quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet dat ik personeel inhuur maar die zouden er bij mij ook uitvliegen. Zeiken over politiek of bevolkingsgroepen (aka werksfeer vergallen) doe je maar in je vrije tijd.
ISIS en ISIS adepten verwerpen alles waar Nederland voor staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat op basis van zijn (eigen) mening weggestuurd is, een mening wat geen mede collega dan wel klant beledigt. Als hij van mening is dat wat de ISIS goed is mag hij dat toch vinden? Je kan op zijn minst een discussie aangaan en vragen waarom. Maar nee, gelijk oprotten. Je moet tegen ISIS zijn anders ben je niet welkom maak ik nu op uit het stukje tekst uit de OP.
Belachelijk dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die bovenstaande goedkeurt is totaal geschift. En daarmee ga ik niet in discussie. Het land uit en wel direct. Ik heb geen trek om te wachten tot de eerste aanslag in Nederland gebeurt zoals in België gebeurd is.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
ISIS en ISIS adepten verwerpen alles waar Nederland voor staat.
Iemand die ISIS voorstaat is een vijand van de Nederland, de Nederlandse rechtstaat en een vijand van mij. Ik ga niet met iemand een discussie aan die mij dood wilt hebben.
WAARSCHUWING NSFL!!!Dat is wat jij denkt ja. De persoon in kwestie kan er misschien anders over denken, misschien andere standpunten. Dat weet jij, ik en de persoon die hem weg wilde ook niet. Simpelweg om gelijk een mening klaar te hebben liggen en hem weg te sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die bovenstaande goedkeurt is totaal geschift. En daarmee ga ik niet in discussie. Het land uit en wel direct. Ik heb geen trek om te wachten tot de eerste aanslag in Nederland gebeurt zoals in België gebeurd is.
Met ISIS aanhangers hoef je niet in discussie te gaan. Die zijn rijp voor de GGZ of enkeltje kalifaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt ja. De persoon in kwestie kan er misschien anders over denken, misschien andere standpunten. Dat weet jij, ik en de persoon die hem weg wilde ook niet. Simpelweg om gelijk een mening klaar te hebben liggen en hem weg te sturen.
Onzin wat jij zegt, dus geheel Mosul mag de GGZ bezoeken?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Met ISIS aanhangers hoef je niet in discussie te gaan. Die zijn rijp voor de GGZ of enkeltje kalifaat.
Wat jij zegt is onzin. Alsof heel Mosul ISIS steuntquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Onzin wat jij zegt, dus geheel Mosul mag de GGZ bezoeken?
De meerheid steunt zoals is gebleken.....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat jij zegt is onzin. Alsof heel Mosul ISIS steunt
Een deel is ervoor op de vlucht geslagen. Alles wat niet in het straatje van ISIS past gaat dood.
Waar wordt duidelijk dat deze man zich achter ISIS schaart?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]![]()
Laatste promotiefilmpje van ISIS al gezien?
Ze zoeken het maar lekker uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
De meerheid steunt zoals is gebleken.....
En als je dat steunt ben je inderdaad rijp voor GGZ. Tevens dien je opgepakt en uitgezet te worden naar dat kalifaat.quote:Doelstelling ISIS
Stichting van salafistisch kalifaat
* Opheffen van alle grenzen
* Wereldwijd kalifaat
Wat gebeurt er in een ISIS heilstaat?
• reguliere oorlogsvoering
• etnische zuivering
• massamoord
• aanslagen op burgerdoelen
• gijzeling
• kindsoldaterij
• onderdrukking met bruut geweld
• publieke executies door onthoofding en kruisiging
• marteling
• verkrachting
• vrouwenhandel
• iconoclasme
• propaganda
• chemische wapens (volgens regering en Koerden)
Bron
Vrijheid? Serieus?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat mag die jongen. En de TS mag van mening zijn dat deze jongen niet in zijn bedrijf aanwezig mag zijn.
Mooi he, vrijheid.
En hoe weet jij dat de persoon in kwestie bewust is van dit allemaal?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar lekker uit.
[..]
En als je dat steunt ben je inderdaad rijp voor GGZ. Tevens dien je opgepakt en uitgezet te worden naar dat kalifaat.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef Casiotone het volgende:
wat een uitbuiter is TS.. dreigen met geweld en dan ook nog niet betalen..
Allah weet wel raad met jou
Top mentaliteit, ga zo door jij gaat er komen knul!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat op basis van zijn (eigen) mening weggestuurd is, een mening wat geen mede collega dan wel klant beledigt. Als hij van mening is dat wat de ISIS goed is mag hij dat toch vinden? Je kan op zijn minst een discussie aangaan en vragen waarom. Maar nee, gelijk oprotten. Je moet tegen ISIS zijn anders ben je niet welkom maak ik nu op uit het stukje tekst uit de OP.
Belachelijk dit.
Geld ook voor jou, wat een fantastische mentaliteit, jij hebt zeker weten een vaste baan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
TS wat een racistische debiel ben jij joh.
En die jongen niet eens uit betalen, op basis waarvan?
Hoop dat je schijtbedrijf binnen no time failliet is als je zo met je personeel omgaat.
Zijn steun aan ISIS. Er is weer een nieuwe video van online met executies, preken en algehele vernieling. Als hij er niet van op de hoogte is hij sowieso te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat de persoon in kwestie bewust is van dit allemaal?
Wat ga je mij dan beoordelen, mafkees.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Top mentaliteit, ga zo door jij gaat er komen knul!
Het is gewoon belachelijk dat je om een mening als het ware ontslag krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zijn steun aan ISIS. Er is weer een nieuwe video van online met executies, preken en algehele vernieling. Als hij er niet van op de hoogte is hij sowieso te dom om te poepen.
Wat ga jij de TS uitmaken voor racist en hem beoordelen ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ga je mij dan beoordelen, mafkees.
[..]
Het is gewoon belachelijk dat je om een mening als het ware ontslag krijgt.
Ik keur niks goed, leer lezen met je dikke hoofd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:13 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Wat ga jij de TS uitmaken voor racist en hem beoordelen ?
Hoe dom kun je zijn als je net 2 uur bij een nieuwe baas aan de gang bent, en dit soort uitspraken gaat doen ? Wat verwacht je ? dat de baas gaat zeggen knul ik ben het helemaal met je eens ?![]()
Heb je er überhaupt over na gedacht dat de woorden: kanker joden als behoorlijk kwetsend ervaren kunnen worden ? (over racisme gesproken) dat je liever geen ISIS sympathisant er tussen hebt zitten wat de sfeer verziekt ?
Mensen die dit goedkeuren en de TS uitmaken voor racist vragen om dit soort reacties, en daarom refereer ik even aan mentaliteit, want daar heeft het alles mee te maken.
Nou je vindt het anders belachelijk en racismequote:Op woensdag 30 juli 2014 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik keur niks goed, leer lezen met je dikke hoofd.
Noem maar een station en tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:19 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Nou je vindt het anders belachelijk en racisme![]()
Inhoudelijk verder ook een prima reactie, pluim voor jou![]()
En met mijn hoofd is niks mis hoor mannetje
Ben jij de ontslagen werknemer ? of zijn broer ? of zijn mattiequote:
Dat kunnen we toch prima hier doen, mooi platform voor discussie.quote:
Bedreigingen? Sinds wanneer is een kopje koffie een bedreiging?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:34 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat kunnen we toch prima hier doen, mooi platform voor discussie.
Misschien kun jij jezelf een beetje gedragen ?
Ik ben niet zo gediend van bedreigingen, je laat je nogal kennen, maar ben verder niet onder de indruk hoor.
Kleuter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |