Ik neem het allemaal niet zo persoonlijk op, er stond ongevraagd een keurige jongen aan mijn bureau een paar uur later.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wij hebben op piekmomenten een flexibele schil, goede uitzendkrachten zijn bij ons lastig te krijgen dus hebben we eigenlijk een vaste club die twee keer per jaar twee weken van andere klussen afgehaald word en ons meehelpt. Verder werken wij eigenlijk niet met uitzendkrachten. Maar als zo'n muts mij onterecht op mijn plek denkt te zetten, zou ik zeker haar baas bellen dat wij met haar geen zaken meer doen. De mensen kunnen blijven maar wel met een andere intercedent, als ze het niet zakelijk en correct kan houden zoekt ze het zelf maar uit, daar heb ik helemaal geen zin in.
Waarschijnlijk maak ik haar uitval erger dan het was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik neem het allemaal niet zo persoonlijk op, er stond ongevraagd een keurige jongen aan mijn bureau een paar uur later.
Klopt, en ik vind dat uitzetten ook wel wat kort door de bochtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Belachelijk. Die jongen heeft gewoon gewerkt. Als zijn mening je niet aanstaat had je hem kunnen verzoeken dat soort onderwerpen niet te bespreken.
Ik vind het trouwens belachelijk dat je die jongen weigert te betalen vanwege zo'n opmerking, terwijl hij wel gewoon zijn werk heeft gedaan. Dat je hem eruit stuurt om die reden is begrijpelijk, maar niet betalen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef HardMetal het volgende:
Alleen jammer dat ik dan mijn Turkse draaiers tegen het hoofd stoot, hard werkende moslims die ik voor geen goud kwijt wil.
Omdat zijn mening jouw niet aanstaat is hij ongeschikt? Arbeid is toch arbeid lijkt mij, of zou je het ook terecht vinden als zo'n "keurige jongen" bij een ander bedrijf eruit wordt gekickt zonder loon omdat hij vindt dat alle Marokkanen tegen de muur moeten?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef HardMetal het volgende:
In mijn opinie is het hun risico dat ze totaal ongeschikt personeel inhuren.
Haha, vol gas.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef HardMetal het volgende:
Begint die Ali (echte naam) vol gas Joden te beschuldigen
Nou ja, ik vind wel een beetje vreemd om op je eerste werkdag meteen zo sterk je mening te uiten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef De_Ilias het volgende:
Ik zou ook niet bij een baas willen werken die niet open staat voor discussie en niet openminded is, als Ali z'n werk gewoon goed deed dan was er niks aan de hand. Dat men een afwijkende mening heeft is niet belangrijk, is eerder een uitdaging en kan ook leuke gesprekken opleveren bij de koffiepauze. Nu zal Ali zich slecht voelen en zal hij meer in zijn gelijk geloven en meer bewondering krijgen voor ISIS en alle andere anti westerse organisaties, in plaats van inhoudelijk de discussie aangaan met Ali heeft meneertje de werkgever een extremist gecreëerd die zich nog meer van deze samenleving en maatschappij zal afzetten. DANKUWEL achterlijke werkgever.
Die grap is al 40-45 keer gemaakt.quote:
Ik lees de reactie's niet. Pff, wat ga je mijn lolletje verpesten. Voel me niet meer origineel.quote:
quote:
Waar roep ik dat dan vuile angstzaaier dat je bent, dit is gewoon pure racisme..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
een Nederlander uit de tent zetten wegens aanhangen ISIS -> applaus
een allochtoon uit de tent zetten wegens aanhangen ISIS -> MUUUUH RACISME
oh ja johquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar roep ik dat dan vuile angstzaaier dat je bent, dit is gewoon pure racisme..
Omdat op basis van zijn (eigen) mening weggestuurd is, een mening wat geen mede collega dan wel klant beledigt. Als hij van mening is dat wat de ISIS goed is mag hij dat toch vinden? Je kan op zijn minst een discussie aangaan en vragen waarom. Maar nee, gelijk oprotten. Je moet tegen ISIS zijn anders ben je niet welkom maak ik nu op uit het stukje tekst uit de OP.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
oh ja joh
leg jij eens even uit waarom dit pure racisme is
ik heb zo bezoek, even tvp voor mezelf dat ik hier nog op moet reagerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat op basis van zijn (eigen) mening weggestuurd is, een mening wat geen mede collega dan wel klant beledigt. Als hij van mening is dat wat de ISIS goed is mag hij dat toch vinden? Je kan op zijn minst een discussie aangaan en vragen waarom. Maar nee, gelijk oprotten. Je moet tegen ISIS zijn anders ben je niet welkom maak ik nu op uit het stukje tekst uit de OP.
Belachelijk dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |