Zelfs daarmee wordt je geen racist.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oprotten met al die buitenlandssprekende moslims ja.
Kanon?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kanon, eid mubarak is een Arabisch leus wat wordt gebruikt voor Islamitische feestdagen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs daarmee wordt je geen racist.
Autocorrectquote:Op maandag 28 juli 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kanon?
Zoiets dacht ik al ja. En dat is allemaal prima, ik zie alleen bij een aantal posts nog een hoop meer dan dat staan. Maargoed, geniet van vandaag.
Als je je nou verzet tegen bijv Marokkaanse of Turkse moslims, terwijl je verwelkomend bent jegens Nederlandse moslims heb je meer succes.quote:
Jij nie begraip?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
Doe ik ook, want nederlandssprekende moslims zijn wel welkom.
Wow.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs daarmee wordt je geen racist.
.......quote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef zarGon het volgende:
Doet me denken aan dit topic:
[ afbeelding ]
Geen baklava nu. Hatta ben op werk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
want Alevi's kunnen geen baklava maken?
Ga in je pauze naar de Turk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen baklava nu. Hatta ben op werk.
Ik ook, dusquote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
PauzeHeb kantoorbaan gekkerd.
Ja ik krijg zo![]()
![]()
Ik weet niet wat jouw baas jou heeft wijsgemaakt, maar heeftie goed geflikt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kantoorbaan mensen hebben geen pauze.
Yani ik bedoel ik kan weg wanneer ik wil.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw baas jou heeft wijsgemaakt, maar heeftie goed geflikt.
Sociaal werkplaats?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yani ik bedoel ik kan weg wanneer ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |