Mijn adres voor handvraging volgens Abdul.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Wie wordt er verkocht? Op wie zijn we aan het bieden??
100quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn adres voor handvraging volgens Abdul.
fokhalal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Een spinoff waar je wel arabisch/Marokkaans/Turks mag communiceren.
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
quote:
Jullie zijn niet 100 ;]quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe er een mahr van 10000 erbij en ik geef haar aan jou.
Wesh ben je gek wella? Dat kan een student toch niet neertellen. Komen jullie uit Nador ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe er een mahr van 10000 erbij en ik geef haar aan jou.
cripfok.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
Vorige x zei je wat anders. Demente kip.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, ik volg mijn hart en die zegt dat ik je mag. Of jij dat nu wilt of niet.
foodfok.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
cripfok.nl
alleen topics over one piece en koekjes
sory ik vint je best aardig okequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vorige x zei je wat anders. Demente kip.
Ik ga dit herhalen als iemand komt voor je handquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
In de Islaam is zelfs een dadel genoeg als bruidsschat. Geef wat jij je kan veroorloven.
Ik vind het raar als meiden/familie bedragen eisen die onmogelijk zijn. Je gaat trouwen je word niet verkocht als een of ander paard.
Ramadan is voorbij. Dadels zijn opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
In de Islaam is zelfs een dadel genoeg als bruidsschat. Geef wat jij je kan veroorloven.
Ik vind het raar als meiden/familie bedragen eisen die onmogelijk zijn. Je gaat trouwen je word niet verkocht als een of ander paard.
Abdul abe, wat zou jij geven?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ga dit herhalen als iemand komt voor je hand![]()
![]()
![]()
Ik spreek je als je gaat scheiden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef Crip het volgende:
Ik zal eerlijk zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef sylvesterrr het volgende:
arabfok.nl
arabok.nl
halalfok.nl
fokhalal.nl
multiculfok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |