abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143163849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef LetsGame het volgende:

[..]

MAURICE DE BRUIN!!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_143163864
Oh en Leendert Prent, maar dat was gewoon een sukkel :') :')

Of was dat seizoen 2? :?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:20:53 #203
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143163930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:19 schreef GTSTFreakje het volgende:
Oh en Leendert Prent, maar dat was gewoon een sukkel :') :')

Of was dat seizoen 2? :?
Zeker weten seizoen 2 :Y

Maar ik vond dat ook wel een leuke verhaallijn, alleen superrandom :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_143163955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Zeker weten seizoen 2 :Y

Maar ik vond dat ook wel een leuke verhaallijn, alleen superrandom :')
Oh ja _O-

Ja ik vond het ook wel leuk, maar ik vond het raar, opeens uit het niets die Leendert die Suzanne gijzelt :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:22:25 #205
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143163980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:21 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Oh ja _O-

Ja ik vond het ook wel leuk, maar ik vond het raar, opeens uit het niets die Leendert die Suzanne gijzelt :')
Ja, vreselijk vreemde verhaallijn was dat :')

maar wel leuk om naar te kijken :P
pi_143164032
Wat ik trouwens echt stom vind is dat op de castfoto van seizoen 1 allemaal personages te zien die er maar 5 afleveringen ofzo inzaten, zoals mevrouw Bleeker en Ben Veerman, en die vriendin van Simon, die Marjan, en mevrouw Barendsen :') :') :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:27:20 #207
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143164137
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik trouwens echt stom vind is dat op de castfoto van seizoen 1 allemaal personages te zien die er maar 5 afleveringen ofzo inzaten, zoals mevrouw Bleeker en Ben Veerman, en die vriendin van Simon, die Marjan, en mevrouw Barendsen :') :') :')
Mevrouw Bleeker werd in seizoen 5 door Stan en Arnie nog eens opgenoemd. In seizoen 7 werd ze ook door Robert en Laura opgenoemd en die aflevering erna was die actrice te zien als de rijinstructrice van Jessica. En in seizoen 8, 10 en 11 werd ze nog wel eens opgenoemd, in seizoen 11 was haar stem zelfs te horen op het antwoordapparaat van Laura, maar of dit de originele actrice was. :P
pi_143164171
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:27 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Mevrouw Bleeker werd in seizoen 5 door Stan en Arnie nog eens opgenoemd. In seizoen 7 werd ze ook door Robert en Laura opgenoemd en die aflevering erna was die actrice te zien als de rijinstructrice van Jessica. En in seizoen 8, 10 en 11 werd ze nog wel eens opgenoemd, in seizoen 11 was haar stem zelfs te horen op het antwoordapparaat van Laura, maar of dit de originele actrice was. :P
Echt? :o
Ik wist dat niet, het is me nooit opgevallen :D
pi_143164222
Stephanie Kreeft _O_
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:31:05 #210
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143164266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:29 schreef GTSTFreakje het volgende:
Stephanie Kreeft _O_
Stephanie Kreeft :r

Wat een stom mens was dat zeg, ze hoefde ook helemaal niet terug te keren in seizoen 2 en 4 van mij. Vooral toen ze Jeanne's schilderij door midden brak, wilde ik haar kop door midden breken. :r
pi_143164285
In seizoen 1 is trouwens meerdere malen het muziekje te horen dat tijdens de GTST Blooperband te horen was bij een blooper :D
pi_143164296
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:31 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Stephanie Kreeft :r

Wat een stom mens was dat zeg, ze hoefde ook helemaal niet terug te keren in seizoen 2 en 4 van mij. Vooral toen ze Jeanne's schilderij door midden brak, wilde ik haar kop door midden breken. :r
Ik vond haar alleen leuk toen in seizoen 1 met Robert toen ze hem aan het lijntje hield, daarna werd ze inderdaad een irritant wijf |:(
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:35:59 #213
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143164432
Seizoen 9 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_143164464
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:35 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ludo vs Huib, de Ludo Tune _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_143164531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:23 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ja, ik gok erop dat die castfoto eigenlijk niet meer was dan een promotiefoto. Eind seizoen 1 is er nog een versie gemaakt door William Rutten:

Mét een interessant verhaal over die shoot:

quote:
Nu de zomerstop van GTST weer begonnen is kwam ik ineens deze outtake van de eerste officiële castfoto tegen gemaakt in 1991 in Aalsmeer.
Het had wat voeten in de aarde deze foto..... Ik had een uur gevraagd om deze foto te kunnen maken omdat er 19 man goed op moesten staan en we natuurlijk in die tijd nog geen mogelijkheden hadden om hoofden te verwisselen als er iemand niet goed op stond. (langleven het digitale tijdperk!!!)
Uitvoerend producent Olga dacht daar echter anders over, "ik geef je 5 minuten" zei ze. Ik probeerde haar uit te leggen dat ik echt wel een cassette of 4 vol wilde schieten (destijds schoot ik op Hasselblad 6x6 en kon ik 12 foto's schieten op 1 cassette) zodat we er in ieder geval eentje tussen zouden hebben waar iedereen normaal op zou staan. Ook wilde ik graag aan de hand van een polaroid mijn licht nog even bijstellen als dat nodig was, maar dat kost ook al 3 minuten!
Olga begon meteen met haar betoog dat zij ook alles na 1 repetitie gelijk opnam dus 2 cassettes moesten meer dan genoeg zijn als ik een echte fotograaf was, basta geen discussie. Nu was ik al gewaarschuwd voor haar maar ik kon het toch niet laten om haar de sneer te geven dat het ook wel te zien was dat alles na 1 repetitie zo de zender op ging.
Olga ontplofte werkelijk door mijn misschien wat slecht getimede opmerking en ik kreeg een gigantische uitbrander van haar waar iedereen bij stond, haar reputatie werd mij even in 2 minuten duidelijk gemaakt, ik fuckte met de verkeerde persoon hier. Iemand van productie suste de rel een beetje zodat we snel aan de slag konden om niet nog meer tijd te verliezen. Ik besloot ter plekke om na die ene Hasselblad cassette ook maar mijn kleinbeeld camera te pakken zodat ik misschien stiekem toch wat wat meer beelden kon schieten maar Olga telde mee helaas en meer dan 2 extra beelden kon ik er niet uit halen, abrupt sprong ze de set op en maakte een einde aan de shoot. Geen idee of het gelukt was maar met mijn 2 rolletjes ben ik naar mijn lab gereden om ze meteen te laten ontwikkelen. Na 2 uurtjes bekeek ik de 2 films en waar ik al bang voor was kwam uit, natuurlijk was er niet eentje bij waar iedereen perfect opstond. De shoot was te rommelig en met te weinig aandacht gedaan in die korte tijd helaas. Ik moest met deze foto's terug naar Olga zodat zij de keuze kon maken voor de juiste foto. Ze keek door de dia's heen en ging van foto naar foto en ik zag aan haar hoofd dat ze ook wel zag dat er niet een perfecte bijzat, ik dacht nog zal ik eens "zie je nou wel" zeggen maar ik kon mij gelukkig inhouden. Olga pakte uiteindelijk 1 foto die ze als de beste aanwees en deze moest meteen terug naar Hitkrant omdat zij deze als mega poster zouden bijstoppen in de eerstvolgende editie en meteen 50.000 extra exemplaren zouden meedrukken voor Joop van den Ende producties om als soort van handtekeningen kaart retour te sturen naar fans. Ik wees Olga erop dat niet iedereen perfect op de foto stond maar daar kon ze wel mee leven zei ze, "de belangrijkste karakters staan er goed op". Toen de acteurs de poster onder ogen kregen waren er natuurlijk een paar niet heel blij met de gekozen foto en spraken mij daarop aan. Het enige wat ik kon zeggen was "daarom wilde ik dus meer schieten!" En voor klachten moest ik ze toch echt doorverwijzen naar hun uitvoerend producent........ Ik vond het zo'n nare ervaring dat ik tot op de dag van vandaag voor geen enkele soap meer de castfoto heb gedaan. Waarom iemand tegenwerken die voor jouw product probeert iets moois te maken? Hoewel alles nu heel anders is en ik natuurlijk ook anders werk kan ik nog steeds dat nare gevoel van toen oproepen. Ik denk echt niet dat iemand mij ooit nog zover krijgt dat ik het wel weer eens doe.
Bron
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_143164600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, ik gok erop dat die castfoto eigenlijk niet meer was dan een promotiefoto. Eind seizoen 1 is er nog een versie gemaakt door William Rutten:

[ afbeelding ]

[..]

Bron
Wat een prachtige castfoto, en wat een verhaal zeg :@
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:58:05 #217
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143165263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:36 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Ludo vs Huib, de Ludo Tune _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_

Ludo's comeback _O_ _O_ _O_
Pete Jenssens _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_143166212
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef GTSTFreakje het volgende:

[..]

Wat een prachtige castfoto, en wat een verhaal zeg :@
Ja, en deze foto is nog niet eens dezelfde als in Hitkrant kwam te staan, want die kon hij niet meer vinden :D

En het verhaal is wel tekenend voor hoe Olga Madsen was. Ze vocht als een leeuwin voor de serie, maar kon ook echt zeer veeleisend zijn: het moest gaan zoals zij het wilde en anders niet. Erg jammer dat William Rutten door die ervaring dit soort shoots nooit meer gedaan heeft, want het is een zeer goed fotograaf :)
pi_143172988
Wel bijzonder dat Gaby Lorentz blijkbaar tot de vaste cast werd gerekend.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:24:53 #220
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143173615
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Bron
Verklaart ook meteen waarom Anita bijv. haar ogen dicht heeft op de castfoto van seizoen 4 _O-

Op zich wel leuke foto dit :)
pi_143173739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:24 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Verklaart ook meteen waarom Anita bijv. haar ogen dicht heeft op de castfoto van seizoen 4 _O-
Nou ja, als ik de beelden van die sessie bekijk hebben ze daar er wel de tijd voor genomen, bij deze foto was het echt "Je hebt 5 minuten en geen seconde langer!"

quote:
Op zich wel leuke foto dit :)
Dat wel :) En ook wel redelijk uniek :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:43:41 #222
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143174177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, als ik de beelden van die sessie bekijk hebben ze daar er wel de tijd voor genomen, bij deze foto was het echt "Je hebt 5 minuten en geen seconde langer!"

[..]

Dat wel :) En ook wel redelijk uniek :P
Olga was een bikkel :)
pi_143174470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:43 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Olga was een bikkel :)
Maar een goede O+
pi_143174674
Ik vraag me af wat de castfoto van het nieuwe seizoen is..

En ik wil het jubileumboek hebben!! :(
pi_143174749
Carlo en Ruud _O_ _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')