Ziet er goed uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik altijd foto's van mijn eten.
[ afbeelding ]
brrrquote:Op maandag 28 juli 2014 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa al een paar dagen. Ik krijg mijn kaak elke dag steeds een beetje verder open.
En ja er was een abces ontstaan dus hebben ze 'm opengesneden enzo.
Jaaa wordt steeds minder maar de bobbel is er nog steeds. Dus dunnow.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
brrr
Maar gelukkig zit er nu vooruitgang in, geen pijn meer?
Amin amin.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Moge Allah de pijn verzachten en het schadelijke wegnemen. Allahumma ameen.
Vooral veel zoetigheid. Baklava, koekjes etc.. Ieder cultuur zijn eigen zoete gebakjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
bij Suikerfeest versta ik veel snoep maar is dat zo?
toch maar eens op zoek gaan naar Turks brood. in Antwerpen zullen ze dat wel ergens hebben hé.
http://www.boredpanda.com(...)phy-mohammad-domiri/quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit deel je
Dat bordje hebben wij ook
Veel diabetes-veroorzakende en dikmakende lekkernijen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef sararaats het volgende:
bij Suikerfeest versta ik veel snoep maar is dat zo?
Dit was bij fam, maar wij hebben ze thuis ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooit deel je
Dat bordje hebben wij ook
Daarna nog een stuk gehad.quote:
Sagolasinn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ook nog supersized plaatje om in ons oog te steken...![]()
Kwijl... Afiyet olsun!
ik vind ze ook niksquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit was bij fam, maar wij hebben ze thuis ook.Vet lelijk vind ik ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |