looooolquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ameen, wanneer mag ik bij je langskomen om te blijven slapen.
Welke? Hhhhhhhhhhquote:
Allah ej barek feek! Ameennnnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Eid mubarak Allemaal. Taqabal allah mina wa minkoum.
Ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Je avatar lijkt nu op een anime character! Dat was zeker de bedoeling?
HAHAHAHquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ameen, wanneer mag ik bij je langskomen om te blijven slapen.
50 danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:16 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik zie nu pas dat je mijn adres te koop zet. 20 euro wasmetjou?
Ik vertaal het evenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef BrandX het volgende:
Hey jongens, onthouden jullie je ajb van het gebruik Arabisch ne/of Turks en/of Marokkaans
Ik heb altijd liefde voor jou, welou ruzie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kk jong draait Hardcore en ik moet mn verslag afronden.
Wij hadden ruzie trouwens.
Tof van je, maar doe toch maar nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vertaal het even
Hayaati = mijn leven
met een m erbij is de versie in het Türks.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef BrandX het volgende:
Hey jongens, onthouden jullie je ajb van het gebruik Arabisch ne/of Turks en/of Marokkaans
Fuuuquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tof van je, maar doe toch maar niet.
In het (recente) verleden meer dan genoeg ellende mee geweest en ik heb niet de tiijd noch de zin om elk woord door de translate gooien
Lees je laatste posts maar door.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb altijd liefde voor jou, welou ruzie.
Klopt, maar als we gaan schelden is het helemaal snel over en sluitenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Fuuujij kaffer. (is een Nederlands woord)
Mijn adres voor handvraging volgens Abdul.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Wie wordt er verkocht? Op wie zijn we aan het bieden??
100quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn adres voor handvraging volgens Abdul.
fokhalal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Een spinoff waar je wel arabisch/Marokkaans/Turks mag communiceren.
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
quote:
Jullie zijn niet 100 ;]quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe er een mahr van 10000 erbij en ik geef haar aan jou.
Wesh ben je gek wella? Dat kan een student toch niet neertellen. Komen jullie uit Nador ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe er een mahr van 10000 erbij en ik geef haar aan jou.
cripfok.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
Vorige x zei je wat anders. Demente kip.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, ik volg mijn hart en die zegt dat ik je mag. Of jij dat nu wilt of niet.
foodfok.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
cripfok.nl
alleen topics over one piece en koekjes
sory ik vint je best aardig okequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige x zei je wat anders. Demente kip.
Ik ga dit herhalen als iemand komt voor je handquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
In de Islaam is zelfs een dadel genoeg als bruidsschat. Geef wat jij je kan veroorloven.
Ik vind het raar als meiden/familie bedragen eisen die onmogelijk zijn. Je gaat trouwen je word niet verkocht als een of ander paard.
Ramadan is voorbij. Dadels zijn opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
In de Islaam is zelfs een dadel genoeg als bruidsschat. Geef wat jij je kan veroorloven.
Ik vind het raar als meiden/familie bedragen eisen die onmogelijk zijn. Je gaat trouwen je word niet verkocht als een of ander paard.
Abdul abe, wat zou jij geven?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ga dit herhalen als iemand komt voor je hand![]()
![]()
![]()
Ik spreek je als je gaat scheiden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
Ik zal eerlijk zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Scheiden omdat hij mij geen 10.000 heeft gegeven en het mij opvreet?
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel je baart 2 koters en je man laat je id steek. Dan is dat geld een zegen.
kinderalimentatiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel je baart 2 koters en je man laat je id steek. Dan is dat geld een zegen.
Je bent jong en naief dus snap dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.
Bovendien heb je geen bruidsschat nodig om daarna voor je kinderen te zorgen.
En als ie niet wil betalen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
kinderalimentatie
partneralimentatie
Echtscheidingen komen best veel voor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.
Bovendien heb je geen bruidsschat nodig om daarna voor je kinderen te zorgen.
Ik vind jou verzuurd overkomen. Daarom zou ik ook niet op jou biedenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent jong en naief dus snap dit.
True. Maar goed, dan heb je ook niet met een man te maken imho.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En als ie niet wil betalen?
Procederen? Duurt jaren.
je gaat beargumenteren op basis van haar leeftijdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga liever een crappy baantje nemen dan dat ik na een scheiding van zijn geld ga teren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prik er doorheen... Heel soms zegt ze zeer wijze dingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik vind jou verzuurd overkomen. Daarom zou ik ook niet op jou bieden
Klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echtscheidingen komen best veel voor tegenwoordig.
niet eens een dadel willen gevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef De_Ilias het volgende:
Hetgeen wat een man memoriseert van de koran kan ook gebruikt worden als bruidenschat.
Neem het terug. Wellicht heeft zij iets vervelends meegemaakt in haar omgeving. Niet doordachte post.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prik er doorheen... Heel soms zegt ze zeer wijze dingen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
niet eens een dadel willen gevengierig dit
Advocaat van de duivel: één van je kinderen is gehandicapt (verstandelijk dan wel fysiek) en kan je niet alleen thuis laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga liever een crappy baantje nemen dan dat ik na een scheiding van zijn geld ga teren.
Dat vind ik persoonlijk nogal hopeloos om daarop te rekenen als er iets mis gaat.
Alsof je zoiets tegenwoordig van te voren kan weten, laat staan inschatten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was had ik liever een man die bijv. surat nisaa uit z'n hoofd moet kennen dan dat ik een dadel zou vragen. Dadel kan je gratis zonder moeite krijgen, sura moet je nog met moeite uit je kop stampen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
niet eens een dadel willen gevengierig dit
En familie bestaat niet? Een opvang bestaat niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel: één van je kinderen is gehandicapt (verstandelijk dan wel fysiek) en kan je niet alleen thuis laten.
Natuurlijk niet, maar ik ga niet mijn huwelijk met die instelling beginnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je zoiets tegenwoordig van te voren kan weten, laat staan inschatten.
Dan kun je nu al dus niet weten hoe je ergens op gaat reageren. Het is makkelijk praten nu.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik ga niet met mijn huwelijk met die instelling beginnen.
Opvang is gratis inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
En familie bestaat niet? Een opvang bestaat niet?
Als je het wilt kun je je overal doorheen slaan, of overal een oplossing op zoeken. Ik heb nergens gezegd dat bruidschat onzin is of niet handig. Maar ik ga geen bedrag van iemand vragen, aanstaande geeft mij maar wat hij zelf wil en kan veroorloven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kun je nu al dus niet weten hoe je ergens op gaat reageren. Het is makkelijk praten nu.
1 ummahquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Opvang is gratis inderdaad.Erg fijn idee trouwens om je familie ermee op te zadelen. Ach ja.
Jammer, dat je dit zo zegt. Ik ben niet verzuurd. Dacht ooit ook als zij en zeg dus maar dat ik het snap.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik vind jou verzuurd overkomen. Daarom zou ik ook niet op jou bieden
Opvang is niet gratis. Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Opvang is gratis inderdaad.Erg fijn idee trouwens om je familie ermee op te zadelen. Ach ja.
Heb mijn post teruggetrokken. Was niet zo slim.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jammer, dat je dit zo zegt. Ik ben niet verzuurd. Dacht ooit ook als zij en zeg dus maar dat ik het snap.
Niks mis met hun, ze zijn goede handelaren. Kunnen veel Marokkanen een voorbeeld aan nemen, hoewel ze soms wel te extreem zijn.quote:
Hoe ga jij een crapy baan aannemen en 2 kids opvoeden? Je crapy baan is net genoeg voor kinderopvang.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga liever een crappy baantje nemen dan dat ik na een scheiding van zijn geld ga teren.
Dat vind ik persoonlijk nogal hopeloos om daarop te rekenen als er iets mis gaat.
Wat stimo hierboven zegt.. Ik weet niet of ik de zorgtaken van een gehandicapt kind (weet je nog, de advocaat van de duivel) wel zou willen overdragen aan familie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Opvang is niet gratis. Natuurlijk niet.
Maar je hebt natuurlijk geen inkomen meer als je gaat scheiden?
En mijn familie zou dat met plezier doen.
Ik zie het genoeg om me heen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe ga jij een crapy baan aannemen en 2 kids opvoeden? Je crapy baan is net genoeg voor kinderopvang.
Waarom ben je blij dat je geen soussie bent?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Niks mis met hun, ze zijn goede handelaren. Kunnen veel Marokkanen een voorbeeld aan nemen, hoewel ze soms wel te extreem zijn.
Omdat ik al blij ben met wat ik nu benquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom ben je blij dat je geen soussie bent?
heb jij dan ook gekregen toen je trouwdequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
Anyway, wat ik zeg; het is er met een doel en hebt er recht op.
Tis geen zakcentje, het heeft nut.
Wij zeiden ook, gonlune gore...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
heb jij dan ook gekregen toen je trouwde
wat betekent datquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij zeiden ook, gonlune gore...En dat bleek.
Wanneer jij je baan opgeeft om voor je man en kinderen te zorgen heb je niks meer om een buffer op te bouwen voor het geval dat. Een man kan direct doorgaan met zijn leven, jij daarentegen niet. Jij zult opzoek moeten naar een baan en tegelijkertijd voor de kinderen zorgen. Dat is echt niet niks. Je hebt je al die jaren opgeoffert en daar mag best iets tegenover staan imo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mag in islam ook kiezen als vrouw om te trouwen zonder de verplichting dat de man jou in onderhoud moet voorzien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer jij je baan opgeeft om voor je man en kinderen te zorgen heb je niks meer om een buffer op te bouwen voor het geval dat. Een man kan direct doorgaan met zijn leven, jij daarentegen niet. Jij zult opzoek moeten naar een baan en tegelijkertijd voor de kinderen zorgen. Dat is echt niet niks. Je hebt je al die jaren opgeoffert en daar mag best iets tegenover staan imo. Een bruidsschat en alimentatie is er met een reden.
Ik snap dat je de independent woman wil uithangen (zo ben ik ook). Maar soms moet je even realistisch blijven.
Leuk en aardig, tegenwoordig is werken als je moeder bent onmogelijk door die belachelijk hoge opvang bedragen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je mag in islam ook kiezen als vrouw om te trouwen zonder de verplichting dat de man jou in onderhoud moet voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |