Die ging wel als een speer in de finaleronde ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:34 schreef Frey het volgende:
Die donkere gozer is de eerste kandidaat die mijn respect krijgt.
Ze hadden de laatste vraag wel goed beantwoord toch.. Dan mag je nog raden toch? Of was het eerst anders..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ze passen de spelregels ook echt iedere aflevering aan hè? De ene keer mag de foto niet geraden worden als alle vakjes weg zijn, en nu weer wel
Oh, misschien dat dat het is... Nou ja, het blijft vaag, want als alle vakjes weg zijn is het te simpel om het niet goed te hebben, dus zou het naar mijn mening eigenlijk niet meer mogen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze hadden de laatste vraag wel goed beantwoord toch.. Dan mag je nog raden toch? Of was het eerst anders..
Ik denk wel dat, dat het is ja. Heb de meeste, maar niet alle afleveringen gezien tot nog toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, misschien dat dat het is... Nou ja, het blijft vaag, want als alle vakjes weg zijn is het te simpel om het niet goed te hebben, dus zou het naar mijn mening eigenlijk niet meer mogen.
Ik vind het wel goed zo. Het punten sprokkelen kan zo misschien nog worden afgestraft als het andere team er met de foto vandoor gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk wel dat, dat het is ja. Heb de meeste, maar niet alle afleveringen gezien tot nog toe.![]()
Het is dan misschien wel te simpel ja. Aan de andere kant, de kandidaten weten in dit geval wel hoe belangrijk de laatste vraag was. Je zou er eventueel minder punten voor kunnen geven misschien.
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo. Het punten sprokkelen kan zo misschien nog worden afgestraft als het andere team er met de foto vandoor gaat.
Mja, eerlijk gezegd geloof ik hier erg weinig van. Normaal was allang bekend gemaakt dat alle shows volledig waren uitverkocht en dat er vanwege de grote belangstelling nóg een extra show bij kwam. En nu? Ik heb tenminste niet vernomen dat het al helemaal uitverkocht is. En nu worden er ineens "200 extra kaarten" de verkoop in gegooid, omdat zo'n "groot succes" is. Tuurlijk. Als het zo'n groot succes zou zijn zou het allang zijn uitverkocht en is het onmogelijk om er 200 extra plaatsen bij te gooien, want het aantal plaatsen is allang bepaald (heeft ook met veiligheid te maken etc.).quote:Honderden extra kaarten voor GTST Live
Geplaatst op Thu 07 Aug 2014 om 10:45
De kaartverkoop van het evenement GTST Live loopt zo goed, dat RTL heeft besloten tweehonderd kaarten extra in de verkoop te zetten. Dat heeft het tv-bedrijf vandaag laten weten. Over drie weken verzamelt de cast van Goede Tijden Slechte Tijden zich weer voor het jaarlijkse evenement, waarbij ze samen met fans van de soapserie naar de ontknoping van de zomercliffhanger kijken. “En ze worden het hemd van hun lijf gevraagd door presentator Carlo Boszhard.“
Het blijft een succesvolle happening, aldus RTL. “Het daverende succes van de afgelopen jaren zorgt ervoor dat de kaarten de deur uitvliegen. Het is daarom dat RTL heeft besloten nog 200 extra kaarten in de verkoop te doen.”
Volgens RTL moeten liefhebbers er wel snel bij zijn. Het live event vindt vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus plaats in de GTST-studio’s van Endemol in Amsterdam.
Alle seizoenenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:08 schreef GTFransST het volgende:
Ik ben benieuwd naar welke seizoenen jullie het beste vinden die zijn uitgegeven op de DVD's en waarom.
top 11:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:08 schreef GTFransST het volgende:
Ik ben benieuwd naar welke seizoenen jullie het beste vinden die zijn uitgegeven op de DVD's en waarom.
Seizoen 7 en 8 onderaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
top 11:
1. seizoen 3
2. seizoen 6
3. seizoen 11
4. seizoen 10
5. seizoen 5
6. seizoen 9
7. seizoen 1
8. seizoen 4
9. seizoen 7
10. seizoen 8
11. seizoen 2
Maar heb me met elke seizoen geamuseerd hoor.![]()
Het zijn zeker niet m'n favoriete seizoenen, nee. Veel verhaallijnen waren langdradig en/of onzinnig, veel vertrouwde personages verdwenen, bepaalde personages waren niet pruimen in deze seizoenen (Janine, Anita), maar desondanks vond ik 't wel leuk. Alleen vond ik de andere seizoenen toch veel beter (op 2 na).quote:
Ik vond het echt top seizoenen, maar ja dat is dan maar mijn mening. Ik vond seizoen 2 ook inderdaad geen seizoen, vooral niet toen met Emma Driessenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:41 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het zijn zeker niet m'n favoriete seizoenen, nee. Veel verhaallijnen waren langdradig en/of onzinnig, veel vertrouwde personages verdwenen, bepaalde personages waren niet pruimen in deze seizoenen (Janine, Anita), maar desondanks vond ik 't wel leuk. Alleen vond ik de andere seizoenen toch veel beter (op 2 na).
Emma Driessenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik vond het echt top seizoenen, maar ja dat is dan maar mijn mening. Ik vond seizoen 2 ook inderdaad geen seizoen, vooral niet toen met Emma Driessen![]()
Die Australiërs zitten me te jennenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef LetsGame het volgende:
Gekke Australiërs, Arnie eruit schrijven, maar Emma introduceren.
Jezus, jouw lijstje lijkt de mijne wel, maar dan gespiegeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:47 schreef GTSTFreakje het volgende:
Mijn top 11 trouwens:
1. Seizoen 5![]()
2. Seizoen 3![]()
3. Seizoen 7![]()
4. Seizoen 8![]()
5. Seizoen 1![]()
6. Seizoen 4![]()
7. Seizoen 6![]()
8. Seizoen 9![]()
9. Seizoen 11![]()
10. Seizoen 10![]()
11. Seizoen 2
Het enige goede aan seizoen 10 vond ik de introductie van Stefano en Aukje als Charlie. Ik vond de verhaallijnen veel te langdradig en die verhaallijn met Stefano en Janine werd me onderhand iets te veel, dat hele gedoe met Bowien etc, van mij had het niet gehoeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jezus, jouw lijstje lijkt de mijne wel, maar dan gespiegeld.
Vond je seizoen 10 niet goed?
Dat het lang duurde klopt idd, maar ik vond het allemaal geweldig om te zien. Zoveel ontwikkelingen in 1 verhaallijn, mijn God. En in seizoen 11 ging 't allemaal nog lekker lang door.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:52 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Het enige goede aan seizoen 10 vond ik de introductie van Stefano en Aukje als Charlie. Ik vond de verhaallijnen veel te langdradig en die verhaallijn met Stefano en Janine werd me onderhand iets te veel, dat hele gedoe met Bowien etc, van mij had het niet gehoeven.
Je snapt wat ik bedoel, in seizoen 10 kregen ze pas grote verhaallijnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat het lang duurde klopt idd, maar ik vond het allemaal geweldig om te zien. Zoveel ontwikkelingen in 1 verhaallijn, mijn God. En in seizoen 11 ging 't allemaal nog lekker lang door.![]()
Stefano, Charlie, Morris en Barbara werden in seizoen 9 geïntroduceerd.
Ik maak gewoon het hele lijstje:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:08 schreef GTFransST het volgende:
De cliffhanger van seizoen 5 is een van de beste cliffhangers ooit, ultiem fenominaal goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik maak gewoon het hele lijstje:
1. Seizoen 3. Naar mijn mening het beste GTST seizoen ever. In ieder geval van de eerste zes jaar
Alles liep lekker, continue spanning en sensatie, goed acteerwerk, briljante verhaallijnen en de steeds beter wordende muziek van Ronald Schilperoort. En de Celu-verhaallijn is wel een van de meest briljante verhaallijn uit de gehele serie.
2. Seizoen 6. Een goeie tweede. De afwikkeling van de Helen/Peter-lijn, Bert de Jong met de losse handjes, de intrede van Rik én de slechte Arnie maken dit seizoen. En de moord op Frits is gewoon te episch voor woorden.
3. Seizoen 5. Na het ietwat teleurstellende seizoen 4 kwam de serie goed terug met dit seizoen. En alhoewel de überbitch van de serie vertrekt valt er nog genoeg te beleven. Enkele hoogtepunten: "Kruuuuiiiip, mijn zogenaamde zoon, kruuuiiiip!", de verliefdheid van Sonja voor Stan (Stonja?) en de legendarische cliffhanger.
4. Seizoen 2. Het seizoen waar het eerste huwelijk van de serie plaatsvond (en nee, dat is niet die van Simon en Annette!), Arnie nog daadwerkelijk de zoon van Robert was, er nog dreigbrieven werden geschreven (de PTT draaide overuren) en waar de algehele spanning een voorbode was voor het epische derde seizoen. Niettemin toch wat minpuntjes: Emma Driessen, Myriam van der Pol enne... Oh ja, Linda Dekker
5. Seizoen 1. "De tijd van onbezorgdheid is voorbij..." Ja, dat kon je wel stellen na het zien van de eerste afleveringen. "Wat een ARREMOE, kijk toch eens wat een verschrikkelijke decors!" zou Carlo Boszhard zeggen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over Djuna Hachee... Maar ondanks de matige tijden kwaliteit had het toch ook wel iets, dat eerste seizoen. Al was het maar om de acteerprestaties van Reinout Oerlemans. "Zit me niet te jennen man!"
6. Seizoen 4. Er werd reikhalzend uitgekeken naar dit seizoen, wat volgens vele trouwe fans toch wel het hoogtepunt van de eerste 10 jaar moest zijn. En het werd een hoogtepunt... In langdradigheid. Mijn god, alsof de familie Bell (die van The Bold) een uitwisselingsprogramma met Doctor Proctor was aangegaan en dit seizoen verantwoordelijk was voor de verhalen. Hoogtepunt? De fiets door de ruit van Flash. Dieptepunt? Zeg... heb je een uurtje of twee...?
En ach ja, gooien we er als extraatje seizoen 7 ook maar bij
7. Seizoen 7. Voor de helft gezien en dat was meer dan genoeg. Wat een ongelofelijke treurigheid was dat zeg. Belachelijke verhaallijnen (Alice als Lisette, of andersom, hoe je het maar hebben wil), langdradige verhaallijnen (het sterven van Sylvia, alsof het al niet genoeg lijden was), gerecyclede verhaallijnen (Daniël en dooie vrouw #4282916446174596)... Na dvd 11 was ik er al klaar mee. Is er dan écht geen hoogtepuntje te noemen? Nou oké, het leverde wel een legendarisch karakter op voor Pittige Tijden
Geweldig stukjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik maak gewoon het hele lijstje:
1. Seizoen 3. Naar mijn mening het beste GTST seizoen ever. In ieder geval van de eerste zes jaar
Alles liep lekker, continue spanning en sensatie, goed acteerwerk, briljante verhaallijnen en de steeds beter wordende muziek van Ronald Schilperoort. En de Celu-verhaallijn is wel een van de meest briljante verhaallijn uit de gehele serie.
2. Seizoen 6. Een goeie tweede. De afwikkeling van de Helen/Peter-lijn, Bert de Jong met de losse handjes, de intrede van Rik én de slechte Arnie maken dit seizoen. En de moord op Frits is gewoon te episch voor woorden.
3. Seizoen 5. Na het ietwat teleurstellende seizoen 4 kwam de serie goed terug met dit seizoen. En alhoewel de überbitch van de serie vertrekt valt er nog genoeg te beleven. Enkele hoogtepunten: "Kruuuuiiiip, mijn zogenaamde zoon, kruuuiiiip!", de verliefdheid van Sonja voor Stan (Stonja?) en de legendarische cliffhanger.
4. Seizoen 2. Het seizoen waar het eerste huwelijk van de serie plaatsvond (en nee, dat is niet die van Simon en Annette!), Arnie nog daadwerkelijk de zoon van Robert was, er nog dreigbrieven werden geschreven (de PTT draaide overuren) en waar de algehele spanning een voorbode was voor het epische derde seizoen. Niettemin toch wat minpuntjes: Emma Driessen, Myriam van der Pol enne... Oh ja, Linda Dekker
5. Seizoen 1. "De tijd van onbezorgdheid is voorbij..." Ja, dat kon je wel stellen na het zien van de eerste afleveringen. "Wat een ARREMOE, kijk toch eens wat een verschrikkelijke decors!" zou Carlo Boszhard zeggen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over Djuna Hachee... Maar ondanks de matige tijden kwaliteit had het toch ook wel iets, dat eerste seizoen. Al was het maar om de acteerprestaties van Reinout Oerlemans. "Zit me niet te jennen man!"
6. Seizoen 4. Er werd reikhalzend uitgekeken naar dit seizoen, wat volgens vele trouwe fans toch wel het hoogtepunt van de eerste 10 jaar moest zijn. En het werd een hoogtepunt... In langdradigheid. Mijn god, alsof de familie Bell (die van The Bold) een uitwisselingsprogramma met Doctor Proctor was aangegaan en dit seizoen verantwoordelijk was voor de verhalen. Hoogtepunt? De fiets door de ruit van Flash. Dieptepunt? Zeg... heb je een uurtje of twee...?
En ach ja, gooien we er als extraatje seizoen 7 ook maar bij
7. Seizoen 7. Voor de helft gezien en dat was meer dan genoeg. Wat een ongelofelijke treurigheid was dat zeg. Belachelijke verhaallijnen (Alice als Lisette, of andersom, hoe je het maar hebben wil), langdradige verhaallijnen (het sterven van Sylvia, alsof het al niet genoeg lijden was), gerecyclede verhaallijnen (Daniël en dooie vrouw #4282916446174596)... Na dvd 11 was ik er al klaar mee. Is er dan écht geen hoogtepuntje te noemen? Nou oké, het leverde wel een legendarisch karakter op voor Pittige Tijden
Ja, dat was nog op de GTST Quiz te zien, toen was Suzanne zwanger van Guusje en gooide hij toen die fiets omdat ie boos was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geweldig stukje
Was dat met Peter seizoen 4?
MAURICE DE BRUIN!!!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef GTSTFreakje het volgende:
Oh ja en nog iets van seizoen 1, Maurice de Bruin slacht de callgirls van Martine af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |