quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
"mening".
Lul het maar goed, dat soort extremisten moet je echt niet in je bedrijf willen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
waarom mag die jongen zijn mening niet uiten van jou
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef nightsleeper het volgende:
De klacht is dus dat je een josti bent die er niet mee kan omgaan dat andere mensen een andere mening hebben dan jij?
hij vecht zelf toch niet meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]![]()
Laatste promotiefilmpje van ISIS al gezien?
Uit respect voor anderen hou je zulke meningen voor je bij collega's.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
McDonalds met uitzendbureaupersoneel, moet niet gekker worden.
Hield jij je meningen maar eens voor je hier op FOK!.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Uit respect voor anderen hou je zulke meningen voor je bij collega's.
"mening".
Lul het maar goed, dat soort extremisten moet je echt niet in je bedrijf willen.
Dat mag die jongen. En de TS mag van mening zijn dat deze jongen niet in zijn bedrijf aanwezig mag zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
Was ook maar een beetje trollerig bedoeld, snap TS best.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat mag die jongen. En de TS mag van mening zijn dat deze jongen niet in zijn bedrijf aanwezig mag zijn.
Mooi he, vrijheid.
"mening".
Ga jij bij de eerste dag bij een werkgever ook helemaal los op negers en vertel je dan ook dat Hitler mooi werk heeft afgeleverd, maar helaas zijn klus niet heeft kunnen afmaken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
"mening".
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ga jij bij de eerste dag bij een werkgever ook helemaal los op negers en vertel je dan ook dat Hitler mooi werk heeft afgeleverd, maar helaas zijn klus niet heeft kunnen afmaken?
Dan snap ik je wel, je spoort nl. niet.
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef HardMetal het volgende:
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)
Gelukkig zijn er ook nog users die ruimhartiger en consequenter zijn in het vellen van een oordeel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)
Niet dat ik personeel inhuur maar die zouden er bij mij ook uitvliegen. Zeiken over politiek of bevolkingsgroepen (aka werksfeer vergallen) doe je maar in je vrije tijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.
Ja, ja.
iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.
Ja, ja.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet dat ik personeel inhuur maar die zouden er bij mij ook uitvliegen. Zeiken over politiek of bevolkingsgroepen doe je maar in je vrije tijd.
Belachelijk. Die jongen heeft gewoon gewerkt. Als zijn mening je niet aanstaat had je hem kunnen verzoeken dat soort onderwerpen niet te bespreken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Direct met 3 man het pand uit gezet en het uitzendbureau gebeld dat ze een ander sturen en dat we de 2 uur dat Ali aanwezig is geweest niet betalen.
Ben benieuwd hoe die vogel zou reageren als je blij zou zijn als zijn volk uitgeroeid zou worden. Kijken of hij dan ook "om kan gaan met mensen die er een andere mening op nahouden".quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef nightsleeper het volgende:
De klacht is dus dat je een josti bent die er niet mee kan omgaan dat andere mensen een andere mening hebben dan jij?
1 keer : Mohammed is een lul, lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:20 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die vogel zou reageren als je blij zou zijn als zijn volk uitgeroeid zou worden. Kijken of hij dan ook "om kan gaan met mensen die er een andere mening op nahouden".
Zijn mening heeft mijn zo'n aversie tegen hem opgeleverd.... schijnbaar begrepen ze me bij het uitzendbureau ook, er stond ondanks dat ik weiger Ali te betalen een keurige vervanger aan mijn bureau.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Belachelijk. Die jongen heeft gewoon gewerkt. Als zijn mening je niet aanstaat had je hem kunnen verzoeken dat soort onderwerpen niet te bespreken.
Zoals gezegd, verzoek hem dan zijn mond te houden over dat topic. Iemand anno 2014 wegsturen op basis van zijn politieke mening.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:23 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Zijn mening heeft mijn zo'n aversie tegen hem opgeleverd...
Die geven geen ethisch oordeel. Die willen alleen de klant behouden, dus dat wil niet zeggen dat je niet fout zat.quote:schijnbaar begrepen ze me bij het uitzendbureau ook, er stond ondanks dat ik weiger Ali te betalen een keurige vervanger aan mijn bureau.
Alleen jammer dat ik dan mijn Turkse draaiers tegen het hoofd stoot, hard werkende moslims die ik voor geen goud kwijt wil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ja.
Wat is er politiek aan Kankerjoden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zoals gezegd, verzoek hem dan zijn mond te houden over dat topic. Iemand anno 2014 wegsturen op basis van zijn politieke mening.
[..]
Die geven geen ethisch oordeel. Die willen alleen de klant behouden, dus dat wil niet zeggen dat je niet fout zat.
Aha, dan wordt het een ander verhaal. Maar dat kon ik niet uit de OP opmaken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan Kankerjoden?
Werksfeer is belangrijk. Kan je al met 1 verkeerd persoon helemaal en permanent naar de kanker helpen. Al was het omdat deze persoon polariserend werkt. Zelfs als deze persoon al na 1 dag is opgerot.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Ludd het volgende:
Zoals gezegd, verzoek hem dan zijn mond te houden over dat topic. Iemand anno 2014 wegsturen op basis van zijn politieke mening.
Nou, stel, je opent een Daniël Den Hoed kliniek in Jeruzalem om Kankerjoden te helpen omdat je de politieke banden wil aanhalen met Israel..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan Kankerjoden?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou, stel, je opent een Daniël Den Hoed kliniek in Jeruzalem om Kankerjoden te helpen omdat je de politieke banden wil aanhalen met Israel..
ik noem maar een dwarsstraat
Nee hoor, het is in Nederland gewoon een beetje doorgeslagen dat je van iedereen zijn of haar mening/cultuur/gewoonten en eigenaardigheden allemaal maar moet accepteren of tolereren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Begint die Ali (echte naam) vol gas Joden te beschuldigen
Het openlijk steunen van terroristische organisaties een politieke mening noemenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
"mening".
Je mag gewoon in Ludds woonkamer blijven rondhangen als je dat doet. Hij zou jou nooit de mond snoerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:46 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het openlijk steunen van terroristische organisaties een politieke mening noemen
Als een collega roept dat hij met plezier jouw moeder de keel doorsnijdt, omdat ze een hoer is ga jij zeker een inhoudelijke discussie aan?
Ergens ingemetseld?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:47 schreef hottentot het volgende:
Vroeger op de bouw kregen we ooit een moslim (nou ja wel meerdere en daar was helemaal niets mis mee) maar deze verkondigde al binnen een week dat alle homo's dood moesten en dat alle Nederlandse vrouwen sletten en hoeren zijn. Is toen door twee stukadoors afgetuigd en van de bouw afgeschopt. Niets van gehoord meer.
Opgeruimd staat netjes.
En of het spannend is om op een hightech onderdeel voor een sonar array voor de franse onderzeedienst waar al 10 uur arbeid in zit de laatste bewerking uit te voeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef ___HackG___ het volgende:
Spannend werk hoor! Je komt vast de week wel door.
Haha nee hoor, krijg je zo'n bende als er nog wat gefreesd moet worden.quote:
Waarschijnlijk gaat hij zijn collega dan tegenspreken, omdat zijn moeder een onbetaalde kracht is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je mag gewoon in Ludds woonkamer blijven rondhangen als je dat doet. Hij zou jou nooit de mond snoeren
Is pas spannend als je de beitels in de draaibank niet goed vastzetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:50 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En of het spannend is om op een hightech onderdeel voor een sonar array voor de franse onderzeedienst waar al 10 uur arbeid in zit de laatste bewerking uit te voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |