Oh man... hoe vaak vriendinnen zeggen dat ze het niet willen maar hey de man wil het dus het moet maar.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom is dat netjes
krijg je allemaal van die gefrustreerde vrouwen omdat hun man niets klaarkrijgt
of gefrustreerde mannen omdat hun vrouwen alleen seksen om de man stil te krijgen voor een poosje
wat waaat
Nee. De vrouw moet zich laten gaan.. Yoksa yoggggggggggquote:Op maandag 28 juli 2014 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
niet waaarrr
als de man het goed leidt volgt de vrouw vanzelf
Ik word hier van allemaal verschillende kanten aangevallen. Dersim all over again.quote:
hahahahaquote:Op maandag 28 juli 2014 02:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh man... hoe vaak vriendinnen zeggen dat ze het niet willen maar hey de man wil het dus het moet maar.
Neyse not the right place.
Jij en ik hebben lang niet bijgepraat.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef zarGon het volgende:
wat een wijsheden zo laat in de nacht... zo uit de losse pols
maar ik geef je een shoutoutquote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wordt hier van allemaal verschillende kanten aangevallen. Dersim all over again.
Wordt..........quote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wordt hier van allemaal verschillende kanten aangevallen. Dersim all over again.
en dat gebeurt als de man het goed aanpaktquote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. De vrouw moet zich laten gaan.. Yoksa yogggggggggg
Snelheid foutje. Vond mijn reactie best goed. Wilde te snel delen.quote:
Neeeeeeeee. Koppige.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
en dat gebeurt als de man het goed aanpakt
Nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:42 schreef Stimorol- het volgende:
Oke wens me slaap toe ik ga t weer proberen. Ajuuu
weinig veranderd brüürquote:Op maandag 28 juli 2014 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij en ik hebben lang niet bijgepraat.
Snelheidsfoutje?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snelheid foutje. Vond mijn reactie best goed. Wilde te snel delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |