quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
"mening".
Lul het maar goed, dat soort extremisten moet je echt niet in je bedrijf willen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
waarom mag die jongen zijn mening niet uiten van jou
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef nightsleeper het volgende:
De klacht is dus dat je een josti bent die er niet mee kan omgaan dat andere mensen een andere mening hebben dan jij?
hij vecht zelf toch niet meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]![]()
Laatste promotiefilmpje van ISIS al gezien?
Uit respect voor anderen hou je zulke meningen voor je bij collega's.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
McDonalds met uitzendbureaupersoneel, moet niet gekker worden.
Hield jij je meningen maar eens voor je hier op FOK!.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Uit respect voor anderen hou je zulke meningen voor je bij collega's.
"mening".
Lul het maar goed, dat soort extremisten moet je echt niet in je bedrijf willen.
Dat mag die jongen. En de TS mag van mening zijn dat deze jongen niet in zijn bedrijf aanwezig mag zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
Was ook maar een beetje trollerig bedoeld, snap TS best.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat mag die jongen. En de TS mag van mening zijn dat deze jongen niet in zijn bedrijf aanwezig mag zijn.
Mooi he, vrijheid.
"mening".
Ga jij bij de eerste dag bij een werkgever ook helemaal los op negers en vertel je dan ook dat Hitler mooi werk heeft afgeleverd, maar helaas zijn klus niet heeft kunnen afmaken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
"mening".
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ga jij bij de eerste dag bij een werkgever ook helemaal los op negers en vertel je dan ook dat Hitler mooi werk heeft afgeleverd, maar helaas zijn klus niet heeft kunnen afmaken?
Dan snap ik je wel, je spoort nl. niet.
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef HardMetal het volgende:
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)
Gelukkig zijn er ook nog users die ruimhartiger en consequenter zijn in het vellen van een oordeel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:11 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Aan je te kort door de bocht reactie kan ik al afleiden dat jij niet eens voor 10% kan tippen aan mijn personeel (cnc verspaners, vaklui met een bovenmodaal inkomen)
Niet dat ik personeel inhuur maar die zouden er bij mij ook uitvliegen. Zeiken over politiek of bevolkingsgroepen (aka werksfeer vergallen) doe je maar in je vrije tijd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.
Ja, ja.
iddquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och, och. Als het moslims waren geweest waar hij tegen zou ageren dan kreeg hij een goedhartige tik op de schouder.
Ja, ja.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet dat ik personeel inhuur maar die zouden er bij mij ook uitvliegen. Zeiken over politiek of bevolkingsgroepen doe je maar in je vrije tijd.
Belachelijk. Die jongen heeft gewoon gewerkt. Als zijn mening je niet aanstaat had je hem kunnen verzoeken dat soort onderwerpen niet te bespreken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Direct met 3 man het pand uit gezet en het uitzendbureau gebeld dat ze een ander sturen en dat we de 2 uur dat Ali aanwezig is geweest niet betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |