Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Thanks.quote:
Wel relaxed hoor, een hele maand.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Ben wel een maandje alleen thuis, soon
Ze gaan naar Bosnië en Turkije.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.Ik heb al wel eerder samengewoond, maar dit zal echt de eerste plek zijn voor mij alleen.
[..]
Wel relaxed hoor, een hele maand.Waar gaat de rest naartoe?
Ga maar verder Tinderen jij, als je tenminste niet iedereen al hebt gelikedquote:
Dota.quote:
Sinds gister weer geïnstalleerd, kan nog wel even door liken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ga maar verder Tinderen jij, als je tenminste niet iedereen al hebt geliked
Niets mis met deze vraag hoor. En ja, ik heb met twee vrouwen via tinder gedate.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
Misschien een beetje direct, maar heb je eigenlijk al dates via Tinder gehad? Ik weet wel dat je dates hebt gehad, maar niet of er ook Tindervrouwen bij zaten.
Deels zeker inderdaad.quote:
Op zich een prima eerste plek daar in die flat. Ik sta helaas nog steeds te laag op 'de lijst'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik jou ook wel.
Nee, ik ben straks een arm studentje. Maar wel mijn allereerste plek.
kom we beginnen een FOK! tinder tinychat groupquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef spelletjesman het volgende:
Ligt het aan mij of is dit topic saai als je geen gesprekken mag analyseren, foto's mag delen e.d.? Wat valt er te praten over de app? En zijn dates er vaak? Gezien die 2 wel mogen...
Dan lees je ff lekker een stukkie terugquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef spelletjesman het volgende:
Ligt het aan mij of is dit topic saai als je geen gesprekken mag analyseren, foto's mag delen e.d.? Wat valt er te praten over de app? En zijn dates er vaak? Gezien die 2 wel mogen...
Ja maar dat ging op een gegeven moment te ver man. Zelfgemaakte seksfilmpjes en zo. Kom echt niet meer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef spelletjesman het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef UnicornFarts het volgende:
Yats laat subtiel doorschemeren dat hij Fera straks midden in de nacht in haar kont gaat verkrachten
Zoiets is al leuker ook al gebruik ik geen tinder. Zit al vastquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
kom we beginnen een FOK! tinder tinychat group!
Wow, dat was zo subtiel dat ik het niet zag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef UnicornFarts het volgende:
Yats laat subtiel doorschemeren dat hij Fera straks midden in de nacht in haar kont gaat verkrachten
En hoe bevielen die dates?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:18 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met deze vraag hoor. En ja, ik heb met twee vrouwen via tinder gedate.
[..]
Deels zeker inderdaad.
[..]
Op zich een prima eerste plek daar in die flat. Ik sta helaas nog steeds te laag op 'de lijst'.
WAIT WHUT? Heb je zoiets echt voor Tinder gebruikt? Wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?quote:
Alsof yatseflats dat zou durven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef UnicornFarts het volgende:
Oke ja dat gaat wel een beetje te ver ja. Doe dan wat censuur zoals in Japan ofzo zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar dat ging op een gegeven moment te ver man. Zelfgemaakte seksfilmpjes en zo. Kom echt niet meer.
Mag ik ook komen? Ik heb zelf geen Tinder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
kom we beginnen een FOK! tinder tinychat group!
Het waren leuke dates (met beide heb ik vaker gedate) maar daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
En hoe bevielen die dates?
Ik had trouwens geluk, voor een student had ik een vrij lange inschrijftijd. Maar voor het reguliere aanbod zou ik ook nog jaren moeten wachten.
Nou ja als iemand echt de moeite nam om zo'n groepje aan te maken... maar zoiets gebeurt nooit ook al is het geen gek idee lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik heb zelf geen Tinder.
Is voor iedereen open, behalve zarGon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik heb zelf geen Tinder.
Link?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar dat ging op een gegeven moment te ver man. Zelfgemaakte seksfilmpjes en zo. Kom echt niet meer.
zarGon gaat weer rellen met TURKIYE TURKIYEquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is voor iedereen open, behalve zarGon.
Naja, het was basically ik de in full-plate die op de Iron Throne zat. Was eigenlijk best bad-assquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
WAIT WHUT? Heb je zoiets echt voor Tinder gebruikt? Wat moet ik mij daar precies bij voorstellen?
Ook seks gehad of dat niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Het waren leuke dates (met beide heb ik vaker gedate) maar daar blijft het ook bij.
En ja, die wachttijd
I like being mysteriousquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid, wat doe je.![]()
Maar wat zie jij precies als een klik dan? Of is dat dat typische niet uit te leggen gevoel dat zegt: "Ja, die is het!"?Wel lullig van die nare ervaringen trouwens. Daar heb ik ook wel een beetje van geproefd.
Zou je een relatie kunnen beginnen met iemand waarmee je eerst alleen scharrelt? Of staan die mensen weer in een apart 'lijstje' om het zo te noemen. Klinkt misschien gek, maar er zijn mensen die twee aparte categorieën erop na houden.
Ja zo smoothquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, dat was zo subtiel dat ik het niet zag.
Ik wil geen ruzie met hep. Mensen met rood haar schijnen zomaar ineens uit het niets door te kunnen draaien, en ik wil hem geen aanleiding geven mij dan tot doelwit te bombarderen.quote:
quote:
Nope, hier exact hetzelfde, soms een hele vlaag extreem mooie mannen en dag of dagen erna lijkt het wel alsof er een blik gedrochten is open getrokkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die merkt dat er om de zoveel tijd een hele lading "lelijke" mensen langskomt, en de volgende dag opeens een heleboel "mooie" mensen?
Volgends mij is dat gewoon om zo'n ugly friend effect. als je mooie met lelijke gaat mengen dan geef je de lelijke minder makkelijk een like.
Bij mij is het wel redelijk constant. Ongeveer 30% van die instagram poppetjes, 30% Shaniqua's, Chayennes en Savannahs, 15% echt vies, 15% normaal/leuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:29 schreef Basxt het volgende:
ben ik de enige die merkt dat er om de zoveel tijd een hele lading "lelijke" mensen langskomt, en de volgende dag opeens een heleboel "mooie" mensen?
Volgends mij is dat gewoon om zo'n ugly friend effect. als je mooie met lelijke gaat mengen dan geef je de lelijke minder makkelijk een like.
lolquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:41 schreef thenxero het volgende:
[..]
Bij mij is het wel redelijk constant. Ongeveer 30% van die instagram poppetjes, 30% Shaniqua's, Chayennes en Savannahs, 15% echt vies, 15% normaal/leuk.
Soms wel wat batches van één soort type, maar lijkt geen systematiek in te zitten.
jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:19 schreef Jhovall het volgende:
Na een paar dagen heb ik eindelijk (iets van 15) matches (nu ik mijn game of thrones foto eraf heb) , het aparte is dat je bij sommigen waarbij je best een leuke en flirterige conversatie hebt die een paar dagen duurt, ze ineens compleet niet meer reageren. Is dat gewoon bij tinder oid?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
PWF probeert Unicorn te regelen.___________! Dat is dubbel triest, want de manier waarop is nog slechter dan dat ik zou verwachten van yats en UF regelen is ook debiel.
Doe eens niet zo triest man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
UF ziet er trouwens uit als zo'n vrouw bij myfreecam.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
PWF probeert Unicorn te regelen.___________! Dat is dubbel triest, want de manier waarop is nog slechter dan dat ik zou verwachten van yats en UF regelen is ook debiel.
Gast, geef het gewoon opquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
UF ziet er trouwens uit als zo'n vrouw bij myfreecam.
Ik voel me niet aangevallen. Maar het is nog steeds triest om dit hier te posten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom voel je je aangevallen?
Ik ben erdoor geërgerd, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat PWF jou probeert te regelen. En ik dacht daar echt aan met dat van myfreecam, sorry voor die associatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh kom, je bent gewoon boos omdat je geband bent.
Gedraag je eens.
Dat van PWF vind ik wel een rare gedachte. Ik snap niet hoe je daarop komt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ben erdoor geërgerd, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat PWF jou probeert te regelen. En ik dacht daar echt aan met dat van myfreecam, sorry voor die associatie.
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen. Maar het is nog steeds triest om dit hier te posten.
Waarom is dat debiel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.
Trouwens: leven in dit topic.
Het is een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Mensen posten hier regelmatig trieste dingen en ik bedoelde het niet eens als persoonlijke aanval. Via FOK! proberen te regelen is gewoon debiel.
Gewoon jaloers omdat het hem niet schijnt te lukken.quote:
Ik heb gewoon het gevoel dat hij UF zou doen als hij de kans krijgt, en verder vind ik het naar dat ik er verbannen ben, omdat ik me erg vermaakte in die twee minuten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een aanname die helemaal nergens op gebaseerd is.
Wat is het verschil dan tussen Fok! en Tinder? Buiten de naam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat jammer nouquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jaloers omdat het hem niet schijnt te lukken.
Proberen te regelen hè. Er zijn hier van die types die serieus actief op 'jacht' zijn op FOK!.quote:
Het doel van FOK! en het doel van Tinder verschilt nogal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen Fok! en Tinder? Buiten de naam.
En daar heb jij last van?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Proberen te regelen hè. Er zijn hier van die types die serieus actief op 'jacht' zijn op FOK!.
Ik probeer het ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon jaloers omdat het hem niet schijnt te lukken.
Via beide kan je toch mensen leren kennen? Ik zie het verschil niet echt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het doel van FOK! en het doel van Tinder verschilt nogal.
Zorg dan dat ik weer in die chat kan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Kap trouwens maar met die SC, want straks gaat deze ook al dicht
UF is wel een lekkere chick, dat moet ik toegeven. Wie zou haar niet doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat hij UF zou doen als hij de kans krijgt, en verder vind ik het naar dat ik er verbannen ben, omdat ik me erg vermaakte in die twee minuten.Niet al te serieus nemen dus.
Vind ik niet vergelijkbaar, want ik zou bijvoorbeeld nooit met mensen van FOK! afspreken. (Misschien wel met Strawberry als ik wat ouder wasquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Via beide kan je toch mensen leren kennen? Ik zie het verschil niet echt.
Voor zover ik haar kon beoordelen vind ik haar niet aantrekkelijk. Niet lelijk, maar niet dat ik zeg dat ze lekker is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
UF is wel een lekkere chick, dat moet ik toegeven. Wie zou haar niet doen?
Wat is dezen?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
UF is wel een lekkere chick, dat moet ik toegeven. Wie zou haar niet doen?
Wel jammer art. Ik zie je graag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen ideeTC app kost geld, ben niet thuis om mijn gezicht te tonen via laptop. Was anders wel even gezellig geweest.
Is goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komt binnenkort wel als er weer eens een TC opgestart wordt (en ik thuis ben).
Hahaha, jazeker. we trouwen morgen. Je bent welkomquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
hoi
Al een date met UF? Je weet bij haar natuurlijk waar dat op uitloopt.
Sorry, ik ben dan bezig met aftrekken op de screenshots die tijdens de chat zijn gemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahaha, jazeker. we trouwen morgen. Je bent welkom!
Dan krijg je te zien dat het een match is zodra je internet hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is de hele matchgedoe een beetje vol met bugs, zo heb ik een match die 2 dagen geleden voor het laatst online is geweest. Verder als je in het like schermpje bent moet je eens je wifi uitdoen en dan swipen. Je kan dus mensen liken en disliken tot ie de laatste foto geladen heeft, maar wat nou als 1 daarvan een match is?
Uiterlijk zegt niet alles. Als vijftienjarige ben je meestal een nog grotere puber dan een zeventienjarige.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef Fylax het volgende:
vraag ik aan iemand of we verder kunnen whatsappen omdat dat fijner praten is , zegt ze hoe oud ben je dus ik zo 15 (zij is 16) zegt ze te jong
waarom like je me dan
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet alles. Als vijftienjarige ben je meestal een nog grotere puber dan een zeventienjarige.
Tough luck bro.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef Fylax het volgende:
vraag ik aan iemand of we verder kunnen whatsappen omdat dat fijner praten is , zegt ze hoe oud ben je dus ik zo 15 (zij is 16) zegt ze te jong
waarom like je me dan
Dat je een puber bent en dat meisjes rond die leeftijd vrijwel nooit jongere jongens daten.quote:
Ze ziet mijn leeftijd toch waarom liket ze me dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:28 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat je een puber bent en dat meisjes rond die leeftijd vrijwel nooit jongere jongens daten.
Per ongeluk de verkeerde kant op geswiped.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze ziet mijn leeftijd toch waarom liket ze me dan?
We hadden ook nog een gesprekquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Per ongeluk de verkeerde kant op geswiped.
Dit ja. Het gesprek was misschien gewoon niet interessant en je leeftijd is een excuus geweest.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet zo snugger. Of ze vond je toch niet zo leuk.
Verkeerde timingquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Net een redelijk (niet super, maar het kon ervoor door) gesprek gehad en nummer gevraagd. Daarna geblokkeerd. Het is me al eens vaker gebeurd. Nu vraag ik me af of dit komt door een verkeerde timing, of doordat ze niet geïnteresseerd zijn. Ik hoop voor het laatste, want dan kan ik makkelijk filteren wie er ongeïnteresseerd zijn.
De eerste foto's zijn altijd matches (als je matches hebt), dit is dus al zo bepaald toen je voor het laatst toegang tot internet hadquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij is de hele matchgedoe een beetje vol met bugs, zo heb ik een match die 2 dagen geleden voor het laatst online is geweest. Verder als je in het like schermpje bent moet je eens je wifi uitdoen en dan swipen. Je kan dus mensen liken en disliken tot ie de laatste foto geladen heeft, maar wat nou als 1 daarvan een match is?
En geen interesse. Want als ze echt interesse hebben boeit timing niks.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En geen interesse. Want als ze echt interesse hebben boeit timing niks.
Als je de keuze hebt uit 1, zou ik de juf kiezen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef Jhovall het volgende:
Na een reeks aan meiden die niet reageren, blijkbaar willen nu twee matches mij zien op hetzelfde festival aankomende augustus.... keuzes, keuzes. Zal ik de SM-Chick-turned-normal kiezen of De Juf
Als ik die artikelen van Djeez mag geloven valt dat reuze meequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind de meeste juffen van die saaie mutsennet wat je ding is. Je kan ze ook allebei ff meeten toch?
Kan ik dat ergens vinden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als ik die artikelen van Djeez mag geloven valt dat reuze mee
Ach, dat zijn die Nice-artikelen. Van die Amerikaanse juffen die hun leerlingen doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens vinden?
Ik vind het altijd van die meiden die persee in afrika een school moeten bouwen voor negerkindjes enzo
Mannelijke docenten daarentegen3 van mijn dates waren docenten en heb er nu weer 1 die gymleraar is
Dus de juffen zijn ook SM-chicks?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, dat zijn die Nice-artikelen. Van die Amerikaanse juffen die hun leerlingen doen
Mijn ervaring is dat het vaak 'stille wateren, diepe gronden'-types zijn
Over dat laatste zeg ik maar niks
Mogelijk.quote:
Oh shit, nu je het zegt ja, vorige keer vrouw van 38 ofzo die een 11 jarige deedquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, dat zijn die Nice-artikelen. Van die Amerikaanse juffen die hun leerlingen doen
Mijn ervaring is dat het vaak 'stille wateren, diepe gronden'-types zijn
Over dat laatste zeg ik maar niks
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mogelijk.
Het zijn vaak rustige types met een wilde kant. I like
Okay, okay. Dan kies ik die welquote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh shit, nu je het zegt ja, vorige keer vrouw van 38 ofzo die een 11 jarige deed
Sowieso als je op je 25ste al een huwelijk achter de rug hebt lijk je me nogal een wispelturig type. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Beter de juffrouw dan maarquote:
Nice.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh shit, nu je het zegt ja, vorige keer vrouw van 38 ofzo die een 11 jarige deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voorhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef Grielen het volgende:
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:I'd like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Your opinion of me is none of my business.
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:Toen ik nog 'Jaloerse bitch. Veeleisend. Altijd eigenwijzer dan jij.' had, werkte dat in ieder geval prima. Kreeg er ook wel leuke reacties door. Weet niet of het voor mannen ook zou werken, hoewel die van jou wel wat liever isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik ga trouwens weer eens een nieuwe aanpak doen in mijn tagline. Nu heb ik:Sinds ik in m'n bio iets heb staan met betrekking op de dolfijnen en negerkindjes krijg ik minder stomme openingszinnen meer maar gewoon normale gesprekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit meer oplevert maar daar is het ook een experiment voor
Ik heb er heel even als test in gehad "Ik word graag serieus genomen" man man man, ik heb gesprekkenkan er wel ff 1 uploaden
![]()
Wat staat er dan over dolfijnen en negerkindjes?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sinds ik in m'n bio iets heb staan met betrekking op de dolfijnen en negerkindjes krijg ik minder stomme openingszinnen meer maar gewoon normale gesprekken
Ik heb er heel even als test in gehad "Ik word graag serieus genomen" man man man, ik heb gesprekkenkan er wel ff 1 uploaden
Wat ging er mis?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:37 schreef SiIk het volgende:
Tindermatch is exit. Voortaan maar meteen meer op gevoel afgaan. Lessons learned.
Mwah, ik heb op de een of andere rare reden altijd het idee dat er achter die soms ietwat saaie uitstraling best een kinky persoon schuiltquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind de meeste juffen van die saaie mutsennet wat je ding is. Je kan ze ook allebei ff meeten toch?
Dingen.quote:
Past het bij de indruk die je gister/vannacht van me kreeg?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen ik nog 'Jaloerse bitch. Veeleisend. Altijd eigenwijzer dan jij.' had, werkte dat in ieder geval prima. Kreeg er ook wel leuke reacties door. Weet niet of het voor mannen ook zou werken, hoewel die van jou wel wat liever is
Welke dingen!quote:
Wat stats en daarachter: Geen dolfijnen gekust | niet met negerkindjes een school gebouwd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat staat er dan over dolfijnen en negerkindjes?
Dit klinkt zo fout.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Past het bij de indruk die je gister/vannacht van me kreeg?
Je kwam wel aardig over als 1.80 ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Past het bij de indruk die je gister/vannacht van me kreeg?
Ik noteer even een pluspuntje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat stats en daarachter: Geen dolfijnen gekust | niet met negerkindjes een school gebouwd.
Tja, jammer. Next!quote:
Je probeerde gister ook al alle chickies te versieren op de webcam, je bent wel bezigquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer even een pluspuntje.
Dan heb jij toch andere dingen gezien dan ik, ben ik bang.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Je probeerde gister ook al alle chickies te versieren op de webcam, je bent wel bezig
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Je probeerde gister ook al alle chickies te versieren op de webcam, je bent wel bezig
Ik zag vooral dat je wegging zodra ik binnenkwamquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb jij toch andere dingen gezien dan ik, ben ik bang.
PEDOALARM! ALARM!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef Grielen het volgende:
Kut ik heb een kindje van 12 geliked omdat ik in een spree zat.
* Grielen verstopt zich voor de politie
Zeg dat je last heb van discalculi en dat je dacht dat er 21 stond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef Grielen het volgende:
Kut ik heb een kindje van 12 geliked omdat ik in een spree zat.
* Grielen verstopt zich voor de politie
Er stond ook 21quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeg dat je last heb van discalculi en dat je dacht dat er 21 stond.
Deze oude man moest om 6 uur opstaan en had zijn slaap nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zag vooral dat je wegging zodra ik binnenkwam
Viel mee in vergelijking met de rest die nog eerder op moest en er om 2 uur nog zatquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze oude man moest om 6 uur opstaan en had zijn slaap nodig.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Viel mee in vergelijking met de rest die nog eerder op moest en er om 2 uur nog zat
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef Grielen het volgende:
Ik had ook gruwelijk veel spijt toen de wekker om kwart voor 6 ging, vooral omdat het pas half 3 was toen ik de laptop dichtklapte
Ik was vanochtend chago als de pest, gezwollen ogen enzoquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Viel mee in vergelijking met de rest die nog eerder op moest en er om 2 uur nog zat
Ik heb voor het eerst in maanden weer eens koffie gedronken. Dat had ik niet eens afgelopen weekend nodig toen de wekker om 4:45 gingquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik was vanochtend chago als de pest, gezwollen ogen enzo![]()
Maar nu nog steeds wel fit, nog niet ingekakt.. zal vanavond wel komen
Ik drink er normaal 1, heb er nu 3 op. Heb op kantoor nog even boos in een hoekje gezeten om daar te kreunen dat ik vroeger naar bed moet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in maanden weer eens koffie gedronken. Dat had ik niet eens afgelopen weekend nodig toen de wekker om 4:45 ging
Wat fijn dat ik werk heb waarbij het niet echt iemand boeit hoe laat ik binnen komquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik drink er normaal 1, heb er nu 3 op. Heb op kantoor nog even boos in een hoekje gezeten om daar te kreunen dat ik vroeger naar bed moet.
Bij mij boeit het niemand hoe ik het doe en hoe lang ik er over doe, als het maar gedaan wordt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik werk heb waarbij het niet echt iemand boeit hoe laat ik binnen kom
Dapper van ze. Maar mooi om te horen dat het gezellig was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Antwoord zelf eerst eens?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Random vraagje om beetje overzicht te krijgen:
Hoeveel dates hebben jullie via tinder gehad?
Hoeveel daar van heb je gezoend?
Hoeveel daar van heb je geneukt?
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
Hoeveel waren niks/mismatch?
krijg er erg leuke reacties opquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer even een pluspuntje.
99quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
krijg er erg leuke reacties op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
Ik heb even een paar dagen "Ik word graag serieus genomen" in mijn bio staan, conclusie was dat mannen inderdaad altijd bio's lezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij snapte niet dat ik sarcastisch was
Valt bij mij niet zoveel van af te leiden, had geluk haar te mogen treffen daar. Heb tig dates gehad in mn leven maar de eerste via Tinder was meteen raak en is nu half jaar mn vriendinquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
Ik heb even een paar dagen "Ik word graag serieus genomen" in mijn bio staan, conclusie was dat mannen inderdaad altijd bio's lezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontblood![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg: doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
[ afbeelding ]
De Nederlandse vertaling als bio gebruiken. Doen?
Er serieus op ingaanquote:
Ik vraag me af of er uberhaupt vrouwen bestaan die hier gewillig op reagerenquote:
2,2,0 Weinig schokkends dusquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Stiggie het volgende:
Hoeveel relaties?
Hoeveel scharrels?
Nah, klinkt niet net zo lekker. En ja, ik houd van avocado.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er serieus op ingaan![]()
Billenkoek.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef PyramidSong het volgende:
Ik had laatst weer een afspraakje, aardige jongen maar voelde er niks bij. Nu wou ik toch weer afspreken, vriendschappelijk, maar daarvan maakte hij blijkbaar dat ik smoorverliefd op hem was ofzo. Raaaaar.
ik heb meerdere vrienden van het andere geslacht. Met sommigen heb ik gedate, anderen vind ik niet aantrekkelijk genoeg en die maken geen kans.quote:
Waarom zou je dat überhaupt willen, dat is toch ook niet echt de insteek van tinder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef PyramidSong het volgende:
Ik had laatst weer een afspraakje, aardige jongen maar voelde er niks bij. Nu wou ik toch weer afspreken, vriendschappelijk, maar daarvan maakte hij blijkbaar dat ik smoorverliefd op hem was ofzo. Raaaaar.
Overigens zijn de meeste Tindermannen bezig met meerdere vrouwen tegelijk, ook qua seks. Daar heb ik echt geen zin in, ik wil de enige zijn.
De insteek van Tinder was origineel ONS maar iedereen doet er wat anders mee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt willen, dat is toch ook niet echt de insteek van tinder.
Spanken kan ook prima in het Nederlandsquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nah, klinkt niet net zo lekker. En ja, ik houd van avocado.
De enige zijn. Brr. Nee, dat wordt me te eng en te serieus hoor.
Hmm maar dan kun je 'm beter in het Engels overnemen en tussen aanhalingstekens zetten, vind ik. En nu heb ik zin in avocado.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Spanken kan ook prima in het Nederlands
Mooi filmpjequote:
Ik neem aan dat jullie gedate hebben? Heb je dan uitgesproken dat jullie nooit wat gaan krijgen, want je kan het totaal verkeerde beeld afgeven met dit soort dingen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:46 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
De insteek van Tinder was origineel ONS maar iedereen doet er wat anders mee.
Doe het maar nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hmm maar dan kun je 'm beter in het Engels overnemen en tussen aanhalingstekens zetten, vind ik. En nu heb ik zin in avocado.
Er werkt een leuke jongen bij de Spar hier, die ga ik eerst proberen te versieren. En in de kater van die mislukking ga ik wel weer Tinderen.quote:
Nee. Maar toch blijven ze het doen, als je printscreens van mij terug zoekt denk je wtfquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:40 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er uberhaupt vrouwen bestaan die hier gewillig op reageren
Ja toen hij begon zei ik gewoon hardop "Dit ga je niet menen"quote:
Nee in Nederlands is zo lekker droog, doenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef PyramidSong het volgende:
Overigens zijn de meeste Tindermannen bezig met meerdere vrouwen tegelijk, ook qua seks. Daar heb ik echt geen zin in, ik wil de enige zijn.
Ach, je hebt sowieso dat meisje al. Plus een vaste scharrel. Dan lukt 'spar boy' vast ook wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Er werkt een leuke jongen bij de Spar hier, die ga ik eerst proberen te versieren. En in de kater van die mislukking ga ik wel weer Tinderen.
Hoeft niet, ik vind al een jaar een collega leuk, nog altijd niet gedate omdat ik niet durfquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, je hebt sowieso dat meisje al. Plus een vaste scharrel. Dan lukt 'spar boy' vast ook wel.
Doe het sowieso niet. Dat soort semi-grappige teksten passen zo niet bij mijquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee in Nederlands is zo lekker droog, doen
Ik vind juist van wel op een 1 of andere manierquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doe het sowieso niet. Dat soort semi-grappige teksten passen zo niet bij mij
Wat let je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik vind al een jaar een collega leuk, nog altijd niet gedate omdat ik niet durf
Ik vind het nog steeds schandalig dat ik wel mijn deel van de deal die we hadden nagekomen ben en jij nog steeds jouw deel niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik vind al een jaar een collega leuk, nog altijd niet gedate omdat ik niet durf
Oh, crapquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind juist van wel op een 1 of andere manier
Het is ingewikkeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat let je?
Dat soort dingen krijg je achteraf gewoon keihard spijt van
Ja maar dat meisje wil ik stiekem toch het liefst met een andere gast. Dus dat wordt ook nog moeilijk. En spar boy is waaaay out of my league, en dat lukt me normaal alleen via Tinder of app of shit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, je hebt sowieso dat meisje al. Plus een vaste scharrel. Dan lukt 'spar boy' vast ook wel.
Het zou je verbazen. Gewoon proberen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar dat meisje wil ik stiekem toch het liefst met een andere gast. Dus dat wordt ook nog moeilijk. En spar boy is waaaay out of my league, en dat lukt me normaal alleen via Tinder of app of shit.Maar ik ga er zo heen!
Ik moet gelijk weer aan je mufasa en littlebrownie reactie denkenquote:
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.quote:
Doe normaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:02 schreef Grielen het volgende:
Flash je tieten. Dat is ook altijd een duidelijke booschap
Ik wil hem daten hè, niet alleen avocado'en.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Koop aardbeien en slagroom en knipoog dan bij de kassa naar hem.
Nee. Het is echt ingewikkeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
Hoewel als het een collega is dat misschien niet handig is. Echter een 'Hoi, daten' is er zo uitgefloept natuurlijk.
Mijn imago, daar ga jequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer aan je mufasa en littlebrownie reactie denkenJa nee dit is jouw tekst, stel in.
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wil hem daten hè, niet alleen avocado'en.
Billenkoek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn imago, daar ga je
Ik kan het wel eens een tijdje proberen jaKijken wat de reacties zijn. Ik heb al die tijd zonder tekst gedaan.
Gewoon billenkoek ipv spanken doen dus?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Meest dramatische filmscene is de dood van Mufasa (The Lion King)
Punt.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Daar had niemand een traan om gelaten
Zo jammer dat ie niet in mijn sig pastquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. Dan had Simba nog een trap na gegeven.
Als je hiermee niet zwemt in puni, weet ik het ook niet meer.quote:
Ja maar dat is disobedient nu eenmaal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Zo fucking fout![]()
Dat ongehoorzame staat alleen wat stom.
Laat het wel weten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je hiermee niet zwemt in puni, weet ik het ook niet meer.
Wat heb ik dan fout vertaald?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Sarasi het volgende:
Haha, hij faalt gewoon in de vertaling.En spar guy werkte niet.
Ik moet in zijn verdediging zeggen dat dit dan ook wel een bedroevende poging naar sarcasme was. Het nadoen van een dom naief blondje is niet gelijk aan sarcasme.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie gaat geen aardbeien eten samen dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Sarasi het volgende:
Haha, hij faalt gewoon in de vertaling.En spar guy werkte niet.
Voorlopig niet nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie gaat geen aardbeien eten samen dus?
Aids! (I suppose)quote:
Dat heeft ze eerder ergens gezet, dat ze geen dolfijnen heeft gekust en ook geen scholen heeft gebouwd voor negerkindjes in afrika (als sneer naar de huppelkutjes die met dat soort foto's op tinder zitten)quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef Frag_adder het volgende:
Overigens, wat the fuck heb jij in je profiel staan als mensen beginnen over je gebrek aan ontwikkelingshulp!
Oh oké.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik moet in zijn verdediging zeggen dat dit dan ook wel een bedroevende poging naar sarcasme was. Het nadoen van een dom naief blondje is niet gelijk aan sarcasme.
"Oh wauw, ik had echt niet door dat je er op die manier naar kon kijken, bedankt!" Had ik nog geaccepteerd.
Overigens, wat the fuck heb jij in je profiel staan als mensen beginnen over je gebrek aan ontwikkelingshulp!
Dan moet je niet 5km radius nemenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Zandkasteel het volgende:
Zal me hier ook maar eens melden na een tijdje mee te lurken.
Dan word ik de volgende keer niet gekickt![]()
Meerder tinder-dates gehad afgelopen weken, de ene wat meer positief als de andere.
Maar na 2/3 dates was het vaak wel bekeken aan mijn of haar kant.
Blijf momenteel hangen op : Er zijn geen nieuwe personen bij jou in de buurt
Afstand vergrotenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Zandkasteel het volgende:
Zal me hier ook maar eens melden na een tijdje mee te lurken.
Dan word ik de volgende keer niet gekickt![]()
Meerder tinder-dates gehad afgelopen weken, de ene wat meer positief als de andere.
Maar na 2/3 dates was het vaak wel bekeken aan mijn of haar kant.
Blijf momenteel hangen op : Er zijn geen nieuwe personen bij jou in de buurt
quote:
Vind 40km al genoegquote:
Woon je in friesland ofzo dat je out of people bent?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:59 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
[..]
Vind 40km al genoeg![]()
Maar zal de afstand wel eens vergroten.
Overijssel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:01 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Woon je in friesland ofzo dat je out of people bent?
Dat verklaart m'n zere duimquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Jhovall het volgende:
Hey.
Ik heb een vermoeden dat je dan heel veel chickies geswiped hebt.
In Overijssel zijn 341 mensen per vierkante kilometer.
40km straal is 1600*pi Vierkante kilometer (Pi*r^2).
4% van nederland is tinder user blijkbaar. De helft ervan is chick.
Dat zijn dus 34281 mensen.
Lichte correctie, een andere bron zegt 2%.quote:
Als de straal echter een Diameter is, dan heb je een meer reasonable aantal: 2783 chickies.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Lichte correctie, een andere bron zegt 2%.
Wat dus 17140 chickies zijn.
65% is tussen 18 en 24.
11141 chickies
Waarvan daar dan weer 90% zich niet kan vinden in de foto of profiel in het algemeen, blijven er ongeveer 278 over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Als de straal echter een Diameter is, dan heb je een meer reasonable aantal: 2783 chickies.
4% maar? Vind ik nog best weinig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Jhovall het volgende:
Hey.
Ik heb volgens mij ook al duizenden profielen gezien, maar het enige meisje die ik tegen wil komen, dat ben jij, heb ik nog niet gezien helaaschquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4% maar? Vind ik nog best weinig.
Gadverdamme, wat ben jij een vieze klefbak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al duizenden profielen gezien, maar het enige meisje die ik tegen wil komen, dat ben jij, heb ik nog niet gezien helaasch
sorry sgatjequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:02 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat ben jij een vieze klefbak.
Ik ben teleurgesteld in je.
Smooth grielenquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook al duizenden profielen gezien, maar het enige meisje die ik tegen wil komen, dat ben jij, heb ik nog niet gezien helaasch
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wat is deze TC.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?
Ik heb gewoon gecammed hoor van 11 tot 2quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wauw. Waar was jij gisteravond in de TC dan?
Sorry man, ik kan natuurlijk niet alle geheimen prijsgeven, dat laatste beetje speurwerk zal je zelf moeten doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Als jullie ook nog even de namen erbij zoeken, heb ik geen Tinder meer nodig.
Kan me niet voorstellen dat de helft vrouw is. Heb je daar statistieken van?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Jhovall het volgende:
Hey.
Nee. Dat is een aanname. Bedenk wel dat vrouwen net zo geinteresseerd zijn in deze shit als mannen is mijn ervaring.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:09 schreef thenxero het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de helft vrouw is. Heb je daar statistieken van?
moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Waarom snappen sommige mannen niet eens dat toch tenminste een fatsoenlijk gespelde info op tinder meer likes zou opleveren..
Echt wtf
'Een leuk meid tussen de 18 24 ze moet lief romantische hou je ook van reizen of dieren like mij'
De contactadvertentie in de super.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Waarom snappen sommige mannen niet eens dat toch tenminste een fatsoenlijk gespelde info op tinder meer likes zou opleveren..
Echt wtf
'Een leuk meid tussen de 18 24 ze moet lief romantische hou je ook van reizen of dieren like mij'
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Echt wtf
Overijsselquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:10 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Overijssel.
Maar vorige week ziek geweest, denk dat ik toen iedereen uit 40km radius wel voorbij heb zien komen
Maar dan bereik je geen onbekenden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een bericht op twitter is nog duidelijker.
Heb je me nou geNOPE'd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Echt wtf
Ik ben niet lief of romantische.quote:
Niet?quote:
Had je het nog gescreenshot?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hij heeft dankzij mijn belachelijke gedrag een nummer of Skype geregeld.
Weet ik alquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:27 schreef Jhovall het volgende:
Gielen die een vet rijke chick hosselt nadat hij het verkeerde nummer heeft ingetyped die hij gekregen heeft van een tindermeid.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:17 schreef Jhovall het volgende:
Ow, en ik moet natuurlijk "helemaalnaardemavo" bedanken voor zijn troll-acties gister
Nee, want ik vond dat geen nut hebben. Of wilde jij het graag inlijsten?quote:
is een eckte playah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat klinkt beter dan gisteren, zonder fotos om te swipen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Afstand van 40km > 50km = 2 dates volgende week
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet? ik vind jou wel een echt kusjekroellafjoeforever type
Pics.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, want ik vond dat geen nut hebben. Of wilde jij het graag inlijsten?
Ik kwam net een meisje op Tinder tegen die vet veel op siIk lijkt. Heb haar geliked.
quote:
wtf hoe danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:27 schreef Jhovall het volgende:
Gielen die een vet rijke chick hosselt nadat hij het verkeerde nummer heeft ingetyped die hij gekregen heeft van een tindermeid.
She wants revengequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een match met iemand waar mijn beste vriend mee gedate heeft haha. En op tinder staat hij ook op een van m'n foto's.
Misschien vond ze je toen al interessant?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd aangezien zij het afkapte :/
Zijn ze "goed" uit elkaar gegaan? Dan er voor gaan, tijger. Rawr.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een match met iemand waar mijn beste vriend mee gedate heeft haha. En op tinder staat hij ook op een van m'n foto's.
Dit zal ik niet ontkennen.quote:
Nee, dat ben ikquote:
Heb ik niet, want ik heb (misschien nog) geen match, maar ze is even knap als jou.quote:
Het is mijn beste vriend, we lachen er om. Heb direct screenshot gestuurd. Hij zei: ga er voor en zeg dan "oh ja, by the way, xxxx is mijn beste vriend"quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
Ik had haar niet geliked, tenzij toestemming van die vriend. Kan alleen maar gezeik geven.
Leer mij, meester.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:54 schreef Zandkasteel het volgende:
Afstand van 40km > 50km = 2 dates volgende week
Jij bent 24 toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef Zandkasteel het volgende:
Niet op dezelfde dag hoor![]()
Donderdagavond en zaterdagmiddag
Ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |