Kut man.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je nieuwsgierigheid heeft je in de kont gebeten.
Je bent te nieuwsgierig. Nu weten we allemaal dat je niet doet aan hitting the right spot.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
Tm drop eens een TR hiero. Ze praten achter mijn rug.
Jij hebt toch ook TR-knop...quote:Op maandag 28 juli 2014 02:29 schreef mrstylo het volgende:
Tm drop eens een TR hiero. Ze praten achter mijn rug.
die spot is een leugen verzonnen door vrouwen om ons mannen hard te laten werkenquote:Op maandag 28 juli 2014 02:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent te nieuwsgierig. Nu weten we allemaal dat je niet doet aan hitting the right spot.
Astaghfirullahquote:Op maandag 28 juli 2014 02:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent te nieuwsgierig. Nu weten we allemaal dat je niet doet aan hitting the right spot.
Mobiel heeft niet. Alleen over de hele topic.quote:
Neen. Maar alles valt of staat bij haar.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
die spot is een leugen verzonnen door vrouwen om ons mannen hard te laten werken
Als dit echt zo is: netjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Astaghfirullah
Ben niet getrouwd, dus is een 'no go area'.
bij haar?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neen. Maar alles valt of staat bij haar.
Turkse vrouwen zijn raar he.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
haha eerst belachelijk maken en dan genadig zijn
zwaaaak
Nee.. als iemand niet doet aan sex voor het huwelijk; netjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
haha eerst belachelijk maken en dan genadig zijn
zwaaaak
DJ Ezusquote:Op maandag 28 juli 2014 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is ze niet.
Hoe vaak moet ze dat herhalen djezus
waarom is dat netjesquote:Op maandag 28 juli 2014 02:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. als iemand niet doet aan sex voor het huwelijk; netjes.
O istese olurquote:Op maandag 28 juli 2014 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat bedoel je preciesalles valt of staat
wat
Oh man... hoe vaak vriendinnen zeggen dat ze het niet willen maar hey de man wil het dus het moet maar.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom is dat netjes
krijg je allemaal van die gefrustreerde vrouwen omdat hun man niets klaarkrijgt
of gefrustreerde mannen omdat hun vrouwen alleen seksen om de man stil te krijgen voor een poosje
wat waaat
Nee. De vrouw moet zich laten gaan.. Yoksa yoggggggggggquote:Op maandag 28 juli 2014 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
niet waaarrr
als de man het goed leidt volgt de vrouw vanzelf
Ik word hier van allemaal verschillende kanten aangevallen. Dersim all over again.quote:
hahahahaquote:Op maandag 28 juli 2014 02:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh man... hoe vaak vriendinnen zeggen dat ze het niet willen maar hey de man wil het dus het moet maar.
Neyse not the right place.
Jij en ik hebben lang niet bijgepraat.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef zarGon het volgende:
wat een wijsheden zo laat in de nacht... zo uit de losse pols
maar ik geef je een shoutoutquote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wordt hier van allemaal verschillende kanten aangevallen. Dersim all over again.
Wordt..........quote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wordt hier van allemaal verschillende kanten aangevallen. Dersim all over again.
en dat gebeurt als de man het goed aanpaktquote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. De vrouw moet zich laten gaan.. Yoksa yogggggggggg
Snelheid foutje. Vond mijn reactie best goed. Wilde te snel delen.quote:
Neeeeeeeee. Koppige.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
en dat gebeurt als de man het goed aanpakt
Nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:42 schreef Stimorol- het volgende:
Oke wens me slaap toe ik ga t weer proberen. Ajuuu
weinig veranderd brüürquote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij en ik hebben lang niet bijgepraat.
Snelheidsfoutje?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snelheid foutje. Vond mijn reactie best goed. Wilde te snel delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |