De actrice zelf?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut personage was dat ja, Hier liep toen de tijd een gekkie rond op fok die er helemaal fan van was.
Nee echt een user zo gek als een deur,quote:
Ja hoor:quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kun je niet eens een vergelijkingsshotje maken?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee echt een user zo gek als een deur,
Ze was ook fan van een of andere bitch uit onm, Roxy&,,,, fan was de username.
Frey weet het nog wel denk ik.
Het is toch te hopen dat die beelden uit de aflevering zijn gekniptquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet nog dat Roxy Marilyn Monroe na ging doen op een kostuumfeest, ik heb toen dagenlang gelachen na die aflevering. Wat een faal, mijn God.
Ik wil opnieuw lachenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is toch te hopen dat die beelden uit de aflevering zijn geknipt
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppenquote:
Uhm... Jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppen
Ruud was wel aardig op dreef deze aflevering ja.quote:
quote:
Nou, het heeft wel eens langer geduurd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
voor mij kan deze ellende niet snel genoeg over zijn.
ik vind het zo'n zwakzinnig gedoe met die quiz
wat duurt het lang voordat gtst weer begint
Ja, niet zo'n spannende cliff dit, dat scheeltquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, het heeft wel eens langer geduurd.
Althans, zo leek het soms.
Frons Servies zelf is minder enthousiast. Hij vindt het muziekje te veel tonen bevatten en hij legt de schuld daarvan bij de chipszakjes van Smiths.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
Dat muziekje onder de dialoog van Carlo en Ruud was mooier dan dat prul van Servies
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Frons Servies zelf is minder enthousiast. Hij vindt het muziekje te veel tonen bevatten en hij legt de schuld daarvan bij de chipszakjes van Smiths.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
De tonen die Servies vervolgens zelf uitslaat doet de gemeente Amsterdam besluiten tot een algehele ontruiming van de stad. Intussen is de politie druk op zoek naar Frons Servies en laat een signalement uit gaan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |