SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door sylvesterrr op 15-07-2014 20:47:35 ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erkek givi davran oruspu gibi degil.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
orospulara orospu gibi davranmak gerekiyor.
Doe even normaal tegen elkaar. Jullie gaan veels te ver.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Etrafinda hep oruspu dolu herhalde hemen oruspu oldugumu anladin.![]()
ik zou graag willen verwijzen naar de wijf die je neukt maar ik hou mezelf gtaag wst hoger dan jij. Ermeni dolu. (
Kun je ook quoten dat hij weer verwijzing maakt naar mum sondu? Als hij daarmee eens stopt iedere x.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe even normaal tegen elkaar. Jullie gaan veels te ver.
Die man verwijst elke x naar mum sondu. Blijkbaar is hij daar verwekt, maar ik hoef dat niet iedere x te horen van die Yezid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom kunnen Turken gewoon eens niet normaal discussieren over politiek zonder persoonlijk te worden? Of de denkwijze en mening van de ander te respecteren (niet per se accepteren)? Verhitte discussies zijn prima, maar waarom de ander kleineren en/of belachelijk maken? En in sommige gevallen ronduit primitief doen door te schelden?
[ afbeelding ]
Omdat Koerd Demirtas en ultra chovonistische turkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom kunnen Turken gewoon eens niet normaal discussieren over politiek zonder persoonlijk te worden? Of de denkwijze en mening van de ander te respecteren (niet per se accepteren)? Verhitte discussies zijn prima, maar waarom de ander kleineren en/of belachelijk maken? En in sommige gevallen ronduit primitief doen door te schelden?
[ afbeelding ]
Zonde, het verneukt niet alleen de discussie (die je dan geen discussie meer kunt noemen), maar ook de sfeer.
Nee het is geen conclusie maar enkel een beschrijving van wat ik heb waargenomen in die reeks. Niet gek ook als je de hele dag niets mag eten, maar laten we akp stemmers ook niet gelijk verraders noemen. Wat sommigen hier een maandje ervaren, maakten zij dagelijks mee. Verder niet beledigend bedoeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:44 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/246313]Che_
Wat een lompe argument
Het is een slowchat. Jij trekt gelijk onzin conclusies.
Oke danquote:Boehoe, kijk ons het zwaar gehad hebben
Er hebben wel meer mensen in armoede geleefd, voel je niet bijzonder of speciaal. Maar goed bij jou staat eer gelijk aan geld dus dat maakt al veel duidelijk.
Men praat graag over eten. Ik zie niemand huilen dat het zwaar is of dat het snel iftar moet zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee het is geen conclusie maar enkel een beschrijving van wat ik heb waargenomen in die reeks. Niet gek ook als je de hele dag niets mag eten, maar laten we akp stemmers ook niet gelijk verraders noemen. Wat sommigen hier een maandje ervaren, maakten zij dagelijks mee. Verder niet beledigend bedoeld.
[..]
Oke dan
Sommige van deze shizzle is in zijn totaliteit >100% YO!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Grappig dat er zoveel over eten wordt gepraat door Turken.
[ afbeelding ]
Verbaasd me niets, veel dikkerdjes.
Zelfs Marokkanen doen het beterquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Grappig dat er zoveel over eten wordt gepraat door Turken.
[ afbeelding ]
Verbaasd me niets, veel dikkerdjes.
Dat dan ook weer niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef Blocko het volgende:
Ik ben blij dat de meeste Turkish fokkers Erdogan die nieuwe positie gunnen.
Mashallah
Jawel, ik ben nieuwsgierig van naturequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef expans het volgende:
Zg, ik sta op het punt om mń eerste artikel te plaatsen.
Zijn er nog mensen die het willen lezen? PM ik wel de link
Valt mee toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef Blocko het volgende:
Ik ben blij dat de meeste Turkish fokkers Erdogan die nieuwe positie gunnen.
Mashallah
Zie DM, feedback is welkomquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nieuwsgierig van nature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |