weggehaald.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:39 schreef GTSTFreakje het volgende:
Trouwens, die van justBridge en bol.com zijn toch hetzelfde?
Oh nja in ieder geval het is de versie van justBridge met Stefano achter Daantje en Gijs etcquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Op de versie van bol staat Gijs voor Janine, en staat Stefano achter Ludo en Rik i.p.v. achter Daantje/Gijs. Ook is de linkerarm van Rik weggehaald.
Wat raar.. je zou eerder zeggen dat de versie op Bol.com de definitieve versie is, vind die ook veel mooierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:42 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Oh nja in ieder geval het is de versie van justBridge met Stefano achter Daantje en Gijs etc
Vraag ik me ook af, maar ik vind het slordig als ze voor dat jaar OOK geen castfoto hadden. Dat seizoen 5 geen castfoto had, vond ik al heel ergerlijk!! En dan hebben bepaalde seizoenen meerdere castfoto'squote:Op zondag 3 augustus 2014 11:34 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag.. welke castfoto gaan ze eigenlijk gebruiken voor de box van seizoen 13? Volgens mij is er voor dat seizoen alleen een 2500-special castfoto gemaakt.
Jaa precies! Ik was al in de war bij de box van seizoen 5 toen ik Rik zag, want die zat toen nog helemaal niet in dat seizoen, zelfs niet in de laatste afleveringquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, maar ik vind het slordig als ze voor dat jaar OOK geen castfoto hadden. Dat seizoen 5 geen castfoto had, vond ik al heel ergerlijk!! En dan hebben bepaalde seizoenen meerdere castfoto's
Achteraf was het niet eens zo erg: alleen Rik/Marieke klopte niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:30 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Jaa precies! Ik was al in de war bij de box van seizoen 5 toen ik Rik zag, want die zat toen nog helemaal niet in dat seizoen, zelfs niet in de laatste aflevering
Maar gezien die foto gespiegeld is, klopt het eigenlijk nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Achteraf was het niet eens zo erg: alleen Rik/Marieke klopte niet.
[ afbeelding ]
Besef even dat die hele bovenste rij de leader volgorde van seizoen 5, versie 2 was![]()
Robert - Laura - Arnie - Roos - Frits - Dian - Remco - Jef/Sylvia (die twee shots deelden voor een of andere merkwaardige reden)
NOU ENquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar gezien die foto gespiegeld is, klopt het eigenlijk niet
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:10 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik vermoed dat idd de foto van de 2500ste aflevering gebruikt zal worden, wat dus betekent dat personages als Simon, Pascale, Morris 2 etc. die allen maar een paar maanden te zien zijn in seizoen 13 wel op de kaft zullen staan en personages als Anita, Marcus, Roxy etc. niet. Maar wie weet verrassen ze ons en toveren ze ineens ergens een andere castfoto vandaan. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat die wel ooit gemaakt is, kan me haast niet voorstellen dat ze dat destijds niet gedaan hebben.
Nee alsjeblieft geen Roxy ik walg van dat mensquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:10 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik vermoed dat idd de foto van de 2500ste aflevering gebruikt zal worden, wat dus betekent dat personages als Simon, Pascale, Morris 2 etc. die allen maar een paar maanden te zien zijn in seizoen 13 wel op de kaft zullen staan en personages als Anita, Marcus, Roxy etc. niet. Maar wie weet verrassen ze ons en toveren ze ineens ergens een andere castfoto vandaan. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat die wel ooit gemaakt is, kan me haast niet voorstellen dat ze dat destijds niet gedaan hebben.
a la Meike Griffioenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:42 schreef LetsGame het volgende:
Alles van Roxy was imitatie, maar dan falend. Haar leadershot is het grootste voorbeeld.
Het feit dat zelfs de schrijvers dat inzagen zegt inderdaad genoeg jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:42 schreef LetsGame het volgende:
Alles van Roxy was imitatie, maar dan falend.
Inderdaad, zeker de overgang van Gijs naar Janine is bij de bol-versie veel mooier en realistischer: op de blijkbaar definitieve versie ziet het er verre van geloofwaardig uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat raar.. je zou eerder zeggen dat de versie op Bol.com de definitieve versie is, vind die ook veel mooier
Daantje was stom, bah. Ook fijn dat ze de leader bevuilt met dat lelijke leadershot van d'r.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:28 schreef DSMichaelfan het volgende:
Roxy was een vreselijk personage, maar je kunt niet ontkennen dat haar rol in seizoen 13 groter was dan die van Pascale... En Roxy was tenminste een slap aftreksel van een cool personage als Meike, Pascale was een slechte imitatie van Daantje of all people...
Zie jij ook die lichte horizontale lijn die begint nét boven het hoofd van Job en zo de hele cover doorstreept?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens op bol een andere versie van de cover staan:
[ afbeelding ]
Vind ik qua compositie wel een betere versie
Yep, dus ik ging er wel van uit dat het een eerste versie wasquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zie jij ook die lichte horizontale lijn die begint nét boven het hoofd van Job en zo de hele cover doorstreept?
Kun je niet eens een vergelijkingsshotje maken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, dus ik ging er wel van uit dat het een eerste versie wasNeemt niet weg dat-ie er toch beter uitziet dan de definitieve versie.
Kut personage was dat ja, Hier liep toen de tijd een gekkie rond op fok die er helemaal fan van was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:28 schreef DSMichaelfan het volgende:
Roxy was een vreselijk personage, maar je kunt niet ontkennen dat haar rol in seizoen 13 groter was dan die van Pascale... En Roxy was tenminste een slap aftreksel van een cool personage als Meike, Pascale was een slechte imitatie van Daantje of all people...
De actrice zelf?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut personage was dat ja, Hier liep toen de tijd een gekkie rond op fok die er helemaal fan van was.
Nee echt een user zo gek als een deur,quote:
Ja hoor:quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kun je niet eens een vergelijkingsshotje maken?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee echt een user zo gek als een deur,
Ze was ook fan van een of andere bitch uit onm, Roxy&,,,, fan was de username.
Frey weet het nog wel denk ik.
Het is toch te hopen dat die beelden uit de aflevering zijn gekniptquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet nog dat Roxy Marilyn Monroe na ging doen op een kostuumfeest, ik heb toen dagenlang gelachen na die aflevering. Wat een faal, mijn God.
Ik wil opnieuw lachenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is toch te hopen dat die beelden uit de aflevering zijn geknipt
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppenquote:
Uhm... Jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppen
Ruud was wel aardig op dreef deze aflevering ja.quote:
quote:
Nou, het heeft wel eens langer geduurd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
voor mij kan deze ellende niet snel genoeg over zijn.
ik vind het zo'n zwakzinnig gedoe met die quiz
wat duurt het lang voordat gtst weer begint
Ja, niet zo'n spannende cliff dit, dat scheeltquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, het heeft wel eens langer geduurd.
Althans, zo leek het soms.
Frons Servies zelf is minder enthousiast. Hij vindt het muziekje te veel tonen bevatten en hij legt de schuld daarvan bij de chipszakjes van Smiths.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
Dat muziekje onder de dialoog van Carlo en Ruud was mooier dan dat prul van Servies
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Frons Servies zelf is minder enthousiast. Hij vindt het muziekje te veel tonen bevatten en hij legt de schuld daarvan bij de chipszakjes van Smiths.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
De tonen die Servies vervolgens zelf uitslaat doet de gemeente Amsterdam besluiten tot een algehele ontruiming van de stad. Intussen is de politie druk op zoek naar Frons Servies en laat een signalement uit gaan:
[ afbeelding ]
Waar is dit videofragment te vinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft ijdele hoop, maar deze RTL Nieuws-reportage naar aanleiding van de 2500e GTST zou echt een epische extra zijn op de DVD-box
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Waar is dit videofragment te vinden?
Is toch geen RTL?quote:
Oh nee, sorry, was even in de warquote:
En hoe Janine Roxy eens een "molenpaard" noemde.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet nog dat Roxy Marilyn Monroe na ging doen op een kostuumfeest, ik heb toen dagenlang gelachen na die aflevering. Wat een faal, mijn God.
Janinequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoe Janine Roxy eens een "molenpaard" noemde.![]()
Dat was een perfecte benaming.
Is een eigen VHS-opnamequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Waar is dit videofragment te vinden?
Robinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:00 schreef GTSTFreakje het volgende:
Even een overzicht van verhaallijnen in seizoen 12
- Meike word een schurk![]()
- Entree Sophia Sanders![]()
![]()
- Entree Marcus Sanders![]()
![]()
- De opdracht van Maximilliaan![]()
- Entree Roxy Belinfante![]()
![]()
![]()
![]()
- Exit Terra![]()
![]()
![]()
- Rik en de drugssmokkel![]()
- Daantje etc![]()
![]()
- Wat nog meer?
Jop Verheijenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Robin![]()
![]()
![]()
Harmsen en Hennie![]()
![]()
En ik herinner me een verhaallijn met een vermoorde pooier waarin Gijs verdachte was.
Die video heb ik geuploadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
Op 16:02 min. is een muziekje te horen wat oorspronkelijk uit seizoen 5 van Onderweg naar Morgen komt
Ronald aan de recycle![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoor net (ben nu niet thuis) dat de uitzendingen van dinsdag-vrijdag de uitzendingen waren van de GTST Quiz waar ik bij was. Oftewel, op vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat deed ie al, want hij speelde vals (herstel: faalde in zijn poging vals te spelen) voor een publiekje van 200-300 mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Een publiekje van ongeveer 500.000 mensen is toch leuker, zeker qua reactiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat deed ie al, want hij speelde vals (herstel: faalde in zijn poging vals te spelen) voor een publiekje van 200-300 mensen
200.000. GTST Quiz is een flop. Helaas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een publiekje van ongeveer 500.000 mensen is toch leuker, zeker qua reacties
Of met jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
JupEn ik ben niet eens thuis!
Als je goed luistert hoor je vanuit het publieksvak mijn tenen kraken omkrullen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:20 schreef Frey het volgende:
Oh god, nekschot voor deze kandidaten alsjeblieft.
Hahaha ik zat echt van 'Wuut', kende het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:23 schreef DSMichaelfan het volgende:
Auntie Annie... Vreselijke verhaallijn was dat
Flash was het toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oooh wacht, was dit die vraag waar de F in AA&F voor stond?
Dat was ook achterlijk, ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:24 schreef DSMichaelfan het volgende:
Nee, dat Robert, Barbara, Charlie en Morris in een realityserie meededen
Het wordt met de dag erger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:34 schreef DSMichaelfan het volgende:
Omdat ze helemaal niets weten. Gewoon echt niets :") Hoe halen dit soort mensen het überhaupt in hun hoofd om aan dit programma mee te doen?
Ze kiezen een cliffhanger, zijn niet alleen zomercliffhangers.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:35 schreef GTSTFreakje het volgende:
Trouwens, ik begrijp Carlo wel maar alsnog aflevering 2000 was niet de cliffhanger
Ik ook nietquote:
Oh echt? Oh nee dan snap ik het wel. Ik dacht namelijk alleen zomercliffsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze kiezen een cliffhanger, zijn niet alleen zomercliffhangers.
Ik zag het ook pas op het eind. Maar dan nog waren het zeker niet Laura en Lorena.quote:
HET WAS DUS TOCH DEZE UITZENDINGquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:32 schreef DSMichaelfan het volgende:
Alberts, Alberts & Friends. Jaaa tuurlijk :")
Gisteren anders 466.000 kijkersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
200.000. GTST Quiz is een flop. Helaas.
quote:WEL is er deze week ook te verwachten: Carlo die dit nummer nog 1 keer LIVE ten gehore brengt:![]()
![]()
ik vind zelfs sesamstraat van hogere kwaliteitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gisteren anders 466.000 kijkers
En de matige scores van de afgelopen weken komen ook door de vliegramp, waardoor iedereen om 20:00 uur naar NPO 1 zit te kijken.
[..]
Ik dacht tot het laatste blokje aan Sjorsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zag het ook pas op het eind. Maar dan nog waren het zeker niet Laura en Lorena.
Of dat de tweede sidekick van Carlo op de proppen zou komen met een speciale tussenronde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef Frey het volgende:
Oh man, na de vraag over Roos hoopte je gewoon dat er luiken onder de kandidaten zaten die open zouden klappen.
En dat was mijn gedachte exact toen ik daar zat; moet je je voorstellen dat ik daar was met een vriendin wiens kennis/familie (I dunno) dus BACK UP DEELNEMER was he. Met schamrood op de kaken zaten wij te kijken... Die gozer mocht niet meedoen vanwege DEZE mensen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef Frey het volgende:
Oh man, na de vraag over Roos hoopte je gewoon dat er luiken onder de kandidaten zaten die open zouden klappen.
Aandachtsgeil duh, net zoals die 2 zogenaamde 'actrices' laatst die zo'n heel ongemakkelijk gesprek met Carlo hadden aan het begin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:34 schreef DSMichaelfan het volgende:
Omdat ze helemaal niets weten. Gewoon echt niets :") Hoe halen dit soort mensen het überhaupt in hun hoofd om aan dit programma mee te doen?
Bijna alle kandidaten hebben zo'n ongemakkelijk gesprekquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aandachtsgeil duh, net zoals die 2 zogenaamde 'actrices' laatst die zo'n heel ongemakkelijk gesprek met Carlo hadden aan het begin.
Tja, ouderdom hèquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef Frey het volgende:
Bij de oudere kandidaten verwacht je nog wat kennis van vroeger, maar zij zijn nog slechter dan de rest.
Ja, zo stelt de hoogste score ook niets voor. Krijgen de weekfinale lekker cadeau.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Koosnaam het volgende:
Ook vanwege de vele reacties hier. De aflevering maar even terug gekeken.
Maar die dames haalden nog wel een hele hoge score door al die foute antwoorden!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo stelt de hoogste score ook niets voor. Krijgen de weekfinale lekker cadeau.
Roos stierf toen ze met Arnie wilde trouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
Al was het wat Carlo al aangaf, nog niet eerder zo vaak fout geraden bij het finalespel.
Die dochter wist nog wel wat. Maar die moeder.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Roos stierf toen ze met Arnie wilde trouwen.![]()
Daarna ging de ontroostbare Arnie zijn vriend Anton Bouwhuis opzoeken in Venezuela, maar zijn vliegtuig raakte vermist. Martijn en Irene Huygens zijn hem nog gaan zoeken, maar ze vonden helaas niets. Jaren later werden Arnies resten gevonden en kwam ook uit dat hij als baby was verwisseld met meneer Harmsen.
[..]
Daarna ging de ontroostbare Arnie zijn vriend Anton Bouwhuis opzoeken in Venezuela, maar zijn vliegtuig raakte vermist. Martijn en Irene Huygens zijn hem nog gaan zoeken, maar ze vonden helaas niets. Jaren later werden Arnies resten gevonden en kwam ook uit dat hij als baby was verwisseld met meneer Harmsen.
[..]
Dat ze die eerste foto hadden aangepast viel me niet eens opquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:40 schreef PeterKelder het volgende:
Ah, het wordt dus toch de andere versie voor de cover:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan de oplettendheid van LetsGame
Je avatarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat ze die eerste foto hadden aangepast viel me niet eens op
Maar graag gedaan, jij ook bedankt
Die ging wel als een speer in de finaleronde ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:34 schreef Frey het volgende:
Die donkere gozer is de eerste kandidaat die mijn respect krijgt.
Ze hadden de laatste vraag wel goed beantwoord toch.. Dan mag je nog raden toch? Of was het eerst anders..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ze passen de spelregels ook echt iedere aflevering aan hè? De ene keer mag de foto niet geraden worden als alle vakjes weg zijn, en nu weer wel
Oh, misschien dat dat het is... Nou ja, het blijft vaag, want als alle vakjes weg zijn is het te simpel om het niet goed te hebben, dus zou het naar mijn mening eigenlijk niet meer mogen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze hadden de laatste vraag wel goed beantwoord toch.. Dan mag je nog raden toch? Of was het eerst anders..
Ik denk wel dat, dat het is ja. Heb de meeste, maar niet alle afleveringen gezien tot nog toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, misschien dat dat het is... Nou ja, het blijft vaag, want als alle vakjes weg zijn is het te simpel om het niet goed te hebben, dus zou het naar mijn mening eigenlijk niet meer mogen.
Ik vind het wel goed zo. Het punten sprokkelen kan zo misschien nog worden afgestraft als het andere team er met de foto vandoor gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk wel dat, dat het is ja. Heb de meeste, maar niet alle afleveringen gezien tot nog toe.![]()
Het is dan misschien wel te simpel ja. Aan de andere kant, de kandidaten weten in dit geval wel hoe belangrijk de laatste vraag was. Je zou er eventueel minder punten voor kunnen geven misschien.
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo. Het punten sprokkelen kan zo misschien nog worden afgestraft als het andere team er met de foto vandoor gaat.
Mja, eerlijk gezegd geloof ik hier erg weinig van. Normaal was allang bekend gemaakt dat alle shows volledig waren uitverkocht en dat er vanwege de grote belangstelling nóg een extra show bij kwam. En nu? Ik heb tenminste niet vernomen dat het al helemaal uitverkocht is. En nu worden er ineens "200 extra kaarten" de verkoop in gegooid, omdat zo'n "groot succes" is. Tuurlijk. Als het zo'n groot succes zou zijn zou het allang zijn uitverkocht en is het onmogelijk om er 200 extra plaatsen bij te gooien, want het aantal plaatsen is allang bepaald (heeft ook met veiligheid te maken etc.).quote:Honderden extra kaarten voor GTST Live
Geplaatst op Thu 07 Aug 2014 om 10:45
De kaartverkoop van het evenement GTST Live loopt zo goed, dat RTL heeft besloten tweehonderd kaarten extra in de verkoop te zetten. Dat heeft het tv-bedrijf vandaag laten weten. Over drie weken verzamelt de cast van Goede Tijden Slechte Tijden zich weer voor het jaarlijkse evenement, waarbij ze samen met fans van de soapserie naar de ontknoping van de zomercliffhanger kijken. “En ze worden het hemd van hun lijf gevraagd door presentator Carlo Boszhard.“
Het blijft een succesvolle happening, aldus RTL. “Het daverende succes van de afgelopen jaren zorgt ervoor dat de kaarten de deur uitvliegen. Het is daarom dat RTL heeft besloten nog 200 extra kaarten in de verkoop te doen.”
Volgens RTL moeten liefhebbers er wel snel bij zijn. Het live event vindt vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus plaats in de GTST-studio’s van Endemol in Amsterdam.
Alle seizoenenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:08 schreef GTFransST het volgende:
Ik ben benieuwd naar welke seizoenen jullie het beste vinden die zijn uitgegeven op de DVD's en waarom.
top 11:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:08 schreef GTFransST het volgende:
Ik ben benieuwd naar welke seizoenen jullie het beste vinden die zijn uitgegeven op de DVD's en waarom.
Seizoen 7 en 8 onderaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
top 11:
1. seizoen 3
2. seizoen 6
3. seizoen 11
4. seizoen 10
5. seizoen 5
6. seizoen 9
7. seizoen 1
8. seizoen 4
9. seizoen 7
10. seizoen 8
11. seizoen 2
Maar heb me met elke seizoen geamuseerd hoor.![]()
Het zijn zeker niet m'n favoriete seizoenen, nee. Veel verhaallijnen waren langdradig en/of onzinnig, veel vertrouwde personages verdwenen, bepaalde personages waren niet pruimen in deze seizoenen (Janine, Anita), maar desondanks vond ik 't wel leuk. Alleen vond ik de andere seizoenen toch veel beter (op 2 na).quote:
Ik vond het echt top seizoenen, maar ja dat is dan maar mijn mening. Ik vond seizoen 2 ook inderdaad geen seizoen, vooral niet toen met Emma Driessenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:41 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het zijn zeker niet m'n favoriete seizoenen, nee. Veel verhaallijnen waren langdradig en/of onzinnig, veel vertrouwde personages verdwenen, bepaalde personages waren niet pruimen in deze seizoenen (Janine, Anita), maar desondanks vond ik 't wel leuk. Alleen vond ik de andere seizoenen toch veel beter (op 2 na).
Emma Driessenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik vond het echt top seizoenen, maar ja dat is dan maar mijn mening. Ik vond seizoen 2 ook inderdaad geen seizoen, vooral niet toen met Emma Driessen![]()
Die Australiërs zitten me te jennenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef LetsGame het volgende:
Gekke Australiërs, Arnie eruit schrijven, maar Emma introduceren.
Jezus, jouw lijstje lijkt de mijne wel, maar dan gespiegeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Mijn top 11 trouwens:
1. Seizoen 5![]()
2. Seizoen 3![]()
3. Seizoen 7![]()
4. Seizoen 8![]()
5. Seizoen 1![]()
6. Seizoen 4![]()
7. Seizoen 6![]()
8. Seizoen 9![]()
9. Seizoen 11![]()
10. Seizoen 10![]()
11. Seizoen 2
Het enige goede aan seizoen 10 vond ik de introductie van Stefano en Aukje als Charlie. Ik vond de verhaallijnen veel te langdradig en die verhaallijn met Stefano en Janine werd me onderhand iets te veel, dat hele gedoe met Bowien etc, van mij had het niet gehoeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jezus, jouw lijstje lijkt de mijne wel, maar dan gespiegeld.
Vond je seizoen 10 niet goed?
Dat het lang duurde klopt idd, maar ik vond het allemaal geweldig om te zien. Zoveel ontwikkelingen in 1 verhaallijn, mijn God. En in seizoen 11 ging 't allemaal nog lekker lang door.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:52 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Het enige goede aan seizoen 10 vond ik de introductie van Stefano en Aukje als Charlie. Ik vond de verhaallijnen veel te langdradig en die verhaallijn met Stefano en Janine werd me onderhand iets te veel, dat hele gedoe met Bowien etc, van mij had het niet gehoeven.
Je snapt wat ik bedoel, in seizoen 10 kregen ze pas grote verhaallijnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat het lang duurde klopt idd, maar ik vond het allemaal geweldig om te zien. Zoveel ontwikkelingen in 1 verhaallijn, mijn God. En in seizoen 11 ging 't allemaal nog lekker lang door.![]()
Stefano, Charlie, Morris en Barbara werden in seizoen 9 geïntroduceerd.
Ik maak gewoon het hele lijstje:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:08 schreef GTFransST het volgende:
De cliffhanger van seizoen 5 is een van de beste cliffhangers ooit, ultiem fenominaal goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik maak gewoon het hele lijstje:
1. Seizoen 3. Naar mijn mening het beste GTST seizoen ever. In ieder geval van de eerste zes jaar
Alles liep lekker, continue spanning en sensatie, goed acteerwerk, briljante verhaallijnen en de steeds beter wordende muziek van Ronald Schilperoort. En de Celu-verhaallijn is wel een van de meest briljante verhaallijn uit de gehele serie.
2. Seizoen 6. Een goeie tweede. De afwikkeling van de Helen/Peter-lijn, Bert de Jong met de losse handjes, de intrede van Rik én de slechte Arnie maken dit seizoen. En de moord op Frits is gewoon te episch voor woorden.
3. Seizoen 5. Na het ietwat teleurstellende seizoen 4 kwam de serie goed terug met dit seizoen. En alhoewel de überbitch van de serie vertrekt valt er nog genoeg te beleven. Enkele hoogtepunten: "Kruuuuiiiip, mijn zogenaamde zoon, kruuuiiiip!", de verliefdheid van Sonja voor Stan (Stonja?) en de legendarische cliffhanger.
4. Seizoen 2. Het seizoen waar het eerste huwelijk van de serie plaatsvond (en nee, dat is niet die van Simon en Annette!), Arnie nog daadwerkelijk de zoon van Robert was, er nog dreigbrieven werden geschreven (de PTT draaide overuren) en waar de algehele spanning een voorbode was voor het epische derde seizoen. Niettemin toch wat minpuntjes: Emma Driessen, Myriam van der Pol enne... Oh ja, Linda Dekker
5. Seizoen 1. "De tijd van onbezorgdheid is voorbij..." Ja, dat kon je wel stellen na het zien van de eerste afleveringen. "Wat een ARREMOE, kijk toch eens wat een verschrikkelijke decors!" zou Carlo Boszhard zeggen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over Djuna Hachee... Maar ondanks de matige tijden kwaliteit had het toch ook wel iets, dat eerste seizoen. Al was het maar om de acteerprestaties van Reinout Oerlemans. "Zit me niet te jennen man!"
6. Seizoen 4. Er werd reikhalzend uitgekeken naar dit seizoen, wat volgens vele trouwe fans toch wel het hoogtepunt van de eerste 10 jaar moest zijn. En het werd een hoogtepunt... In langdradigheid. Mijn god, alsof de familie Bell (die van The Bold) een uitwisselingsprogramma met Doctor Proctor was aangegaan en dit seizoen verantwoordelijk was voor de verhalen. Hoogtepunt? De fiets door de ruit van Flash. Dieptepunt? Zeg... heb je een uurtje of twee...?
En ach ja, gooien we er als extraatje seizoen 7 ook maar bij
7. Seizoen 7. Voor de helft gezien en dat was meer dan genoeg. Wat een ongelofelijke treurigheid was dat zeg. Belachelijke verhaallijnen (Alice als Lisette, of andersom, hoe je het maar hebben wil), langdradige verhaallijnen (het sterven van Sylvia, alsof het al niet genoeg lijden was), gerecyclede verhaallijnen (Daniël en dooie vrouw #4282916446174596)... Na dvd 11 was ik er al klaar mee. Is er dan écht geen hoogtepuntje te noemen? Nou oké, het leverde wel een legendarisch karakter op voor Pittige Tijden
Geweldig stukjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik maak gewoon het hele lijstje:
1. Seizoen 3. Naar mijn mening het beste GTST seizoen ever. In ieder geval van de eerste zes jaar
Alles liep lekker, continue spanning en sensatie, goed acteerwerk, briljante verhaallijnen en de steeds beter wordende muziek van Ronald Schilperoort. En de Celu-verhaallijn is wel een van de meest briljante verhaallijn uit de gehele serie.
2. Seizoen 6. Een goeie tweede. De afwikkeling van de Helen/Peter-lijn, Bert de Jong met de losse handjes, de intrede van Rik én de slechte Arnie maken dit seizoen. En de moord op Frits is gewoon te episch voor woorden.
3. Seizoen 5. Na het ietwat teleurstellende seizoen 4 kwam de serie goed terug met dit seizoen. En alhoewel de überbitch van de serie vertrekt valt er nog genoeg te beleven. Enkele hoogtepunten: "Kruuuuiiiip, mijn zogenaamde zoon, kruuuiiiip!", de verliefdheid van Sonja voor Stan (Stonja?) en de legendarische cliffhanger.
4. Seizoen 2. Het seizoen waar het eerste huwelijk van de serie plaatsvond (en nee, dat is niet die van Simon en Annette!), Arnie nog daadwerkelijk de zoon van Robert was, er nog dreigbrieven werden geschreven (de PTT draaide overuren) en waar de algehele spanning een voorbode was voor het epische derde seizoen. Niettemin toch wat minpuntjes: Emma Driessen, Myriam van der Pol enne... Oh ja, Linda Dekker
5. Seizoen 1. "De tijd van onbezorgdheid is voorbij..." Ja, dat kon je wel stellen na het zien van de eerste afleveringen. "Wat een ARREMOE, kijk toch eens wat een verschrikkelijke decors!" zou Carlo Boszhard zeggen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over Djuna Hachee... Maar ondanks de matige tijden kwaliteit had het toch ook wel iets, dat eerste seizoen. Al was het maar om de acteerprestaties van Reinout Oerlemans. "Zit me niet te jennen man!"
6. Seizoen 4. Er werd reikhalzend uitgekeken naar dit seizoen, wat volgens vele trouwe fans toch wel het hoogtepunt van de eerste 10 jaar moest zijn. En het werd een hoogtepunt... In langdradigheid. Mijn god, alsof de familie Bell (die van The Bold) een uitwisselingsprogramma met Doctor Proctor was aangegaan en dit seizoen verantwoordelijk was voor de verhalen. Hoogtepunt? De fiets door de ruit van Flash. Dieptepunt? Zeg... heb je een uurtje of twee...?
En ach ja, gooien we er als extraatje seizoen 7 ook maar bij
7. Seizoen 7. Voor de helft gezien en dat was meer dan genoeg. Wat een ongelofelijke treurigheid was dat zeg. Belachelijke verhaallijnen (Alice als Lisette, of andersom, hoe je het maar hebben wil), langdradige verhaallijnen (het sterven van Sylvia, alsof het al niet genoeg lijden was), gerecyclede verhaallijnen (Daniël en dooie vrouw #4282916446174596)... Na dvd 11 was ik er al klaar mee. Is er dan écht geen hoogtepuntje te noemen? Nou oké, het leverde wel een legendarisch karakter op voor Pittige Tijden
Ja, dat was nog op de GTST Quiz te zien, toen was Suzanne zwanger van Guusje en gooide hij toen die fiets omdat ie boos was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geweldig stukje
Was dat met Peter seizoen 4?
MAURICE DE BRUIN!!!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
Oh ja en nog iets van seizoen 1, Maurice de Bruin slacht de callgirls van Martine af![]()
Zeker weten seizoen 2quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:19 schreef GTSTFreakje het volgende:
Oh en Leendert Prent, maar dat was gewoon een sukkel![]()
![]()
Of was dat seizoen 2?
Oh jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zeker weten seizoen 2
Maar ik vond dat ook wel een leuke verhaallijn, alleen superrandom
Ja, vreselijk vreemde verhaallijn was datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:21 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ja ik vond het ook wel leuk, maar ik vond het raar, opeens uit het niets die Leendert die Suzanne gijzelt
Mevrouw Bleeker werd in seizoen 5 door Stan en Arnie nog eens opgenoemd. In seizoen 7 werd ze ook door Robert en Laura opgenoemd en die aflevering erna was die actrice te zien als de rijinstructrice van Jessica. En in seizoen 8, 10 en 11 werd ze nog wel eens opgenoemd, in seizoen 11 was haar stem zelfs te horen op het antwoordapparaat van Laura, maar of dit de originele actrice was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik trouwens echt stom vind is dat op de castfoto van seizoen 1 allemaal personages te zien die er maar 5 afleveringen ofzo inzaten, zoals mevrouw Bleeker en Ben Veerman, en die vriendin van Simon, die Marjan, en mevrouw Barendsen![]()
![]()
Echt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mevrouw Bleeker werd in seizoen 5 door Stan en Arnie nog eens opgenoemd. In seizoen 7 werd ze ook door Robert en Laura opgenoemd en die aflevering erna was die actrice te zien als de rijinstructrice van Jessica. En in seizoen 8, 10 en 11 werd ze nog wel eens opgenoemd, in seizoen 11 was haar stem zelfs te horen op het antwoordapparaat van Laura, maar of dit de originele actrice was.
Stephanie Kreeftquote:
Ik vond haar alleen leuk toen in seizoen 1 met Robert toen ze hem aan het lijntje hield, daarna werd ze inderdaad een irritant wijfquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Stephanie Kreeft![]()
Wat een stom mens was dat zeg, ze hoefde ook helemaal niet terug te keren in seizoen 2 en 4 van mij. Vooral toen ze Jeanne's schilderij door midden brak, wilde ik haar kop door midden breken.
Ja, ik gok erop dat die castfoto eigenlijk niet meer was dan een promotiefoto. Eind seizoen 1 is er nog een versie gemaakt door William Rutten:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik trouwens echt stom vind is dat op de castfoto van seizoen 1 allemaal personages te zien die er maar 5 afleveringen ofzo inzaten, zoals mevrouw Bleeker en Ben Veerman, en die vriendin van Simon, die Marjan, en mevrouw Barendsen![]()
![]()
Bronquote:Nu de zomerstop van GTST weer begonnen is kwam ik ineens deze outtake van de eerste officiële castfoto tegen gemaakt in 1991 in Aalsmeer.
Het had wat voeten in de aarde deze foto..... Ik had een uur gevraagd om deze foto te kunnen maken omdat er 19 man goed op moesten staan en we natuurlijk in die tijd nog geen mogelijkheden hadden om hoofden te verwisselen als er iemand niet goed op stond. (langleven het digitale tijdperk!!!)
Uitvoerend producent Olga dacht daar echter anders over, "ik geef je 5 minuten" zei ze. Ik probeerde haar uit te leggen dat ik echt wel een cassette of 4 vol wilde schieten (destijds schoot ik op Hasselblad 6x6 en kon ik 12 foto's schieten op 1 cassette) zodat we er in ieder geval eentje tussen zouden hebben waar iedereen normaal op zou staan. Ook wilde ik graag aan de hand van een polaroid mijn licht nog even bijstellen als dat nodig was, maar dat kost ook al 3 minuten!
Olga begon meteen met haar betoog dat zij ook alles na 1 repetitie gelijk opnam dus 2 cassettes moesten meer dan genoeg zijn als ik een echte fotograaf was, basta geen discussie. Nu was ik al gewaarschuwd voor haar maar ik kon het toch niet laten om haar de sneer te geven dat het ook wel te zien was dat alles na 1 repetitie zo de zender op ging.
Olga ontplofte werkelijk door mijn misschien wat slecht getimede opmerking en ik kreeg een gigantische uitbrander van haar waar iedereen bij stond, haar reputatie werd mij even in 2 minuten duidelijk gemaakt, ik fuckte met de verkeerde persoon hier. Iemand van productie suste de rel een beetje zodat we snel aan de slag konden om niet nog meer tijd te verliezen. Ik besloot ter plekke om na die ene Hasselblad cassette ook maar mijn kleinbeeld camera te pakken zodat ik misschien stiekem toch wat wat meer beelden kon schieten maar Olga telde mee helaas en meer dan 2 extra beelden kon ik er niet uit halen, abrupt sprong ze de set op en maakte een einde aan de shoot. Geen idee of het gelukt was maar met mijn 2 rolletjes ben ik naar mijn lab gereden om ze meteen te laten ontwikkelen. Na 2 uurtjes bekeek ik de 2 films en waar ik al bang voor was kwam uit, natuurlijk was er niet eentje bij waar iedereen perfect opstond. De shoot was te rommelig en met te weinig aandacht gedaan in die korte tijd helaas. Ik moest met deze foto's terug naar Olga zodat zij de keuze kon maken voor de juiste foto. Ze keek door de dia's heen en ging van foto naar foto en ik zag aan haar hoofd dat ze ook wel zag dat er niet een perfecte bijzat, ik dacht nog zal ik eens "zie je nou wel" zeggen maar ik kon mij gelukkig inhouden. Olga pakte uiteindelijk 1 foto die ze als de beste aanwees en deze moest meteen terug naar Hitkrant omdat zij deze als mega poster zouden bijstoppen in de eerstvolgende editie en meteen 50.000 extra exemplaren zouden meedrukken voor Joop van den Ende producties om als soort van handtekeningen kaart retour te sturen naar fans. Ik wees Olga erop dat niet iedereen perfect op de foto stond maar daar kon ze wel mee leven zei ze, "de belangrijkste karakters staan er goed op". Toen de acteurs de poster onder ogen kregen waren er natuurlijk een paar niet heel blij met de gekozen foto en spraken mij daarop aan. Het enige wat ik kon zeggen was "daarom wilde ik dus meer schieten!" En voor klachten moest ik ze toch echt doorverwijzen naar hun uitvoerend producent........ Ik vond het zo'n nare ervaring dat ik tot op de dag van vandaag voor geen enkele soap meer de castfoto heb gedaan. Waarom iemand tegenwerken die voor jouw product probeert iets moois te maken? Hoewel alles nu heel anders is en ik natuurlijk ook anders werk kan ik nog steeds dat nare gevoel van toen oproepen. Ik denk echt niet dat iemand mij ooit nog zover krijgt dat ik het wel weer eens doe.
Wat een prachtige castfoto, en wat een verhaal zegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ik gok erop dat die castfoto eigenlijk niet meer was dan een promotiefoto. Eind seizoen 1 is er nog een versie gemaakt door William Rutten:
[ afbeelding ]
Mét een interessant verhaal over die shoot:
[..]
Bron
Ja, en deze foto is nog niet eens dezelfde als in Hitkrant kwam te staan, want die kon hij niet meer vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Wat een prachtige castfoto, en wat een verhaal zeg
Verklaart ook meteen waarom Anita bijv. haar ogen dicht heeft op de castfoto van seizoen 4quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ik gok erop dat die castfoto eigenlijk niet meer was dan een promotiefoto. Eind seizoen 1 is er nog een versie gemaakt door William Rutten:
[ afbeelding ]
Mét een interessant verhaal over die shoot:
[..]
Bron
Nou ja, als ik de beelden van die sessie bekijk hebben ze daar er wel de tijd voor genomen, bij deze foto was het echt "Je hebt 5 minuten en geen seconde langer!"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom Anita bijv. haar ogen dicht heeft op de castfoto van seizoen 4
Dat welquote:Op zich wel leuke foto dit
Olga was een bikkelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, als ik de beelden van die sessie bekijk hebben ze daar er wel de tijd voor genomen, bij deze foto was het echt "Je hebt 5 minuten en geen seconde langer!"
[..]
Dat welEn ook wel redelijk uniek
Inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Frey het volgende:
Koert-Jan speelde dat inderdaad geweldig.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:10 schreef DSMichaelfan het volgende:
Volgens mij waren de schrijvers ook aan de drank toen ze die verhaallijn bedachten
Nah, ik denk eerder dat ze toen net iets teveel ranja op haddenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:10 schreef DSMichaelfan het volgende:
Volgens mij waren de schrijvers ook aan de drank toen ze die verhaallijn bedachten
Zónder rietje. Rohan had destijds een wilde periode.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, ik denk eerder dat ze toen net iets teveel ranja op hadden
Kwam voornamelijk door Kennard en zijn kelderfeestjesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Zónder rietje. Rohan had destijds een wilde periode.
Kennard was als baby dan ook verwisseld met Connie Kelder, zo hebben ze die verhaallijn ook bedacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kwam voornamelijk door Kennard en zijn kelderfeestjes
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Kennard was als baby dan ook verwisseld met Connie Kelder, zo hebben ze die verhaallijn ook bedacht.
Wanneer was Nick dood?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat de familie Sanders nog steeds verbaasd opkijkt wanneer er weer een overleden familielid aan komt zetten... Stefano, Maximiliaan, Sophia, Lucas, Amy, Maxime, Nick en Ludo zelf zijn allemaal al een keer overleden
Op dit momentquote:
Oh dat, maar hij is niet teruggekeerd dus ze keken niet verbaasd op toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Op dit momentHij is ontploft in de stallen, alleen vervolgens leefde hij toch nog en nu is hij Ronald Verkerk enzo. Een van de beste scenes van de laatste 10 jaar
Wanneer Lukas?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat de familie Sanders nog steeds verbaasd opkijkt wanneer er weer een overleden familielid aan komt zetten... Stefano, Maximiliaan, Sophia, Lucas, Amy, Maxime, Nick en Ludo zelf zijn allemaal al een keer overleden
Die is vlak na zijn geboorte verwisseld met Jeffrey Alberts om Ludo te laten denken dat hij overleden was als ik het me goed herinner.quote:
Je bedoelt waarschijnlijk Jonas, want Jeffrey is het ongeboren kind van Dian en Ludoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Die is vlak na zijn geboorte verwisseld met Jeffrey Alberts om Ludo te laten denken dat hij overleden was als ik het me goed herinner.
Jaa die bedoelde ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Jonas, want Jeffrey is het ongeboren kind van Dian en Ludo
Wel geboren, maar doodgeboren toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Jonas, want Jeffrey is het ongeboren kind van Dian en Ludo
Kun je nagaan dat er nu een nieuwe generatie van de familie Alberts had kunnen zijn met Jeffrey en Jonasquote:
Zou kunnen, op dat soort details heb ik niet gelet als ik eerlijk ben. Wel was het kind niet meer onder de levendenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:37 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Wel geboren, maar doodgeboren toch?
Even opgezocht, het kind ging dood en niet doodgeborenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er nu een nieuwe generatie van de familie Alberts had kunnen zijn met Jeffrey en Jonas
[..]
Zou kunnen, op dat soort details heb ik niet gelet als ik eerlijk ben. Wel was het kind niet meer onder de levenden
Zou zomaar kunnen, Carlo gebruikte bij Telekids al een aantal songfestivalliedjes voor bekende nummers en Hoe kan ik de zomer nou door? was ook in die periodequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Van wie was dat lied dat Carlo zong aan het begin
Volgens mij was het namelijk origineel een Noors songfestivalliedje
Klopt, door Luigi Pavese en zijn handlangers in de cliff van seizoen 6.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:54 schreef DSMichaelfan het volgende:
Dian is toen toch van een trap af geflikkert en heeft een miskraam gekregen? Was volgens mij in de zomercliff van seizoen 6 of 7...
Ik word gek van het feit dat ze steeds de meest recente en mensen uit de laatste seizoenen kiezen, neem nou eens Daniel in plaats van Sjoerdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
Fotoronde:
"Wie kiezen jullie, Maxime of Robert?"
"Maxime."
"Waarom Maxime?"
"Ja, is meer van deze tijd."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf seizoen 12 gaat hij helemaal los.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
Martijn Schimmer is prima maar ik blijf er bij dat Ronald Schilperoort baas is
SEIZOEN 12quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 12 gaat hij helemaal los.
Dat zal ik ook nooit ontkennenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
Martijn Schimmer is prima maar ik blijf er bij dat Ronald Schilperoort baas is
Frons Servies? Wie is Frons Servies? Nooit van gehoord hoor, echt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zal ik ook nooit ontkennenIk noem hem dan liever ook een eindbaas, want hij is de Koning van de achtergrondmuziek
Maar in vergelijk met Frons Servies is Martijn Schimmer al een baas
Nee? Daar brengt hij dan samen met zijn grote vrienden meteen verandering in:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:15 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Frons Servies? Wie is Frons Servies? Nooit van gehoord hoor, echt niet.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee? Daar brengt hij dan samen met zijn grote vrienden meteen verandering in:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Frey het volgende:
Frons Servies was vroeger ook al een vaste kijker van GTST. Hij raakte geïnspireerd door de scène waarin Peter een fiets door het raam gooide. Dat geluid wilde hij ook kunnen produceren. Toen Robert door de spiegel ging, was Servies helemaal overtuigd. Nu had hij ook de basis voor een cliff deuntje.
Wat is dat voor klotemuziek bij dat tweede linkjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop echt vurig dat Martijn Schimmer de nieuwe componist is, dan is er een grotere kans op kwaliteitsmuziekjes als bijvoorbeeld dit:
Als je dat vergelijkt met dat door merg en been gaande glasgerinkel van Servies...
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Frey het volgende:
Frons Servies was vroeger ook al een vaste kijker van GTST. Hij raakte geïnspireerd door de scène waarin Peter een fiets door het raam gooide. Dat geluid wilde hij ook kunnen produceren. Toen Robert door de spiegel ging, was Servies helemaal overtuigd. Nu had hij ook de basis voor een cliff deuntje.
Ik ben echt benieuwd hoe zijn muziek zich ontwikkeld heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop echt vurig dat Martijn Schimmer de nieuwe componist is, dan is er een grotere kans op kwaliteitsmuziekjes als bijvoorbeeld dit:
Als je dat vergelijkt met dat door merg en been gaande glasgerinkel van Servies...
Klotemuziek...? Oh wacht, je bedoelt de combinatie van frommelende chipszakjes, geklingel van een theelepeltje, het omvallen van een servieskast én het gejank van Mevrouw Servies?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:29 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Wat is dat voor klotemuziek bij dat tweede linkje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klotemuziek...? Oh wacht, je bedoelt de combinatie van frommelende chipszakjes, geklingel van een theelepeltje, het omvallen van een servieskast én het gejank van Mevrouw Servies?
Dat is de basis voor werkelijk ieder "muziekje" van Frons Servies
Ja, in het begin toen hij Westenwind en Goudkust voorzag van muziek was het een beetje Frons Servies jr. (veelal hetzelfde naar mijn idee), maar tegenwoordig zit er veel meer variatie in. Hij deed ook de muziek bij de laatste twee seizoenen van ONM en daar zaten best mooie muziekjes tussenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe zijn muziek zich ontwikkeld heeft.
Rein had toch bijna tot geen tekst? Of herinner ik me dat verkeerd..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:32 schreef Frey het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat Rein Edzard de rol van Maximiliaan alleen in het begin speelde. Vond hem beter in die rol dan Jules Hamel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |