De actrice zelf?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kut personage was dat ja, Hier liep toen de tijd een gekkie rond op fok die er helemaal fan van was.
Nee echt een user zo gek als een deur,quote:
Ja hoor:quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kun je niet eens een vergelijkingsshotje maken?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee echt een user zo gek als een deur,
Ze was ook fan van een of andere bitch uit onm, Roxy&,,,, fan was de username.
Frey weet het nog wel denk ik.
Het is toch te hopen dat die beelden uit de aflevering zijn gekniptquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet nog dat Roxy Marilyn Monroe na ging doen op een kostuumfeest, ik heb toen dagenlang gelachen na die aflevering. Wat een faal, mijn God.
Ik wil opnieuw lachenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is toch te hopen dat die beelden uit de aflevering zijn geknipt
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppenquote:
Uhm... Jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel Stefano alle kanten op sleuren, maar Marcus kunnen ze niet even in die open ruimte proppen
Ruud was wel aardig op dreef deze aflevering ja.quote:
quote:
Nou, het heeft wel eens langer geduurd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
voor mij kan deze ellende niet snel genoeg over zijn.
ik vind het zo'n zwakzinnig gedoe met die quiz
wat duurt het lang voordat gtst weer begint
Ja, niet zo'n spannende cliff dit, dat scheeltquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, het heeft wel eens langer geduurd.
Althans, zo leek het soms.
Frons Servies zelf is minder enthousiast. Hij vindt het muziekje te veel tonen bevatten en hij legt de schuld daarvan bij de chipszakjes van Smiths.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
Dat muziekje onder de dialoog van Carlo en Ruud was mooier dan dat prul van Servies
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Frons Servies zelf is minder enthousiast. Hij vindt het muziekje te veel tonen bevatten en hij legt de schuld daarvan bij de chipszakjes van Smiths.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
De tonen die Servies vervolgens zelf uitslaat doet de gemeente Amsterdam besluiten tot een algehele ontruiming van de stad. Intussen is de politie druk op zoek naar Frons Servies en laat een signalement uit gaan:
[ afbeelding ]
Waar is dit videofragment te vinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft ijdele hoop, maar deze RTL Nieuws-reportage naar aanleiding van de 2500e GTST zou echt een epische extra zijn op de DVD-box
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Waar is dit videofragment te vinden?
Is toch geen RTL?quote:
Oh nee, sorry, was even in de warquote:
En hoe Janine Roxy eens een "molenpaard" noemde.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet nog dat Roxy Marilyn Monroe na ging doen op een kostuumfeest, ik heb toen dagenlang gelachen na die aflevering. Wat een faal, mijn God.
Janinequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoe Janine Roxy eens een "molenpaard" noemde.![]()
Dat was een perfecte benaming.
Is een eigen VHS-opnamequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Waar is dit videofragment te vinden?
Robinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:00 schreef GTSTFreakje het volgende:
Even een overzicht van verhaallijnen in seizoen 12
- Meike word een schurk![]()
- Entree Sophia Sanders![]()
![]()
- Entree Marcus Sanders![]()
![]()
- De opdracht van Maximilliaan![]()
- Entree Roxy Belinfante![]()
![]()
![]()
![]()
- Exit Terra![]()
![]()
![]()
- Rik en de drugssmokkel![]()
- Daantje etc![]()
![]()
- Wat nog meer?
Jop Verheijenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Robin![]()
![]()
![]()
Harmsen en Hennie![]()
![]()
En ik herinner me een verhaallijn met een vermoorde pooier waarin Gijs verdachte was.
Die video heb ik geuploadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
Op 16:02 min. is een muziekje te horen wat oorspronkelijk uit seizoen 5 van Onderweg naar Morgen komt
Ronald aan de recycle![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoor net (ben nu niet thuis) dat de uitzendingen van dinsdag-vrijdag de uitzendingen waren van de GTST Quiz waar ik bij was. Oftewel, op vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat deed ie al, want hij speelde vals (herstel: faalde in zijn poging vals te spelen) voor een publiekje van 200-300 mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Een publiekje van ongeveer 500.000 mensen is toch leuker, zeker qua reactiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat deed ie al, want hij speelde vals (herstel: faalde in zijn poging vals te spelen) voor een publiekje van 200-300 mensen
200.000. GTST Quiz is een flop. Helaas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een publiekje van ongeveer 500.000 mensen is toch leuker, zeker qua reacties
Of met jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
JupEn ik ben niet eens thuis!
Als je goed luistert hoor je vanuit het publieksvak mijn tenen kraken omkrullen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:20 schreef Frey het volgende:
Oh god, nekschot voor deze kandidaten alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |