Geen baklava nu. Hatta ben op werk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
want Alevi's kunnen geen baklava maken?
Ga in je pauze naar de Turk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen baklava nu. Hatta ben op werk.
Ik ook, dusquote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
PauzeHeb kantoorbaan gekkerd.
Ja ik krijg zo![]()
![]()
Ik weet niet wat jouw baas jou heeft wijsgemaakt, maar heeftie goed geflikt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kantoorbaan mensen hebben geen pauze.
Yani ik bedoel ik kan weg wanneer ik wil.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw baas jou heeft wijsgemaakt, maar heeftie goed geflikt.
Sociaal werkplaats?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yani ik bedoel ik kan weg wanneer ik wil.
Nutella pizza? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Bortecinem het volgende:
Te veel gegeten.
Za'atar pizza
Nutella pizza
Baklava
En dalijk cheesecake.
je kan weer eten? Hoe was het vrijdag?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Bortecinem het volgende:
Te veel gegeten.
Za'atar pizza
Nutella pizza
Baklava
En dalijk cheesecake.
Jaa al een paar dagen. Ik krijg mijn kaak elke dag steeds een beetje verder open.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kan weer eten? Hoe was het vrijdag?
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik altijd foto's van mijn eten.
[ afbeelding ]
brrrquote:Op maandag 28 juli 2014 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa al een paar dagen. Ik krijg mijn kaak elke dag steeds een beetje verder open.
En ja er was een abces ontstaan dus hebben ze 'm opengesneden enzo.
Jaaa wordt steeds minder maar de bobbel is er nog steeds. Dus dunnow.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
brrr
Maar gelukkig zit er nu vooruitgang in, geen pijn meer?
Amin amin.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Moge Allah de pijn verzachten en het schadelijke wegnemen. Allahumma ameen.
Vooral veel zoetigheid. Baklava, koekjes etc.. Ieder cultuur zijn eigen zoete gebakjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
bij Suikerfeest versta ik veel snoep maar is dat zo?
toch maar eens op zoek gaan naar Turks brood. in Antwerpen zullen ze dat wel ergens hebben hé.
http://www.boredpanda.com(...)phy-mohammad-domiri/quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit deel je
Dat bordje hebben wij ook
Veel diabetes-veroorzakende en dikmakende lekkernijen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
bij Suikerfeest versta ik veel snoep maar is dat zo?
Dit was bij fam, maar wij hebben ze thuis ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit deel je
Dat bordje hebben wij ook
Daarna nog een stuk gehad.quote:
Sagolasinn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ook nog supersized plaatje om in ons oog te steken...![]()
Kwijl... Afiyet olsun!
ik vind ze ook niksquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit was bij fam, maar wij hebben ze thuis ook.Vet lelijk vind ik ze.
Leg uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:56 schreef darkmond het volgende:
Jullie vast allemaal vandaag al eid?Met dank aan SA en haar ongeldige en valse ifta'at
die "taart"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
Oja ik zou nog Marokkaans koekjes plaatsen voor TM.
Dit waren wat dingen die op onze tafel lagen. De Monchou taart is niet Marokkaans maar goed hh, hij was wel lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon monchou. Die hoort zo dun is anders veel tr zoet en te machtig. En zal bovendien inzakken.quote:
Ik dacht eerst dat het een pizzadeeg was met daarop tomatensausquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is gewoon monchou. Die hoort zo dun is anders veel tr zoet en te machtig. En zal bovendien inzakken.
Schele.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:45 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een pizzadeeg was met daarop tomatensaus
Nein. Jij?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
moet je niet bidden?
eid mabrok btw
Bedankt voor de foto's, Crip! Ziet er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
Dit waren wat dingen die op onze tafel lagen. De Monchou taart is niet Marokkaans maar goed hh, hij was wel lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bid niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:03 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
http://www.islamicfinder.org/cityPrayerNew.php?country=Morocco
nope
iedereen is welkom bij mij!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:09 schreef richolio het volgende:
Ik wil volgend jaar ook mee doen, bij wie mag ik dan suikerfeest vieren?
ziet er goed uit!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Die koekjesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij whiskersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:09 schreef richolio het volgende:
ik wil jou wel als buurvrouw zegquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:15 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij volgen niet eens Saoedi-Arabië. De datum stond al jaren geleden vast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:56 schreef darkmond het volgende:
Jullie vast allemaal vandaag al eid?Met dank aan SA en haar ongeldige en valse ifta'at
Ben je gek. Je hakt mijn kop er af.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:40 schreef De_Ilias het volgende:
Eid mobarak voor de moslims moge Allah het accepteren van jullie
![]()
Trouwns iedereen is welkom bij mij voor een hapje, ik heb een lieve moeder die heerlijk marokkaanse hapjes kan klaar maken.
Nee tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je gek. Je hakt mijn kop er af.
eid mubarak ameen wa iyaakquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:40 schreef De_Ilias het volgende:
Eid mobarak voor de moslims moge Allah het accepteren van jullie
![]()
Trouwns iedereen is welkom bij mij voor een hapje, ik heb een lieve moeder die heerlijk marokkaanse hapjes kan klaar maken.
OKI.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:58 schreef AbdulMalik het volgende:
CRIP WORDT MIJN BUURVROUW EN MAAK KOEKJES VOOR MIJ
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto's, Crip! Ziet er inderdaad goed uit.
quote:
Thanks all!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die koekjes![]()
Ze zien er enorm lekker uit
Daar hebben we nog een kilo ofzo van liggen. Zijn te machtig!quote:
Je bent welkom.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:09 schreef richolio het volgende:
Pretty he.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:00 schreef AbdulMalik het volgende:
Wie wilt trouwens adres van Nora kopen voor handvraging ik verkoop voor 20 euro.
[..]![]()
jouw avatar, stuklachen
@Klinkerbotsingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef AbdulMalik het volgende:
Hoe kun je hier mensen taggen.
@TriggerShot
@-Stimorol
@TheMagnificent
@Weissman
@Bortecinem
@Santello
@Sabonzeep
Ik ben grumpy cat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je normale gezicht is te lief voor je karakter, just saying.
Je post bewijst het maar
dat kan niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef AbdulMalik het volgende:
@TriggerShot
@-Stimorol
@TheMagnificent
@Weissman
@Bortecinem
@Santello
@Sabonzeep
Nee. Ik zie dat je mijn post gequote hebt, daar krijg ik wel een melding vanquote:
Kun je het doorgeven aan hogerop dat mensen taggen misschien een leuke toevoeging is?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee. Ik zie dat je mijn post gequote hebt, daar krijg ik wel een melding van.
Ik vind het nog niet zo'n slecht/raar idee. Maar ik zou zeggen: open er een topic over in dit forum: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kun je het doorgeven aan hogerop dat mensen taggen misschien een leuke toevoeging is?
gr,
AbdulMalik
Broederquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:01 schreef AbdulMalik het volgende:
@TriggerShot
@-Stimorol
@TheMagnificent
@Weissman
@Bortecinem
@Santello
@Sabonzeep
Ameen, wanneer mag ik bij je langskomen om te blijven slapen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Eid mubarak Allemaal. Taqabal allah mina wa minkoum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |