quote:Op maandag 28 juli 2014 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I don't need a man to make me feel goed nananaLesbisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Awhhhquote:Op maandag 28 juli 2014 02:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh heb daar niet eens aan gedacht wallah
Nee. Bedoelde antwoord op spoiler. Is dat de andere wat ze kon denken?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij homo dan als je jezelf doet
This is girls talk. Leave usquote:Op maandag 28 juli 2014 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Bedoelde antwoord op spoiler. Is dat de andere wat ze kon denken?
Dus de enige manier voor mij om aan een orgasme te komen is mijn hand of een andere vrouw.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Bedoelde antwoord op spoiler. Is dat de andere wat ze kon denken?
I know, maar het geroep en foto onderwerp komt altijd terug toch zo nu end an.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben we nu, zonder foto's, toch ook...
Zag je de vraagteken niet. Ik vroeg me serieus af.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus de enige manier voor mij om aan een orgasme te komen is mijn hand of een andere vrouw.
Hmmkey.
Zegt iets over zijn prestaties....quote:Op maandag 28 juli 2014 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus de enige manier voor mij om aan een orgasme te komen is mijn hand of een andere vrouw.
Hmmkey.
Ik studeer gewoon cum laude af.quote:
Arme jongen. Weg imago.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wou eerst ook zoiets typen abhahaa
Basa gelen ya meraktan ya...quote:Op maandag 28 juli 2014 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, fazla merak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |