moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Waarom snappen sommige mannen niet eens dat toch tenminste een fatsoenlijk gespelde info op tinder meer likes zou opleveren..
Echt wtf
'Een leuk meid tussen de 18 24 ze moet lief romantische hou je ook van reizen of dieren like mij'
De contactadvertentie in de super.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Waarom snappen sommige mannen niet eens dat toch tenminste een fatsoenlijk gespelde info op tinder meer likes zou opleveren..
Echt wtf
'Een leuk meid tussen de 18 24 ze moet lief romantische hou je ook van reizen of dieren like mij'
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Echt wtf
Overijsselquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:10 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Overijssel.
Maar vorige week ziek geweest, denk dat ik toen iedereen uit 40km radius wel voorbij heb zien komen
Maar dan bereik je geen onbekenden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een bericht op twitter is nog duidelijker.
Heb je me nou geNOPE'd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
Echt wtf
Ik ben niet lief of romantische.quote:
Niet?quote:
Had je het nog gescreenshot?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hij heeft dankzij mijn belachelijke gedrag een nummer of Skype geregeld.
Weet ik alquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:27 schreef Jhovall het volgende:
Gielen die een vet rijke chick hosselt nadat hij het verkeerde nummer heeft ingetyped die hij gekregen heeft van een tindermeid.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:17 schreef Jhovall het volgende:
Ow, en ik moet natuurlijk "helemaalnaardemavo" bedanken voor zijn troll-acties gister
Nee, want ik vond dat geen nut hebben. Of wilde jij het graag inlijsten?quote:
is een eckte playah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |