quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Scheiden omdat hij mij geen 10.000 heeft gegeven en het mij opvreet?
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel je baart 2 koters en je man laat je id steek. Dan is dat geld een zegen.
kinderalimentatiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stel je baart 2 koters en je man laat je id steek. Dan is dat geld een zegen.
Je bent jong en naief dus snap dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.
Bovendien heb je geen bruidsschat nodig om daarna voor je kinderen te zorgen.
En als ie niet wil betalen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
kinderalimentatie
partneralimentatie
Echtscheidingen komen best veel voor tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou geen huwelijk met iemand ingaan als ik in me achterhoofd heb dat ik het geld moet bewaren voor wanneer hij mij in de steek laat.
Bovendien heb je geen bruidsschat nodig om daarna voor je kinderen te zorgen.
Ik vind jou verzuurd overkomen. Daarom zou ik ook niet op jou biedenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent jong en naief dus snap dit.
True. Maar goed, dan heb je ook niet met een man te maken imho.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En als ie niet wil betalen?
Procederen? Duurt jaren.
je gaat beargumenteren op basis van haar leeftijdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga liever een crappy baantje nemen dan dat ik na een scheiding van zijn geld ga teren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prik er doorheen... Heel soms zegt ze zeer wijze dingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik vind jou verzuurd overkomen. Daarom zou ik ook niet op jou bieden
Klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echtscheidingen komen best veel voor tegenwoordig.
niet eens een dadel willen gevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef De_Ilias het volgende:
Hetgeen wat een man memoriseert van de koran kan ook gebruikt worden als bruidenschat.
Neem het terug. Wellicht heeft zij iets vervelends meegemaakt in haar omgeving. Niet doordachte post.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prik er doorheen... Heel soms zegt ze zeer wijze dingen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
niet eens een dadel willen gevengierig dit
Advocaat van de duivel: één van je kinderen is gehandicapt (verstandelijk dan wel fysiek) en kan je niet alleen thuis laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga liever een crappy baantje nemen dan dat ik na een scheiding van zijn geld ga teren.
Dat vind ik persoonlijk nogal hopeloos om daarop te rekenen als er iets mis gaat.
Alsof je zoiets tegenwoordig van te voren kan weten, laat staan inschatten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was had ik liever een man die bijv. surat nisaa uit z'n hoofd moet kennen dan dat ik een dadel zou vragen. Dadel kan je gratis zonder moeite krijgen, sura moet je nog met moeite uit je kop stampen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
niet eens een dadel willen gevengierig dit
En familie bestaat niet? Een opvang bestaat niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel: één van je kinderen is gehandicapt (verstandelijk dan wel fysiek) en kan je niet alleen thuis laten.
Natuurlijk niet, maar ik ga niet mijn huwelijk met die instelling beginnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je zoiets tegenwoordig van te voren kan weten, laat staan inschatten.
Dan kun je nu al dus niet weten hoe je ergens op gaat reageren. Het is makkelijk praten nu.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik ga niet met mijn huwelijk met die instelling beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |