Inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Frey het volgende:
Koert-Jan speelde dat inderdaad geweldig.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:10 schreef DSMichaelfan het volgende:
Volgens mij waren de schrijvers ook aan de drank toen ze die verhaallijn bedachten
Nah, ik denk eerder dat ze toen net iets teveel ranja op haddenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:10 schreef DSMichaelfan het volgende:
Volgens mij waren de schrijvers ook aan de drank toen ze die verhaallijn bedachten
Zónder rietje. Rohan had destijds een wilde periode.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, ik denk eerder dat ze toen net iets teveel ranja op hadden
Kwam voornamelijk door Kennard en zijn kelderfeestjesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Zónder rietje. Rohan had destijds een wilde periode.
Kennard was als baby dan ook verwisseld met Connie Kelder, zo hebben ze die verhaallijn ook bedacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kwam voornamelijk door Kennard en zijn kelderfeestjes
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Kennard was als baby dan ook verwisseld met Connie Kelder, zo hebben ze die verhaallijn ook bedacht.
Wanneer was Nick dood?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef DSMichaelfan het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat de familie Sanders nog steeds verbaasd opkijkt wanneer er weer een overleden familielid aan komt zetten... Stefano, Maximiliaan, Sophia, Lucas, Amy, Maxime, Nick en Ludo zelf zijn allemaal al een keer overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |