I'll just stick to bein' a faggot, m'kay.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:50 schreef zarGon het volgende:
Oh, come on. BE A MAN. Statistieken spreken in jouw voordeel:
Dat is juist leuk! Gewoon elke keer wat anders zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef IHVK het volgende:
Mag je water drinken? Is het moeilijk? Hoeveel dagen duur het? Zo dat zou ik echt niet kunnen hoor!!!
etc.
Toch blijf je mijn held, voor vandaag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
I'll just stick to bein' a faggot, m'kay.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:56 schreef GenusButeo het volgende:
zG.
Ik ga trouwens niet meedoen, natuurlijk.
Omdat ik die andere shit heb gezien? Zag er wel kinky uit, eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch blijf je mijn held, voor vandaag.
Het komt wel goed, schatje.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is juist leuk! Gewoon elke keer wat anders zeggen.
- Mag je water drinken?
-- Alleen alcohol is tijdens de Ramadan toegestaan.
- Is het moeilijk?
-- Nee. Het wordt over 12 maanden verspreid. Dat maakt het gemakkelijker.
- Hoeveel dagen duurt het?
-- Elke dag 2 uur!
- Zo dat zou ik echt niet kunnen hoor!!!
-- Je zou er wel een mooier figuur door krijgen!
Niet zo biggy doen, vrind.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Omdat ik die andere shit heb gezien? Zag er wel kinky uit, eigenlijk.
Omdat ik boekjes ga uitdelen aan mensen met de Al-Kafirun Sura zodat ze die aan mij kunnen opdragen en mij zodoende kunnen herinneren dat ik geen moslim ben en dus niet hoef te vasten.quote:
Beloof je het?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet zo biggy doen, vrind.! ANDERS KOM IK JOUW PISBUISJE EENS VINGEREN!
.
Oh, snap.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Omdat ik boekjes ga uitdelen aan mensen met de Al-Kafirun Sura zodat ze die aan mij kunnen opdragen en mij zodoende kunnen herinneren dat ik geen moslim ben en dus niet hoef te vasten.
Klopt. Desondanks houd ik nog wel van je.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, snap.. Okay, dat was wel een domme vraag van mij.
IK DUS ZO NET MIJN BROEK OMLAAG, OOG IN OOG MET HET MONSTER. HIJ DUS ZO KNIPOOG, DUS IK HEM ZO AANKIJKEN EN ZO ZEGGEN ZO VAN IK GA JOU EENS VINGEREN. HIJ ZO IN SHOCK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psshh, als ik de kans kreeg om jou te liefkozen zou ik het op een andere manier doen man.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2010 01:11:19 ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK DUS ZO NET MIJN BROEK OMLAAG, OOG IN OOG MET HET MONSTER. HIJ DUS ZO KNIPOOG, DUS IK HEM ZO AANKIJKEN EN ZO ZEGGEN ZO VAN IK GA JOU EENS VINGEREN. HIJ ZO IN SHOCK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moest echt lachen.Shit hey, die penis ziet er niet uit.
Teder?quote:Psshh, als ik de kans kreeg om jou te liefkozen zou ik het op een andere manier doen man.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Hm. Lief, zacht en teder, in alle kalmte en rust of hard, ruig en op het randje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moest echt lachen.Shit hey, die penis ziet er niet uit.
[..]
Teder?
Oh mijn godje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Lief, zacht en teder, in alle kalmte en rust of en daarna hard, ruig en op het randje..
quote:
Ik kreeg even een stijfje bij het lezen van je wijziging. Goede aanpassing!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oh mijn godje.Ik heb wel even een wijziging aangebracht.
Daar deed ik het ook voor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kreeg even een stijfje bij het lezen van je wijziging. Goede aanpassing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |