quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
"mening".
Lul het maar goed, dat soort extremisten moet je echt niet in je bedrijf willen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
waarom mag die jongen zijn mening niet uiten van jou
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef nightsleeper het volgende:
De klacht is dus dat je een josti bent die er niet mee kan omgaan dat andere mensen een andere mening hebben dan jij?
hij vecht zelf toch niet meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]![]()
Laatste promotiefilmpje van ISIS al gezien?
Uit respect voor anderen hou je zulke meningen voor je bij collega's.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
McDonalds met uitzendbureaupersoneel, moet niet gekker worden.
Hield jij je meningen maar eens voor je hier op FOK!.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Uit respect voor anderen hou je zulke meningen voor je bij collega's.
"mening".
Lul het maar goed, dat soort extremisten moet je echt niet in je bedrijf willen.
Dat mag die jongen. En de TS mag van mening zijn dat deze jongen niet in zijn bedrijf aanwezig mag zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
Was ook maar een beetje trollerig bedoeld, snap TS best.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat mag die jongen. En de TS mag van mening zijn dat deze jongen niet in zijn bedrijf aanwezig mag zijn.
Mooi he, vrijheid.
"mening".
Ga jij bij de eerste dag bij een werkgever ook helemaal los op negers en vertel je dan ook dat Hitler mooi werk heeft afgeleverd, maar helaas zijn klus niet heeft kunnen afmaken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
"mening".
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ga jij bij de eerste dag bij een werkgever ook helemaal los op negers en vertel je dan ook dat Hitler mooi werk heeft afgeleverd, maar helaas zijn klus niet heeft kunnen afmaken?
Dan snap ik je wel, je spoort nl. niet.
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef HardMetal het volgende:
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)
Gelukkig zijn er ook nog users die ruimhartiger en consequenter zijn in het vellen van een oordeel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)
Niet dat ik personeel inhuur maar die zouden er bij mij ook uitvliegen. Zeiken over politiek of bevolkingsgroepen (aka werksfeer vergallen) doe je maar in je vrije tijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.
Ja, ja.
iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.
Ja, ja.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet dat ik personeel inhuur maar die zouden er bij mij ook uitvliegen. Zeiken over politiek of bevolkingsgroepen doe je maar in je vrije tijd.
Belachelijk. Die jongen heeft gewoon gewerkt. Als zijn mening je niet aanstaat had je hem kunnen verzoeken dat soort onderwerpen niet te bespreken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Direct met 3 man het pand uit gezet en het uitzendbureau gebeld dat ze een ander sturen en dat we de 2 uur dat Ali aanwezig is geweest niet betalen.
Ben benieuwd hoe die vogel zou reageren als je blij zou zijn als zijn volk uitgeroeid zou worden. Kijken of hij dan ook "om kan gaan met mensen die er een andere mening op nahouden".quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef nightsleeper het volgende:
De klacht is dus dat je een josti bent die er niet mee kan omgaan dat andere mensen een andere mening hebben dan jij?
1 keer : Mohammed is een lul, lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:20 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die vogel zou reageren als je blij zou zijn als zijn volk uitgeroeid zou worden. Kijken of hij dan ook "om kan gaan met mensen die er een andere mening op nahouden".
Zijn mening heeft mijn zo'n aversie tegen hem opgeleverd.... schijnbaar begrepen ze me bij het uitzendbureau ook, er stond ondanks dat ik weiger Ali te betalen een keurige vervanger aan mijn bureau.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Belachelijk. Die jongen heeft gewoon gewerkt. Als zijn mening je niet aanstaat had je hem kunnen verzoeken dat soort onderwerpen niet te bespreken.
Zoals gezegd, verzoek hem dan zijn mond te houden over dat topic. Iemand anno 2014 wegsturen op basis van zijn politieke mening.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:23 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Zijn mening heeft mijn zo'n aversie tegen hem opgeleverd...
Die geven geen ethisch oordeel. Die willen alleen de klant behouden, dus dat wil niet zeggen dat je niet fout zat.quote:schijnbaar begrepen ze me bij het uitzendbureau ook, er stond ondanks dat ik weiger Ali te betalen een keurige vervanger aan mijn bureau.
Alleen jammer dat ik dan mijn Turkse draaiers tegen het hoofd stoot, hard werkende moslims die ik voor geen goud kwijt wil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ja.
Wat is er politiek aan Kankerjoden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zoals gezegd, verzoek hem dan zijn mond te houden over dat topic. Iemand anno 2014 wegsturen op basis van zijn politieke mening.
[..]
Die geven geen ethisch oordeel. Die willen alleen de klant behouden, dus dat wil niet zeggen dat je niet fout zat.
Aha, dan wordt het een ander verhaal. Maar dat kon ik niet uit de OP opmaken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan Kankerjoden?
Werksfeer is belangrijk. Kan je al met 1 verkeerd persoon helemaal en permanent naar de kanker helpen. Al was het omdat deze persoon polariserend werkt. Zelfs als deze persoon al na 1 dag is opgerot.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Ludd het volgende:
Zoals gezegd, verzoek hem dan zijn mond te houden over dat topic. Iemand anno 2014 wegsturen op basis van zijn politieke mening.
Nou, stel, je opent een Daniël Den Hoed kliniek in Jeruzalem om Kankerjoden te helpen omdat je de politieke banden wil aanhalen met Israel..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Wat is er politiek aan Kankerjoden?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou, stel, je opent een Daniël Den Hoed kliniek in Jeruzalem om Kankerjoden te helpen omdat je de politieke banden wil aanhalen met Israel..
ik noem maar een dwarsstraat
Nee hoor, het is in Nederland gewoon een beetje doorgeslagen dat je van iedereen zijn of haar mening/cultuur/gewoonten en eigenaardigheden allemaal maar moet accepteren of tolereren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Begint die Ali (echte naam) vol gas Joden te beschuldigen
Het openlijk steunen van terroristische organisaties een politieke mening noemenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
"mening".
Je mag gewoon in Ludds woonkamer blijven rondhangen als je dat doet. Hij zou jou nooit de mond snoerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:46 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het openlijk steunen van terroristische organisaties een politieke mening noemen
Als een collega roept dat hij met plezier jouw moeder de keel doorsnijdt, omdat ze een hoer is ga jij zeker een inhoudelijke discussie aan?
Ergens ingemetseld?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:47 schreef hottentot het volgende:
Vroeger op de bouw kregen we ooit een moslim (nou ja wel meerdere en daar was helemaal niets mis mee) maar deze verkondigde al binnen een week dat alle homo's dood moesten en dat alle Nederlandse vrouwen sletten en hoeren zijn. Is toen door twee stukadoors afgetuigd en van de bouw afgeschopt. Niets van gehoord meer.
Opgeruimd staat netjes.
En of het spannend is om op een hightech onderdeel voor een sonar array voor de franse onderzeedienst waar al 10 uur arbeid in zit de laatste bewerking uit te voeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef ___HackG___ het volgende:
Spannend werk hoor! Je komt vast de week wel door.
Haha nee hoor, krijg je zo'n bende als er nog wat gefreesd moet worden.quote:
Waarschijnlijk gaat hij zijn collega dan tegenspreken, omdat zijn moeder een onbetaalde kracht is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je mag gewoon in Ludds woonkamer blijven rondhangen als je dat doet. Hij zou jou nooit de mond snoeren
Is pas spannend als je de beitels in de draaibank niet goed vastzetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:50 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En of het spannend is om op een hightech onderdeel voor een sonar array voor de franse onderzeedienst waar al 10 uur arbeid in zit de laatste bewerking uit te voeren.
Ik wist eerlijk gezegd niet dat dat als een terroristische organisatie aangemerkt werd, dat blijkt inderdaad wel zo te zijn. Dat nuanceert de zaak wel inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:46 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het openlijk steunen van terroristische organisaties een politieke mening noemen
Idiootquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:51 schreef hairybeardyman het volgende:
Je had die landverader moeten aangeven bij de politie. Elke idioot die zich laat bekeren tot de islam is dat tenslotte.
Niks geen gelul over grondwet artikel 6. Schrap dat maar lekker weg. Dit is 2014 niet 20-YALA-YALA-IK-GA-JE-VERKRACHTEN-WANT-JE-DRAAGT-EEN-ROKJE-ALLAH-ALLAH!
Woonkamer is iets heel anders dan werk situatie. Ook juridisch gezien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je mag gewoon in Ludds woonkamer blijven rondhangen als je dat doet. Hij zou jou nooit de mond snoeren
Jij dacht dat het een bingoclubje was?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik wist eerlijk gezegd niet dat dat als een terroristische organisatie aangemerkt werd, dat blijkt inderdaad wel zo te zijn. Dat nuanceert de zaak wel inderdaad.
Dat is eerder stom en levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is pas spannend als je de beitels in de draaibank niet goed vastzet
Niet heel erg. De overheid heeft hooguit een mening over hoe en wie je waarom aanneemt en wat voor stoelen ze op zitten de hele dag. En afhangend van het bedrijf misschien wat verplichte veiligheidsvoorschriften.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Woonkamer is iets heel anders dan werk situatie. Ook juridisch gezien.
Niet te serieusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:53 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Dat is eerder stom en levensgevaarlijk.
Nee, maar dat wil niet zeggen dat het dan gelijk als terroristische organisatie aangemerkt wordt. Die rebellen in Syrië werden dat eerst ook niet, die werden aanvankelijk zelfs gesteund door het Westen ofschoon een groot deel van hen soortgelijke denkbeelden en methoden had.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:52 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Jij dacht dat het een bingoclubje was?
Had ook wel een idee geweest, Ali zonder ervaring en kennis, maar wel met lange haren en baard achter een draaibank zetten.... wordt alleen wel lastig uitleggen aan de arbeidsinspectie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet te serieus
Doen we het anders.
Spanend is het pas als er een uitzendkracht te hard opdraait
ISIS is een van de rebellengroepen in Syrië. De rebellen daar bestaan uit allerlei verschillende facties en groeperingen, waarvan sommige staan aangemerkt als terroristen, zoals ISIS, en sommige juist als (potentiële) bondgenoten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil niet zeggen dat het dan gelijk als terroristische organisatie aangemerkt wordt. Die rebellen in Syrië werden dat eerst ook niet, die werden aanvankelijk zelfs gesteund door het Westen ofschoon een groot deel van hen soortgelijke denkbeelden en methoden had.
Zorgen dat Ali VCA heeft, een vluchtige werkplaats instructie heeft gekregen, en hem dan zonder er naar om te kijken een opdracht voor draaien, boren en frezen geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:58 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Had ook wel een idee geweest, Ali zonder ervaring en kennis, maar wel met lange haren en baard achter een draaibank zetten.... wordt alleen wel lastig uitleggen aan de arbeidsinspectie.
Zolang de gereedschappen goed ingesteld zijn en men de processen onder controle heeft is er totaal niets spannends aan.Net weer voor 24 uur frees programma's gemaakt, morgen nog wat meer werk erbij en dan mogen de frezers mijn ontwerpen weer gaan maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:50 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En of het spannend is om op een hightech onderdeel voor een sonar array voor de franse onderzeedienst waar al 10 uur arbeid in zit de laatste bewerking uit te voeren.
Dat noem ik geen frezer, maar knoppen drukkers. Ik heb geen cnc operators in dienst, maar vakbekwame draaiers en frezers. Jij doelt nu op wat wij "knopje drukken" noemen, compleet programma aangeleverd krijgen, werkstuk inspannen en..... op het start knopje drukken. Dat is nu precies waar ik af en toe uitzendkrachten inleen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zolang de gereedschappen goed ingesteld zijn en men de processen onder controle heeft is er totaal niets spannends aan.Net weer voor 24 uur frees programma's gemaakt, morgen nog wat meer werk erbij en dan mogen de frezers mijn ontwerpen weer gaan maken.
Ze ging nogal uit haar dak toen ik vertelde dat ik voor zulke lui niet betaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:07 schreef Mark031 het volgende:
Waarom gaat dat wijf van het uitzendbureau uit haar dak? Ze moet gewoon leveren (personeel) wat de klant (bedrijf) wil. Hoe minder mensen ze uitzenden, hoe minder inkomsten ze hebben
Je had haar sorry kunnen laten zeggen met als reden dat als ze geen sorry zegt, dat ze de rest dan ook terugkrijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:10 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ze ging nogal uit haar dak toen ik vertelde dat ik voor zulke lui niet betaal.
Ik leen vaak zat personeel in via die toko, ik maak me echt niet druk om die 2 uurtjes arbeid. Ik maak gebruik van een uitzendbureau juist om zonder al te veel risico personeel in te lenen, terwijl dat juist de business is van een uitzendbureau. In mijn opinie is het hun risico dat ze totaal ongeschikt personeel inhuren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je had haar sorry kunnen laten zeggen met als reden dat als ze geen sorry zegt, dat ze de rest dan ook terugkrijgt.
Ook nog een risico, je wil niet weten wat er overhoop gehaald wordt om staal te jatten. Voorbeeld:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:23 schreef BloedendeVagina het volgende:
Zolang Ali de code van het alarm niets heeft is er niets aan de hand
Wij hebben op piekmomenten een flexibele schil, goede uitzendkrachten zijn bij ons lastig te krijgen dus hebben we eigenlijk een vaste club die twee keer per jaar twee weken van andere klussen afgehaald word en ons meehelpt. Verder werken wij eigenlijk niet met uitzendkrachten. Maar als zo'n muts mij onterecht op mijn plek denkt te zetten, zou ik zeker haar baas bellen dat wij met haar geen zaken meer doen. De mensen kunnen blijven maar wel met een andere intercedent, als ze het niet zakelijk en correct kan houden zoekt ze het zelf maar uit, daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik leen vaak zat personeel in via die toko, ik maak me echt niet druk om die 2 uurtjes arbeid. Ik maak gebruik van een uitzendbureau juist om zonder al te veel risico personeel in te lenen, terwijl dat juist de business is van een uitzendbureau. In mijn opinie is het hun risico dat ze totaal ongeschikt personeel inhuren.
Ik neem het allemaal niet zo persoonlijk op, er stond ongevraagd een keurige jongen aan mijn bureau een paar uur later.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wij hebben op piekmomenten een flexibele schil, goede uitzendkrachten zijn bij ons lastig te krijgen dus hebben we eigenlijk een vaste club die twee keer per jaar twee weken van andere klussen afgehaald word en ons meehelpt. Verder werken wij eigenlijk niet met uitzendkrachten. Maar als zo'n muts mij onterecht op mijn plek denkt te zetten, zou ik zeker haar baas bellen dat wij met haar geen zaken meer doen. De mensen kunnen blijven maar wel met een andere intercedent, als ze het niet zakelijk en correct kan houden zoekt ze het zelf maar uit, daar heb ik helemaal geen zin in.
Waarschijnlijk maak ik haar uitval erger dan het was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik neem het allemaal niet zo persoonlijk op, er stond ongevraagd een keurige jongen aan mijn bureau een paar uur later.
Klopt, en ik vind dat uitzetten ook wel wat kort door de bochtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Belachelijk. Die jongen heeft gewoon gewerkt. Als zijn mening je niet aanstaat had je hem kunnen verzoeken dat soort onderwerpen niet te bespreken.
Ik vind het trouwens belachelijk dat je die jongen weigert te betalen vanwege zo'n opmerking, terwijl hij wel gewoon zijn werk heeft gedaan. Dat je hem eruit stuurt om die reden is begrijpelijk, maar niet betalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef HardMetal het volgende:
Alleen jammer dat ik dan mijn Turkse draaiers tegen het hoofd stoot, hard werkende moslims die ik voor geen goud kwijt wil.
Omdat zijn mening jouw niet aanstaat is hij ongeschikt? Arbeid is toch arbeid lijkt mij, of zou je het ook terecht vinden als zo'n "keurige jongen" bij een ander bedrijf eruit wordt gekickt zonder loon omdat hij vindt dat alle Marokkanen tegen de muur moeten?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef HardMetal het volgende:
In mijn opinie is het hun risico dat ze totaal ongeschikt personeel inhuren.
Haha, vol gas.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Begint die Ali (echte naam) vol gas Joden te beschuldigen
Nou ja, ik vind wel een beetje vreemd om op je eerste werkdag meteen zo sterk je mening te uiten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef De_Ilias het volgende:
Ik zou ook niet bij een baas willen werken die niet open staat voor discussie en niet openminded is, als Ali z'n werk gewoon goed deed dan was er niks aan de hand. Dat men een afwijkende mening heeft is niet belangrijk, is eerder een uitdaging en kan ook leuke gesprekken opleveren bij de koffiepauze. Nu zal Ali zich slecht voelen en zal hij meer in zijn gelijk geloven en meer bewondering krijgen voor ISIS en alle andere anti westerse organisaties, in plaats van inhoudelijk de discussie aangaan met Ali heeft meneertje de werkgever een extremist gecreëerd die zich nog meer van deze samenleving en maatschappij zal afzetten. DANKUWEL achterlijke werkgever.
Die grap is al 40-45 keer gemaakt.quote:
Ik lees de reactie's niet. Pff, wat ga je mijn lolletje verpesten. Voel me niet meer origineel.quote:
quote:
Waar roep ik dat dan vuile angstzaaier dat je bent, dit is gewoon pure racisme..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
een Nederlander uit de tent zetten wegens aanhangen ISIS -> applaus
een allochtoon uit de tent zetten wegens aanhangen ISIS -> MUUUUH RACISME
oh ja johquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar roep ik dat dan vuile angstzaaier dat je bent, dit is gewoon pure racisme..
Omdat op basis van zijn (eigen) mening weggestuurd is, een mening wat geen mede collega dan wel klant beledigt. Als hij van mening is dat wat de ISIS goed is mag hij dat toch vinden? Je kan op zijn minst een discussie aangaan en vragen waarom. Maar nee, gelijk oprotten. Je moet tegen ISIS zijn anders ben je niet welkom maak ik nu op uit het stukje tekst uit de OP.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
oh ja joh
leg jij eens even uit waarom dit pure racisme is
ik heb zo bezoek, even tvp voor mezelf dat ik hier nog op moet reagerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat op basis van zijn (eigen) mening weggestuurd is, een mening wat geen mede collega dan wel klant beledigt. Als hij van mening is dat wat de ISIS goed is mag hij dat toch vinden? Je kan op zijn minst een discussie aangaan en vragen waarom. Maar nee, gelijk oprotten. Je moet tegen ISIS zijn anders ben je niet welkom maak ik nu op uit het stukje tekst uit de OP.
Belachelijk dit.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet dat ik personeel inhuur maar die zouden er bij mij ook uitvliegen. Zeiken over politiek of bevolkingsgroepen (aka werksfeer vergallen) doe je maar in je vrije tijd.
ISIS en ISIS adepten verwerpen alles waar Nederland voor staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat op basis van zijn (eigen) mening weggestuurd is, een mening wat geen mede collega dan wel klant beledigt. Als hij van mening is dat wat de ISIS goed is mag hij dat toch vinden? Je kan op zijn minst een discussie aangaan en vragen waarom. Maar nee, gelijk oprotten. Je moet tegen ISIS zijn anders ben je niet welkom maak ik nu op uit het stukje tekst uit de OP.
Belachelijk dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die bovenstaande goedkeurt is totaal geschift. En daarmee ga ik niet in discussie. Het land uit en wel direct. Ik heb geen trek om te wachten tot de eerste aanslag in Nederland gebeurt zoals in België gebeurd is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
ISIS en ISIS adepten verwerpen alles waar Nederland voor staat.
Iemand die ISIS voorstaat is een vijand van de Nederland, de Nederlandse rechtstaat en een vijand van mij. Ik ga niet met iemand een discussie aan die mij dood wilt hebben.
WAARSCHUWING NSFL!!!Dat is wat jij denkt ja. De persoon in kwestie kan er misschien anders over denken, misschien andere standpunten. Dat weet jij, ik en de persoon die hem weg wilde ook niet. Simpelweg om gelijk een mening klaar te hebben liggen en hem weg te sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die bovenstaande goedkeurt is totaal geschift. En daarmee ga ik niet in discussie. Het land uit en wel direct. Ik heb geen trek om te wachten tot de eerste aanslag in Nederland gebeurt zoals in België gebeurd is.
Met ISIS aanhangers hoef je niet in discussie te gaan. Die zijn rijp voor de GGZ of enkeltje kalifaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt ja. De persoon in kwestie kan er misschien anders over denken, misschien andere standpunten. Dat weet jij, ik en de persoon die hem weg wilde ook niet. Simpelweg om gelijk een mening klaar te hebben liggen en hem weg te sturen.
Onzin wat jij zegt, dus geheel Mosul mag de GGZ bezoeken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Met ISIS aanhangers hoef je niet in discussie te gaan. Die zijn rijp voor de GGZ of enkeltje kalifaat.
Wat jij zegt is onzin. Alsof heel Mosul ISIS steuntquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Onzin wat jij zegt, dus geheel Mosul mag de GGZ bezoeken?
De meerheid steunt zoals is gebleken.....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat jij zegt is onzin. Alsof heel Mosul ISIS steunt
Een deel is ervoor op de vlucht geslagen. Alles wat niet in het straatje van ISIS past gaat dood.
Waar wordt duidelijk dat deze man zich achter ISIS schaart?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]![]()
Laatste promotiefilmpje van ISIS al gezien?
Ze zoeken het maar lekker uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
De meerheid steunt zoals is gebleken.....
En als je dat steunt ben je inderdaad rijp voor GGZ. Tevens dien je opgepakt en uitgezet te worden naar dat kalifaat.quote:Doelstelling ISIS
Stichting van salafistisch kalifaat
* Opheffen van alle grenzen
* Wereldwijd kalifaat
Wat gebeurt er in een ISIS heilstaat?
• reguliere oorlogsvoering
• etnische zuivering
• massamoord
• aanslagen op burgerdoelen
• gijzeling
• kindsoldaterij
• onderdrukking met bruut geweld
• publieke executies door onthoofding en kruisiging
• marteling
• verkrachting
• vrouwenhandel
• iconoclasme
• propaganda
• chemische wapens (volgens regering en Koerden)
Bron
Vrijheid? Serieus?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat mag die jongen. En de TS mag van mening zijn dat deze jongen niet in zijn bedrijf aanwezig mag zijn.
Mooi he, vrijheid.
En hoe weet jij dat de persoon in kwestie bewust is van dit allemaal?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar lekker uit.
[..]
En als je dat steunt ben je inderdaad rijp voor GGZ. Tevens dien je opgepakt en uitgezet te worden naar dat kalifaat.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Casiotone het volgende:
wat een uitbuiter is TS.. dreigen met geweld en dan ook nog niet betalen..
Allah weet wel raad met jou
Top mentaliteit, ga zo door jij gaat er komen knul!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Belachelijk dit.
Geld ook voor jou, wat een fantastische mentaliteit, jij hebt zeker weten een vaste baan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
TS wat een racistische debiel ben jij joh.
En die jongen niet eens uit betalen, op basis waarvan?
Hoop dat je schijtbedrijf binnen no time failliet is als je zo met je personeel omgaat.
Zijn steun aan ISIS. Er is weer een nieuwe video van online met executies, preken en algehele vernieling. Als hij er niet van op de hoogte is hij sowieso te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat de persoon in kwestie bewust is van dit allemaal?
Wat ga je mij dan beoordelen, mafkees.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Top mentaliteit, ga zo door jij gaat er komen knul!
Het is gewoon belachelijk dat je om een mening als het ware ontslag krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zijn steun aan ISIS. Er is weer een nieuwe video van online met executies, preken en algehele vernieling. Als hij er niet van op de hoogte is hij sowieso te dom om te poepen.
Wat ga jij de TS uitmaken voor racist en hem beoordelen ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ga je mij dan beoordelen, mafkees.
[..]
Het is gewoon belachelijk dat je om een mening als het ware ontslag krijgt.
Ik keur niks goed, leer lezen met je dikke hoofd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:13 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Wat ga jij de TS uitmaken voor racist en hem beoordelen ?
Hoe dom kun je zijn als je net 2 uur bij een nieuwe baas aan de gang bent, en dit soort uitspraken gaat doen ? Wat verwacht je ? dat de baas gaat zeggen knul ik ben het helemaal met je eens ?![]()
Heb je er überhaupt over na gedacht dat de woorden: kanker joden als behoorlijk kwetsend ervaren kunnen worden ? (over racisme gesproken) dat je liever geen ISIS sympathisant er tussen hebt zitten wat de sfeer verziekt ?
Mensen die dit goedkeuren en de TS uitmaken voor racist vragen om dit soort reacties, en daarom refereer ik even aan mentaliteit, want daar heeft het alles mee te maken.
Nou je vindt het anders belachelijk en racismequote:Op woensdag 30 juli 2014 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik keur niks goed, leer lezen met je dikke hoofd.
Noem maar een station en tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:19 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Nou je vindt het anders belachelijk en racisme![]()
Inhoudelijk verder ook een prima reactie, pluim voor jou![]()
En met mijn hoofd is niks mis hoor mannetje
Ben jij de ontslagen werknemer ? of zijn broer ? of zijn mattiequote:
Dat kunnen we toch prima hier doen, mooi platform voor discussie.quote:
Bedreigingen? Sinds wanneer is een kopje koffie een bedreiging?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:34 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch prima hier doen, mooi platform voor discussie.
Misschien kun jij jezelf een beetje gedragen ?
Ik ben niet zo gediend van bedreigingen, je laat je nogal kennen, maar ben verder niet onder de indruk hoor.
Kleuter.
Ik drink geen koffie, angst waarvoor ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedreigingen? Sinds wanneer is een kopje koffie een bedreiging?
Kijk hoe snel je al angst zaait, net als wat TS doet..
Gelijk al een mening klaar hebben zonder er dieper op in te gaan..
Precies wat ik eerder al zei.
Uh ja succes verderquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:39 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, angst waarvoor ?
Gelijk al een mening hebben ? wie strooit hier met het woord racist.
Leuke woordspeling maar je reactie Noem maar een station en tijd, was gewoon een dreigement, als reactie op met mijn hoofd is niets mis. triest trouwens maar niet dat het me wat boeit hoor.
Uh ja of je gaat er even inhoudelijk op in natuurlijk. Met je belerende kutvingertje, als mensen ergens een mening over hebben is dat ze goed recht. SALARIS gewoon netjes meegeven en DAN wegsturen als die persoon je niet zint.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Top mentaliteit, ga zo door jij gaat er komen knul!
[..]
Geld ook voor jou, wat een fantastische mentaliteit, jij hebt zeker weten een vaste baan.
Hoofden afhakken van mensen met een van hun afwijkende manier van geloven lijkt mij niet zo heel erg constructief.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
ISIS doet voor de mensen lokaal veel goede dingen helaas ziet niet iedereen dat omdat ze verblindt zijn door westerse PROPAGANDA
Ja het is westerse propaganda dat alle Christenen in Irak hun woning moeten verlaten of anders worden gedood. Ze doen erg veel goed voor de lokale bevolking... Ga weg man, heel ISIS zijn extremistische mongolen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
ISIS doet voor de mensen lokaal veel goede dingen helaas ziet niet iedereen dat omdat ze verblindt zijn door westerse PROPAGANDA
terecht dat die gene is weggestuurd. Je mag een mening hebben, maar als je mensen gaat doodwensen om hun geloofsovertuiging, geslacht of kleur. Dan wordt je op staande voet ontslagen, in bijna elk bedrijf. Hij heeft geluk dat die niet is afgetuigd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh ja of je gaat er even inhoudelijk op in natuurlijk. Met je belerende kutvingertje, als mensen ergens een mening over hebben is dat ze goed recht. SALARIS gewoon netjes meegeven en DAN wegsturen als die persoon je niet zint.
Ik zou zeggen ga lekker in het kalifaat wonen als je dat echt vindt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
heb je gelijk in hoor maar dan hoor je hem alsnog uit te betalen voor de tijd dat hij er wel geweest is en heeft gewerkt. De kwaliteit van zijn werk was geen reden hem weg te sturen, daar moet je dus gewoon voor betalen. Je huurt hem om te werken, dat heeft hij gedaan. Hij bleek later alleen niet in het team te passen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ga jij bij de eerste dag bij een werkgever ook helemaal los op negers en vertel je dan ook dat Hitler mooi werk heeft afgeleverd, maar helaas zijn klus niet heeft kunnen afmaken?
Dan snap ik je wel, je spoort nl. niet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:11 schreef TwisterNederland het volgende:
Doelstelling ISIS
* Opheffen van alle grenzen
Ik hou ook niet van christenfundi.quote:Op woensdag 30 juli 2014 04:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het is westerse propaganda dat alle Christenen in Irak hun woning moeten verlaten of anders worden gedood. Ze doen erg veel goed voor de lokale bevolking... Ga weg man, heel ISIS zijn extremistische mongolen.
Ze dwingen vrouwen zich te laten besnijdenis, echt fantastisch jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
Je bent verblind door media propaganda en moslim haat, aap.quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:50 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ze dwingen vrouwen zich te laten besnijdenis, echt fantastisch ja
Ik zal de vraag ook aan jou stellen:
Als een collega vindt dat jouw moeder de keel moet worden doorgesneden, omdat ze een kuthoer is, ga jij dan een inhoudelijke discussie aan?
Moslimhaat ja?quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent verblind door media propaganda en moslim haat, aap.
"mening".
Het zijn soldaten van de Irakese regering, het hadden net zo goed "sunnieten" kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:14 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Moslimhaat ja?
Ik ben tegen een groepering die Sjiieten over de kling jaagt. Hoe verenig je dit met moslimhaat?
Mijn vermoedens dat je een figuur bent dat geen normaal gedrag kan vertonen binnen de maatschappij lijk je steeds meer te ondersteunen. Succes met werk vinden man!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:51 schreef hairybeardyman het volgende:
Je had die landverader moeten aangeven bij de politie. Elke idioot die zich laat bekeren tot de islam is dat tenslotte.
Niks geen gelul over grondwet artikel 6. Schrap dat maar lekker weg. Dit is 2014 niet 20-YALA-YALA-IK-GA-JE-VERKRACHTEN-WANT-JE-DRAAGT-EEN-ROKJE-ALLAH-ALLAH!
Leuke aannames, maar nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mijn vermoedens dat je een figuur bent dat geen normaal gedrag kan vertonen binnen de maatschappij lijk je steeds meer te ondersteunen. Succes met werk vinden man!
Schilder de extremisten maar weer af als slachtoffer van de situatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef De_Ilias het volgende:
Nu zal Ali zich slecht voelen en zal hij meer in zijn gelijk geloven en meer bewondering krijgen voor ISIS en alle andere anti westerse organisaties, in plaats van inhoudelijk de discussie aangaan met Ali heeft meneertje de werkgever een extremist gecreëerd die zich nog meer van deze samenleving en maatschappij zal afzetten. DANKUWEL achterlijke werkgever.
Ik zou wat terughoudender zijn met anderen "verblind" noemen en dergelijke. Gezien jouw eerdere uitlatingen op dit forum is het zo klaar als een klontje dat je er nogal extremistische opvattingen op nahoudt. De manier waarop je hierboven de extremist als het zielige slachtoffer neerzet, past perfect in dat plaatje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:53 schreef De_Ilias het volgende:
Je bent verblind door media propaganda en moslim haat, aap.
Ik en 70 % van de moslims hangen ISIS aan? Gast ben je gestoord ofzo, ik ga niet eens in op je lulkoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schilder de extremisten maar weer af als slachtoffer van de situatie.
[..]
Ik zou wat terughoudender zijn met anderen "verblind" noemen en dergelijke. Gezien jouw eerdere uitlatingen op dit forum is het zo klaar als een klontje dat je er nogal extremistische opvattingen op nahoudt. De manier waarop je hierboven de extremist als het zielige slachtoffer neerzet, past perfect in dat plaatje.
ISIS is een groepering die grote groepen moslims afslacht. Onder het mom van een "strijd tegen Assad" is de werkelijke strijd het afslachten van gematigde moslims. Sjiiet zijn, los van de vraag of je überhaupt Assad steunt, is genoeg om te worden afgeslacht.
Grote groepen Nederlandse moslims (circa 73 procent) praten de daden van ISIS goed en zien strijders die afreizen als helden: http://www.volkskrant.nl/(...)gangers-helden.dhtml
Helden zijn het, zij die zonder enige aanleiding mede-moslims gaan lopen afslachten, omdat die een nét iets andere, iets gematigder stroming van de islam aanhangen...
En Nederlandse moslims? Die winden zich alleen schuimbekkend op over de Palestijnen. Geen woord over het onrecht dat sjiitische moslims wordt aangedaan. Sterker nog: de ISIS-vlaggen wapperen hier tijdens demonstraties.
Nederlandse moslims kiezen massaal partij. Ze kiezen met hun volle verstand partij voor religieus extremisten die zelfs hun eigen religieuze broeders op gruwelijke wijze afslachten. Dat is de realiteit, meneer de FOK!-huisextremist, De_Ilias.
Dat is een conclusie die je imo niet uit dat artikel kunt trekken. De vraag ging niet over ISIS maar over 'Syriëgangers"quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:58 schreef Elfletterig het volgende:
Grote groepen Nederlandse moslims (circa 73 procent) praten de daden van ISIS goed en zien strijders die afreizen als helden: http://www.volkskrant.nl/(...)gangers-helden.dhtml
Ben je naïef of doe je graag alsof? Je weet toch bij wie ze zich aansluiten als ze naar Syrië? Kom nou man... ze worden hier geronseld door extremisten, het volk staat nota bene hier te wapperen met ISIS-vlaggen. Laat me niet lachen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:23 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die je imo niet uit dat artikel kunt trekken. De vraag ging niet over ISIS maar over 'Syriëgangers"
Schematisch:quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:30 schreef Casiotone het volgende:
je kunt niet zeggen dat 73% van de in nederland wonende marokkaanse en turkse moslims de moordpartijen van ISIS steunt als dat de vraag niet is die gesteld is.
Je bent knettergek, maar dat wist ik al. Zelfs de meest orthodoxe salafistisch moskee (asunah in den haag) doet openlijk afstand van ISIS, echt een idioot ben je he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schematisch:
[73% T/M NL-moslims] -> Syriëgangers zijn "helden"
[Syriëgangers] -> Circa 100% sluit zich bij ISIS
[ISIS] -> Terreurgroep die mede-moslims massaal afslacht
Syriëgangers "helden" noemen, is steun uitspreken voor de daden van ISIS.
Ten eerste: dat een religieus extremist als jij mij "knettergek" noemt, beschouw ik als een groot compliment. Ik zou me pas ernstig zorgen maken als jij instemmend knikte bij dingen die ik schreef. Tenzij dat betekent dat je eindelijk afstand hebt genomen van je herhaaldelijk hier tentoongespreide, extremistische gedachtegoed. Maar wat dat betreft hebben we nog een lange weg te gaan, vrees ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:35 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent knettergek, maar dat wist ik al. Zelfs de meest orthodoxe salafistisch moskee (asunah in den haag) doet openlijk afstand van ISIS, echt een idioot ben je he.
quote:Salafisme groeit en evolueert
Ook binnen de salafistische geloofsleer hebben nieuwe ontwikkelingen plaatsgevonden. Het salafisme heeft een samenleving tot doel die gebaseerd is op de zuivere islam. Sommige vormen van het salafisme staan op gespannen voet met onze democratische rechtsorde, omdat volgens de aanhangers daarvan veel rechtsprincipes, zoals vrijheid van meningsuiting en gelijkheid voor de wet niet overeenkomen met de regels van de zuivere islam, de sharia. Ook prediken dergelijke salafisten onverdraagzaamheid jegens andersdenkenden.
Er is sprake van groei van het salafisme, nadat rond 2010 de AIVD juist stagnatie zag. Momenteel komen steeds meer moskeeën onder invloed van het salafisme te staan. Rond 2010 waren de grote salafistische moskeeën vanuit welbegrepen eigenbelang gericht op een goede relatie met de Nederlandse overheid en ook de financiers van deze gebedscentra vanuit Arabische golfstaten drongen aan op een gematigde koers. Nu zijn er diverse onafhankelijke predikers actief, die de koers van de grote salafistische centra te gematigd vinden, en een veel radicalere boodschap prediken.
Weerstand in moslimgemeenschap verstomd
In een eerdere publicatie schreef de AIVD dat juist het geweldloze dawa-salafisme een goed alternatief leek te vormen voor jihadisme voor radicale moslims. De laatste jaren is ook het dawa-salafisme steeds meer een kweekvijver gebleken voor jihadisten. Dat komt doordat besturen en imams in moskeeën voorbijgestreefd worden door jonge, onafhankelijke predikers. Deze geven aan jonge kinderen lessen met onverdraagzame geloofsopvattingen. Ook vervlakt het onderscheid tussen dawa en jihadisme.
Flikker toch een eind op man dwaas met je uitgemolke kut! Ik hoop dat die nette jongen jou vandaag of morgen een keer kankerhard op je muil timmert, lekker tandjes spugen! En als hij het niet doet, dan kom ik het wel even doen begrepen. Flapdrol dat je bentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Af en toe huur ik wel eens personeel via een uitzendbureau. Momenteel mis ik wat personeel ivm. vakanties, dus maar weer eens bellen naar het uitzendbureau. Eisen waren niet al te hoog, inpakken en opruimen. Fijn dat Ali kon komen werken.
Vanochtend 10 uur met zijn allen aan de koffie en een beetje alle nieuwsberichten e.d. bespreken enzo. Begint die Ali (echte naam) vol gas Joden te beschuldigen van alles en nog wat en dat Isis ze wel een lesje komt leren binnenkort. En meer van zulke idiote uitlatingen.
Direct met 3 man het pand uit gezet en het uitzendbureau gebeld dat ze een ander sturen en dat we de 2 uur dat Ali aanwezig is geweest niet betalen. Gaat dat uitzendmokkel uit haar dak. Wat denk je nou muts, dat je al je afval zomaar bij ons kan dumpen was mijn antwoord.....
Anti klacht.... Vanmiddag stond er ineens een nette jongeman die via hetzelfde uitzendbureau gestuurd is aan mijn bureau.
Vriendelijke jongen ben jij, jij komt er wel in het bedrijfslevenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op man dwaas met je uitgemolke kut! Ik hoop dat die nette jongen jou vandaag of morgen een keer kankerhard op je muil timmert, lekker tandjes spugen! En als hij het niet doet, dan kom ik het wel even doen begrepen. Flapdrol dat je bent
Wie is hij dan om te zeggen dat de persoon in de OP zijn mening niet mag uiten? Waar maakt TS zich überhaupt druk om?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vriendelijke jongen ben jij, jij komt er wel in het bedrijfsleven.
Omdat mensen die joden dood willen hebben en dat soort extremstische gedachten niet eens in Nederland horen, laat staan in je eigen bedrijf daar de fuck om.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wie is hij dan om te zeggen dat de persoon in de OP zijn mening niet mag uiten? Waar maakt TS zich überhaupt druk om?
Het is toch maar een mening/ een uiting. Wie zegt dat Ali de joden ook daadwerkelijk echt dood gaat maken. Misschien wist Ali geen verhaal te vertellen bij de boterhammen en vertelde hij dit maar. Wie weet doet Ali in het geheim wel een onderzoek over shockeren en wil hij de reactie van men zienquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat mensen die joden dood willen hebben en dat soort extremstische gedachten niet eens in Nederland horen, laat staan in je eigen bedrijf daar de fuck om.
Nou, dat kan allemaal, maar zo'n debiel zou ik ook niet in mijn bedrijf willen hebben. Doe gewoon normaal,je bent namelijk op je werk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is toch maar een mening/ een uiting. Wie zegt dat Ali de joden ook daadwerkelijk echt dood gaat maken. Misschien wist Ali geen verhaal te vertellen bij de boterhammen en vertelde hij dit maar. Wie weet doet Ali in het geheim wel een onderzoek over shockeren en wil hij de reactie van men zien
Dan had meneer Ali iets langer na moeten denken voordat hij zulke uitspraken doet. Als ik in een café alle vrouwen uit ga schelden voor hoeren word ik er ook uit gegooid. En terecht!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is toch maar een mening/ een uiting. Wie zegt dat Ali de joden ook daadwerkelijk echt dood gaat maken. Misschien wist Ali geen verhaal te vertellen bij de boterhammen en vertelde hij dit maar. Wie weet doet Ali in het geheim wel een onderzoek over shockeren en wil hij de reactie van men zien
Die jongen heeft de vrijheid om zulke onnozelheden te komen verkondigen, de werkgever heeft het recht om zo'n werkkracht niet te willen hebben in zijn/haar bedrijf. Dat is OOK vrijheid hoor. Er is dus niks gebeurd wat niet door de beugel kan. Ik zou ook niet met zo'n dom joch willen samenwerken, goede actie van TS dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Belachelijk dit.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
En idd, je moet tegen ISIS zijn anders rot je maar gewoon op. Dat lijkt me een hele redelijke eis in Nederland.
Klopt, maar je betaalt vervolgens wel gewoon salaris als iemand werk heeft verricht, ongeacht zijn mening. Dat je hem eruit gooit is overigens terecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:31 schreef nietzman het volgende:
Mensen die denken dat meningen gelijkwaardig zijn aan elkaar..
Sommige meningen maken je simpelweg een broodmongool. Klaar.
Een kroeg is een openbare sociale plaats, natuurlijk wordt je er dan uit gesodemieterd als je je niet kan gedragen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan had meneer Ali iets langer na moeten denken voordat hij zulke uitspraken doet. Als ik in een café alle vrouwen uit ga schelden voor hoeren word ik er ook uit gegooid. En terecht!
Wat meneer Ali's achterliggende gedachte daarbij is, doet er niet toe. Als je de gevolgen niet wil dragen moet je je stil houden.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een kroeg is een openbare sociale plaats, natuurlijk wordt je er dan uit gesodemieterd als je je niet kan gedragen.
Een bedrijf is geen openbare sociale plaats. Ali die offert zich op om voor het bedrijf in kwestie te komen werken, Ali zou hier voor beloond moeten worden. Ipv dat TS een gesprek aangaat met Ali, gooit hij Ali er met harde hand uit, scheld het uitzendbureaumeisje uit en verwacht vervolgens vanaf zijn ivoren troon dat hij dezelfde dag nog een andere werknemer ziet in zijn rukpaleisje?! Als je als baas/directie zo met je personeel omgaat, dan verdien je gewoon een tik tegen je muil toch
Een gesprek met Ali was beter geweest. Zowel voor Ali, zowel voor TS en zowel voor zijn mogelijk toekomstige werknemers van het uitzendbureau
Doe je nou zo dom of ben je het ook echt? Jezus manquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]. opkomen voor terroristen en aanhangers
.
Nee, dit soort mensen moeten we gewoon niet, deal with it.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Doe je nou zo dom of ben je het ook echt? Jezus man
En Volkert dan? Die zonder halsband en muilkorf door heel Nederland mag rondbanjeren! Mag dat wel? He?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit soort mensen moeten we gewoon niet, deal with it.
Nee, die ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En Volkert dan? Die zonder halsband en muilkorf door heel Nederland mag rondbanjeren! Mag dat wel? He?
Waarom wordt hij het land dan niet uit gezet? Ali heeft überhaupt nog niemand vermoord en jij oordeelt als een echte dorpspastoor wat wel en niet goed is voor Aliquote:
Omdat ik helaas niet de dictator van dit land ben. Zou wel goed zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom wordt hij het land dan niet uit gezet? Ali heeft überhaupt nog niemand vermoord en jij oordeelt als een echte dorpspastoor wat wel en niet goed is voor Ali
Ja dat zou je wel willen he, met je blauwe naamquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik helaas niet de dictator van dit land ben. Zou wel goed zijn.
Ali had misschien zelf beter het dialoog op kunnen zoeken ipv bedreigen te uiten tegen Joden. Dat doe je niet door te roepen dat "Isis ze wel een lesje komt leren binnenkort. ".quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een kroeg is een openbare sociale plaats, natuurlijk wordt je er dan uit gesodemieterd als je je niet kan gedragen.
Een bedrijf is geen openbare sociale plaats. Ali die offert zich op om voor het bedrijf in kwestie te komen werken, Ali zou hier voor beloond moeten worden. Ipv dat TS een gesprek aangaat met Ali, gooit hij Ali er met harde hand uit, scheld het uitzendbureaumeisje uit en verwacht vervolgens vanaf zijn ivoren troon dat hij dezelfde dag nog een andere werknemer ziet in zijn rukpaleisje?! Als je als baas/directie zo met je personeel omgaat, dan verdien je gewoon een tik tegen je muil toch
Een gesprek met Ali was beter geweest. Zowel voor Ali, zowel voor TS en zowel voor zijn mogelijk toekomstige werknemers van het uitzendbureau
Ik heb twee banen EN ik sta nog ingeschreven bij het uitzendbureau omdat ik bij beide banen in totaal niet aan de 40 uur per week kom. Regelmatig wordt ik door bedrijven benaderd via het uitzendbureau of ik niet een paar uur mee wil draaien voor bepaalde weken. Ik offer mezelf dan op aangezien ik ook zonder die paar uurtjes bij dit uitzendbedrijf rond kan komen. Uit goodwill van me zelf uit ben ik bereid om deze mensen te helpen omdat ze te weinig personeel hebben op dat moment dus ben ik bereid dit te doen voor ze. Dit is voor mij dus een opoffering. Dat bedoelde ik ermeequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ali had misschien zelf beter het dialoog op kunnen zoeken ipv bedreigen te uiten tegen Joden. Dat doe je niet door te roepen dat "Isis ze wel een lesje komt leren binnenkort. ".
en Ali offert zich op om te komen werken? Is werken tegenwoordig opofferen? Kom op man, je moet het andersom zien, als Ali zich gewoon van de goede kant had laten zien kwam hij misschien een beetje verder op de arbeidersmarkt. Opofferen, laat me niet lachen, met zo'n instelling blijf je werkloos.
Daarbij is een bedrijf zoals je zegt geen openbare sociale werkplaats, mensen die van het arbeidsbureau komen mag je van verwachten dat ze geen opvoeding meer nodig hebben.
Wat voor retardbedrijf run je mag ik vragen??quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Af en toe huur ik wel eens personeel via een uitzendbureau. Momenteel mis ik wat personeel ivm. vakanties, dus maar weer eens bellen naar het uitzendbureau. Eisen waren niet al te hoog, inpakken en opruimen. Fijn dat Ali kon komen werken.
Vanochtend 10 uur met zijn allen aan de koffie en een beetje alle nieuwsberichten e.d. bespreken enzo. Begint die Ali (echte naam) vol gas Joden te beschuldigen van alles en nog wat en dat Isis ze wel een lesje komt leren binnenkort. En meer van zulke idiote uitlatingen.
Direct met 3 man het pand uit gezet en het uitzendbureau gebeld dat ze een ander sturen en dat we de 2 uur dat Ali aanwezig is geweest niet betalen. Gaat dat uitzendmokkel uit haar dak. Wat denk je nou muts, dat je al je afval zomaar bij ons kan dumpen was mijn antwoord.....
Anti klacht.... Vanmiddag stond er ineens een nette jongeman die via hetzelfde uitzendbureau gestuurd is aan mijn bureau.
Ja, je kunt alles wel gooien op Vrijheid van meningsuiting, maar er is ook nog zoiets als gezond verstand. En op een bedrijf gaan verkondigen dat je joden een lesje gaat leren is een ander uiterste. Ik had hem er denk ik niet uit geflikkerd, maar wel vriendelijk verzocht om die rare praatjes ergens anders te verkopen dan op de werkvloer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:36 schreef DR898 het volgende:
[..]
Wat voor retardbedrijf run je mag ik vragen??
Vrijheid van meningsuiting.. Mongeaul...
En eigenlijk heeft die knul ook gelijk ook nog.
Nee , die joden zijn gewoon eenmaal te ver gegaan. Hebben ze dan niets geleerd van de 2e wereldoorlog? Dit heeft niets met gezond verstand te maken, maar met de realiteit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je kunt alles wel gooien op Vrijheid van meningsuiting, maar er is ook nog zoiets als gezond verstand. En op een bedrijf gaan verkondigen dat je joden een lesje gaat leren is een ander uiterste. Ik had hem er denk ik niet uit geflikkerd, maar wel vriendelijk verzocht om die rare praatjes ergens anders te verkopen dan op de werkvloer.
En nog zo een die terroristen steunt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:36 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik steun de ISIS niet, ik ben alleen tegen het nieuwe terrorisme, a.k.a. zionisme.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nog zo een die terroristen steunt.
Nee, ik door jouw zwarte?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:46 schreef DR898 het volgende:
[..]
Ik steun de ISIS niet, ik ben alleen tegen het nieuwe terrorisme, a.k.a. zionisme.
En nu gauw naar huis jij. Of moet ik me bedreigd voelen door je blauwe lettertjes?
Nou dan, wat zeur je dan.quote:
Maar wat is dan de relatie met alles maar moeten verkondigen op de werkvloer? Werken in een goede werksfeer staat toch los van je (politieke) mening?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:43 schreef DR898 het volgende:
[..]
Nee , die joden zijn gewoon eenmaal te ver gegaan. Hebben ze dan niets geleerd van de 2e wereldoorlog? Dit heeft niets met gezond verstand te maken, maar met de realiteit.
Buiten vrijheid van meningsuiting bestaat er ook nog zoiets als fatsoen. Je bent simpel onhoudbaar in een multiculturele groep als je jezelf als een onverdraagzame, sociaal gestoorde moslimfundamentalist uit. Er werken zover ik weet geen Joden in de zaak, maar wel Moslims en Christenen. Ik heb geen flauw idee, of ze shieït, soenniet, alewiet, gereformeerd, katholiek of wat dan ook zijn. En de eerste die daar een probleem van maakt, die schop ik zonder pardon op staande voet de zaak uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:36 schreef DR898 het volgende:
[..]
Mij dood willen hebben kan ik nou niet echt onder een mening scharen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ga je mij dan beoordelen, mafkees.
[..]
Het is gewoon belachelijk dat je om een mening als het ware ontslag krijgt.
Ben je moslim? Zo nee, dan kun je dat beter voor je leven gaan vrezen. Wat het is wel een land zonder grenzen onder het juk van onthoofdingen en executies van alles wat ze niet aanstaat.quote:
Gewoon een beetje meer belasting betalen, geen probleem hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Ben je moslim? Zo nee, dan kun je dat beter voor je leven gaan vrezen. Wat het is wel een land zonder grenzen onder het juk van onthoofdingen en executies van alles wat ze niet aanstaat.
+ je huis wordt in beslag genomen + je wordt als minderwaardig gezien + je kop gaat er alsnog af als het aan hun ligtquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meer belasting betalen, geen probleem hoor.
Je huis als eigendom van de bank of van ISIS, ik zie geen verschil.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
+ je huis wordt in beslag genomen + je wordt als minderwaardig gezien + je kop gaat er alsnog af als het aan hun ligt
Jah man ik ben de bad guy, want dat insinueer je nu ... met je " verkeerde kant" .quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan, wat zeur je dan.
je staat alleen aan de verkeerde kant van het conflict.
Vermoeiend zul je vast zijn, met een pindabrein die op volle toeren draait. Neem wat rust zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:21 schreef SpecialK het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ik de meningen heb die ik heb. Het ziet er echt ontiegelijk vermoeiend uit, DR898
Stop dan met reageren...je weet ook niet wat je wilt he.. Je wordt moe van mijn 'gezeik' , maar toch door blijven mekkeren met inhoudloze jostiblaat...quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:27 schreef SpecialK het volgende:
Ratatatataatata gaat maar door. Mooi man.
Doe eens rustig joh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef DR898 het volgende:
[..]
Stop dan met reageren...je weet ook niet wat je wilt he.. Je wordt moe van mijn 'gezeik' , maar toch door blijven mekkeren met inhoudloze jostiblaat...
Echt mooi hoe jij jezelf voor lul zet
Kindjequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef DR898 het volgende:
[..]
Stop dan met reageren...je weet ook niet wat je wilt he.. Je wordt moe van mijn 'gezeik' , maar toch door blijven mekkeren met inhoudloze jostiblaat...
Echt mooi hoe jij jezelf voor lul zet
?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:43 schreef DR898 het volgende:
[..]
Nee , die joden zijn gewoon eenmaal te ver gegaan. Hebben ze dan niets geleerd van de 2e wereldoorlog? Dit heeft niets met gezond verstand te maken, maar met de realiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |