Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Sowieso. Beetje rekruteren dit datquote:Op maandag 28 juli 2014 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
sowieso daar verdergaan wanneer deze reeks op slot gaat jatog
Ik kan geen Turks. En daar praten te veel mensen in het Turks.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
sowieso daar verdergaan wanneer deze reeks op slot gaat jatog
Nee man, dan krijg je stompen van zG en consortenquote:Op maandag 28 juli 2014 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan geen Turks. En daar praten te veel mensen in het Turks.
En dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:22 schreef zarGon het volgende:
Poll: Wie ga/zou jij kiezen als de nieuwe president?
• Recep Tayyip Erdogan (AKP).
• Ekmeleddin Ihsanoglu (CHP+MHP).
• Selahattin Demirtas (HDP).
• Ik ga/zou niet stemmen.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De poll toont de Turkse karakters niet goed.
Achtergrondinformatie: http://tr.wikipedia.org/w(...)9F%C4%B1_se%C3%A7imi.
Yuh... la sus ik ga slaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:46 schreef zarGon het volgende:
stimo zus heb je tips![]()
book mart vs. street smart jwz leer mij abla
Ik geil er nog steeds opquote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
nopekan me niets meer schelen
ik gebruik toch alleen maar/vooral wa en browser
Koerdenhaters?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dit.
Ik ga niet in een topic met zoveel Koerden haters.
CHP is toch van Ataturk en die andere zijn grijze wolven. En ze staan nummer 1 in die poll. Alarmbellen gaan rinkelen hier.quote:
jij al mee gespeeld dan?quote:
Discussies (lees: geouwehoer) over politiek en geloof is geloof ik wel standaard reden omquote:Op maandag 28 juli 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
CHP is toch van Ataturk en die andere zijn grijze wolven. En ze staan nummer 1 in die poll. Alarmbellen gaan rinkelen hier.
Als het warmer is dan 35 graden mag je 1 liter per dag consumeren, niet meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:50 schreef richolio het volgende:
Pas was trouwens een hittegolf, heb ik gehoord (ben zelf op vakantie). Is het dan wel goed om met 35 graden niets te mogen drinken? Of zijn daar uitzonderingen voor?
Fysiek jezelf niet in gevaar brengen is toch over het algemeen de opvatting.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:50 schreef richolio het volgende:
Pas was trouwens een hittegolf, heb ik gehoord (ben zelf op vakantie). Is het dan wel goed om met 35 graden niets te mogen drinken? Of zijn daar uitzonderingen voor?
Nope, voor fokkin s5 zijn er geen fatsoenlijke roms al uberhaupt voor kitkat, laat staan L varianten.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij al mee gespeeld dan?
ik geil op blackberry passport
Heb wel beetje meegelezen. Zargon discussieerde best sterk.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Discussies (lees: geouwehoer) over politiek en geloof is geloof ik wel standaard reden omte posten maar verder is het wel aight hoor
Waar haal je dit vandaan?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als het warmer is dan 35 graden mag je 1 liter per dag consumeren, niet meer.
Warmer dan 45 graden (sommige landen), dan is het 2 liter.
Voor alle andere temperaturen zijn er geen exclusieve regels.
Thanks. ❤️quote:Op maandag 28 juli 2014 02:52 schreef Doublepain het volgende:
Respect voor de mensen die het hebben volgehouden, fijne suikerfeest vandaag tot donderdag?
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:50 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Mag je water drinken?
-- Alleen alcohol is tijdens de Ramadan toegestaan.
- Is het moeilijk?
-- Nee. Het wordt over 12 maanden verspreid. Dat maakt het gemakkelijker.
- Hoeveel dagen duurt het?
-- Elke dag 2 uur!
- Zo dat zou ik echt niet kunnen hoor!!!
-- Je zou er wel een mooier figuur door krijgen!
Post dan ook eens meequote:Op maandag 28 juli 2014 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb wel beetje meegelezen. Zargon discussieerde best sterk.
Zal kijken. Zaten paar toffe users hier die daar ook posten.quote:
hahahaquote:Op maandag 28 juli 2014 02:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, voor fokkin s5 zijn er geen fatsoenlijke roms al uberhaupt voor kitkat, laat staan L varianten.
zarGonquote:[quote]Op zondag 11 juni 2006 18:18 schreef zarGon het volgende:
klaag in dit topic over "HET"* wk. ik ben het echt zat van die mensen voor elke ding een nieuwe topic openen.
ben je een man: jammer als je er niets aan vindt, zorg er voor dat je er niet naar kijkt. niet klagen, het is zo weer afgelopen.
ben je een vrouw: pech gehad.
dus, mensen die willen zeuren over alles en nog wat, doe dat hier en open geen topics meer...
*
[..]
Dualboot, een rom blijft werken, doe je niets mis, stock rom, werkt van a/z, secondary rom daarentegen knutselen tot je erbij neer valt, met titanium WA restoren op je secondary en alles loopt synchroonquote:Op maandag 28 juli 2014 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
hahahamaar ben je het niet beu/zat? het moet gewoon werken, klaar... geen zin in tweaken etc
alcohol reinigt het lichaam, met de juiste hoeveelheden voorkom je dat je lichaam uit balans raaktquote:Op maandag 28 juli 2014 02:54 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zou geen alcohol drinken zonder water in die hitte ivm dehydratie.
als ik een vrouw was zonder benen had ik nu een slakkenspoor achtergelaten... je geile praat windt me opquote:Op maandag 28 juli 2014 02:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dualboot, een rom blijft werken, doe je niets mis, stock rom, werkt van a/z, secondary rom daarentegen knutselen tot je erbij neer valt, met titanium WA restoren op je secondary en alles loopt synchroon
dan heb ik het nog niet over tripple boot gehad, met Jola Sailfishquote:Op maandag 28 juli 2014 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
als ik een vrouw was zonder benen had ik nu een slakkenspoor achtergelaten... je geile praat windt me op
Wat is het nut hiervan?quote:Op maandag 28 juli 2014 03:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan heb ik het nog niet over tripple boot gehad, met Jola Sailfish
Qua behoefte en ontbreken vrijwel niets, ik doe het meer omdat het kan en beetje spelen, niet zo zeer omdat ik iets mis oid.quote:Op maandag 28 juli 2014 03:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat is het nut hiervan?
En wat knutsel jij dan überhaupt.
Het enige wat ik had was XPOSED met wat modules.
Nu draai ik CM11s op mijn OnePlus One zonder enige aanpassingen ofzo (xposed werkt niet eens op ART), en ik heb ook echt geen behoefte hieraan gezien er niks ontbreekt en het er allemaal wel fraai uitziet?
Oké, duidelijk, deed ik ook een beetje met mijn Xperiaquote:Op maandag 28 juli 2014 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qua behoefte en ontbreken vrijwel niets, ik doe het meer omdat het kan en beetje spelen, niet zo zeer omdat ik iets mis oid.
z?quote:Op maandag 28 juli 2014 03:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oké, duidelijk, deed ik ook een beetje met mijn Xperia
Is wel nice.quote:Op maandag 28 juli 2014 03:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe is de cyanogenmod versie voor oneplus btw, anders dan 11?
Van mijn kant ook aan iedereen een gezegende eid toegewenst.quote:Op maandag 28 juli 2014 07:28 schreef zarGon het volgende:
Ramazan bayramınız mübarek olsun! Eid mubarak! Gezegend Suikerfeest!
Onzinquote:Op maandag 28 juli 2014 02:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als het warmer is dan 35 graden mag je 1 liter per dag consumeren, niet meer.
Warmer dan 45 graden (sommige landen), dan is het 2 liter.
Voor alle andere temperaturen zijn er geen exclusieve regels.
+1quote:Op maandag 28 juli 2014 09:13 schreef Stimorol- het volgende:
Eid Mubarak mensen van het goede leven.
Aahw.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fuck deze dag. Mijn haar is verregend.
Ik ga zo nr mn nieuwe werkgever, ben nu onzeker met dat natte platte haarquote:Op maandag 28 juli 2014 10:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aahw.Ik werd wakker van de blikseminslag hiero. Ik zag een lichtflits en hoorde een fractie van een seconde erna een knal. Het raam en mijn bed trilden.
Komt goed Stimo!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo nr mn nieuwe werkgever, ben nu onzeker met dat natte platte haar
Hier net ook n knal. Schrok me dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Komt goed Stimo!Zelfs met dat natte platte haar zal je er niet slecht uitzien.
/peptalkNee. Het klopt namelijk. Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus mens. Ze zeggen een gezegend Ramadan.
Overdrijf eens niet.
Kanon, eid mubarak is een Arabisch leus wat wordt gebruikt voor Islamitische feestdagen.quote:
Oprotten met al die buitenlandssprekende moslims ja.quote:
Zelfs daarmee wordt je geen racist.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oprotten met al die buitenlandssprekende moslims ja.
Kanon?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kanon, eid mubarak is een Arabisch leus wat wordt gebruikt voor Islamitische feestdagen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs daarmee wordt je geen racist.
Autocorrectquote:Op maandag 28 juli 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanon?
Zoiets dacht ik al ja. En dat is allemaal prima, ik zie alleen bij een aantal posts nog een hoop meer dan dat staan. Maargoed, geniet van vandaag.
Als je je nou verzet tegen bijv Marokkaanse of Turkse moslims, terwijl je verwelkomend bent jegens Nederlandse moslims heb je meer succes.quote:
Jij nie begraip?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
Doe ik ook, want nederlandssprekende moslims zijn wel welkom.
Wow.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs daarmee wordt je geen racist.
.......quote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef zarGon het volgende:
Doet me denken aan dit topic:
[ afbeelding ]
Geen baklava nu. Hatta ben op werk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
want Alevi's kunnen geen baklava maken?
Ga in je pauze naar de Turk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen baklava nu. Hatta ben op werk.
Ik ook, dusquote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
PauzeHeb kantoorbaan gekkerd.
Ja ik krijg zo![]()
![]()
Ik weet niet wat jouw baas jou heeft wijsgemaakt, maar heeftie goed geflikt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kantoorbaan mensen hebben geen pauze.
Yani ik bedoel ik kan weg wanneer ik wil.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw baas jou heeft wijsgemaakt, maar heeftie goed geflikt.
Sociaal werkplaats?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yani ik bedoel ik kan weg wanneer ik wil.
Nutella pizza? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Bortecinem het volgende:
Te veel gegeten.
Za'atar pizza
Nutella pizza
Baklava
En dalijk cheesecake.
je kan weer eten? Hoe was het vrijdag?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Bortecinem het volgende:
Te veel gegeten.
Za'atar pizza
Nutella pizza
Baklava
En dalijk cheesecake.
Jaa al een paar dagen. Ik krijg mijn kaak elke dag steeds een beetje verder open.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kan weer eten? Hoe was het vrijdag?
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik altijd foto's van mijn eten.
[ afbeelding ]
brrrquote:Op maandag 28 juli 2014 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa al een paar dagen. Ik krijg mijn kaak elke dag steeds een beetje verder open.
En ja er was een abces ontstaan dus hebben ze 'm opengesneden enzo.
Jaaa wordt steeds minder maar de bobbel is er nog steeds. Dus dunnow.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
brrr
Maar gelukkig zit er nu vooruitgang in, geen pijn meer?
Amin amin.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Moge Allah de pijn verzachten en het schadelijke wegnemen. Allahumma ameen.
Vooral veel zoetigheid. Baklava, koekjes etc.. Ieder cultuur zijn eigen zoete gebakjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
bij Suikerfeest versta ik veel snoep maar is dat zo?
toch maar eens op zoek gaan naar Turks brood. in Antwerpen zullen ze dat wel ergens hebben hé.
http://www.boredpanda.com(...)phy-mohammad-domiri/quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit deel je
Dat bordje hebben wij ook
Veel diabetes-veroorzakende en dikmakende lekkernijen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
bij Suikerfeest versta ik veel snoep maar is dat zo?
Dit was bij fam, maar wij hebben ze thuis ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit deel je
Dat bordje hebben wij ook
Daarna nog een stuk gehad.quote:
Sagolasinn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ook nog supersized plaatje om in ons oog te steken...![]()
Kwijl... Afiyet olsun!
ik vind ze ook niksquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit was bij fam, maar wij hebben ze thuis ook.Vet lelijk vind ik ze.
Leg uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:56 schreef darkmond het volgende:
Jullie vast allemaal vandaag al eid?Met dank aan SA en haar ongeldige en valse ifta'at
die "taart"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
Oja ik zou nog Marokkaans koekjes plaatsen voor TM.
Dit waren wat dingen die op onze tafel lagen. De Monchou taart is niet Marokkaans maar goed hh, hij was wel lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon monchou. Die hoort zo dun is anders veel tr zoet en te machtig. En zal bovendien inzakken.quote:
Ik dacht eerst dat het een pizzadeeg was met daarop tomatensausquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is gewoon monchou. Die hoort zo dun is anders veel tr zoet en te machtig. En zal bovendien inzakken.
Schele.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een pizzadeeg was met daarop tomatensaus
Nein. Jij?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
moet je niet bidden?
eid mabrok btw
Bedankt voor de foto's, Crip! Ziet er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
Dit waren wat dingen die op onze tafel lagen. De Monchou taart is niet Marokkaans maar goed hh, hij was wel lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bid niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:03 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
http://www.islamicfinder.org/cityPrayerNew.php?country=Morocco
nope
iedereen is welkom bij mij!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:09 schreef richolio het volgende:
Ik wil volgend jaar ook mee doen, bij wie mag ik dan suikerfeest vieren?
ziet er goed uit!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Die koekjesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij whiskersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:09 schreef richolio het volgende:
ik wil jou wel als buurvrouw zegquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij volgen niet eens Saoedi-Arabië. De datum stond al jaren geleden vast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:56 schreef darkmond het volgende:
Jullie vast allemaal vandaag al eid?Met dank aan SA en haar ongeldige en valse ifta'at
Ben je gek. Je hakt mijn kop er af.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:40 schreef De_Ilias het volgende:
Eid mobarak voor de moslims moge Allah het accepteren van jullie
![]()
Trouwns iedereen is welkom bij mij voor een hapje, ik heb een lieve moeder die heerlijk marokkaanse hapjes kan klaar maken.
Nee tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je gek. Je hakt mijn kop er af.
eid mubarak ameen wa iyaakquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:40 schreef De_Ilias het volgende:
Eid mobarak voor de moslims moge Allah het accepteren van jullie
![]()
Trouwns iedereen is welkom bij mij voor een hapje, ik heb een lieve moeder die heerlijk marokkaanse hapjes kan klaar maken.
OKI.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:58 schreef AbdulMalik het volgende:
CRIP WORDT MIJN BUURVROUW EN MAAK KOEKJES VOOR MIJ
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto's, Crip! Ziet er inderdaad goed uit.
quote:
Thanks all!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die koekjes![]()
Ze zien er enorm lekker uit
Daar hebben we nog een kilo ofzo van liggen. Zijn te machtig!quote:
Je bent welkom.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:09 schreef richolio het volgende:
Pretty he.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:00 schreef AbdulMalik het volgende:
Wie wilt trouwens adres van Nora kopen voor handvraging ik verkoop voor 20 euro.
[..]![]()
jouw avatar, stuklachen
@Klinkerbotsingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef AbdulMalik het volgende:
Hoe kun je hier mensen taggen.
@TriggerShot
@-Stimorol
@TheMagnificent
@Weissman
@Bortecinem
@Santello
@Sabonzeep
Ik ben grumpy cat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je normale gezicht is te lief voor je karakter, just saying.
Je post bewijst het maar
dat kan niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef AbdulMalik het volgende:
@TriggerShot
@-Stimorol
@TheMagnificent
@Weissman
@Bortecinem
@Santello
@Sabonzeep
Nee. Ik zie dat je mijn post gequote hebt, daar krijg ik wel een melding vanquote:
Kun je het doorgeven aan hogerop dat mensen taggen misschien een leuke toevoeging is?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee. Ik zie dat je mijn post gequote hebt, daar krijg ik wel een melding van.
Ik vind het nog niet zo'n slecht/raar idee. Maar ik zou zeggen: open er een topic over in dit forum: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kun je het doorgeven aan hogerop dat mensen taggen misschien een leuke toevoeging is?
gr,
AbdulMalik
Broederquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef AbdulMalik het volgende:
@TriggerShot
@-Stimorol
@TheMagnificent
@Weissman
@Bortecinem
@Santello
@Sabonzeep
Ameen, wanneer mag ik bij je langskomen om te blijven slapen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Eid mubarak Allemaal. Taqabal allah mina wa minkoum.
looooolquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ameen, wanneer mag ik bij je langskomen om te blijven slapen.
Welke? Hhhhhhhhhhquote:
Allah ej barek feek! Ameennnnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Eid mubarak Allemaal. Taqabal allah mina wa minkoum.
Ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Je avatar lijkt nu op een anime character! Dat was zeker de bedoeling?
HAHAHAHquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ameen, wanneer mag ik bij je langskomen om te blijven slapen.
50 danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik zie nu pas dat je mijn adres te koop zet. 20 euro wasmetjou?
Ik vertaal het evenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef BrandX het volgende:
Hey jongens, onthouden jullie je ajb van het gebruik Arabisch ne/of Turks en/of Marokkaans
Ik heb altijd liefde voor jou, welou ruzie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kk jong draait Hardcore en ik moet mn verslag afronden.
Wij hadden ruzie trouwens.
Tof van je, maar doe toch maar nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vertaal het even
Hayaati = mijn leven
met een m erbij is de versie in het Türks.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef BrandX het volgende:
Hey jongens, onthouden jullie je ajb van het gebruik Arabisch ne/of Turks en/of Marokkaans
Fuuuquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tof van je, maar doe toch maar niet.
In het (recente) verleden meer dan genoeg ellende mee geweest en ik heb niet de tiijd noch de zin om elk woord door de translate gooien
Lees je laatste posts maar door.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb altijd liefde voor jou, welou ruzie.
Klopt, maar als we gaan schelden is het helemaal snel over en sluitenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Fuuujij kaffer. (is een Nederlands woord)
Mijn adres voor handvraging volgens Abdul.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Wie wordt er verkocht? Op wie zijn we aan het bieden??
100quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn adres voor handvraging volgens Abdul.
fokhalal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Een spinoff waar je wel arabisch/Marokkaans/Turks mag communiceren.
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
quote:
Jullie zijn niet 100 ;]quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe er een mahr van 10000 erbij en ik geef haar aan jou.
Wesh ben je gek wella? Dat kan een student toch niet neertellen. Komen jullie uit Nador ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe er een mahr van 10000 erbij en ik geef haar aan jou.
cripfok.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
Vorige x zei je wat anders. Demente kip.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, ik volg mijn hart en die zegt dat ik je mag. Of jij dat nu wilt of niet.
foodfok.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
cripfok.nl
alleen topics over one piece en koekjes
sory ik vint je best aardig okequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige x zei je wat anders. Demente kip.
Ik ga dit herhalen als iemand komt voor je handquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
In de Islaam is zelfs een dadel genoeg als bruidsschat. Geef wat jij je kan veroorloven.
Ik vind het raar als meiden/familie bedragen eisen die onmogelijk zijn. Je gaat trouwen je word niet verkocht als een of ander paard.
Ramadan is voorbij. Dadels zijn opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
In de Islaam is zelfs een dadel genoeg als bruidsschat. Geef wat jij je kan veroorloven.
Ik vind het raar als meiden/familie bedragen eisen die onmogelijk zijn. Je gaat trouwen je word niet verkocht als een of ander paard.
Abdul abe, wat zou jij geven?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ga dit herhalen als iemand komt voor je hand![]()
![]()
![]()
Ik spreek je als je gaat scheiden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
Ik zal eerlijk zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Scheiden omdat hij mij geen 10.000 heeft gegeven en het mij opvreet?
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel je baart 2 koters en je man laat je id steek. Dan is dat geld een zegen.
kinderalimentatiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel je baart 2 koters en je man laat je id steek. Dan is dat geld een zegen.
Je bent jong en naief dus snap dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.
Bovendien heb je geen bruidsschat nodig om daarna voor je kinderen te zorgen.
En als ie niet wil betalen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
kinderalimentatie
partneralimentatie
Echtscheidingen komen best veel voor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.
Bovendien heb je geen bruidsschat nodig om daarna voor je kinderen te zorgen.
Ik vind jou verzuurd overkomen. Daarom zou ik ook niet op jou biedenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent jong en naief dus snap dit.
True. Maar goed, dan heb je ook niet met een man te maken imho.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En als ie niet wil betalen?
Procederen? Duurt jaren.
je gaat beargumenteren op basis van haar leeftijdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga liever een crappy baantje nemen dan dat ik na een scheiding van zijn geld ga teren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prik er doorheen... Heel soms zegt ze zeer wijze dingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik vind jou verzuurd overkomen. Daarom zou ik ook niet op jou bieden
Klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echtscheidingen komen best veel voor tegenwoordig.
niet eens een dadel willen gevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef De_Ilias het volgende:
Hetgeen wat een man memoriseert van de koran kan ook gebruikt worden als bruidenschat.
Neem het terug. Wellicht heeft zij iets vervelends meegemaakt in haar omgeving. Niet doordachte post.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prik er doorheen... Heel soms zegt ze zeer wijze dingen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
niet eens een dadel willen gevengierig dit
Advocaat van de duivel: één van je kinderen is gehandicapt (verstandelijk dan wel fysiek) en kan je niet alleen thuis laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga liever een crappy baantje nemen dan dat ik na een scheiding van zijn geld ga teren.
Dat vind ik persoonlijk nogal hopeloos om daarop te rekenen als er iets mis gaat.
Alsof je zoiets tegenwoordig van te voren kan weten, laat staan inschatten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was had ik liever een man die bijv. surat nisaa uit z'n hoofd moet kennen dan dat ik een dadel zou vragen. Dadel kan je gratis zonder moeite krijgen, sura moet je nog met moeite uit je kop stampen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
niet eens een dadel willen gevengierig dit
En familie bestaat niet? Een opvang bestaat niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel: één van je kinderen is gehandicapt (verstandelijk dan wel fysiek) en kan je niet alleen thuis laten.
Natuurlijk niet, maar ik ga niet mijn huwelijk met die instelling beginnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je zoiets tegenwoordig van te voren kan weten, laat staan inschatten.
Dan kun je nu al dus niet weten hoe je ergens op gaat reageren. Het is makkelijk praten nu.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik ga niet met mijn huwelijk met die instelling beginnen.
Opvang is gratis inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
En familie bestaat niet? Een opvang bestaat niet?
Als je het wilt kun je je overal doorheen slaan, of overal een oplossing op zoeken. Ik heb nergens gezegd dat bruidschat onzin is of niet handig. Maar ik ga geen bedrag van iemand vragen, aanstaande geeft mij maar wat hij zelf wil en kan veroorloven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kun je nu al dus niet weten hoe je ergens op gaat reageren. Het is makkelijk praten nu.
1 ummahquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Opvang is gratis inderdaad.Erg fijn idee trouwens om je familie ermee op te zadelen. Ach ja.
Jammer, dat je dit zo zegt. Ik ben niet verzuurd. Dacht ooit ook als zij en zeg dus maar dat ik het snap.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik vind jou verzuurd overkomen. Daarom zou ik ook niet op jou bieden
Opvang is niet gratis. Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Opvang is gratis inderdaad.Erg fijn idee trouwens om je familie ermee op te zadelen. Ach ja.
Heb mijn post teruggetrokken. Was niet zo slim.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jammer, dat je dit zo zegt. Ik ben niet verzuurd. Dacht ooit ook als zij en zeg dus maar dat ik het snap.
Niks mis met hun, ze zijn goede handelaren. Kunnen veel Marokkanen een voorbeeld aan nemen, hoewel ze soms wel te extreem zijn.quote:
Hoe ga jij een crapy baan aannemen en 2 kids opvoeden? Je crapy baan is net genoeg voor kinderopvang.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga liever een crappy baantje nemen dan dat ik na een scheiding van zijn geld ga teren.
Dat vind ik persoonlijk nogal hopeloos om daarop te rekenen als er iets mis gaat.
Wat stimo hierboven zegt.. Ik weet niet of ik de zorgtaken van een gehandicapt kind (weet je nog, de advocaat van de duivel) wel zou willen overdragen aan familie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Opvang is niet gratis. Natuurlijk niet.
Maar je hebt natuurlijk geen inkomen meer als je gaat scheiden?
En mijn familie zou dat met plezier doen.
Ik zie het genoeg om me heen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe ga jij een crapy baan aannemen en 2 kids opvoeden? Je crapy baan is net genoeg voor kinderopvang.
Waarom ben je blij dat je geen soussie bent?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Niks mis met hun, ze zijn goede handelaren. Kunnen veel Marokkanen een voorbeeld aan nemen, hoewel ze soms wel te extreem zijn.
Omdat ik al blij ben met wat ik nu benquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dat je geen soussie bent?
heb jij dan ook gekregen toen je trouwdequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
Anyway, wat ik zeg; het is er met een doel en hebt er recht op.
Tis geen zakcentje, het heeft nut.
Wij zeiden ook, gonlune gore...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
heb jij dan ook gekregen toen je trouwde
wat betekent datquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij zeiden ook, gonlune gore...En dat bleek.
Wanneer jij je baan opgeeft om voor je man en kinderen te zorgen heb je niks meer om een buffer op te bouwen voor het geval dat. Een man kan direct doorgaan met zijn leven, jij daarentegen niet. Jij zult opzoek moeten naar een baan en tegelijkertijd voor de kinderen zorgen. Dat is echt niet niks. Je hebt je al die jaren opgeoffert en daar mag best iets tegenover staan imo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mag in islam ook kiezen als vrouw om te trouwen zonder de verplichting dat de man jou in onderhoud moet voorzien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer jij je baan opgeeft om voor je man en kinderen te zorgen heb je niks meer om een buffer op te bouwen voor het geval dat. Een man kan direct doorgaan met zijn leven, jij daarentegen niet. Jij zult opzoek moeten naar een baan en tegelijkertijd voor de kinderen zorgen. Dat is echt niet niks. Je hebt je al die jaren opgeoffert en daar mag best iets tegenover staan imo. Een bruidsschat en alimentatie is er met een reden.
Ik snap dat je de independent woman wil uithangen (zo ben ik ook). Maar soms moet je even realistisch blijven.
Leuk en aardig, tegenwoordig is werken als je moeder bent onmogelijk door die belachelijk hoge opvang bedragen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je mag in islam ook kiezen als vrouw om te trouwen zonder de verplichting dat de man jou in onderhoud moet voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |