Klopt, door Luigi Pavese en zijn handlangers in de cliff van seizoen 6.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:54 schreef DSMichaelfan het volgende:
Dian is toen toch van een trap af geflikkert en heeft een miskraam gekregen? Was volgens mij in de zomercliff van seizoen 6 of 7...
Ik word gek van het feit dat ze steeds de meest recente en mensen uit de laatste seizoenen kiezen, neem nou eens Daniel in plaats van Sjoerdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
Fotoronde:
"Wie kiezen jullie, Maxime of Robert?"
"Maxime."
"Waarom Maxime?"
"Ja, is meer van deze tijd."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf seizoen 12 gaat hij helemaal los.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
Martijn Schimmer is prima maar ik blijf er bij dat Ronald Schilperoort baas is
SEIZOEN 12quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 12 gaat hij helemaal los.
Dat zal ik ook nooit ontkennenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:11 schreef GTSTFreakje het volgende:
Martijn Schimmer is prima maar ik blijf er bij dat Ronald Schilperoort baas is
Frons Servies? Wie is Frons Servies? Nooit van gehoord hoor, echt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zal ik ook nooit ontkennenIk noem hem dan liever ook een eindbaas, want hij is de Koning van de achtergrondmuziek
Maar in vergelijk met Frons Servies is Martijn Schimmer al een baas
Nee? Daar brengt hij dan samen met zijn grote vrienden meteen verandering in:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:15 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Frons Servies? Wie is Frons Servies? Nooit van gehoord hoor, echt niet.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee? Daar brengt hij dan samen met zijn grote vrienden meteen verandering in:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Frey het volgende:
Frons Servies was vroeger ook al een vaste kijker van GTST. Hij raakte geïnspireerd door de scène waarin Peter een fiets door het raam gooide. Dat geluid wilde hij ook kunnen produceren. Toen Robert door de spiegel ging, was Servies helemaal overtuigd. Nu had hij ook de basis voor een cliff deuntje.
Wat is dat voor klotemuziek bij dat tweede linkjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop echt vurig dat Martijn Schimmer de nieuwe componist is, dan is er een grotere kans op kwaliteitsmuziekjes als bijvoorbeeld dit:
Als je dat vergelijkt met dat door merg en been gaande glasgerinkel van Servies...
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Frey het volgende:
Frons Servies was vroeger ook al een vaste kijker van GTST. Hij raakte geïnspireerd door de scène waarin Peter een fiets door het raam gooide. Dat geluid wilde hij ook kunnen produceren. Toen Robert door de spiegel ging, was Servies helemaal overtuigd. Nu had hij ook de basis voor een cliff deuntje.
Ik ben echt benieuwd hoe zijn muziek zich ontwikkeld heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoop echt vurig dat Martijn Schimmer de nieuwe componist is, dan is er een grotere kans op kwaliteitsmuziekjes als bijvoorbeeld dit:
Als je dat vergelijkt met dat door merg en been gaande glasgerinkel van Servies...
Klotemuziek...? Oh wacht, je bedoelt de combinatie van frommelende chipszakjes, geklingel van een theelepeltje, het omvallen van een servieskast én het gejank van Mevrouw Servies?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:29 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Wat is dat voor klotemuziek bij dat tweede linkje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klotemuziek...? Oh wacht, je bedoelt de combinatie van frommelende chipszakjes, geklingel van een theelepeltje, het omvallen van een servieskast én het gejank van Mevrouw Servies?
Dat is de basis voor werkelijk ieder "muziekje" van Frons Servies
Ja, in het begin toen hij Westenwind en Goudkust voorzag van muziek was het een beetje Frons Servies jr. (veelal hetzelfde naar mijn idee), maar tegenwoordig zit er veel meer variatie in. Hij deed ook de muziek bij de laatste twee seizoenen van ONM en daar zaten best mooie muziekjes tussenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe zijn muziek zich ontwikkeld heeft.
Rein had toch bijna tot geen tekst? Of herinner ik me dat verkeerd..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:32 schreef Frey het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat Rein Edzard de rol van Maximiliaan alleen in het begin speelde. Vond hem beter in die rol dan Jules Hamel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |