SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
En dan zullen we hopelijk te weten komen of...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan zullen we hopelijk te weten komen of...Laten we het hopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook te hopen voor de makers, want als het niet zo is laat een vooraanstaand persoon van zich eh... "spreken"quote:
quote:Mensen die last hebben van slaapproblemen hoeven zo te zien geen slaaptabletten meer te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is ook te hopen voor de makers, want als het niet zo is laat een vooraanstaand persoon van zich eh... "spreken"
[ afbeelding ]
[..]
Mensen die last hebben van slaapproblemen hoeven zo te zien geen slaaptabletten meer te kopen
Voor zolang het duurt natuurlijk, want Tante Heks zal wel weer gaan stoken tussen die tweequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine gaan mij dan weer niet vervelen.
En een dwangbuis voor Rikkiquote:En ik hoop op geluk voor Anton.
Ik vind de manier waarop het woord "blooper" is geschreven in de titel van het filmpje al een blooper op zichquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
Ik weet niet of het hier al eens gepost is.
Maar hier zitten wel een paar grappige momenten bij.
Bij 1:07.
Mike en Janine!![]()
En wat doet Lucas in die scene daarna.
Haha inderdaad!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop het woord "blooper" is geschreven in de titel van het filmpje al een blooper op zich
Dat stukje van Mike en Janine was echt grappig ja, vooral de reactie van Louis
Alles met Faily Doedel is -100
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan zullen we hopelijk te weten komen of...Zijn er geruchten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Carlo zei in de Quiz dat hij de achtergrondmuziek verzorgde in GTST. Nu maar hopen dat het geen fout was.quote:
Ach, ik vind de reactie van Dave Mantel op dat gilletje in de Koning wel leuk. "Dat was zo gay!"quote:
Ja, maar Dave Mantel is ook 100x toffer dan Faily Doedel ooit zal zijn. En hij kan nog beter acteren ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:56 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Ach, ik vind de reactie van Dave Mantel op dat gilletje in de Koning wel leuk. "Dat was zo gay!"
Serieus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:31 schreef GTSTFreakje het volgende:
Waaaaat is dit, ik kwam toevallig langs de Media Markt want ik moest een nieuwe computermuis hebben, zie ik pardoes GTST - Het complete twaalfde seizoen staan, dat ding komt toch pas de 19e uit?![]()
JAAA ik was echt stomverbaasd, ik heb hem gelijk maar meegenomen (ik had geluk dat ik genoeg genoeg geld bij me had) ik ga vanavond gelijk beginnen met kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus?
Heb je 'm meteen meegenomen?
En ja, officieel komt-ie pas de 19de uit
Veel kijkplezier dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:37 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
JAAA ik was echt stomverbaasd, ik heb hem gelijk maar meegenomen (ik had geluk dat ik genoeg genoeg geld bij me had) ik ga vanavond gelijk beginnen met kijken
Zoals op de webshop van justBridge, daar lijkt ie precies op.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Veel kijkplezier dan!
Is die cover trouwens zoals-ie op bol staat (zoals hierboven) of zoals-ie op de webshop van JustBridge staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |